تشخیص لباسشویی V5 اصلی از تقلبی یکی از پر تکرار ترین درخواست های مشتریان افرالند است که امروز می خواهیم به صورت تخصصی در مورد آن صحبت کنیم. متاسفانه برخی از افرادی که با ما تماس می گیرند بعد از اینکه ماشین لباسشویی خود را از یک فروشگاه یا کانال تلگرام خریداری می کنند با ما تماس می گیرند و می پرسند چگونه لباسشویی V5 اصل را از بدل تشخیص دهیم. چندین مورد از این افراد بعد اینکه با کارشناسان ما صحبت کرده اند؛ تازه فهمیده اند که یک لباسشویی تبدیلی و جعلی خریده اند اما از آن جایی که دیر برای تشخیص لباسشویی اصل از بدل اقدام کرده اند گرفتار شده اند.

در ادامه می خواهیم به صورت تخصصی به بررسی ماشین لباسشویی ال جی V5 و مدل های شبیه آن که افراد سودجو دست به تبدیل آن میزنند صحبت کنیم. موضوعی که اینجا بیشترین اولویت را دارد این است که قبل از اقدام به خرید ماشین لباسشویی حتماً با کارشناسان قابل اعتماد صحبت کنید و مواردی که در ادامه به شما می گوییم را در مدلی که قصد خریدش را دارید بررسی کنید. چون بعد از اینکه پول تان را به افراد جعل فروش دادید و لباسشویی را دریافت کردید دیگر هیچوقت نه رنگ شان را می بینید و نه صدای شان را( در اولین فرصت تلفن شان را خاموش می کنند).

بسیاری از سودجویان لباسشویی های متفرقه (زانتی، ایوولی، جنرال برلین و …) به لباسشویی ال جی تبدیل کرده و آن را با قیمتی کمی ازران تر از لباسشویی ال جی به شما می فروشند، در حالی که قیمت اصلی این لباسشویی های 4 تا 5 تومن کمتر از لباسشویی اصلی است و کیفیت پایینی دارند. ویدیو زیر به شما در تشخیص لباسشویی ال جی اصلی کمک می کند.

در صورت تمایل برای خرید لباسشویی ال جی اصلی در مدل‌های متنوع می‌توانید اینجا کلیک کنید و جدیدترین لباسشویی‌هایی موجود در بازار را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

معرفی ماشین لباسشویی ال جی V5

ماشین لباسشویی ال جی V5 در واقع خوش فروش ترین و پرطرفدارترین لباسشویی ال جی است که هم قیمت مناسب و هم کارایی با کیفیتی را ارائه می دهد. دلیل اینکه لباسشویی V5 هم سوژه افراد سودجو شده است همین پرطرفدار بودنش است. اما لباسشویی V5 ال جی چه امکاناتی دارد؟

هر چند امیدوارم قبل از خرید لباسشویی در حال خواندن این مقاله باشید ولی اگر لباسشویی V5 تان را خریده اید پس احتمالاً با امکاناتش آشنایی دارید. اما برای آن دسته از افرادی که هنوز خریدتان را انجام نداده اید اینجا مهم ترین امکانات لباسشویی را لیست می کنم.

  • ظرفیت: 9 کیلوگرم / 10 کیلوگرم
  • رنگ بدنه: سفید / نقره ای
  • کشور سازنده: چین( اگر گفتن مال ما کره است؛ سریع فرار کنید)
  • سرعت: 1400 دور در دقیقه
  • موتور: اینورتر دایرکت درایو
  • دارای بخارشو
  • برنامه های شستشو: 14 برنامه
  • دیگه 6 حرکته
  • اتصال به وای فای
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • صفحه نمایش لمسی

در مورد کشور سازنده لباسشویی های ال جی باید بگوییم که الان همه مدل های این برند در چین تولید می شوند. اینکه چرا الجی اینکار را کرده است نمی دانیم؛ اما آن چیزی که در موردش مطمئن هستیم این است که هر کس ادعا کند لباسشویی الجی کره ای دارد؛ یک جای کارش می لنگد. برخی از فروشنده های لباسشویی تقلبی به دروغ با گفتن این جمله: این لباسشویی اصله، ساخته کره ست می توانند خریداران را گول بزنند.( امکان دارد که یک لباسشویی جعلی به شما ندهند ولی همان مدل را به دلیل اینکه کره ای است با قیمت بیشت به شما بدهند.

خرید لباسشویی ال جی V5 از افرالند:

نمونه های لباسشویی V5 تبدیلی

در اینجا چندین نمونه از لباسشویی هایی که به V5 تبدیل شده اند را لیست کرده ایم؛ با دقت به تفاوت ها نگاه کنید و سعی کنید هر بار که یک محصول را خریداری می کنید و به جزیئات آن با مدل اصلی دقت کنید تا مبدا تفاوت های شان باعث متضرر شدن تان نشود.

ماشین لباسشویی الی جی v5 و مدل های تقلبی
ماشین لباسشویی شبیه به v5 ال جی
ماشین لباسشویی الی جی v5 مدل تقلبی

افراد جعل فروش حرفه ای تر می شوند

موضوعی که حائز اهمیت است، اینجاست که افراد جعل فروش یک جا نمی نشینند تا ما کلک های شان رو رو کنیم، آن ها هم مدام در حال پیشرفت هستند و کارهای شان حرفه ای تر می شود. در برخی موارد حتی افراد تیم خودمان در تشخیص یک مدل جعلی دچار اشتباه شده اند. پس اینکه صرفاً به چند تفاوت در محصول نگاه کنید الان شاید کارتان را راه بیندازد ولی در آینده شاید این راهکارها را هم جعل کنند.

بهترین توصیه ای که می توانیم به شما بکنیم این است، که به جای یاد گرفتن روش های تشخیص لوازم خانگی اصلی و تقلبی(حتماً این روش ها را یاد بگیرید ولی روی مورد بعدی زمان بگذارید) به دنبال پیدا کردن فروشگاه معتبری باشید که لوازم اورجینال را به فروش می رساند. ویژگی های فروشگاه اینترنتی معتبر هم دقیقاً مانند ویژگی های کالاهای اصلی و تقلبی هستند باید آن ها را مقایسه کنید و مواردی که مشکوک هستند را حذف کنید.

چند مورد هستند که می توانید به وسیله آن ها از اعتبار فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید و بعداً باز هم بتوانید خدمات پس از فروش دریافت کنید.

  • نماد اعتماد: مهم و کلیدی هر فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند درست کاری خود را اثبات کند باید نماد اعتماد داشته باشد؛ اگر نماد نداشته باشد مشکوک میزند؛ به جای ریسک سراغ وبسایت با نماد اعتماد بروید. آن چیزی که زیاد است فروشگاه های اینترنتی هستند؛ پس یک مورد بدون ریسکش را انتخاب کنید.
  • آدرس و تماس:اگر یک فروشگاه آدرس دقیق خودش را در وبسایت قرار داده است، پس یعنی از بابت محصولات و خدمات بعد از آن اطمینان دارد. راه های ارتباطی مانند تلفن ثابت و چندین شماره تماس هم می توانند نشانه های مثبتی از پاک دامنی آن فروشگاه باشند( قطعی نیست و میزان شکاکیت را کم می کند).
  • پشتیبانی: کارشناسان و پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی باید در هر ساعت و به صورت 24 ساعته باشد. از کارشناسان برای مشاوره درخواست کنید و ببینید آیا روش هایی را به شما می گویند که به وسیله آن 100 درصد بتوانند اثبات کنند محصولشان اصلی است یا هی شما را با روش های پیچیده سردرگم می کنند؟ اگر فروشنده می گوید این لباسشویی الجی اصل است؛ بپرسید از کجا می توانم مطمئن شوم؟ مدل اصلی که ویژگی هایی دارد که مدل های فیک ندارند؟ واکنشش را بعد از پرسیدن این سوالات بررسی کنید.
  • رضایت مشتریان واقعی: ویدیو قانع کننده ترین نوع رضایت مشتریان است. وقتی یک فروشگاه اینترنتی چندین مورد رضایت مشتریان واقعی و ویدیوی را در وبسایت خود (یا پیج اینستاگرام) منتشر می کند، پس یعنی این افراد واقعاً راضی هستند.