تلویزیون سامسونگ Q60A
کنتراست و نمایش تصاویر تیره و روشن در q60a
نمایش رنگ و کنتراست خوب تلویزیون سامسونگ مدل q60a
طراحی پایه تلویزیون q60a
درگاه های ارتباطی و پورت های q70a samsung
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ q60a پلاستیکی
نصب راحت پایه در تلویزیون سامسونگ مدل q60a
طراحی پایه دوشاخه ای در q60a
طراحی فریم باریک و پایه های دو شاخه ای در q60a
زاوبه دبد تلویزیون سامسونگ مدل q60a
برنامه های تلویزیون سامسونگ q60a
نمایشگر تلویزیون Q60A سامسونگ
ریموت تلویزیون Q60A
ضخامت بدنه تلویزیون Q60A
سامسونگ Q60A
تلویزیون Q60A

تلویزیون سامسونگ Q60A کیولد

SAMSUNG QLED TV Q60A 2021

تومان۶۸.۹۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    Q60A
  • برند
    سامسونگ
  • سال ساخت
    2021
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    QLED
  • کشور مونتاژ
    مصر
  • رفرش ریت
    60 هرتز
  • سیستم عامل
    تایزن
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزهای موجود
    55 65 75 85 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • پنل
    VA
  • پردازنده
    Quantum Processor Lite 4K
  • بک لایت
    Edge
  • زاویه دید گسترده
    ندارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+، HLG
  • Local Diming
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ضخامت
    2.9 cm
شناسه محصول : Q60A
5.00/5.0
برند : سامسونگ
تومان۶۸.۹۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

خرید تلویزیون یکی از تصمیم های مهم و البته کمی هم هزینه بر است که می تواند کیفیت ساعاتی که در منزل به سر می برید را به کلی دچار تحویل کند. تصور کنید یک تلویزیون با کیفیت تصویر نه چندان خوب و طراحی بد شکل در منزل دارید، خیلی حوصله تماشا کردنش را نخواهید داشت و بیشتر اوقات ترجیح می دهید به کاری غیر از دیدن تلویزیون مشغول شوید. چاره کار چیست؟ خرید یک تلویزیون شیک و با کیفیت تصویر عالی! اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و قیمت مناسب هستید حتماً در ادامه با افرالند همراه باشید، تا به بررسی تلویزیون سامسونگ Q60A بپردازیم.
تلویزیون سامسونگ Q60A مدل 2021 یکی از تلویزیون های 4K است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید. این دستگاه به فناوری های قدرتمندی مجهز شده است تا تجربه مشاهده شما را ارتقاء دهد. به طور مثال با فناوری Quantum Dot بیش از یک میلیارد سایه های رنگی را دریافت می کنید که به طبیعی تر نشان داده شدن تصاویر کمک می کند. فناوری Quantum HDR با توسعه طیف رنگ و جزئیات بیشتر از آنچه که تلویزیون های HD ارائه می دهند، جزئیات و کنتراست بیشتری را به ارمغان می آورد. خرید تلویزیون سامسونگ از کیولدها می‌تواند نوید دهنده تصویری با حجم رنگی بالا برای شما باشد.

تلویزیون سامسونگ Q60A پیک خوش خبری از روشنایی است که سامسونگ آن را به میدان آورده تا تلویزیون های قدیمی و بی کیفیت را ناک اوت کند. تلویزیون کیو 60 ای در واقع یک قدم از فورکی معمولی پا را فراتر گذاشته است. 

در حال حاضر که در سال 2024 هستیم انتخاب محصولات قدیمی‌تر شاید خیلی هوشمندانه نباشد. پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌های جایگزین این محصول را خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ Q70D ارزانترین کیولد گیمینگ این برند سال 2024 با رفرش ریت 120 هرتز و پردازنده Quantum است که برای عاشقان گیمی که محدودیت بودجه دارند گزینه بسیار عالی است.

با استفاده از پردازنده Quantum Processor 4K Lite تلویزیون سامسونگ 55Q60A تصاویر را پردازش می کند و کیفیت و جزئیات بالا را در اختیارتان قرار می دهد. به لطف طراحی بدون حاشیه تلویزیون، شما می توانید تصاویر بزرگتری را برای مشاهده داشته باشید. سامسونگ در طراحی این مدل سعی کرده است، شباهت آن را با مدل پارسال تا حدودی نگه دارد، البته با وجود شباهت آنها باز هم طراحی تلویزیون Q60A بسیار شیک و خوش تراشی دارد. 2 پایه جانبی تلویزیون را حمل کرده و ارتفاع آن را با زمین حفظ می کنند، یکی از امکانات بروز تلویزیون 2021 سری 6 در مقایسه با مدل پارسال قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها است.

معرفی تلویزیون سامسونگ Q60A

ویژگی های اصلی تلویزیون Q60A

  • طراحی باریک و فریم کم صفحه نمایش
  • قیمت ارزان‌تر از کیولدهای دیگر
  • کیفیت تصویری روشن با وضوح بالا
  • پشتیبانی از امکانات پیشرفته آنلاین

قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A با وجود سیستم صوتی هوشمند، سیستم عامل تایزن ارتقاء یافته و کیفیت تصویر کوانتمی تا در مقایسه با مدل های LED گران‌تر است، اما در برابر امکانات عالی آن بسیار بصرفه و متناسب است. هر چند در مقایسه با شیائومی سامسونگ کمی از بابت قیمت گران‌تر است و در این مورد شیائومی کیولد ارزان تری تولید کرده است.

مدل

وزن

ابعاد

✔️ تلویزیون سامسونگ 50Q60A

12.2

1118.3 x 683.6 x 228.8

✔️ تلویزیون سامسونگ 55Q60A

16.2

1232.1×747.8×228.8

✔️ تلویزیون سامسونگ 65Q60A

21.8

1450.9×871.0x281.8

✔️ تلویزیون سامسونگ 75Q60A

33.3

1676. x1005.5x 340.4

✔️ تلویزیون سامسونگ 85Q60A

43.6

1900.9×1129.1×396.6

ویدیو بررسی طراحی و کیفیت تصویر تلویزیون Samsung Q60A: این ویدیو به شما کمک می کند تا با دیدن تصاویر و صحنه های مختلف از کنتراست، وضوح، زاویه دید و نور صفحه تلویزیون یک دید کلی داشته باشید و با مقایسه با تلویزیون های مختلف در مورد انتخاب این نمایشگر تصمیم بگیرید.

عکس تلویزیون سامسونگ q60a: شما می توانید تصاویر طبیعی تلویزیون را از زاویه های مختلف ببینید. این تصاویر به شما در انتخاب تلویزیون کمک می کند. پشت تلویزیون، پایه و ریموت کنترل و کیفیت تصاویر مختلف در کیولد سامسونگ.

تلویزیون کیولد سامسونگ q60a

“طراحی پایه محصول با توجه به کشور سفارش دهنده می تواند متفاوت باشد.”

در صورتی که به دنبال خرید تلویزیون Q60A هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا بررسی محصول را بخوانید و ویدیوهای موجود را مشاهده کنید. در بخش بعدی می توانید ویدیو مشتری تلویزیون فورکی سامسونگ Q60A را ببینید و بازخورد آن ها در خصوص خرید این کیولد را بسنجید. همچین بخش دیگر مربوط به مقایسه تلویزیون با مدل های همرده و رقیب است که به تصمیم گیری بهتر شما کمک می کند.

مقایسه تلویزیون Q60A با رقبا

در حال حاضر این برند از سری 2023 هم رونمایی کرده است که به نام تلویزیون سامسونگ Q60C روی کار آمده است و نسخه 7.0 سیستم عامل تایزن را ساپورت می‌کند. همچنین مدل دیگری به تازگی تولید شده است که مشابه همین محصول با طراحی پایه متفاوت است؛‌ تلویزیون سامسونگ Q65C نسخه سری 6 همین محصول در سال 2023 است، بد نیست نگاهی به آن هم بیندازید.

بد نیست نگاهی به تلویزیون توشیبا Z770 بیندازید. این محصول جزو ارزان‌ترین کیولدهای حال حاضر بازار است که امکانات بسیار پیشرفته و رفرش ریت 120 هرتز دارد. اگر یک نمایشگر کیولد جدای این قابلیت‌ها برای بازی می‌خواهید که از برند Samsung باشد، تلویزیون سامسونگ Q70B یک قدم فراتر رفته و از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. که بازی حرفه‌ای را در اختیار می‌گیرد.

عکس تلویزیون سامسونگ Q60A

تلویزیون سامسونگ 55 Q60A یکی از مدل های با کیفیت است که به نسبت قیمت بسیار مقرون بصرفه ای هم دارد. طراحی نمایشگر امتیاز بسیار خوبی به دست می اورد و فریم صفحه بسیار کم است که همین موجب می شود تماشای نمایشگر راحت تر و جذاب تر باشد. ضخامت بدنه به نسبت مدل های قدیمی تر باریک تر شده و ابعاد قابل قبولی دارد به گونه ای که با اتصال به دیوار پشت نمایشگر به دیوار مچ می شود. با دیدن عکس تلویزیون سامسونگ Q60A بیشتر از ویژگی های ظاهری آن مطلع شوید.

با توجه به کشور سفارش دهنده ممکن است طراحی پایه محصول متفاوت باشد!

کنتراست خوب کیولد سامسونگ q60a
تصویر بخش امکانات اسمارت تلویزیون سامسونگ Q60A
کنتراست خوب و روشنایی بالا q60a
نمایش رنگ و کنتراست q60a
رابط کاربری و سیستم عامل تایزین در کیولد سامسونگ q60a
کنتراست بسیار عالی تلویزیون فورکی سامسونگ Q60A
بدنه پلاستیکی براق تلویزیون q60a

سایزهای تلویزیون سامسونگ کیو 60 ای

سامسونگ در سال 2021 در بین تلویزیون های کیولد و سری 6 تلویزیون سامسونگ Q60A را عرضه کرده است، که دارای طراحی باریک، بدون فریم، پایه های جانبی با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین مدیریت کابل ها در قسمت پشت تلویزیون است. کیفیت تصویر کیولد سری 6 فورکی است، از پردازنده کوانتم لایت بهره برده و همچنین قابلیت های تصویری مهم آن شامل نمایش 100 درصدی رنگ ها، Motion Xcelerator و Quantum HDR اشاره کرد. سیستم صوتی این مدل 20 وات و با قابلیت Q-Symohony و Object Tracking می باشد، که در نتیجه همکاری آن ها صدایی با کیفیت عالی را خواهید شنید.این مدل سیستم عامل تایزن و همچنین قابلیت پشتیبانی از دستیار های صوتی و اشتراک گذاری صفحه نمایش موبایل با تلویزیون را دارد.

تلویزیو سامسونگ 55Q60A

تلویزیون سامسونگ 55Q60A ارزان‌ترین کیولد سامسونگ در سال 2021 به نسبت سری های بالاتر است. کیولدها با زاویه دید و روشنایی عالی که دارند برای افرادی مناسب هستند، که در اتاقی با نور زیاد به تماشای تلویزیون می نشینند. اگر اتاقی دارید که ابعادی تقریباً متوسط دارد و البته قصد خرید یک QLED با قیمت پایین را دارید، مطمئناً گزینه اول خرید تلویزیون سامسونگ 55 Q60A می باشد. این مدل ظاهری شیک دارد و دارای پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع است. این قابلیت در سایزهای بزرگ‌تر خیلی بیشتر به چشم می آید.

تلویزیون سامسونگ 65Q60A

تلویزیون سامسونگ 65Q60A سایز بزرگتر این کیولدها است. اگر می خواهید نمایشگری از 55 اینچ بزرگ‌تر بخرید و قیمت آن هم خیلی زیاد نباشد؛ چی بهتر از تلویزیون 65Q60A؟ این محصول به دلیل قیمت به نسبت کمتری که دارد برای افرادی که می خواهند تلویزیون بزرگ بخرند بسیار عالی است. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها به شما این امکان را می دهد تا به صورت دلخواه تلویزیون را در هر ارتفاعی قرار دهید، که دوست دارید.

سایزهای تلویزیون سامسونگ Q60A

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q60A

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q60A گزینه ای است، که کمتر کسی به دنبال خرید آن است. این نمایشگر با توجه به ابعادی که دارد در هر خانه ای قابل استفاده نیست. یا باید آن را به دیوار نصب کنید یا به احتمال کمتر آن را روی میز قرار دهید. در هر دو صورت شما برای استفاده از تلویزیون سامسونگ 75Q60A نیاز به یک فضای بزرگ دارید تا بتوانید به بهترین شیوه به تماشای تلویزیون سایز بزرگ خود بپردازید.

تلویزیون سامسونگ Q60A سایز 85 اینچ

و اینک بزرگ‌ترین و با ابهت ترین عضو خانواده کیولد ارزن قیمت سامسونگ وارد می شود. تلویزیون سامسونگ Q60A سایز 85 اینچ مدل کیولد با کیفیت عالی از سامسونگ که مخاطب های مخصوص به خودش را دارد. تصاویر در نمایشگر 85 اینچ با کیفیت عالی دیده می شوند؛ اما سیستم صوتی 20 وات برای این محصول بزرگ جثه خیلی رضایت بخش نیست. سامسونگ با به‌کارگیری قابلیت Q-Symphony Lite در تلویزیون یک گزینه عالی برای اتصال آن با سیستم صوتی ها را فراهم کرده است، تا بتوانید به صورت همزمان هم از صدای تلویزیون و هم از صدای سیستم صوتی استفاده کنید و کیفیتی بسیار بهتر از قبل را شاهد باشید.

طراحی زیبا و مینیمالیست

طراحی زیبا، ظریف و مینیمالیستی شما را به راحتی به سمت خود جذب می کند. تلویزیون هایی که از یک طراحی بدون حاشیه استفاده می کنند به راحتی با دکوراسیون های مختلف سازگاری دارند. اگر فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون روی میز دارید؛ پایه های زیبا و شکیل تلویزیون Q60A سامسونگ به شما اجازه این کار را می دهد؛ اما اگر فضا ندارید می توانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید. سامسونگ با این طراحی نیاز همه کاربران را در نظر گرفته است. به دلیل استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا؛ وزن تلویزیون به قدری است که بتوانید بدون مشکل روی دیوار نصب و از آن استفاده کنید.

علاوه بر تمام این موارد، حالت محیطی یا AMBIENT MODE به تلویزیون شما اجازه می دهد تا نور و رنگ را بر اساس منطقه ای که تلویزیون را قرار داده اید تنظیم کنید. با استفاده از AMBIENT MODE شما می توانید تصاویر مورد علاقه خود را در هنگام خاموش بودن دستگاه استفاده کنید؛ اطلاعات هواشناسی و اخبار را دریافت کنید و حتی تلویزیون خود را به شکل دیوار اتاق تان دربیاورید. از امکانات جدیدی که در طراحی تلویزیون کیولد سامسونگ Q60A دیده می شود، پایه های جانبی با قابلیت تنظیم ارتفاع است. این قابلیت موجب می شود، به راحتی بتوانید بسته به محیط و میز تلویزیون ارتفاع آن را تغییر دهید.

طراحی شکیل و زیبای تلویزیون Q60A

تمایز تصویر تلویزیون سامسونگ Q60A

با خرید تلویزیون Q60A سامسونگ وارد دنیایی می شوید که رنگ های جذاب و طبیعی را به همراه وضوح بالا دریافت می کنید. همه این مزایا به لطف فناوری Quantum Dot امکان‌پذیر است. رابط کاربری تلویزیون هوشمند سامسونگ تمام چیزهایی را که دوست دارید را یاد می گیرد و محتواهای جدید هیجان انگیز را به شما پیشنهاد می دهد و اگر اهل بازی هستید، Game Enhancer به طور خودکار مشکلاتی مانند تاخیر و پرش تصویر را رفع می کند.

تجربه طیف کاملی از جزئیات

به طور کلی با استفاده از قابلیت HDR محدوده داینامیکی تصویر به همره نسبت کنتراست افزایش پیدا می کند و شما می توانید به دقت رنگ بهتری دسترسی پیدا کنید. Quantum HDR با توسعه طیف رنگ و جزئیات بیشتر از آنچه که در تلویزیون های HD می توانستید مشاهده کنید؛ جزئیات و کنتراست بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. HDR10+ رنگ سیاه تیره‌تر؛ تصاویر پر جنب و جوش تری را ایجاد می کند.

با HLG تلویزیون شما می تواند بدون نیاز به استفاده از متادیتاها، از روشنایی مختلف در محیط های متنوع استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت شما بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی می توانید محتواها را به سادگی مشاهده کنید. تولید محتوا برای چنین دستگاه هایی ساده‌تر خواهد بود و تولیدکنندگان محتوا از این قابلیت قدردانی خواهند کرد.

کیفیت تصویر سامسونگ Q60A

تلویزیون 2021 با بیش از یک میلیارد رنگ

با قابلیت 100% Color Volume (حجم رنگ صد در صد)؛ فناوری Quantum Dot بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می دهد که با هر سطح از روشنایی؛ این رنگ ها زنده و طبیعی باقی می مانند. تلویزیون های QLED می تواند صد در صد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهند و فرمت مناسب فیلم های HDR و صفحه های سینمایی را برای تلویزیون ایجاد کنند.

دارای نور پس زمینه Dual LED

در تلویزیون سامسونگ Q60A از فناوری بک لایت دوال ال ای دی استفاده شده است. سامسونگ در این فناوری به جای استفاده از یک LED از دو لامپ ال ای دی استفاده می کند و آنها را پشت سر هم نصب کرده است. فناوری نور پس زمینه Dual LED؛ تن رنگ را تنظیم می کند تا بتوانید محتواهای خود را به صورت بهتری تماشا کنید.

پردازش تصویر با Quantum Processor 4K Lite

پردازش تصویر در تلویزیون Q60A مدل 2021 با پردازنده Quantum Processor 4K Lite انجام می شود و کیفیت تصویر، نسبت کنتراست بالا را تنظیم می کند. با استفاده از این پردازنده دستگاه شما یک تجربه سازگار را ایجاد می کند؛ به طور مثال روشنایی صفحه و کنترل صدای تلویزیون را بهینه می کند، محتواهای تصویری را پردازش می کند و تنوع رنگی و کیفیت بالایی از تصویر را ارائه می دهد. این پردازنده با تجزیه و تحلیل تصاویر و همچنین با استفاده از فناوری HDR کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و شما در نهایت می توانید از تصاویری واقعی استفاده کنید.

پردازنده تصویر تلویزیون کیولد Q60A

انتشار صدای مرتبط با محتوای در حال پخش

تلویزیون سامسونگ 55Q60A از سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات بهره گرفته است. این میزان صدا شاید برای سایزهایی همچون 85 اینچ یا 75 اینچ کفایت نکند، اما در نمایشگرهای 65 و 55 اینچ بسیار عالی است. سامسونگ با وجود اینکه یک سیستم صوتی 2 کاناله را در تلویزیون قرار داده است، از فناوری های صوتی مختلف کمک گرفته، تا کیفیت صدای عالی را به کاربران ارائه دهد. از قابلیت های صوتی می توان به Object Tracking اشاره کرد، این فناوری با شناسایی موقعیت اشیائ متحرک در تصویر تنظیم می کند، کدام بخش از تلویزیون باید صدای بیشتر و کدام بخش باید صدای کمتری داشته باشد.

همچنین پشتیبانی تلویزیون سامسونگ مدل Q60A از Q-Symphony این امکان را می دهد، تا هنگامی که به ساندبار متصل است، صدای خروجی هم از تلویزیون و هم از ساندبار تولید شود، این قابلیت موجب خروجی صدای بیشتر و کیفیت چند پله بیشتر برای کاربرانی که جلو تلویزیون نشسته اند، می شود. البته باید توجه داشته باشید، برای استفاده از قابلتی سمفونی کیولد، ساندبار نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند.

سیستم صوتی عالی برای پخش صدای همه جانبه

Q60A؛ هوشمند با سیستم عامل تایزن

سامسونگ در تلویزیون های 2021 خود از سیستم عامل تایزن استفاده می کند چون دارای رابط کاربری جذابی است که استفاده ساده ای دارد. با استفاده از این رابط کاربری کاربران می توانند خیلی سریع و ساده نیازهای خود را مرتفع سازند. همانطور که در بالا اشاره شده، تلویزیون Samsung Q60A از قابلیت دستیار صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بیکسبی؛ دستیار های صوتی الکسا و گوگل استفاده کنید. معمولا این دستیار های صوتی به کاربر امکان تعامل با دستگاه خود را می دهند و از این طریق در وقت آنها صرفه جویی می کند.

پشتیبانی از حالت گیمینگ مد

GAME MODE قابلیتی است که سامسونگ برای گیمرها در نظر گرفته است و تجربه بازی کردن آنها را بهبود می دهد تا از گیم های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. با استفاده از این مد گیمرها می توانند با اتصال کنسول های بازی پلی استیشن یا ایکس باکس خود مقدار تاخیر ورودی را کاهش دهند و بازی های خود را با دقت بیشتری اجرا کنند. حتی قابلیت Game Motion Plus به این دسته از کاربران اجازه می دهد تا بازی هایی که دارای صحته های سریع و اکشن هستند را به صورت روان و واضح اجرا کنند.

SmartThings در مشخصات تلویزیون سامسونگ Q60A

این تلویزیون QLED سامسونگ با SmartThings کار می کند تا خانه هوشمند شما را کنترل کند. QLED با دستگاه ها و سنسورهای اینترنت اشیاء پیوند خورده تا بتوانید چراغ ها را روشن کنید؛ داخل یخچال را بررسی کنید و حتی از جاروبرقی رباتی خود استفاده کنید. قابلیت TAP VIEW به شما اجازه خواهد داد با ضربه زدن گوشی به تلویزیون محتوای گوشی خود را (مانند عکس، فیلم و غیره) را در صفحه نمایشی بزرگتر مشاهده کنید. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به دسترسی وای فای نیست و شما به صورت سریع تر و ساده تری می توانید محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

امکانات اسمارت تلویزیون 4k سامسونگ Q60A

ریموت کنترل Samsung OneRemote

ریموت کنترل Samsung OneRemote دارای یک طراحی باریک و براق است و به طور خودکار تمام دستگاه های متصل سازگار را شناسایی و کنترل می کند. این ریموت کنترل چند منظوره نیاز شما به ریموت کنترل های مختلف را برطرف می کند، پس در هنگام استفاده از دستگاه های مختلف نیازی به دست گرفتن چند ریموت کنترل نخواهید داشت. این دستگاه قادر است تمام دستگاه های متصل را به صورت خودکار شناسایی و کنترل کند. بنابراین می توانید از شلوغی محیط و حتی صرف هزینه های اضافه جلوگیری کنید.

با Q60A وقت خود را صرف تماشا کنید

Universal Guide لیستی از محتواهای کانال های پخش را ارائه می دهد که فقط برای شما شخصی سازی شده است؛ به جای جستجوهای خسته کننده؛ به راحتی محتوای مورد علاقه خود را در یک مکان با هم داشته باشید و لذت ببرید. Universal Guide یک برنامه هوشمند است که بر اساس سلایق و تاریخچه مشاهده کاربر؛ گزینه های مناسب سلیقه وی را نمایش می دهد. در این نرم‌افزار از هوش مصنوعی استفاده شده است و با جمع‌آوری اطلاعات در عرض چند روز؛ به راحتی می توانید سلیقه کاربر را شناسایی کند و بر این اساس برنامه هایی را به وی پیشنهاد خواهد داد.

قابلیت Multi View

Multi View صفحه تلویزیون شما را به دو قسمت تقسیم می کند و محتوایی که مشاهده می کنید را در یک سمت قرار می دهد و محتوای گوشی هوشمند شما را در سمت دیگر منعکس می کند. هنگام تماشای فیلم یا بازی مورد علاقه خود می توانید به طور همزمان آمارهای ورزشی را بررسی کنید.

multi view در تلویزیون سامسونگ Q60A

پورت های ارتباطی تلویزیون Q60A

تلویزیون Q60A از پورت های مختلف برای توانایی اتصال به دستگاه های دیگر بهره برده است. وجود 3 پورت HDMI در کنار 2 پورت USB می توانند علاوه بر امکان اتصال به سایر دستگاه ها استفاده از فضای ذخیره خارجی را نیز برایتان فراهم آورند. اگر می خواهید همراه با تلویزیون ساندبار نیز استفاده کنید، قطعا پورت اپتیکال بکارتان خواهد آمد تا به وسیله آن صدایی با کیفیت عالی را به جریان در آورید. علاوه بر راه های اتصال کابلی تلویزیون دارای امکانات اشتراک گذاری وایرلس می باشد که به وسیله بلوتوث یا وای فای می توانید محتوای صوتی و تصویری را از گوشی به تلویزیون متصل کنید.

پورت های ارتباطی جمع بندی

تلویزیون Q60A کیولد سال 2021 است، که در این میان لقب کیولد پایین رده را در میان سایر کیولدها به خود اختصاص داده است. این محصول برای کسانی که به دنبال تلویزیون QLED با امکانات متوسط و همچنین کیفیت تصویر فورکی هستند، مناسب است، اگر به بازی کردن و همچنین تماشای فیلم های اکشن فوق سریع خیلی علاقه ندارید و همچنین سیستم صوتی تلویزیون نیز در حد صدای 20 وات برای تان کافی است، قیمت تلویزیون سامسونگ Q60A متناسب با بودجه شما خواهد بود. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در خصوص این نمایشگر و همچنین راهنمایی خرید و قیمت تلویزیون با کارشناسان فروش ما در افرالند تماس حاصل فرمائید.

مشاهده Q60A در سایت سامسونگ: samsung.com/q60a

ویدیو رضایت مشتریان تلویزیون سامسونگ q60a که از فناوری کیولد برای نمایش تصاویر بهره می برد را در پایین می‌تواند مشاهده نمایید. ویدیوها حاوی بازخورد و نظرات خریداران دستگاه است که مشاهده آن ها قطعا می‌تواند مفید واقع شود.

اقای حسینی از تهران
آقای یوسفی خواه
مشخصات کلی
مدل Q60A
برند سامسونگ
سری 6
سال تولید 2021
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ مجارستانمصرویتنام
منوی فارسی ✔️
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگی
مشخصات صفحه نمایش
سایز 43"50"55"65"70"75"85"
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10+HLG
سایر قابلیت های تصویر 100% Color Volume with Quantum Dotپشتیبانی از حالت طبیعیحالت فیلمزاویه دید گستردهفرمت HDR 10+ و HLGفناوری Quantum HDRفناوری تصویر Auto Motion Plusکاهش لرزش و تاری تصویر Motion Xcelerator Turbo+نمایش محتوا بر اساس دیدگاه سازنده FILMMAKER MODE™نور خیره کننده با Supreme UHD Dimming
گیمینگ
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
دستیارهای صوتی AlexaBixbyGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Digital+
تکنولوژی صوتی Dolby Digital Plus
فناوری صوتی Dolby Digital+Multiroom LinkObject Tracking SoundQ-Symphony
درگاه‌های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 3 عدد
تعداد پورت USB 2 عدد
Wi-Fi Direct ✔️
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
نصب روی دیوار ✔️
وزن
وزن با پایه 55 اینچ: 16.2‎kg65 اینچ: 21.8‎kg75 اینچ: 33.3‎kg85 اینچ: 43.6‎kg
وزن بدون پایه 55 اینچ: 15.5‎kg65 اینچ: 20.9‎kg75 اینچ: 32.1‎kg85 اینچ: 41.5‎‎kg
وزن بسته بندی 55 اینچ: 22.5‎kg65 اینچ: 28.8‎kg75 اینچ: 43.6‎kg85 اینچ: 56.4‎‎kg
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1232x748x229mm65 اینچ: 1451x871x282mm75 اینچ: 1677x1005x340mm85 اینچ: 1901x1129x397mm
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1232x709x26mm65 اینچ: 1451x832x26‎mm75 اینچ: 1677x960x27‎‎mm85 اینچ: 1901x1086x27‎‎‎mm
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ: 1399x846x148‎mm55 اینچ: 1612x950x164‎mm75 اینچ: 1834x1110x190‎‎mm85 اینچ: 2075x1237x220‎‎‎mm
لوازم جانبی
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
کابل برق ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. سعزد در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۱

    سلام چگونه میشه کمک مونتاژ ویتنام از سایت خرید این مدل رو چون نمی‌نویسه ک ها ساخت کجاست تا خریدنی تو سایت . چون ۳ تا کشور نوشتین ولی محصولی ارسالی مونتاژ کجا خواهد بود

    پاسخ
    • در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۱

      سلام خسته نباشید برای انتخاب مونتاژ شما باید با کارشناس فروش هماهنگی کنید
      در نظر داشته باشید همه ی مونتاژها در یک زمان موجود نیستن.

      پاسخ
  2. امیر در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    میشه راهنمایی کنید بین nano 86و q70aکدام ارزش خرید بالاتری دارد ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۱

      سلام آقا امیر در کامت قبلی جوابتونو دادم. به نظرم برای اطلاعات دقیق و خریدی مطمئن و انتخابی درست با کارشناسای فروش تماس بگیرید.

      پاسخ
  3. محمدی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    مدل q60a قابلیت گیرنده شبکه های ماهواره و ریسیور دارد؟

    و اینکه آیا میتوان منوی فارسی برای این مدل دانلود کرد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

      سلام سری کیولد Q60A امکان اضافه شدن منو فارسی را دارد و رسیور هم سرخود بر روی این تلویزیون تعبیه شده

      پاسخ
  4. روزبه در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

    درود بر شما
    رفرش ریت q60a در مقایسه با Au9000 چطوره و کلا در این خصوص کدوم‌بهتره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

      سلام سرعت تصویر مدلهای AU9000 و Q60A هر دو 60 هست ولی تکنولوژی رنگ کیولد سامسونگ سرتر هستش و کیفیت بالاتری دارد

      پاسخ
  5. داود در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۰

    سلام
    اگر میشه راهنمایی کنید
    همیشه دنبال تلویزیونی بودم که وقتی به تصویرش نگاه میکنم لذت ببرم
    به من پیشنهاد شده نانو ۸۹
    وq60
    اگر بپرسم تفاوت این دو چیه به دو چیز اشاره میکنید
    که اولی پورت ۲.۱ داره و رفرش بالاتر که واسه بازی بهتره
    و دومی تصویر بهتر(مشکی)
    خب ما تو خونه زیاد از بحث تخصصیش سر در نمیاریم فقط سرچ میکنیم و هی میرسیم به یه مطلب جدیدتر که مثلا بهتره
    سوال
    ۱.اولا وقتی مانور میدن این کابل ۲.۱بهتره واسه بازی منظورتون چه بازی هستش ما ته تهش یه پلی استیشن ۲یا۴ استفاده کنیم
    ۲.معایب و مزایای این دو مدل رو لطف کنید

    ۳با قیمت ۲۰میلیون تومن حالا یکی دو تومن بالاتر پایینتر چه تلویزیونی تو بازار هست که بدرد من بخوره

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۰

      سلام – هر مارک و مدلی برای خودش تکنولوژی رنگ و سیستم عامل خاصی دارد که نمیتوان با مارک دیگری مقایسه کرد – معمولا تلویزیونها را از لحاظ سرعت تصویر ، نوع پورتهای ورودی ، تکنولوژی پنل و سری ساخت مقایسه میکنند که در این بین سری NANO86 نمره بهتری میگیرد هر چند که با Q60A رقابتی تنگاتنگ دارند

      پاسخ
  6. در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۰

    سلام – یعنی صفحه تلویزیون به 2 بخش چپ و راست تقسیم می شود یک قسمت جهت دیدن تلویزیون و یکی دیگر جهت استفاده از اینترنت

    پاسخ

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون سامسونگ Q60A مدل چه سالی است؟

تلویزیون Q60A سامسونگ یک تلویزیون 4k در سری QLED 2021 سامسونگ به شمار می آید و جایگزین تلویزیون کیولد 2020 سامسونگ Q60/Q60T است. به عنوان یک تلویزیون کاربر پسند کیفیت تصویر خوب با طیف رنگی گسترده، حداکثر روشنایی عالی و کنتراست عالی ارائه می دهد. البته برخی از ویژگی های دیگر منجر به برتری این محصول شده است که می توانید به مشخصات آن در افرالند مراجعه کنید.

02تلویزیون Q60A از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می کند؟

Q60A سطوح کنتراست بالایی را ارائه می دهد و همچنین سیاهی عمیق را به خوبی بازتولید خواهد کرد. متأسفانه، این تلویزیون از فرمت Dolby Vision HDR بی بهره می باشد؛ اما از فناوری کم نظیر دیگری ضمن نمایش محتوای با کیفیت پشتیبانی به عمل آورده است.

03آیا تلویزیون کیو 60 ای از Q60T بهتر است؟

تفاوت اصلی این دو تلویزیون در کنتراست و طیف رنگ است. از نظر کنتراست، سامسونگ Q60T به طرز محسوسی برتر است و حتی در شرایط کم نور نیز تصویر خوبی را در معرض دید قرار می دهد. متأسفانه Q60A در این زمینه به خوبی عمل نکرده است، اما در عوض، طیف رنگی بهتری دارد.

تلویزیون سامسونگ Q60A
پاک کردن