۱۸ مهر ۱۴۰۱

فناوری نئو کیولد سامسونگ چیست؟

همه چیز در مورد تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ

در مقاله امروز افرالند قصد داریم در مورد Neo QLED سامسونگ صحبت کنیم. گرچه ما انتظار داشتیم تا سامسونگ مدل های جدید 8K و 4K خود را عرضه کند اما خط تولید تلویزیون های 2023 خود را با تحولی عظیم مواجه کرده است و جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود را با مجموعه ای از پیشرفت ها تولید کرده است. اگر بخواهیم بدانیم فناوری نئو کیولد سامسونگ چیست؟ باید گفت سامسونگ از فناوری های صفحه نمایش جدید مانند Micro-LED و Mini-LED گرفته تا استفاده از بدنه های سازگار با محیط زیست و یک بروزرسانی فوق‌العاده راحت برای ریموت کنترل ما را با تلویزیون هایی که قرار است ماه های آینده در اختیار داشته باشیم به راحتی خود جذب می کند.

فناوری نئو کیولد سامسونگ با شکستن مرزهای مرسوم از کیفیت تصویر در برند سامسونگ پیکی از روشنایی است که در دل تاریکی ها با درخشش فراوان کانون توجهات فراوانی را به خود اختصاص داده است.

اگر به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ 2023 و 2022 بوده باشید احتمالا با تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ برخورد داشته اید. Neo QLED تغییر چشمگیری در فناوری های سامسونگ به وجود آورده است و اگر می خواهید از جدیدترین و بهترین تلویزیون ها موجود در بازار استفاده کنید؛ تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ همان چیزی است که باید در لیست خرید خود قرار دهید.

اگر بخواهید در مورد کیولدهای سامسونگ بیشتر بدانید باید گفت: این تلویزیون ها مشهورند به روشنایی بالا و درخشش فوق‌العاده در تصاویر. به صورتی که با کنترل نور پس زمینه کاری می‌کنند به کمک ذرات کوانتومی که در این صفحه نمایش ها به کار رفته است، تصویر را با حجم 100% از رنگ مشاهده کنید که در این حالت شاهد تصویری به مراتب غنی تر از رنگ ها خواهید بود. در این حالت تماشای آن بسیار لذت بخش می‌باشد.

تلویزیون نئو کیولد / Neo QLED چیست؟

Neo QLED در واقع فناوری تکامل یافته QLED سامسونگ است. QLED در واقع مخفف quantum dot LED است و از فیلتر نقطه کوانتومی برای افزایش کنتراست و رنگ های طبیعی و دقیق استفاده می کند. تلویزیون های کیولد دارای مزایای زیادی است و تاثیر آن به عوامل مختلفی مانند پردازنده مورد استفاده بستگی دارد. این تلویزیون ها معمولا از سیستم بک لایت استفاده می کنند که تلویزیون های رده پایین از سیستم نور پس زمینه لبه ای استفاده می کنند که همانطور که از نامش پیداست ال ای دی ها در لبه ها قرار می گیرد و تلویزیون های رده بالا از نور پس زمینه آرایه کامل استفاده می کنند که مستقیما ال ای دی ها در پشت پنل قرار می گیرند. این اجازه می دهد تا تلویزیون ها تا حدودی باریک باقی بمانند.

مدل نئو کیولدسال تولید
تلویزیون سامسونگ QN900C2023
تلویزیون سامسونگ QN800C 2023
تلویزیون سامسونگ QN700C 2023
تلویزیون سامسونگ QN90C 2023
تلویزیون سامسونگ QN85C 2023
تلویزیون های 2023 نئو کیولد سامسونگ

برای شناخت بهتر از تلویزیون‌های سامسونگ 2023، در این لیست پرفروش ترین آن ها را معرفی کرده ایم که شامل مدل‌های نئو کیولد، کیولد و کریستال می‌باشند. اگر به دنبال خرید مدلی بالارده و لاکچری هستید می توانیم خرید تلویزیون سامسونگ QN85C را به شما پیشنهاد بدهیم.

مدلرفرش ریتپنل
تلویزیون سامسونگ QN900B144HzNeo Qled
تلویزیون سامسونگ QN800B120HzNeo Qled
تلویزیون سامسونگ QN700B120HzNeo Qled
تلویزیون سامسونگ QN95B120HzNeo Qled
تلویزیون سامسونگ QN90B120HzNeo Qled
تلویزیون سامسونگ QN85B120HzNeo Qled
تلویزیون های 2022 نئو کیولد سامسونگ

اما Neo QLED کمی اوضاع را تغییر می دهد. نور پس زمینه ارائه کامل حالا با Mini LED جایگزین می شود که از ده ها هزار ال ای دی ریز برای کنترل دقیق تر روشنایی استفاده می کند. روشنایی و کنتراست تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ یک سر و گردن از نسخه های قبلی بالاتر است.

کدام تلویزیون های Neo QLED سامسونگ به بازار عرضه شده است؟

سال 2021 اولین سالی است که شاهد ورود تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ به بازار هستیم. سامسونگ این دسته از محصولات را با دو کیفیت 4K و 8K به بازار عرضه کرده است.

  • تلویزیون های QN900 8K QLED ، QN800 8K QLED و QN700 8K QLED همه از کیفیت تصویر 8K و نور پس زمینه mini LED پشتیبانی می کنند.
  • این در حالی است که QN95A ، QN90A و QN85A همه تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K هستند.

حروف QN در ابتدای نام این مدل ها نشان می دهد که که این دستگاه ها بر خلاف مدل های قبل که فقط با Q شروع می شدند از فناوری Neo QLED استفاده می کنند. ما در ادامه بر اساس هر کدام از کیفیت های ارائه شده مشخصات این محصولات را بررسی خواهیم کرد.Samsung Object Tracking Sound برای ارائه صدایی واقع بینانه تر و فراگیر و همه جانبه است.

تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ

QSymphony هم دوباره استفاده شده است که به شما امکان می دهد از ساندبار سامسونگ در کنار تلویزیون سامسونگ خود استفاده کنید و از همه بلندگوها به صورت هماهنگ برای ایجاد یک صدای بلندتر استفاده کنید که پشتیبانی بهتر Dolby Atmos را فراهم می آورد و صدایی فراگیر را ایجاد می کند.گرچه سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد مدل های خاص یا قیمت گذاری اعلام نکرده است؛ اما به لطف لیستی از مدل های جدید سامسونگ و اندازه صفحه نمایش؛ به زودی ممکن است اطلاعات کامل تری در دسترس قرار بگیرد.

تلویزیون MicroLED سامسونگ

سامسونگ همچنین در حال معرفی اولین تلویزیون های MicroLED خود است. نسخه های از تلویزیون های The Wall که سامسونگ طی چند سال اخیر به نمایش گذاشته است؛ مجموعه های جدیدی از LED های میکروسکوپی را به عنوان پیکسل های جداگانه تلویزیون استفاده می کنند و یک نمایشگر ساطع کننده را ارائه می دهد که از لحاظ کیفیت تصویر با OLED رقابت می کند.

سامسونگ می گوید که فناوری MicroLED دارای ماندگاری و دوام بالاتری است و با مشکل سوختگی پیکسل و تحریف رنگ مواجه نیست. این تلویزیون MicroLED همچنین از حالت محیط سامسونگ پشتیبانی می کند که به شما اجازه می دهد تا زمانی که تلویزیون خاموش است به شکل دیوار در بیاید و در واقع خود را پنهان کند؛ علاوه بر این می توان در این حالت تصاویر هنری یا اطلاعات مفید را به نمایش گذاشت.

Quantum HDR استاندارد جدیدی را برای ارائه جزئیات باور نکردنی؛ رنگ های غنی و دقیق ارائه می دهد. HDR10+ رنگ ها و کنتراست صحنه به صحنه فیلم ها را تنظیم می کند و به شما کمک می کند تا از کوچکترین جزئیات لذت ببرید.سامسونگ هنوز هم توانایی مدولار MicroLED را تبلیغ می کند؛ اما تلویزیون میکرو ال ای دی یک صفحه نمایش تک سایز است که از قبل در نسبت های استاندارد مونتاژ می شود.

بیشتر بخوانید:
بررسی تلویزیون سامسونگ QN95 

تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ با کیفیت 8K

با عصر جدیدی از فناوری های تلویزیون سامسونگ تلویزیون های نئوکیولد 8K خود را با کیفیت تصویر خیره کننده؛ رنگ های خارق العاده و روشنایی استثنایی؛ صدای فوق العاده و رنگ های سیاه برجسته ارائه می دهد. همه این قابلیت ها را می توانید در طراحی منحصر به فردی دریافت کنید.

برای افرادی که اطلاعات کمی دارند باید توضیح دهیم که بک لایت Mini LED منجر به تولید تلویزیون هایی با ضخامت کمتر از تلویزیون های LED خواهد شد چون اندازه ال ای دی های استفاده شده در آن یک چهلم اندازه ال ای دی های استاندارد است. این منجر به ایجاد مناطقی می شود که کنترل روشنایی را ساده تر می کند و سطح رنگ سیاه عمیق تری را فراهم می آورد.

به غیر از فناوری بک لایت جدید؛ تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهند. این دستگاه ها با صفحه نمایشی خیره کننده همراه شده اند که وضوح 8K را ارائه می دهد. به لطف پردازنده Neo Quantum Processor 8K مبتنی بر هوش مصنوعی شما می توانید محتواهای 4K و 1080p خود را تا کیفیت 8K ارتقاء دهید.

تلویزیون نئو کیولد 8K

گیمرها می توانند از ویژگی های نسل بعدی از جمله پشتیبانی از گیم پلی روان از طریق HDMI 2.1، Game Motion Plus و AMD FreeSync Premium Pro بهره مند شوند. ناگفته نماند که قیمت تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ بالا است (به ویژه برای تلویزیون نئو کیولد 85 اینچی).

سامسونگ با عرضه تلویزیون های Neo QLED پا به عرصه جدیدی از تلویزیون های سطح بالای 8K گذاشته است. این دستگاه ها معمولا زا طراحی بدون حاشیه و زیبایی برخوردار هستند. هنگامی که برای اولین بار این دستگاه ها را مشاهده می کنید نمی توانید از طراحی مینیمالیستی آن غافل شوید. هدف سامسونگ از این طراحی این است که کاربران را روی تصویر متمرکز باقی بگذارد چون حاشیه های تلویزیون به کمتر از 1 میلیمتر کاهش یافته اند.

طراحی تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 8K

مورد بعدی که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد این است که بلندگوهای تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K از جلو قابل مشاهده نیستند. در حقیقت شبکه های بلندگوی تلویزیون را می توانید در امتداد لبه های چپ و راست پیدا کنید.در ادامه توضیح طراحی این دستگاه ها باید به شما بگویم که پایه های تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ باریک؛ مسطح و در مرکز قرار گرفته اند و این بدان معناست که برای قرار دادن تلویزیون روی میز به سطع عریض و گسترده ای نیاز نخواهید داشت.

مانند تمام تلویزیون های برتر سامسونگ در چند سال گذشته؛ با در اختیار داشتن باکس جداگانه One Connect که همه پورت های تلویزیون را در خود جای داده است از شلوغی کابل ها خودداری شده است.شما معمولا قابلیت این را دارید تا از 4 پورت HDMI 2.1 استفاده کنید که حتی برخی از این پورت ها از eARC پشتیبانی می کنند و همچنین پورت های USB، اترنت؛ خروجی اپتیکال و ورودی آنتن RF را می توانید استفاده کنید.

طراحی تلویزیون نئو کیولد سامسونگ

نقطه ضعفی در طراحی این دسته از محصولات وجود دارد این است که تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K در اتاق هایی که نور زیادی وجود دارد نور را بازتاب می دهد. گرچه این دسته از تلویزیون ها دارای یک لایه ضد تابشی هستند اما تقریبا غیر ممکن است بتوانید تصویر خوبی را از تلویزین یک در نزدیکی پنجره پر نور قرار دارد را بتوانید مشاهده کنید.

اگر قبلا به بررسی تلویزیون های مختلف پرداخته باشید حتما می دانید که سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی خود به نام تایزن استفاده می کند. در تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K هم می توانید از همین سیستم عامل استفاده کنید. با فشار دادن دکمه اصلی در ریموت کنترل؛ برنامه ها و منابع مورد علاقه شما در پایین صفحه نمایش در یک خط افقی ظاهر می شوند.

با کمی گشتن می توانید اطلاعات بیشتری را در بالای ردیف اولیه برنامه ها مشاهده کنید. به عنوان مثال سرویس های استریم مانند Netflix؛ فیلم هایی که به تازگی مشاهده کرده اید را می توانید پیدا کنید. محبوب ترین برنامه ها و سرویس ها را می توانید در سیستم عامل سامسونگ پیدا کنید و یک باکس برنامه اختصاصی با پیشنهادات بیشتر برنامه وجود دارد که می توانید نصب کنید.

علاوه بر این ریموت کنترل تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ از چند دکمه اختصاصی استفاده می کنند که به شما امکان می دهند تا Netflix و Amazon Prime Video را به سرعت راه‌اندازی کنید.

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون کیولد و نئو کیولد سامسونگ

ریموت شارژی زیست محیطی Neo QLED

از نظر طراحی؛ ریموت کنترل تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K کاملا مشابه با آنچه که سامسونگ در طی چند سال گذشته عرضه کرده است می باشد؛ با این تفاوت که حالا ریموت کنترل به باتری نیاز ندارد و در پشت آن یک پنل جدید قرار گرفته است که با جذب نور (چه طبیعی و چه مصنوعی) شارژ می شود. حذف باتری ها نه تنها برای محیط زیست عالی است بلکه باعث شده است که ریموت کنترل در دست بسیار سبک باشد.

ریموت خورشیدی تلویزیون نئو کیولد سامسونگ

همانطور که قبلا اشاره کردیم تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ 8K از ال ای دی هایی استفاده می کنند که اندازه آنها به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این امر باعث می شود تا هم میزان روشنایی و هم سطح رنگ های سیاه افزایش پیدا کند.

از آنجا که LED ها بسیار کوچکتر هستند؛ احتمال نشت نور کاهش پیدا می کند و یا اصلا مشهود نیست و شما به راحتی تحت تاثیر جزئیات باور نکردنی؛ رنگ های غنی و رنگ های سیاه تیره قرار خواهید گرفت.

سامسونگ کمی هم از چاشنی هوش مصنوعی در تلویزیون ریخته

یکی از نکات مهمی که منجر به فروش بالای تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 8K خواهد شد این است که محتوای کاملا واضح و بدون هر گونه هموار سازی مصنوعی را دریافت خواهید کرد. این دستگاه ها با استفاده از هوش مصنوعی؛ به طور مداوم قادر به تولید تصاویر بهتر خواهند بود. شما می توانید هر محتوای 4K را تا کیفیت 8K ارتقاء دهید. در تلویزیون های 8K پیکسل ها بسیار نزدیک به یکدیگر هستند؛ بنابراین ساخت آنها دشوارتر از تلویزیون های 4K خواهد بود.

پردازنده Neo Quantum Processor 8K مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ منجر به تولید تصاویر و صداهای بدون نویز خواهد شد. شما می توانید بدون هیچ مزاحمتی دیالوگ ها را به خوبی بشنوید. همانطور که اشاره کردیم به دلیل قرار گرفتن بلندگوها در سمت چپ و راست تلویزیون صدا در پشت دستگاه حبس نخواهد شد و حتی فناوری های متنوع ارائه شده به تولید صدای فراگیر کمک خواهد کرد.

 تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ با کیفیت 4K

تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ با کیفیت 4K یکی دیگر از دستگاه هایی است که می توانید در سال 2021 خریداری فرمایید. این دستگاه ها معمولا ترکیبی از فناوری کوانتوم نقطه ای و Mini LED را به همراه دارند که منجر به مشاهده جزئیات پنهان بهتر از قبل خواهد شد. این دستگاه ها همچنین از طراحی زیبا و باریکی ساخته شده اند.

آزمایشات انجام شده در این دستگاه ها نشان می دهد که شما با خرید تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K می توانید به کنتراست عالی، روشنایی بهینه؛ HDR؛ رنگ های دقیق دست پیدا کنید. سیستم عامل تایزن آن امکانات هوشمند متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و به طور کلی تجربه مشاهده متمایزی را ارائه می دهد.

اگر به دنبال یکی از تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K گران قیمت هستید می توانید گزینه هایی مانند QN90A را در بین این محصولات خریداری کنید! هر چند انتظار می رود که در آینده این محصولات با کاهش قیمت هم مواجه شوند.

بازی با تلویزیون نئو کیولد سامسونگ

شما می توانید تلویزیون های 4K Neo QLED را در سال 2021 در اندازه های مختلف خریداری کنید و حتی از اندازه بزرگ 85 اینچی استفاده کنید. در این دستگاه ها از فناوری دایمینگ Ultimate UHD Dimming، HDR: HDR10 ، HDR10 + ، HLG استفاده شده است و شما می توانید به رفرش ریت بومی 120 هرتز دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این از امکاناتی مانند VRR؛ پردازنده Neo Quantum 4K، eARC، پوشش رنگی DCI-P3 و وضوح رنگ 10 بیت؛ ALLM هم برخوردار می باشد.

سایر ویژگی های پشتیبانی شده عبارتند از: Object Tracking Sound +، Motion Xcelerator Turbo +، Q-Symphony، SpaceFit Sound، Active Voice Amplifier، Super UltraWide GameView، GameBar، Multi View، Tap View، Samsung TV Plus، Universal View، Samsung Health

تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K پیشرفته‌ترین ویژگی های این شرکت را در سال 2023 به نمایش می گذارد. علاوه بر این شما می‌توانید از 4 ورودی HDMI 2.1 ، پورت های USB 2.0، ورودی اترنت؛ RF، خروجی صدای دیجیتال استفاده کنید. این دستگاه ها ورودی کامپوننت قدیمی و همچنین ورودی 3.5 میلیمتری را به همراه ندارند.

به طور طبیعی؛ این تلویزیون پیشرفته نئو کیولد سامسونگ رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می دهد؛ این امر منجر به نمایش بهتر محتوای سریع مانند ورزش و بازی می شود و همچنین به این معنا است که می توانید محتواهای Blu-Ray و فیلم ها را با سرعت 24 فریم در ثانیه پخش کنید. در این راه حتی فناوری Motion Xcelerator Turbo + که قبلا Auto Motion Plus نامیده شد؛ کمک می کند.

مانند تلویزیون های قبلی سامسونگ، شما در حال دریافت طیف وسیعی از تنظیمات حرکتی و همچنین توانایی تنظیم دستی تاری هستید. Game Bar منویی است که به صورت نوار یا میله در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است و به شما امکان دسترسی به ویژگی های خاص بازی را می دهد. اینجا جایی است که می توانید منوها و سوئیج هایی را برای مواردی مانند رفرش ریت متغییر یا VRR پیدا کنید و به شما دیدی می دهد تا گزینه هایی مانند FreeSync را تغییر دهید.

این تلویزیون گیمینگ دارای ورودی های خاص HDMI 2.1 است که باعث می شود بتوانید از آن برای بازی های نسل بعدی HDR در پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس استفاده کنید. این دستگاه ها دارای طراحی زیبایی است و پایه ی مرکزی که دارد به شما اجازه می دهد تا از تلویزیون روی میز استفاه کنید. به لطف طراحی زیبا و باریک لزومی به استفاده از میزهای پهن و گسترده ندارید.

تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K هم از ریموت کنترل خورشیدی استفاده می کند که از طریق پنل خود نورهای طبیعی و مصنوعی را دریافت کرده و دیگر نیازی به باتری ندارند. این امر منجر به سبک ماندن ریموت کنترل می شود و دیگر نیازی به استفاده از باتری هایی که برای محیط زیست مضر هستند ندارند.

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 4K

تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ 4K دارای پردازنده جدیدی به نام Neo Quantum Processor 4K است که پردازش صوت و تصویر با سرعت و دقت بالا را فراهم می آورد. این پردازنده با حذف نویز کیفیت صدا و تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد و حتی می توانید محتواهای قدیمی خود را تا کیفیت 4K ارتقاء دهید. سیستم عامل هوشمند تایزن مانند همیشه سریع است و به شما اجازه می دهد از برنامه ها و منوها را برای دسترسی سریع استفاده کنید.

همچنین قابلیت Multi View به شما امکان می دهد تا تصاویر چند منبع مختلف را به صورت همزمان مشاهده کنید و قابلیت Tap View به شما اجازه می دهد تا با وارد کردن ضربه های کوچک گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتواهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. طرفداران تناسب اندام همچنین از شنیدن این که Samsung Health به طور پیش فرض در این دستگاه گنجانده شده است خوشحال خواهند شد. این برنامه به شما امکان می دهد تا تمرینات تناسب اندام خود را در خانه برنامه ریزی و اجرا کنید.

عملکرد SpaceFit Sound به تلویزیون کمک می کند تا صدا را متناسب با فضای اتاق نشیمن خاص خود تنظیم کنید؛ در حالی که تقویت کننده صدای فعال به تقویت دیالوگ در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کمک می کند. اگر از ساندبارهای جدید Q-Symphony سامسونگ هم برخوردار هستید؛ حالت کیو سمفونی سامسونگ به دستگاه شما امکان می دهد تا هوشمندانه از ساندبار و بلندگوهای داخلی استفاده کند تا تجربه صدای غوطه ور را ارائه دهد. 

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون سامسونگ نئو کیولد و کیولد

جمع بندی: فناوری کیولد سامسونگ چیست؟

در این تلویزیون های برند سامسونگ به واژه QLED برخوردیم که باید می‌دانستیم که فناوری کیولد سامسونگ چیست؟ و چه تفاوتی با سایر تلویزیون ها دارد؟، که باعث شده افراد خاصی به سمت آن جذب شوند. این تلویزیون ها کیفیت تصویر عالی با استفاده از حجم 100 درصدی از رنگ‌ها را به صفحه نمایش هدیه می‌کنند که قطعاً با یک تلویزیون 4K معمولی کلی توفیر دارد. در این مقاله از وبسایت afralland بهترین تلویزیون های کیولد و نئوکیولد از سامسونگ را معرفی کردیم.

منابع: reviewed.com/techradar.com

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون های کیولد سامسونگ چه سایزهایی دارند؟

این تلویزیون ها در سری های متفاوتی ساخته شده اند که هر سری از سایزبندی متنوعی در نوع خود ساخته شده است و می توانند مناسب فضای شما باشد.

02 ریموت کنترل تلویزیون های کیولد از چه نوعی است؟

تلویزیون های کیولد در تمام مدل ها دارای ریموت کنترل از نوع هوشمند بوده که از انرژی خورشیدی تغذیه می کنند و به سولار معروف هستند.

03آیا می توان تلویزیون کیولد را برای بازی مناسب دانست؟

بله تمام مدل های این سری از سامسونگ دارای قابلیت گیمینگ به واسطه کیفیت تصویر عالی و رنگ بالا می باشند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فناوری نئو کیولد سامسونگ چیست؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *