تلویزیون ال جی مدل NANO96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
زاویه دید تلویزیون نانوسل ال جی nano96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
دیزاین پشت تلویزیون نانوسل ال جی nano96
لیبل مشخصات تلویزیون نانوسل ال جی nano96
کنتراست تلویزیون نانوسل ال جی nano96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
پایه تلویزیون نانوسل ال جی nano96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
طراحی تلویزیون ال جی NANO96
وضوح تصویر 8K تلویزیون ال جی NANO96
پورت ورودی تلویزیون ال جی NANO96
پنل پشت تلویزیون ال جی NANO96
ریموت کنترل تلویزیون ال جی NANO96
سیستم عامل تلویزیون ال جی NANO96
نمای پشتی تلویزیون ال جی نانو 96
نمایشگر تلویزیون NANO96 ال جی
ضخامت بدنه باریک و ظریف تلویزیون NANO96
تلویزیون ال جی NANO96

تلویزیون ال جی NANO96 نانو 96

LG TV NANO96

تومان۴۹.۴۰۰.۰۰۰تومان۹۲.۷۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    NANO96
  • برند
    ال جی
  • سال ساخت
    2021
  • کیفیت تصویر
    8k
  • نوع صفحه نمایش
    NanoCell
  • کشور مونتاژ
    لهستان - Poland
  • رفرش ریت
    120Hz 4K و 60Hz 8K
  • سیستم عامل
    webOS
  • توان صوتی
    40 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    55 65 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    IPS
  • پردازنده
    α9 Gen4
  • بک لایت
    Slim Direct Full Array LED
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    Dolby Vision, HDR10 Pro, HLG
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    فلز
  • حداکثر ضخامت
    4.55 cm
شناسه محصول : NANO96
4.80/5.0
برند : ال جی
تومان۴۹.۴۰۰.۰۰۰تومان۹۲.۷۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

یکی از مدل‌های بی نظیر تلویزیون ال جی NANO96 در سال 2021 در سری تلویزیون های نانوسل روانه بازار شده است تا تجربه ای زنده از تماشای محتوای واقعی را به ارمغان آورد. فناوری نانوسل را می توان طلوع عصری جدید از طیف گسترده رنگ های زنده و خیره کننده عنوان کرد که با نمایش وضوح عالی از تفاوت رنگ ها، غوطه وری کامل در تصاویر را به ارمغان آورده اند. تلویزیون ال جی 55NANO96 که سری بالاتر تلویزیون نانو95 به شمار می آید؛ از نظر طراحی می توان تفاوت بین آن دو را احساس کرد. کیفیت تصویر 8K وسوسه کننده خواهد بود و محتوا را با آخرین رزولوشن به تصویر می کشد تا ریزترین جزئیات دیدنی در کیفیت باور نکردنی برای شما امکان‌پذیر باشد. قیمت تلویزیون ال جی در رده‌های بالا به خصوص کیفیت ایت کی کمی زیاد است که باید به این موضوع هم فکر کنید.

تلویزیون ال جی NANO96 با کیفیت تصویر 8k

 

چنانچه که کنترل نور پس زمینه بر روی نمایشگر LED بر عهده فناوری Full Array Dimming می باشد، واحد های نور را به صورت منظم کنترل خواهد کرد تا سیاهی عمیق ایجاد شده و تصاویر با کنتراست بیشتر و دقیق تر برای شما نمایان شوند. برای دریافت تصویر و صدایی دقیق می توان بر عمکلرد α9 Gen4 AI 8K حساب باز کرد که قطعا با آنالیز هر جزو از تصویر و صدا بهترین تجربه تلویزیونی را به ارمغان می آورد. بلندگوی های 2.2 کاناله در بخش سیستم صوتی تلویزیون ال جی اتخاذ شده اند که توسط آن صدایی همه‌جانبه در توان 40 وات انتشار می یابد.

عکس طبیعی تلویزیون ال جی NANO96

تلویزیون نانوسل ال جی nano96
زاویه دید تلویزیون نانوسل ال جی nano96
تلویزیون نانوسل ال جی nano96
لیبل مشخصات تلویزیون نانوسل ال جی nano96
استند تلویزیون نانوسل ال جی nano96
طراحی پایه تلویزیون نانوسل ال جی nano96
اقلام همراه تلویزیون نانوسل ال جی nano96

مزایای NANO96 به نسبت رقبا:

  • پشتیبانی از وضوح تصویر 8K
  • پردازنده α9 Gen4 AI 8K
  • نمایش طیف رنگی وسیع و گسترده
  • توان صوتی بالای 40 وات
  • سیسم عامل webOS
  • پشتیبانی از سه دستیار صوتی

فناوری صدای Clear Voice Pro در زمینه پاک سازی صدا کاربرد داشته و پخش صدای بدون نویز و لرزش را به ارمغان می آورد. تجربه ای عالی از سرگرمی های بی وقفه در کنار امکانات اسمارت تلویزیون نانو 96 تکمیل خواهد شد که بر پایه ی سیستم عامل جذاب و کاربردی webOS روانه بازار شده است. ال جی این سیستم عامل را با کاربری راحت و آسان طراحی کرده است تا سهولت در تعامل برای سایر کاربران امکان‌پذیر باشد.

پشتیبانی از دستیار صوتی کارآمد گوگل و الکسا برای اعمال دستور صوتی شما در نظر گرفته شده اند، بدین وسیله می توان هر آنچه را که دوست دارید از تلویزیون بخواهید تا برای شما به اجرا در آورد. در کنار این تلویزیون کارآمد امکان اتصال برای هر یک از کاربران اندروید و IOS فراهم شده است. به طوری که به وسیله برنامه Airplay2 می توانید امکان اتصال راحت با تلویزیون را به ارمغان آورید و سایر محتویات درون گوشی خود را به نمایشگر تلویزیون انتقال دهید. قیمت تلویزیون ال جی NANO96 متناسب با امکانات فوق‌العاده آن معقول بوده و ارزش هزینه کردن را دارد.

در سال ‌های بعد دیگر خبری از تولید نانو 96 نیست و جایگاه خود را به محصولات دیگری داده است. در سال 2022 و 2023 از تلویزیون ال جی NANO84 پرده برداری شده است که برای نمایش خانگی با کیفیت 4K ساخته شده‌اند و دیگر خبری از ایت کی در آن‌ها نیست، اما بسیار کاربردی و خوش فروش هستند. در این برند بجز اولد سری Z فقط تلویزیون ال جی QNED99 است که در حال حاضر کیفیت تصویر 8K را در اختیار دارد.

سبک طراحی مبتکرانه در تلویزیون NANO96

تلویزیون ها به عنوان اصلی ترین لوازم خانگی در پذیرایی نقش بسزایی در افزایش زیبایی محیط خانه خواهند داشت؛ با این وجود باید کاربران هنگام خرید تلویزیون ایده آل وسواس بیشتری را به خرج دهند تا سبکی مدرن از زیبایی خیره کننده را در منزل خود به ارمغان آورند. تلویزیون ال جی NANO96 که توسط بزرگترین تولید کننده روانه بازار شده است در سبک نمادین و درخور اصالت نام آوازه آن عرضه شده تا محصولی ایده آل جهت ایجاد جلوه ای با شکوه در پذیرایی باشد. بی شک در هر تلویزیون اصلی ترین بخش آن که توجه کاربر را به خود متمرکزمی سازد، بخش نمایشگر آن است که قطعا باید گستره و بی حاشیه اضافی باشد.

طراحی زیبا با بدنه باریک تلویزیون ال جی 55NANO96

ال جی ضمن توقعی که از آن انتظار می رود، این تلویزیون کم‌نظیر را در طراحی بی نقص و فوق‌العاده شیک روانه بازار کرده است که توسط نمایشگر بی حاشیه نیز زیبایی ظاهری را چند برابر تقویت کرده است. ضخامت حاشیه نمایشگر به صورت ایده آل کاهش یافته است تا بر اساس متدهای روز طراحی در سبکی مدرن از طراحی جدید در اختیار طرفداران ال جی قرار گیرد. البته بدنه باریک و کم ضخامت نیز اصلی ترین پارامتر خرید این محصول به شمار می آید که ظریف و زیبا در بدنه ای خوش تراش روانه بازار شده است. با وجود بدنه باریک این تلویزیون برای نصب بر روی دیوار گزینه ای عالی خواهد بود و نبود برجستگی اضافی نیز منجر شده که تلویزیون کاملاً به دیوار متصل باشد.

با مشاهده نمای پشتی تلویزیون شاهد بدنه یک دست و شیک آن خواهید بود که بدون برجستگی اضافی طراحی شده است. البته شکافی برای اتصالت متنوع بر روی قسمت راست آن قابل رویت می باشد که محل درگاهای ارتباطی مختلف می باشد. نمایشگر LED توسط یک پایه مرکزی کمانی شکل ثابت و بی حرکت مانده است که از لرزش و حرکت اضافی آن جلوگیری خواهد کرد. دیزاین خاص و متفاوت پایه ظاهری چشم نواز و زیبا به تلویزیون بخشیده است و آن را بی حرکت نگه می دارد.

نمایشگر LED و تجربه غرق در طیف رنگی بالا

رنگ ها به عنوان چاشنی اصلی ارائه محتوای زنده و طبیعی در بخش کیفیت تصویر می باشند که توسط فناوری نانوسل حضور پر رنگ آن ها در نمایشگر LED به خوبی احساس می شود. تلویزیون ال جی 65NANO96 برای ارائه پالت وسیع از رنگ های زنده با تفاوت جزئی از فناوری NanoCell پشتیبانی به عمل آورده است تا واقعی ترین صحنه ها در وضوح بالا برای شما قابل رویت باشد. بدین وسیله تجربه غرق در رنگ های زنده و وسوسه کننده برای شما فرهم شده است. این تلویزیون نانوسل که از ذرات ریز نانو تشکیل شده است، برای فیلتر کردن و پالایش رنگ و حذف ناخالصی‌ها از طول موج‌های RGB استفاده می‌کند تا فقط رنگ های خالص و دقیق در کیفیت عالی برای شما قابل رویت باشند؛ در نتیجه در تصاویر زنده‌تر و با کیفیت تر غرق خواهید بود.

فناوری نانوسل و نمایش طیف وسیعی از رنگ های خیره کننده

ال جی در نمایشگر LED از نور پس زمینه Slim Direct استفاده کرده است که به وسیله آن نور خیره کننده بر روی نمایشگر تلویزیون گسترده شده و جزئیات دقیق بهتر قابل رویت می شوند. بدین وسیله برای ارائه کنتراست عالی از محتوای بصری تلویزیون نانو 96 ال جی از فناوری کنترل نور پس زمینه Full Array Dimming پشتیبانی به عمل آورده است که جزئیات را تاریکی کامل برای شما قابل رویت می سازد. این فناوری بی نظیر به صورت ایده آل و دقیق نور پس زمینه را کنترل خواهد کرد. در نتیجه این امر به سیاهی عمیق‌تر و کاهش نور پس زمینه برای کنتراست بیشتر و تصویری با جزئیات غنی تر منجر می شود.

وضوح تصویری 8K در تلویزیون ال جی NANO96

برای اینکه بتوان جزئیات هر تصویر را به صورت واقعی و در کیفیت عالی مشاهده کرد، قطعا به رزولوشن تصویر بالا نیاز می باشد. با پشتیبانی تلویزیون NANO96 از بالاترین رزولوشن تصویر قطعا هوش از سر می پرد به طوری که شما را به تجربه ای عالی از محتوای واقعی سوق می دهد. رزولوشن تصویر این تلویزیون 7680×4320 پیکسل می باشد که محتوا را در کیفیت تصویر 8K برای شما قابل رویت می سازد تا تجربه تماشای محتوای زنده در کیفیت عالی برای شما امکان‌پذیر باشد.

باید وجود بابت نمایش ریزترین جزئیات در کیفیت بالا آسوده‌خاطر خواهید بود. البته برای اینکه بتوان وضوح تصویر واقعی را احساس کرد، ال جی در این تلویزیون از چند فناوری پیشرفته ضمن تقویت کیفیت تصویر پشتیبانی به عمل آورده است که برای تجربه ی واقعی تر و زند ه تر آماده خواهید شد. این تلویزیون با کیفیت از 33 میلیون پیکسل متکی بر کیفیت 8K پشتیبانی به عمل آورده است تا کیفیت واقعی از محتوای بصری را دریافت کنید.

پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 8K

ال جی در تلویزیون NANO9675 از پردازنده تصویر منحصر به فرد α9 Gen4 AI 8K استفاده کرده است که توسط آن از تماشای محتوای خیره کننده در کیفیت عالی اطمینان حاصل خواهید کرد. این پردازشگر کارآمد که نقش بسزایی در خلق محتوای با کیفیت دارد تا حد زیادی پخش و انتشار تصویر و صدای با کیفیت را بر عهده دارد. با پشتیبانی از الگوریتم یادگیری عمیق، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی محتوا فراهم شده است. بنابراین تنظیمات صدا و تصویر برای ارائه تجربه شندیداری و دیداری وسوسه کننده به صورت خودکار انجام خواهد شد.

پردازنده α9 Gen4 AI 8K برای نمایش با کیفیت ترین محتوا در رزولوشن بالا

بدین ترتیب هر چیزی که تماشا می کنید در کیفیت عالی خواهد بود. فناوری AI Picture Pro پایگاه داده وسیع با بیش از یک میلیون نقطه داده بصری به تشخیص الگوریتم عمیق تصاویر می پردازد، نویز را حذف می کند و به بهینه‌سازی کیفیت تصویر می پردازد. پردازنده تصویر با یادگیری بیش از 17 میلیون نقطه داده صوتی، صداها، افکت‌ها و فرکانس‌ها را شناسایی کرده تا صدا را برای تجربه فراگیر آماده سازد. تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شودآ، زیرا با حضور پر رنگ فناوری AI 8K Upscaling خبری از نمایش محتوای زیر 8K نخواهد بود و تصاویر را بدون توجه به منبع اصلی آن در کیفیت عالی و در وضح بالا برای شما قابل رویت می سازد.

تجربه تلویزیونی متحول کننده با فناوری های تصویر

معمولا هر تلویزیون برای اینکه تصاویر را به بالاترین وضوح تصویر برساند، از چند فناوری کارآمد پشتیبانی می کند. که تلویزیون ال جی NANO96 نیز برای خلق بهترین تجربه بصری شما از فرمت های HDR و فناوری های دالبی پشتیبانی کرده است تا از این طریق تجربه نمایش محتوای وسوسه کننده را به ارمغان آورد.

Dolby Vision IQ که محبوب ترین فرمت HDR به شمار می آید که تنظیمات تصاویر را براساس ژانر محتوا و محیط اطراف تنظیم می کند تا تجربه تماشای با کیفیت ترین محتوا برای شما امکان‌پذیر باشد. پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس نیز برای انتشار صدای چند بعدی کاربرد دارد تا با انتشار صدای فراگیر سینمایی شنیدن جزئیات مکالمات صحنه ها نیز برای شما قابل شندین باشد.

یکی از فناوری های کارآمد در تلویزیون که دیدگاه کارگردان را زنده خواهد کرد، فناوری FILMMAKER MODE می باشد. این فناوری کم‌نظیر با حفظ نسبت‌های اصلی، رنگ‌ها و نرخ فریم نمایش صحنه های زنده را بر اساس دیدگاه سازنده اصلی فیلم به ارمغان می آورد. بنابراین شما فیلم را همانند روز ضبط آن به صورت واقعی و در کیفیت بالا مشاهده خواهید کرد.

تجربه جدید بازی روان با سرعت بالا

خرید یک تلویزیون گیمینگ که به وسیله آن بتوان تجربه بازی فوق‌العاده را داشته باشید، قطعا بسیار حائز اهمیت بوده و برای گیمران عاشق به بازی های خیره کننده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 ارائه تصاویر روشن با طیف گسترده از رنگ های خیره کننده را فراهم ساخته است تا تجربه بازی فوق‌العاده را با ارائه بازی با کیفیت به ارمغان آورد. قابلیت Game Optimizer به صورت خودکار تنظیمات تصاویر را بر عهده می گیرد تا سطح بالا تری از بازی هیجان انگیز را به ارمغان آورد.

اجرای بازی روان با تاخیر ورودی کم در تلویزیون NANO96 ال جی

به علاوه گرافیک و دید شما را بهنیه خواهد کرد تا بدون توجه به نوع بازی بهترین تجربه گیمینگ را برای شما ارائه دهد. همکاری ال‌جی با Xbox تضمین می‌کند که برای نسل بعدی بازی‌های بی وقفه آماده باشید. به لطف کیفیت تصویر خیره کننده و زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع، از Xbox خود بیشترین بهره را ببرید. تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود، زیرا پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 و مشخصات ALLM و eARC منجر شده که امکان اجرای بازی با حرکت سریع، وضوح بالا و گرافیک صاف امکان‌پذیر باشد.

صدای فراگیر با تلویزیون ال جی 75NANO96

از آنجایی که معمولا تلویزیون ها با توان صدای کم روانه بازار می شوند، ال جی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا تلویزیون 65NANO96 را با سیستم بلندگوی توانمند روانه بازار کند. سیستم بلندگوی این تلویزیون 2.2 کاناله بوده که صدا را در توان 40 وات انتشار می دهد که بابت پخش صدای فراگیر در توان بالا آسوده‌خاطر خواهید بود و بدون نیاز به تهیه ساندبار می توانید از توان صوتی مطلوب این تلویزیون جهت شنیدن سایر جزئیات صدا بهره بگیرید. پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس زمینه ساز شده که انتشار صدای همه‌جانبه و سینمایی در کیفیت بالا برای شما امکان‌پذیر باشد.

توان صدای مطلوب توسط سیستم بلندگوی قدرتمند NANO96

فناوری Clear Voice Pro از جمله فناوری های کاربردی استفاده شده در این تلویزیون می باشد که توسط آن می توان از شنیدن صدای بدون نویز اضافی لذت برد، به طوری که ناخالصی های صدا را حذف کرده و با کیفیت عالی به گوش شما می رساند. پشتیبانی از فناوری Ultra Surround نیز زمینه ساز شده که پخش صدای فراگیر میسر باشد و به خوبی جزئیات حاصل از گفت گوی اشخاص برای شما قابل شنیدن باشد. با این وجود می توانید از توان صوتی مطلوب این تلویزیون اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت جزئیات کامل صدا را بشنویید و لذت ببرید.

امکانات هوشمند ضمن تعامل گسترده‌تر

برای اینکه بتوان تجربه سرگرمی های بی وقفه را در کنار یک تلویزیون کارآمد احساس کرد لازم است که از یک تلویزیون اسمارت با قابلیت های ویژه خریداری کرد. تلویزیون ال جی NANO96 محصول جدید این برند نام آوازه می باشد که بر پایه ی سیستم عامل کاربردی webOS روانه بازار شده است تا بتوان به وسیله آن تجربه تلویزیون راحت و لذت بخش را داشته باشید.

سیستم عامل webOS و تجربه استفاده از سرگرمی های بیشتر

ال جی سهولت استفاده و تعامل با این تلویزیون را به وسیله رابط کاربری آسان و راحت امکان‌پذیر کرده است و از این طریق کمک می کند تا لحظات خوبی را در کنار امکانات هوشمند و منحصر به فرد این تلویزیون تجربه نمایید. بدین وسیله دسترسی سریع به سرویس های پخش برای شما امکان‌پذیر شده است و تجربه تماشای فیلم و سریال های متنوع برای شما فراهم شده است. امکاناتی اسمارتی که با تلویزیون ال جی در اختیار می گیرید:

  1. دسترسی به محتواهای متنوع با webOS
  2. اعمال دستور صوتی با دستیار صوتی
  3. امکان اتصال به گوشی IOS با Airplay2
  4. مرورگر وب و امکان وب گردی و جستجو

با این وجود می توانید در کنار تلویزیون نانو 96 از طیف وسیعی از سرگرمی های بی وقفه و هیجانی لذت ببرید و بهترین لحظات خود را در کنار این تلویزیون پیشرفته تجربه نمایید. صفحه اصلی تلویزیون جدید و جذاب طراحی شده است که پیشنهادها و محتوای شخصی سازی شده را برای شما نشان می دهد. با این وجود می توانید سایر محتوای مورد علاقه خود را به راحتی بیابید و از طریق این صفحه سایر دستگاه های متصل  امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای میسر شده و به وسیله آن می توانید محتوای مورد علاقه خود را به راحتی جستجو کرده امکان تماشای آن را به صورت آنلاین داشته باشید.

دستیار صوتی و اعمال راحت تنظیمات

برای اینکه بتوان در آرامش کامل تنظیمات و دستورها را اعمال کرد، ال جی پشتیبانی از دستیار صوتی های کاربردی را به عمل آورده است که توسط آن ها می توانید به راحتی تنظیمات گسترده تلویزیون را به وسیله صدای خود به انجام برسانید. پشتیبانی از دستیار صوتی Google Assistant و Alexa منجر شده که دیگر نیازی به تنظیمات دستی و صرف وقت خود برای یافتن به محتوای دلخواه نباشد. بلکه تنها صدای شما کافی است تا هر آنچه را که می خواهید را به زبان بیاورید تا تلویزیون با دریافت دستور صوتی شما در کمترین پاسخگوی نیاز شما باشد. بنابراین دسترسی راحت و سریع به سرگرمی های بی وقفه برای شما امکان‌پذیر شده است.

بازی دلخواه را از دست ندهید!

ممکن است برای بسیاری از شما اتفاق افتاده باشد که ساعت پخش محتوای مورد علاقه خود را فراموش کرده باشید و حسرت به دل تماشای مسابقه یا فیلم مورد علاقه خود مانده باشید. نگران نباشید، زیرا که در کنار تلویزیون NANO96 ال جی دیگر هیچ گونه حواس پرتی نمی تواند ساعت پخش برنامه مورد علاقه شما را از یاد ببرد.

هشدار ورزشی و اطلاع سریع از زمان پخش محتوا مورد علاقه شما در NANO96

این تلویزیون پیشرفته با پشتیبانی از هشدار ورزشی Sports Alert با نمایش هشدار و اعلان بر روی نمایشگر زمان پخش مسابقه مورد علاقه تان را یاد آوری خواهد کرد، در نتیجه قبل از پخش و در حین پخش محتوا بر روی نمایشگر هشدارهایی ظاهر خواهد شد.

ریموت کنترل شبیه به عصای جادویی

ال جی برای اینکه کنترل آسان تلویزیون نانو 96 را ارمغان سازد آن را به همراه یک ریموت کنترل جادویی عرضه کرده که به طراحی اروگونومیک مجهز شده است تا در دست رفتن آن آسان باشد، در نتیجه به راحتی به سایر کلید های میانبر دسترسی دارید. هوش مصنوعی داخلی دسترسی آسان به سرویس‌ها را فراهم ساخته است. میکروفون داخلی باعث شده که امکان اعمال دستور صوتی شما به وسیله صدا فراهم باشد و به راحتی امکان دسترسی به سایر محتوای دلخواه فراهم باشد.

جمع بندی: تلویزیون ال جی NANO96

NANO96 به عنوان یکی بهترین از تلویزیون های نانوسل ال جی در طراحی جذاب و با ویژگی های کارآمد روانه بازار شده است تا گزینه انتخابی شما برای سپری کردن بهترین لحظات خود در کنار آن باشد. این تلویزیون پیشرفته که از رزولوشن بالای 8K بهره گرفته محتوای بصری را در بالاترین رزولوشن قابل رویت می سازد. پشتیبانی از پردانده الفا 9 در زمینه نمایش جزئیات عالی از محتوای بصری عالی عمل خواهد کرد و نمایش تصاویر همراه 8K را بدون در نظر گرفتن منبع اصلی آن برای شما قابل رویت می سازد.

تلویزیون نانو 96 با ویژگی های ممتاز تصویری و صدا

سیستم صوتی این تلویزیون 2.2 کاناله بوده که انتشار صدای 40 واتی را در توان مطلوب به ارمغان آورده است. البته باید اشاره کرد که در کنار ارائه صدا و تصویر با کیفیت، می توان در کنار این تلویزیون تجربه استفاده از سرگرمی های بی وقفه را نیز تجربه کرد. با خرید تلویزیون ال جی NANO96 را به شما که به دنبال تلویزیونی تکامل یافته جهت تجربه بصری عالی با امکانات عالی هستید، از افرالند پیشنهاد می کنیم.

تلویزیون NANO96 در سایت ال جی: lg.com/nano96

همانگونه که در ویدیوهای رضایت مشتریان تلویزیون ال جی NANO96 شاهد خواهید بود، این محصول درصد رضایتمندی بالایی داشته و تمامی خریداران کالا نظرات و بازخوردهای مثبت خود را با شما به اشتراک گذاشته‌اند؛ تا شما نیز بتوانید با اطلاعات کافی و بررسی های دقیق انتخاب هوشمندانه‌تری برای خرید تلویزیون داشته باشید. مشاهده نظرات کاربران می تواند شما را در امر خرید مدل مناسب خودتان یاری دهد. تلویزیون نانو۹۶ یک گزینه مناسب برای کسانی است که هیچگاه به کم قانع نیستند چون جزو فول آپشن ترین‌ها و بالا رده ترین تلویزیون ها قرار می گیرد و هم برای نمایش خانگی و هم برای گیمینگ حرفه ای مناسب است؛ البته باید بودجه ی زیادی را نیز برای خرید آن اختصاص دهید چون قیمت نسبتا بالایی دارد. وضوح تصویر 8K تلویزیون لذت تماشای هر نوع محتوا را دوچندان می نماید.

آقای انصاری از تهران
آقای بیژن نیا از شیراز
مشخصات کلی
مدل NANO96
برند ال جی
سری 9
سال تولید 2021
کشور مونتاژ اندونزی
کاربری تماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگ
مشخصات صفحه نمایش
سایز 43"55"65"75"
نوع پنل IPS
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Full Array
تصویر
کیفیت تصویر 8K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

7680x4320 پیکسل
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
سایر قابلیت های تصویر ارائه کنتراست تصویر بهتر با Full Array Dimmingارتقاء کیفیت عکس و تصویر با قابلیت Ai Picture Proارتقای کیفیت تصویر به 8K با AI 8K Upscalingانتخاب ژانر خودکاربهبود تصویر با SQMپخش ویدیوهای 360 درجه با قابلیت 360 Video Playerدارای رفرش ریت 60 هرتزدرخشندگی فوق العاده با Ultra Luminance Proفرمت های Dolby Vision, HDR10, HLGفناوری ALLM برای کاهش تاخیر ورودی به صورت خودکار (ارتقاء کیفیت و سرعت بازی ها)فناوری Dolby Vision IQ برای تنظیم نور و روشنایی محتوا بر اساس محیطفناوری HDR Dynamic Tone Mapping جهت بهبود عمق محتوای HDRفناوری VRR همان رفرش ریت متغییر برای کنترل بهتر رفرش ریت هنگام بازیکنترل روشنایی به وسیله هوش مصنوعینسخه بهبود یافته HDR در Cinema HDRنمایش 1 میلیارد رنگ با فناوری Billion Rich Colorsنمایش محتوا بر اساس دیدگاه سازنده FILMMAKER MODEنمایش محتوای رنگی با Nano Colorنور پس زمینه Slim Direct
گیمینگ
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

✔️
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
امکانات هوشمند
سیستم عامل webOS
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 40 وات
سیستم صوتی 2.2 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Atmos
تکنولوژی صوتی Dolby Atmos
فناوری صوتی AI Sound ProClear Voice ProDolby AtmosLG Sound SyncWiSA Speakersپشتیبانی از Bluetooth Surround Readyحالت به اشتراک گذاری صدای تلویزیون
درگاه‌های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 4 عدد
تعداد پورت USB 3 عدد
پورت ویدیو composite ✔️
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه نقره ای
نوع پایه مرکزی کمانی شکل
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 300x300
وزن
وزن با پایه 55 اینچ: 21kg
وزن بدون پایه 55 اینچ: 19.4kg
وزن بسته بندی 55 اینچ: 25.8kg
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1233x781x271
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1233x716x45.5
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ: 1360x810x187
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
دفترچه راهنما ✔️
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. امیر علی در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام ببخشید این تلویزیون با مدل NANO95 چه تفاوتی داره؟
    و آیا مدل ۲۰۲۲ موجود هست یا فقط سال ۲۰۲۱ داره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر
      تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود نداره و فقط در طراحی پایه متفاوت هستن. در واقع ال جی محصولاتش رو با دو طراحی پایه جانبی و وسطی تولید می‌کنه و فقط عدد آخرشون باهم متفاوته مثله همین دو مدل NANO95 و NANO96 یا مثلا NANO85 و NANO86. این مدل‌ها فقط در طراحی پایه متفاوت هستن. در خصوص سال تولید هم باید بگیم که ال جی این مدل‌ها رو برای سال ۲۰۲۱ تولید کرده و نسخه ۲۰۲۲ عرضه نشدن.

      پاسخ
  2. رضا حسین پور در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۲

    از نظر امکانات و کیفیت تصویر و صوت بینظیره و هرچی از یه تلویزیون عالی بخواین مخصوصا برا گیمینگ اونم کنسولهای نسل ۹ این داره.عالییییی
    تنها عیبش به نظرم قیمتشه که خیلی بالاست.

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲

      درسته دوست عزیز. دلیل قیمت بالا بودن 8k بودنه که با همین مشخصات یه تلویزیون فورکی با 30 تا 40 درصد ارزون تر می تونید تهیه فرمایید.

      پاسخ
  3. محمد در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱

    سلام فروش اقساطی هم دارید

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱

      سلام خیر متاسفانه

      پاسخ
  4. همایون ازاری در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

    تازه خریدم‌احساس خوبی دارم بهش چون جدیدترین اپشنهارو داره

    پاسخ
    • در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

      مبارکتون باشه انشاالله به سلامتی سالیان سال ازش استفاده کنید.

      پاسخ
  5. رضا در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

    سلام ببخشید سری NANO96 با NANO95 چه فرقی میکنه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۱

      سلام در کل تلویزیون های ال جی مدل هایی که یک عدد با هم فرق دارن مثل nano85 , nano86 یا nano95 , nano96 طراحی پایه هاشون فرق می کنه نانو 95 و 85 پایه بغل هستن و نانو 86 و 96 پایه وسط

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 چه تفاوتی با تلویزیون های اولد دارد؟

تلویزیون های اولد کیفیت تصویر بهتر، عملکرد بازی بهتر، مصرف انرژی کمتر، سیاهی عمیق‌تر و رنگ های زیبا را ارائه می دهند. اما در عوض تلویزیون ال جی NANO96 برای استفاده در اتاق‌های روشن‌تر بهتر است و خطر پیکسل سوختگی ندارد. البته باید قیمت ارزان تلویزیون‌های نانوسل را نسبت به تلویزیون ها اولد نیز در نظر داشت.

02تلویزیون ال جی NANO96 برای گیم روان مناسب است؟

با توجه به اینکه در مشخصات تلویزیون نانو 96 از ویژگی های گیمینگ همچون: رفرش ریت 60 هرتز، پورت HDMI 2.1، تاخیر ورودی کم و پاسخگویی سریع استفاده شده است، می توان اطمینان حصل کرد که این تلویزیون گیمینگ گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

03آیا تلویزیون NANO96 ارزش خرید دارد؟

تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 به عنوان تلویزیونی ایده آل با وضوح تصویر 8K، توان صوتی مطلوب، امکانات اسمارت عالی و ویژگی های گیمیگ، انتخابی عالی برای رسیدن به تجربه تلویزیونی فوق‌العاده خواهد بود.

تلویزیون ال جی مدل NANO96
پاک کردن