تلویزیون ال جی NANO86
تلویزیون ال جی NANO86
تلویزیون ال جی نانو 86 مدل 2021
قدرت نمایش رنگ های زیبا در تلویزیون نانو 86
تلویزیون ال جی nano86 با پس زمینه دریای با کیفیت
کنتراست و عمق رنگی در تلویزیون ال جی 55nano86
تلویزیون ال جی NANO86 2020
ضخامت تلویزیون نانوسل ال جی NANO86
کارتن و بسته بندی نانو 86 ال جی
تلویزیون ال جی NANO86 از زاویه
پشت تلویزیون NANO86

تلویزیون ال جی NANO86 نانو 86

LG TV NANO86 4K Gaming NanoCell 2021

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • مدل
    NANO86
  • برند
    ال جی
  • سال ساخت
    2021
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    NanoCell
  • کشور مونتاژ
    اندونزی
  • رفرش ریت
    120 هرتز
  • سیستم عامل
    webOS 6.0
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزهای موجود
    55، 65، 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، گیمینگ، تماشای فیلم
  • پنل
    IPS
  • پردازنده
    Alpha 7 Gen 4
  • بک لایت
    Edge LED
  • زاویه دید گسترده
    دارد
  • نسخه‌های HDR
    Dolby Vision,HDR10 Pro, HLG
  • Local Dimming
    دارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    4.4 cm
شناسه محصول : NANO86
4.86/5.0
برند : ال جی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

نمایشگرهایی با روشنایی صفحه بیشتر و توانایی نمایش رنگ های بسیار خوش رنگ که می توانند برای اتاق هایی با نور زیاد هم مناسب باشند و از طرفی امکانات پیشرفته تصویری، عملکرد گیمینگ عالی و طراحی زیبا را نیز ارائه می دهند. اگر به دنبال خرید تلویزیون برای منزل خود هستید و محصولی با توانایی نمایش رنگ ها با روشنایی بالا را می خواهید؛ تا انتها با معرفی تلویزیون ال جی نانو 86 همراه افرالند باشید.

در بین نانوسل های 2021، تلویزیون ال جی NANO86 با فاصله زیادی پرفروش ترین مدل است و از جدیدترین مدل های گیمینگ اقتصادی این برند می‌باشد که سایز 55 و 65 اینچ آن برای فضاهای متوسط مناسب است. کیفیت تصویر در این تلویزیون NANO86 نانوسل سری 8 فورکی می‌باشد که با رزولوشن 2160×3840 پیکسل رنگ هایی واقعی و کنتراست یکپارچه را به نمایش می گذارد. تلویزیون ال جی اقتصادی‌ترین نمایشگر مخصوص بازی است که می‌توانید تهیه کنید، اگر بودجه‌تان برای خرید تلویزیون گیمینگ محدود است این محصول مناسب شماست.

با نگاه موشکافانه به تلویزیون ال جی NANO86 متوجه این امر خطیر خواهید شد که بازی هیجانی و بدون باخت روی شاخش است. این کله گنده نانوسل شما را به یک بازی پر از برد دعوت می کند.

این تلویزیون با طراحی زیبایش با هر دکوراسیونی در منزل شما هماهنگی دارد و تجهیز شده به پایه هلالی شکل در وسط می‌باشد و در این شرایط نیاز به تهیه میز بزرگ نخواهید داشت. فریم باریک در این مدل زاویه دید بازتری را ایجاد می‌کند و نازکی بدنه خبر از اتصال راحت آن به دیوار را می‌دهد. ریموت کنترل که از بخش‌های مهم تلویزیون ال جی نانو 86 است به حالت سبک و خوش دست طراحی شده و قابلیت هوشمند بودن را در چنته دارد؛ این مدل مدل در سایزهای 55 و 65 اینچ تولید شده است.

زاویه دید در صفحه نمایش 4K NanoCell IPS LCD این تلویزیون ال جی بسیار گسترده است و ال جی این را مدیون پنل IPS می باشد که اجازه می هد بینندگان بتوانند در هر گوشه از اتاق بنشینند و محتوا را با بهترین وضوح و روشنایی که از عمق رنگ 10 بیتی و بک لایت Edge به دست می‌آورد، در اختیار داشته باشند.محتوای تصویری با فناوری HDR پردازش می شوند، اما نه HDR معمولی؛ HDR10 PRO و HLG در صفحه نمایش این تلویزیون پشتیبانی خواهند شد که با روشنایی کامل، نمایشگر را بهینه‌سازی می کند تا شما احساس کنید درست در دل واقعه قرار گرفته اید.

در ادامه ویدیو بررسی این تلویزیون محبوب را توسط افرالند از دست ندهید، این ویدیو به شما در انتخاب هوشمندانه تلویزیون کمک می کند.

از قابلیت های تصویری تلویزیون ال جی که بگذریم می رسیم به سیستم صوتی که یکی از مهمترین بخش های آن به شمار می آید. محصول نامبرده یک سیستم صوتی 2.0 کاناله دارد که قدرت خروجی صدای متناسبی دارد و شما می توانید توسط پورت Optical ساندبار دلخواه را به تلویزیون وصل کنید. وجود فناوری های پیشرفته مانند صدای فراگیر، AI sound، همگام سازی صدا و پشتیبانی از فرمت های مختلف این سیستم صوتی را به محیطی ایده ال برای پخش فایل های صوتی کرده اند.

معرفی تلویزیون ال جی NANO86

اگر می خواهید تمام تصاویر و فیلم های مورد علاقه تان را با رنگ ها و کنتراست بالا مشاهده کنید پردازشگر تصویر چهار هسته‌ای (Quad core processor 4K) در تلویزیون به شما کمک می کند تا محتوا در هر طرحی پردازش شوند؛ همچنین قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با عنوان 4K upscaler وضوح محتوای مورد علاقه شما را به فورکی نزدیک می سازد. رفرش ریت 120 هرتز از دیگر امکانات این مدل بوده که در حرکت تصویر  در صحنه های سریع عالی عمل کرده و می‌تواند تلویزیون را مناسب برای گیمینگ نماید. تلویزیون ال جی NANO82 مدل پایین تر این تلویزیون بوده که با پایه ای هلالی در مرکز طراحی شده و هم چنین پردازنده ای پایین رده تر به نسبت نانو 86 دارد. 

تلویزیون ال جی NANO86 ساخت کره مونتاژ اندونزی بوده و هوشمند است به این معنا که از وای فای و سیستم عامل WebOS پشتیبانی می کند و با تمام دستگاه های اندروید و IOS سازگار است. وجود هوش مصنوعی ThinQ و پشتیبانی از دستیارهای صوتی Alexa و Google در این تلویزیون کاربران را تا حد زیادی خوشحال کرده اند، زیرا از این پس می توانند یک محصول فوق‌العاده هوشمند در منزلشان داشته باشند که تنها با دستورها صوتی قابل کنترل و مدیریت باشد.

این مدل بین دو تلویزیون ال جی NANO82 و NANO95 قرار دارد که رده بالاتر و پایین‌تر آن هستند، در صورتی قصد خرید تلویزیون ال جی سری نانوسل را دارید و نمایشگری گیمینگ نمی‌خواهید مدل NANO82 نسخه پایین تر ولی بدون امکانات Gaming است که دقیقاً همه امکانات این مدل را دارد و در طراحی بسیار به هم شباهت دارند. در ضمن شما می‌توانید تلویزیون ال جی NANO80 با مشخصات شبیه به نانو 84 (با پایه دو شاخه‌ای) را هم خریداری کنید. هم رده این مدل نیز تلویزیون ال جی NANO88 از محصولات 2021 این برند می‌باشد.

مزایا و معایب تلویزیون ال جی NANO86

بیایید اول یک بررسی کلی در رابطه با بررسی تلویزیون ال جی NANO86 بپردازیم تا با دید بازتری به مطالعه بقیه مقاله بپردازید یا اگر وقت کافی ندارید تا آخر با ما باشید حداقل یک دید کلی در این رابطه داشته باشید تا انتخاب هوشمندانه تری را برای خود رقم بزنید. این کار باعث می شود در وقت وهزینه ای که صرف می کنید خیالتان راحت تر باشد.

  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • پایه هلالی وسط و مقاوم
  • پردازنده حرفه ای α7 Gen3
  • توان صوتی 20 وات
  • سایزبندی 49, 55, 65 اینچ

این تنها یک چشمه از امکانات این تلویزیون می باشد که ممکن است در انتخاب شما به عنوان تلویزیون موثر باشد، اما با نگاه دقیق تر به قابلیت های تلویزیون متوجه خواهید شد که جزئیاتی که ممکن است برای ما مهم نباشد در این مدل نانو 86 ارائه شده که در طور زمان که با آن کار می کنید متوجه این موارد شده و به وجد خواهید آمد.

LG TV NANO86 دارای قابلیت هشدار ورزشی (Sports Alert) برای طرفداران و علاقمندان دنیای ورزش است؛ همچنین پشتیبانی از امکاناتی مانند جستجوی صوتی، دسترسی سریع به صدها کانال و شبکه سرگرمی و Home dashboard در این محصول قابل مشاهده هستند. پورت ها و ورودی های تلویزیون نه تنها اشتراک گذاری را برای شما راحت می سازند بلکه اجازه می دهند سایر دستگاه های دیجیتال هوشمند منزل را به این تلویزیون وصل کنید و محتوای تصویری و فیلم های قدیمی تان را با کیفیتی باورنکردنی تماشا کنید.

ویدیو رضایت مشتری آقای سعدی از تهران بابت خرید تلویزیون نانو 86
 

از مدل های پایین تر NANO86 می توان به تلویزیون ال جی NANO84 اشاره داشت که جزء پر طرفدارای بازار هم می باشد. با داشتن نانو 84 حالا می دانید که صحنه های باکیفیت یعنی چه؛ اما باید در نظر داشت که NANO84 اجرای بازی های حرفه ای را ساپورت نمی کند. پشتیبانی از زبان فارسی موضوعی است که بسیار مورد توجه کاربران ایرانی می‌باشد که در این مدل وجود دارد، همچنین 4 عدد HDMI نسخه 2.0 به همراه 3 ورودی USB2.0 از اصلی ترین درگاه های ارتباطی این تلویزیون به شمار می آیند؛ از طرفی دیگر پشتیبانی از پورت های LAN، خروجی صوتی دیجیتال (Optical)، ARC و ورودی آنتن تلویزیون NanoCell ال جی NANO86 را به محیط سرگرمی جدیدی برای کاربران تبدیل ساخته است. 

تلویزیون ال جی NANO86

رقباء این مدل، تلویزیون Q70B سامسونگ است که در امکانات و قیمت بسیار به هم شباهت دارند و هر دو گیمینگ هستند. در برند سونی تلویزیون X85K را داریم که در امکانات بسیاری به هم نزدیک هستند، اما روشنایی بیشتری را در سونی شاهد هستیم و به واسطه نام برندش از قیمت بالاتری حدود 30٪ برخوردار می‌باشد. در جدول زیر سعی کرده‌ایم تا حدودی این مدل‌ها را با هم مقایسه کنیم و دید شما را نسبت به آن‌ها بازتر نماییم.

ویژگی / مدل NANO86  Q70B  X85K
برند ال جی سامسونگ سونی
سال تولید 2021 2022 2022
سایز (اینچ) 55، 65، 75 55، 65، 75، 85 43، 50، 55، 65، 75، 75
سیستم عامل WebOS Tizen Google TV
پردازنده Alpha 7 Gen 4 Quantum Processor Processor X1
نوع پنل IPS VA IPS
رفرش ریت 120Hz 120Hz 120Hz
زمان پاسخگویی (ms) 4.2 4.5 4.2
روشنایی (نیت) 294 522
امتیاز محصول 7.3 7.5 7.6

قیمت تلویزیون ال جی NANO86 به نسبت دیگر تلویزیون های فورکی قیمتی بالاتر دارند اما امکانات فوق‌العاده تصویری و تکنولوژی های به روزشان این قیمت متوسط به بالا را توجیه کرده است. همچنین همراه با گارانتی طلایی درب منزل توسط تیم حرفه‌ای افرالند به شما تحویل داده می‌شود، فقط کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عکس تلویزیون ال جی نانو 86

در ادامه آرشیو عکس تلویزیون نانو 86 را مشاهده خواهید کرد. با بررسی محصول متوجه می شوید که طراحی تلویزیون با نسخه پارسال تفاوت چندانی ندارد ولی عملکرد نمایشی و همچنین قابلیت های اسمارت ارتقاء پیدا کرده است. در کل تلویزیون nano86 دارای پایه وسط و طراحی بسیار شیکی است. البته نباید فراموش کرد که هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد و شاید افرادی هم باشند که از این طراحی خیلی خوششان نیاید(ما که از این دسته نیستیم!).

بررسی عملکرد گیمینگ تلویزیون نانو 86 ال جی
تصویر طبیعی بسیار زیبا تلویزیون nano86
تصویر زیبای دیزاین و ظاهر تلویزیون 55 اینچ ال جی نانو 86
کارتون تلویزیون nano86 2021
ضخامت تلویزیون nano86
لیبل تلویزیون nano86 2021
پشت تلویزیون nano86 lg 2021
لوازم جانبی nano86 2021
برچسب نانو 86 2021
تصویر تلویزیون ال جی nano86 2021
ریموت کنترل نانو 86 2021
کیفیت تصویر nano86 2021

امیدواریم با دیدن تصاویر طبیعی nano86 بهتر توانسته باشید از نظر ظاهری محصول را بررسی کنید. دقت کنید که طراحی و دیزاین محصول از اهمیت زیادی برخوردار است پس مدلی را انتخاب کنید که حسابی از آن خوشتان بیاید چون در غیر اینصورت بعداً با مشکل مواجه می شوید و حوصله تلویزیون دیدن نخواهید داشت.

مدل تقلبی تلویزیون ال جی NANO86

یکی از روش هایی که افراد سودجو و فروشنده اجناس تقلبی از آن استفاده می کنند تغییر کشور سازنده می باشد. قبلاً ال جی تلویزیون های خود را در کره تولید می کرد ولی چند سالی است که مدل های آن در اندونزی تولید می شوند افراد سودجو از این روش استفاده می کنند و با فروش تلویزیون های ال جی ساخت کره (که در اصل تقلبی هستند) کلی سود به جیب می زنند. این مدل ها اندروید هستند و در واقع هیچ نسبتی با تلویزیون های اصلی ال جی ندارند.

به تصاویر تلویزیون LG NANO86 تقلبی دقت کنید؛

تلویزیون ال جی NANO86 نانو 86 تلویزیون ال جی NANO86 نانو 86 تلویزیون ال جی NANO86 نانو 86

نکات مهم در رابطه با تلویزیون های ال جی اصلی و تقلبی:

  • ال جی هیچ تلویزیونی را در کشور کره تولید نمی کند(بیشتر مدل ها در اندونزی تولید می شوند)
  • ریموت کنترل تصویر زیر متعلق به مدل های سال 2020 ال جی است (نه 2021 و نه 2022)
  • طراحی نانوسل نانو 86 پایه وسط است اما تصویر این مدل پایه جانبی دو شاخه ای است
  • تمامی تلویزیون های الجی سیستم عامل WebOS دارند(نه اندروید و نه هیچ سیستم عامل دیگری)

طراحی برازنده یک نمایشگر نانو

تلویزیون های سری 8 ال جی چند مدل مختلف را شامل می شوند که هر کدام طراحی کمی متفاوت از هم دارند. طراحی تلویزیون NANO86 با پایه وسط عرضه شده است که به نسبت نانو 80 کمی دیزاین هنری تری دارد. البته این موضوع کاملاً سلیقه ای بوده و هر کس ممکن است بسته به سلیقه بخواهد برای خرید تلویزیون پایه وسط یا پایه جانبی اقدام کند. به هر حال طراحی تلویزیون های نانوسل 2021 واقعاً شیک بوده و با کمترین مصرف مواد اولیه بیشترین بازدهی را در مسیر حفاظت از محیط زیست انجام داده اند.

طراحی تلویزیون LG NANO86 2021

همراه با تلویزیون پایه و ریموت کنترل موسی قرار گرفته است که مهم ترین اقلام لوازم جانبی هستند، هر چند در کنار این موارد باتری، کابل برق و دفترچه راهنمای نیز قرار دارند ولی بیشترین توجه به ریموت کنترل و پایه است. ال جی در سال 2021 از ریموت کنترل جادویی جدیدی رونمایی کرد که علاوه بر طراحی متفاوت کارایی ارتقاء یافته تری دارد و رابط کاربری سیستم عامل را نیز ساده‌تر می کند.

پورت های ارتباطی و راه های اتصال

پورت ها نقش مهمی در هر تلویزیون دارند. تلویزیون نانوسل ال جی نانو ۸۶ دارای 4 ورودی HDMI و 3 پورت USB است که این پورت ها اجازه می دهند شما دستگاه های جانبی را به راحتی به تلویزیون وصل کنید و یا محتوای سایر حافظه های دیگر را به تلویزیون انتقال دهید. همانطور که اشاره کردیم پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 باعث شده این محصول به یکی از تلویزیون های گیمینگ ال جی تبدیل شود؛ همچنین به دلیل داشتن پورت های کامپوزیت و کامپوننت شما می توانید دستگاه های قدیمی تر مانند DVD را به تلویزیون وصل کنید.

پورت های ارتباطی تلویزیون ال جی NANO86

این نسخه نانوسل دارای پورت LAN برای اتصال سیمی اینترنت و Optical برای اتصال سیستم صوتی جداگانه می باشد. اگر می خواهید به تماشای یک فیلم در کانالی جهانی بپردازید نیاز به خرید گیرنده جداگانه نیست؛ ال جی دارای یک گیرنده داخلی و DVB-S2 می باشد که قابلیت پخش انواع شبکه ها و کانال ها را دارد؛ از طرفی دیگر این تلویزیون از Bluetooth و Wifi پشتیبانی می کند.

خالص ترین رنگ ها با نانوسل ال جی

تلویزیون های نانوسل دقت رنگ بی نظیری دارند که به جرأت می توان گفت در هیچ تلویزیونی تا به حال مشاهده نکرده اید! شاخصه اصلی این تلویزیون ها ذرات نانوسل (NanoCell) می باشد که با تولید خالص ترین رنگ های RGB صفحه نمایش را شفاف تر و رنگ ها را درخشان تر می سازد. تلویزیون فورکی ال جی NANO86 از جدیدترین تلویزیون های نانوسل سری 7 ال جی می باشد که از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این یعنی رزولوشنی معادل 2160 × 3840 پیکسل را برای صفحه نمایش به ارمغان می آورد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO86

اگر بخواهید خلوص نیت ال جی در فناوری نانوسل را درک کنید باید در یک صفحه نمایش بزرگ به تماشای محتوا بپردازید؛ تولید رنگ ها با NanoCell تجربه ای بی نظیر از نمایش را به دنبال دارد؛ در واقع این فناوری ناب کمک می کند دیگر هیچ نقطه نور و روشنایی را در تصویر از دست ندهید.

سینمای خانگی با چاشنی نانوسل

تلویزیون های ال جی NanoCell رنگ های درخشان، کاملا خالص و کنتراست فوق‌العاده ای در صفحه نمایش خودشان دارند؛ علاوه بر این خروجی صدا را نیز همزمان با تصویر بهینه می کنند تا یک تجربه واقعی و فراگیر را در اختیار بیننده قرار دهند. رنگ ها از هر زاویه دقیق و شفاف هستند و به لطف NanoCell Accuracy تصویری شگفت انگیز در حین تماشای مسابقه فوتبال یا برنامه مورد علاقه تان قابل مشاهده است.

پردازنده تصویر نسل 4 آلفا 7

تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 علاوه بر کیفیت تصویر عالی، قدرت بالایی در باز تولید رنگ ها دارد. پردازنده قدرتمند تصویر آلفا 7 نسل چهارم، رنگ های غنی و جزئیات عمیق را برای صفحه نمایش و محتوای آن به همراه می آورد که نتیجه ی این نمایش زیبایی های نهفته در تصویر است. این پردازنده آلفا 7 ورژن 4 (α7 Gen 4 ) در 2 مرحله نویز تصویر را کاهش می دهد و از هسته مرکزی تلویزیون برای تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی محتوا استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات و پردازش های روی صفحه نمایش در این پردازشگر به صورت خودکار انجام می شوند و نیازی نیست شما هیچ گونه تغییری در تنظیمات تصویر تلویزیون اعمال کنید. نتیجه حذف نویزهای تصویر در تلویزیون تصویری شفاف و روان خواهد بود که به جرأت می توان گفت در هیچ کدام از تلویزیون های تا به امروز مشاهده نکرده اید.

پردازنده تلویزیون NANO86

بخش دیگری از این پردازنده مربوط به ارتقاء عمق تصویر است یعنی α7 تصاویر را آنالیز می کند تا عمق واقعی برای هر محتوا مشخص شود و در نتیجه تصویری شفاف و فوق‌العاده روی صفحه نمایش نشان داده شود. این قابلیت به ویژه در محتوای مربوط به طبیعت و تصاویری با رنگ های اصلی خودش را نشان می دهد.

FilmMaker در تلویزیون ال جی NANO86

تا پیش از این با اشاره به پردازنده تصویر در تلویزیون نانو گفتیم که کیفیت صدا و تصویر به طور همزمان پردازش می شود اما در حالت FILMMAKER MODE پردازنده به طور خودکار افکت ها و جلوه های تصویری را خاموش می کند و دیگر خبری از حالت های مختلف تصویری نیست تا به این صورت فیلم شما همانطور که هدف و منظور کارگردان بوده به نمایش دربیاید. در این حالت، بیننده لذت واقعی تماشای فلیم را تجربه می کند و زیبایی های هر تصویر را همان گونه که هست می بیند.

فرمت های بهبود یافته HDR

نانوسل سری 8 ال جی از فناوری HDR بهره می برد، اما در ابتدا باید بدانیم که HDR چیست و چه تاثیری در کیفیت نمایش تصویر دارد؟ HDR دامنه پویای بالا است که می تواند نقاط روشن تصویر را برجسته سازد و برای اینکه بتوانید از این قابلیت بهره‌مند شوید باید تلویزیون شما از HDR پشتیبانی کند. این محصول می تواند تصاویر و محتوا را همانطور که در زندگی روزانه می بینید نشان دهد و به کمک HDR کیفیت محتوای تصویری را بهبود می بخشد. اما تنها این نیست! HDR در این تلویزیون دو فرمت HDR10 و HLG را پشتیبانی می کند که توانایی نمایش محتوای با کیفیت واقعی را از هر منبع دارند.

عملکرد گیمینگ تلویزیون نانوسل

یکی از اولین سؤال هایی که هنگام ارائه تلویزیونی جدید به ذهن ما و شما خطور می کند این است که آیا می توان پی اس فور PS4 یا سایر کنسول بازی ها را به آن وصل کرد؟ در رابطه با تلویزیون گیمینگ ال جی NANO86 باید بگوییم که بله! این تلویزیون نانوسل دارای پورت HDMI2.1 است و از کیفیت HGIG پشتیبانی می کند پس با تکمیل دنیای مجازی، از دنیای واقعی پیشی می گیرد. گرافیک بهبود یافته، زمان تأخیر بسیار کم و رنگ های خالص که در سراسر صفحه نمایش پخش می شوند از مهم ترین قابلیت های این تلویزیون گیمینگ هستند که بازی ها را دو چندان زیبا و هیجان انگیز می سازند.

تصاویر خیره کننده با کیفیت عالی نانوسل NANO86

وقتی صحبت از تاخیر ورودی بسیار کم در تلویزیون ها می شود ممکن است درک آن به همین راحتی نباشد و شما تا زمانی که این تلویزیون را با یک تلویزیون معمولی دیگر به صورت همزمان مقایسه نکنید تفاوت آن را به درستی درک نخواهید کرد. در بازی های اکشن، این قابلیت به کاربر امکان می دهد تا بدون معطلی و فورا حریف خود را شکست دهد زیرا هیچ گونه تاخیر در اجرای بازی وجود ندارد که بخواهد شما را متوقف سازد.

فارغ از سرعت، کیفیت نیز یکی از عوامل مهم یک تلویزیون گیمینگ است؛ یعنی شما برای اجرای بی نقص بازی به کیفیتی مناسب نیاز دارید و این را HGIG در تلویزیون مخصوص بازی ال جی نانو 86 پیاده‌سازی کرده است. اگر شما یک گیمر هستید بدون شک ال جی این تلویزیون را پیشنهاد می کند. HGIG و HDR Gaming صحنه ای سینمایی و واقع بینانه را برای بازی به ارمغان می آورند تا گیمر کاملا در بازی غرق شود.

صدای واقعی تلویزیون ال جی NANO86

صدای تلویزیون بسیار مهم است و ممکن است بسته به محیط زندگی شما و در تمام تلویزیون ها نتواند انتظاراتتان را برآورده سازد به همین دلیل بسیاری از افراد همراه با تلویزیون یک ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه نیز خریداری می کنند. تلویزیون های ال جی معمولاً سیستم صوتی متوسطی دارند از این جهت می گوییم متوسط چون نمی توان گفت بلندگوهایی 20 وات برای یک تلویزیون 75 یا 85 اینچ مناسب هستند به همین دلیل این سیستم صوتی داخلی تلویزیون برای استفاده های روزانه کافی است اما اگر می خواهید در مهمانی هایتان صدایی فراگیر و همه‌جانبه در اختیار داشته باشید می توانید سری به بخش فروش سیستم صوتی در فروشگاه افرالند بزنید.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی NANO86

این مدل، توان 20 وات قدرت خروجی صوتی دارد و این بلندگوها در یک سیستم 2.0 کاناله دست به دست هم داده اند تا صدایی با بهترین کیفیت را با تصویر عالی همراه سازند. سیستم صوتی 2 کاناله در این نمایشگر با فناوری های پیشرفته صوتی مانند شبیه سازی صدا، صدای فراگیر اولترا (Ultra Surround)، فناوری AI Sound و همگام سازی صدای ال جی همراه است که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. استفاده از قابلیت Dolby Atmos کاری کرده است که صدایی که پخش می شود به صورت سه بعدی و فراگیر در همه فضا به صورت یکنواخت پخش شود.

AI Sound در تلویزیون نانوسل ال جی

فاصله ای که شما از تلویزیون دارید بسیار مهم است؛ هم برای تصویر و هم برای صدا! ال جی برای افزایش تمرکز و قدرت شنیداری شما فناوری AI Sound را در تلویزیون NANO86 ال جی راه‌اندازی کرده است. این فناوری صدا را در اطراف تلویزیون پخش می کند و موانعی مانند مبل و دکور را رد می کند تا به گوش شما برسد. شما هر کجای اتاق که باشید کافی است ریموت را رو به تلویزیون بگیرید تا AI Sound صدا را با توجه به فاصله و موقعیتتان تنظیم کند. یکی دیگر از مزیت های این فناوری پیشرفته صدا رونمایی از جزئیاتی مانند صدای پای عابرین و صدای باران است که یک محیط سینمایی واقعی و سرشار از صداهای دلنشین را برای شما فراهم می سازد.

صدای غنی تر به کمک بلوتوث

تلویزیون NanoCell مدل 2021 شما اکنون قابلیت این را دارد که صدای 2.0 کاناله را به 4.0 کاناله مجازی تبدیل کند و این کار را از طریق بلوتوث انجام می دهد. اگر احساس می کنید که صدای تلویزیونتان کم است و قدرت کافی برای انتقال امواج صدا به تمام نقاط منزل را ندارد خوب است به این پیشنهال ال جی فکر کنید و از طریق بلوتوث فراگیر (Bluetooth Surround Ready) دو بلندگوی بی سیم قدرتمند را به تلویزیونتان وصل کنید تا در حین اجرای گیم در بازی غوطه ور شوید و در وقت پخش آهنگ ها صدایی همه‌جانبه و فراگیر بشنوید.

WebOS ال جی، منبع سرگرمی شما

تا وقتی که تلویزیون های ال جی در هوشمندترین حالت خود هستند شما هم می توانید یک زندگی مدرن و اسمارت داشته باشید. تلویزیون نانوسل نسل جدید ال جی یک اسمارت تی وی است به این معنی که از سیستم عامل اختصاصی خودش یعنی WebOS و اتصال وای فای WiFi پشتیبانی می کند. یک پردازنده 4 هسته ای (Quad Core)، ریموت کنترل هوشمند، مرورگر وب و فروشگاه و کانال های ال جی از قابلیت های این تلویزیون هوشمند هستند که تعامل با آن را برای شما راحت ساخته اند.

وقتی می گوییم تلویزیون ال جی در هوشمندترین حالت ممکن قرار دارد منظورمان از هوش مصنوعی ThinQ AI است؛ این قابلیت به شما امکان می دهد از راحت ترین روش ها برای کنترل و مدیریت تلویزیون استفاده کنید؛ تمام وسایل هوشمند منزل را از این طریق کنترل کنید و یا به دستیارهای صوتی دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند ال جی NANO86 همچنین یک مرورگر وب و فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار داده است تا هر موقع بخواهید بتوانید به کانال ها و شبکه های جهانی دسترسی داشته باشید و یا محتوای مورد نظرتان را در گوگل جستجو نمایید.

اپل تی وی در تلویزیون ال جی NANO86

اشتراک گذاری در این تلویزیون با موبایل به صورت بی سیم انجام می شود؛ کافی است بلوتوث یا وای فای دایرکت را فعال کنید و هر آنچه در گوشی موبایلتان دارید را به صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون انتقال دهید؛ همچنین این تلویزیون با وجود اینکه یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل های نانوسل ال جی در سال 2021 است، با حالت هتل (Hotel Mode) مجهز شده است پس می توان گفت هم تجاری است و هم خانگی.

با تلویزیونتان صحبت کنید!

برای اینکه دستورها صوتی خودتان را منتقل کنید نیازی به ریموت کنترل نیست تنها کافی است هر آنچه می خواهید را به تلویزیون بگویید و نتیجه را روی صفحه نمایش ببینید. هوش مصنوعی ThinQ AI اجازه می دهد بتوانید با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا ارتباط برقرار کنید و محتوا را به صورت دسته بندی شده روی صفحه هوم داشبورد (Home Dashboard ) ببینید؛ همچنین از این صفحه می توانید برای کنترل تمام دستگاه های منزلتان استفاده نمایید مانند خاموش کردن لامپ های اتاق ها و یا روشن کردن مایکروویو.

کانال های ال جی تلویزیون ال جی NANO86

این قابلیت زمانی فعال است که هر کدام از لوازم خانگی شما بتواند به وای فای متصل شود و به عبارتی یک دستگاه هوشمند باشد. این نمایشگر با انواع دستگاه های اندروید و IOS سازگار است پس نگران نباشید گوشی های آیفون شما می توانند به تلویزیون وصل شوند و انتقال محتوا را انجام دهند.

مزیت های هشدار ورزشی در تلویزیون ال جی

بنظر شما چه فاکتورهایی باید در تلویزیون های جدید برای طرفداران ورزش و ورزشکاران تعریف شود؟ وقتی غرق در تماشای فیلم مورد علاقه تان هستید ممکن است فراموش کنید که بازی سر ساعت معینی شروع می شود و این یعنی از دست دادن بازی! در این شرایط معمولا نیاز است آلارم ساعت یا گوشی به ما هشدار بدهد و در بهترین حالت ممکن یکی از نزدیکانمان یادش باشد که یک بازی هیجان انگیز در راه است اما ال جی برای رفع این مشکل در تلویزیون های جدیدش یک هشدار ورزشی تعریف کرده است یعنی درست زمان شروع بازی با یک آلارم روی صفحه نمایش ظاهر می شود و حتی اگر شما مشغول تماشای محتوای دیگری در تلویزیون باشید یادآور می شود تا بازی را از دست ندهید.هشدار ورزشی ( Sports Alert) یکی از قابلیت های بسیار کاربردی است و مختص طرافداران فوتبال و دیگر مسابقه های ورزشی می باشد.

جمع بندی

عاشقان همیشگی فیلم و ورزش به خوبی قدر یک تلویزیون مدرن را می‌دانند و درک می کنند که دیگر تلویزیون ها تنها یک صفحه نمایش نیستند بلکه منبعی برای سرگرمی و مدیریت زندگی مدرن هستند. تلویزیون های ال جی جدید قابلیت ها و شاخص های متفاوتی دارند به طوری که می توان از آن ها به عنوان یک سینمای خانگی یا بستری برای پخش محتوای دیگر دستگاه ها مانند گوشی و گجت ها تبدیل کرد. قیمت تلویزیون ال جی NANO86 در حال حاضر جزو اقتصادی‌ترین نمایشگرهای گیمینگ بازار می‌باشد و به دلیل اینکه تولید سال 2021 است حباب قیمتی کمتری به نسبت رقبای خود دارد.

وضوح 4K، فناوری NanoCell، پردازنده 4 هسته ای تصویر، HDR، فناوری Pure Colors، حالت فیلم و نور پس زمینه Local Dimming از مهمترین قابلیت های تصویری این تلویزیون نانوسل به شمار می آیند که کیفیت تصویر و رنگ ها را در بالاترین سطح ممکن نشان می دهند. تلویزیون نانو 86 یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل وب او اس پشتیبانی می کند که به واسطه همین شما می توانید محتوای مورد علاقه تان را از اینترنت دانلود کنید و یا در فروشگاه ال جی به دنبال نرم‌افزار و برنامه مورد نظرتان بگردید.

جمع بندی تلویزیون nano86

این محصول سیستم صوتی 20 وات دارد و از فناوری های پیشرفته ای مانند AI Sound و صدای فراگیر بهره می برد؛ همچنین این تلویزیون مدرن LG از 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB پشتیبانی می کند و ورودی HDMI 2.1 که باعث شده بتوانیم برای تعریف آن از واژه گیمینگ استفاده کنیم.

اگر خواهان یک تلویزیون با کیفیت عالی هستید و در عین حال به صفحه نمایشی نیاز دارید که بازی های مورد علاقه تان را با سرعت و کیفیت فوق‌العاده پشتیبانی کند، خرید تلویزیون ال جی NANO86 گزینه ای بسیار ایده آل است. این تلویزیون با قیمتی مناسب و امکانات به روز در فروشگاه افرالند در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید این تلویزیون در کمترین زمان سفارش بدهید و یا با کارشناسان فروشگاه افرالند در بخش پشتیبانی برای مشاوره رایگان و راهنمایی تماس بگیرید.

 مشاهده NANO86 در سایت ال جی: lg.com/nano86

ویدیو مشتری تلویزیون ال جی نانو 86 می تواند انتخاب تلویزیون مناسب را برای تان راحت تر کند. با دیدن ویدیو بازخورد خریداران قبلی می توانید ویژگی های اصلی محصول مورد نظر را شناسایی کنید و آن را با نیازهای اصلی خودتان مقایسه کنید. همچنین این ویدیوها تصاویر واقعی محصول در منزل را نشان می دهند که واقعیت تلویزیون را بیشتر نشان می دهند.

آقای دلیری از تهران
آقای خانی از تهران
آقای نظری از کرج
آقای رستم لو از زنجان
خانم کیازاده از کرج
آقای یارمحمدی از تهران
خانم حیدری از تهران
آقای سلگی از تهران
آقای حاجی پور از تهران
خانم اسلامی از مشهد
آقای عصاره‌زاده از تهران
آقای کهریزی از اراک
مشخصات کلی
مدل nano86
برند ال جی
سری 8
سال تولید 2021
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ اندونزیلهستان
کاربری تماشای فوتبالتماشای فیلم و سریالخانگیگیمینگ
مشخصات صفحه نمایش
سایز 50"55"65"75"86"
نوع پنل IPS
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Edge LED
عمق رنگ

عمق رنگ تلویزیون با تعداد بیت هایی که برای هر رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده می شود تعیین می شود. به عنوان مثال، تلویزیون 8 بیتی می تواند 256 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد، در حالی که تلویزیون 10 بیتی می تواند 1024 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد.

10 بیت
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

120 هرتز
پردازنده تصویر Alpha 7 Gen 4
نسخه های HDR Dolby VisionHDR10 PROHLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

✔️
حالت های تصویر Bright RoomCinemaDark RoomEcoFilmMakerGameSportsStandardVivid
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل نهم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

✔️
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

13.4 ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

13.8 ms
امکانات هوشمند
سیستم عامل webOS
ورژن سیستم عامل 22
هوش مصنوعی Ai ThinQ

Ai ThinQ در تلویزیون‌های ال جی یک نوع هوش‌مصنوعی است که کارهایی مانند: جستجوی صوتی، پیشنهاد محتوا براساس سلیقه، مدیریت سایر لوازم خانگی ال جی با تلویزیون را ممکن می‌سازد.

✔️
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
تصویر در تصویر

PIP یا Picture In Picture قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد یک محتوا را در کنار محتوای اصلی در پنجره‌ای کوچک‌تر نمایش دهید.

✔️
پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby AtmosDolby DigitalDolby Digital+
ووفر

Woofer یک بلندگوی بزرگ است که برای تولید صداهای بم و عمیق (مانند انفجار، صدای موتور و...) استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های معمولی صدای بم توسط بلندگوهای اصلی تولید می‌شود که ضعیف است نمایشگرهای گران‌تر با افزودن یک ووفر به تلویزیون صدای بم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

ساب ووفر
حالت های صدا CinemaMusicSportStandard
درگاه‌های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 4 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.1
تعداد پورت USB 3 عدد
پورت ویدیو component
پورت ویدیو composite
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
Wi-Fi Direct ✔️
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C2)
وزن
وزن با پایه 55 اینچ: 17.865اینچ: 26.275اینچ: 40
وزن بدون پایه 55اینچ: 16.365اینچ: 24.575 اینچ: 36.6
وزن بسته بندی 55اینچ: 22.565 اینچ: 33.375اینچ: 50.2
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. محمد در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲

    سلام من این تلویزیون رو دارم و بدون هیچ مشکلی تمام کارهام رو انجام میدم اما جدیدا دیگه فیلمهای مووی جوان رو پخش نمیکنه یعنی از توی مرور گر نرم افزار مووی جوان رو بالا میاره و همه امکانات نرم افزار همانجام میده ولی فیلم رو اجرا نمیکنه دقیقا حضور ذهن ندارم که این مورد بعد از اپدیت اینجوری شد یا نه اما قبلا من از مووی جوان تو این تلویزیون فیلم میدیدم اما متاسفانه چند ماهی میشه که با هیچ ترفندی موفق به انجام اینکار نشدم و حتی با تغییر رجین تلویزیون به رجین اروپا که البته از تو منو مخفی این تغییر رو انجام دادم و با ریست کردن و کارهای دیگه موفق نشدم که این مشکل رو برطرف کنم لطفا اگه امکان داره راهنماییم کنید

    پاسخ
  2. Gholami در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

    عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان.من تلویزیون 55Nano86 رو از سایت افرالند خریداری کردم.این اولین تجربه خریدم از سایت افرالند بود.تلویزیون ارسال شده اصل و کاملا منطبق با نسخه منتشر شده برروی سایت LG بود.ارسال هم ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت انجام شد.هزینه هم بعد از انجام تست و اطمینان از اصالت کالا پرداخت شد و واقعا این مورد توی خرید های اینترنتی به شدت بی نظیر هست چون خیلی کم پیش میاد بعد از باز شدن کارتن هزینه محصول رو قبول کنند. در کل به عنوان اولین خریدم خیلی از سایت افرالند راضیم و قصد انجام خریدهای دیگه رو هم از همین سایت خوب دارم.

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

      سلام و خسته نباشید جناب غلامی
      خوشحالم تجربه شیرینی از خرید داشتید. امیدوارم در خریدهای بعدی هم بتونیم در خدمتتون باشیم.
      مبارکتون باشه انشالله سایلیان سال به سلامتی از تلویزیونتون استفاده کنید.

      پاسخ
  3. رضا در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

    سلام
    کیفیت بسیار خوبی داره، ولی من دوتا مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید.
    وقتی از اینترنت خود تلویزیون بخوام فیلمی نگاه کنم مثلا از سایت های ایرانی مثل فیلم نت، بعداز ۵ دقیقه خارج میشود.
    و اینکه برای ساختن اکانت آخرین مرحله میزنه کشور این ایمیل رو ساپورت نمیکنه.

    پاسخ
    • در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز به احتمال زیاد استور مود تلویزیون روشنه برای خاموش کردن می تونید ویدیویی که برای این منظور قرار دادیم ببینید. توی گوگل سرچ بزنید غیر فعال کردن استور مود در تلویزیون.
      مورد دوم هم طریقه نصب برنامه در تلویزیون الجی ویدیوشو ساختیم نحوه ساخت اکانت الجی داخلش هست که می تونید ببینید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  4. امیر در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

    سلام این مدل تازه خریداری کردم از شرکت اومدن نصب کردن.منتها یک بوی مثل بوی سیم یا قطعه سوخته میاد از تلوزیون.زنگ زدم نصاب میگه چون نو هست طبیعیه داغ میکنه بوش در میاد. ایا حرفش واقعیت داره یا مشکلی داره تلوزیون؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

      سلام این بو اول که روشن می کنی عادیه مشکل نداره بعد یه مدت تموم می شه بوش.

      پاسخ
  5. امیرحسین ملکی در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

    سلام مال ما 65اینچ نانو 86هست منتها گوشه اش شکسته میشه بگید چجوری باید درستش بکنیم

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

      والا اگه پنل باشه که هزینه بسیار بالایی میبره تعویض پنل و اگر هم بدنه باشه که تعمیر کارا درست می کنن. اگه تلویزیونتون گارانتی داره با شرکت گارانتی تماس بگیرید.

      پاسخ
  6. حامد در تاریخ ۵ دی ۱۴۰۱

    سلام پایه وسط تلویزیون را نصب کردم ولی تلویزیون کمی کج هست. میشه راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید
      اگه پایه رو دقیق و پیچ هارو محکم سفک کرده باشید قاعدتا نباید اینجوری باشه
      به نظرم بهتره کارهای نصب تلویزیون هایی مثل نانو 86 که کمی نصبشون سختر از مدل های دیگه ست، به نصاب بسپارید.

      پاسخ
  7. محمود اجورلو در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۱

    سلام تلویزیون ال جی نانو سل ۶۵ اینچ مدل ۸۶
    ترجمه دفترچه این مدل کجا میتونم تهیه کنم
    طریقه تنظیم ماهواره میشه توضیح بدید

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۱

      سلام اگه امکانش باشه ویدیوشو می سازیم ولی توی یوتیوب یه سرچ بزنید طریقه تنظیم کردن ماهواره تلویزیون ال جی رو میاره.

      پاسخ
  8. احسانی در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱

    سلام اگر قطعه ای از نانو۸۶ دچار مشکلی بشه از قبیل لامپ تصویر یا کنترل یا .. قابل تعمیر و تعویض هست ؟
    یعنی ننایندگی ای هست که از لحاظ قطعات خدمات پس از فروش تضمینی داشته باشه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱

      سلام بله کنترلش راحت می تونید سفارش بدید هست خودمونم داریم. برای قطعات هم یک شرکت گارانتی خصوصی تامین می کنه شما می تونید گارانتی کنید تلویزیونتونو. در این مورد مشکلی نخواهید داشت.

      پاسخ
  9. سام در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر ایا این تلویزیون در نسخه ۵۰ اینچش هم مناسب گیمینگ هست و دارای hdmi2.1هست یا خیر؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

      سلام بله سایز 55 اینچ هم رفرش ریت 120 و hdmi 2.1 دارد

      پاسخ
  10. Mansour در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۱

    سلام دوستان اگه تلویزیون تازه خریدید روی لوکیشنو روی خاورمیانه بزارید بعد اپدید کنید منو فارسی اضافه میشه من تازه خریدم منو فارسی نداشت بعد اضافه شد

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۱

      خیلی عالی. ممنون از شما که تجربتونو در اختیار کاربران قرا می دید.

      پاسخ
  11. اکبری در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۱

    باسلام خسته نباشید مدل نانو86 چندتا یواس بی و اچ دی ام آی داردتوضیحات اشاره شده 3HDMI 2USB دارد درحالی که همه سایتها 4اچ دی و3تاورودی اشاره شده

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱

      سلام آقای اکبری؛
      مرسی از توجه تون🙏 بله حق باشماست وبسایت اصلی رو چک کردیم، اشتباه از ما بوده مدل nano86 دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB هستش.

      پاسخ
  12. سارا در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

    سلام بین تاویزیون‌شامسونگ‌au 8000 و‌ال جی‌نانو‌86 کدوم‌ و‌انتحاب‌کنیم‌‌؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۱

      سلام – سری Nano86 با توجه به امکانات و مشخصات بالاتری که دارد در رده بالاتری نسبت به Au8000 قرار میگیرد

      پاسخ
  13. امیر در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید
    من وقتی فیلم می گذارم بعد چند دقیقه که بی حرکت بمونه بر می گرده به دی تی وی نمی دونم چطوری غیر فعال کنم
    لطفاً کمک کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

      سلام و درود
      منظورتون از دی تی وی همون تصاویر پیش فرض تلویزیونه؟!
      از این لینک می تونید کمک بگیرید: https://afraland.com/blog/store-mode/

      پاسخ
  14. رضا دریکی در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۱

    باسلام من چند وقته دارم استفاده میکنم خیلی عالیه فقط میشه بگین چطور وارد منو مخفی این مدل بشم ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی با کنترل مادر امکان پذیره برای این مورد می تونید از نصاب های شرکت گارانتی کمک بگیرید.

      پاسخ
  15. امیرحسین در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۱

    تلویزیون خوبی است و از نظر امکانات هوشمند امکانات بالایی دارد و ما یک عدد از این محصول را داریم و از عملکردش راضی هستیم

    پاسخ
  16. امیر علی در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

    سلام وقتتون بخیر؛ مدل نانوسل نانو 86 پایه دوشاخه ای جانبی موجود داره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰

      سلام سری نانو86 پایه دوشاخه ندارد

      پاسخ
  17. حسام در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰

    سلام، آیا دفترچه راهنمای فارسی هم هست جهت مطالعه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۰

      سلام خیر دفترچه راهنمای فارسی ندارد

      پاسخ
  18. Omid در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر
    حافظه داخلی تلویزیون ال جی نانو ۸۶ ۲۰۲۰ برای نصب برنامه چند گیگ هست ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰

      سلام وقت بخیر
      حافظه داخلی این تلویزیون دو گیگابایت می باشد.

      پاسخ
  19. حسین در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰

    سلام به نظر شما بین نانو 86وQ60a سامسونگ
    کدوم رو بردارم
    نانو 86منو فارسی نداره

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۰

      سلام – سری Nano86 الجی سرعت بالاتری نسبت به Q60A دارد و از لحاظ تصویری هم میشه گفت تصویر نسبتا یکسانی ارائه میدهند

      پاسخ
  20. جاهد در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر من بخوام تا قیمت ۳۵ت پول بدم سونی بخرم یا ال جی کدوم مدل و چرا لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۰

      سلام – شما میتونید بین 2 مدل Nano86 2021 الجی X85J سونی بهترین انتخاب رو داشته باشید

      پاسخ
  21. مریم در تاریخ ۳ دی ۱۴۰۰

    سلام این مدل چه تقاوتی با نانو۸۵ داره؟

    پاسخ
  22. كسرا در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۰

    لطفا راهنماییم کنید بین سامسونگ مدل
    Tu8500
    Au8000
    Tu8000
    Lg nano 86
    ۵۵ اینج کدوم رو انتخاب کنم؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۰

      سلام – رنج قیمتی نانو86 با بقیه مدلها متفاوت هستش ولی اگر بین مدلهای سامسونگ بخواید انتخاب کنید با توجه به اینکه شاخص کیفیت تلویزیون TU8500 در رده 2800 هستش پس بهترین گزینه برای خرید است

      پاسخ
  23. علی در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۰

    با سلام
    تلویزیون نانو 86 2021 بنده بعد از اینکه اتفاقی آپدیت شد
    هر چند روز یکبار پیغام Service not supported یا no data میده
    و فقط با ریست کردن و سرچ مجدد درست میشه
    لطفا راهنمایی کنید مشکل چجوری برطرف میشه

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۰

      سلام خسته نباشید برای حل این مشکل شما باید ریجن تلویزیون رو عوض کنید ما یه ویدیو برای این مورد ضبظ کردیم : آموزش کار با تلویزیون ال جی از این ویدیو می تونید کمک بگیرید.

      پاسخ
  24. محمد در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    مدل ۴۹ اینچ تو سایت ال جی هست. اینجا کی موجود میشه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۰

      سلام سایز 49 اینچ Nano86 موجود نمیشه

      پاسخ
  25. س.س در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰

    سلام من تلویزیون ال جی نانو ۸۶ خریدم ولی وقتی فیلم رو اسمارت میزارم موقع نمایش فیلم مکث داره هر چند ثانیه مکث میکنه علت چیه ممنون میشم توضیح بدید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۰

      سلام مکث فیلم در هنگام نمایش ربطی به تلویزیون ندارد و به گیرنده فیلم برمیگردد

      پاسخ
  26. baran در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰

    سلام من ریموت کنترلش رو گم کردم آیا MR20 با این تلویزیون مچ می شود

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰

      سلام شما باید ریموت کنترل سری MR21 تهیه نمایید در غیر اینصورت با این تلویزیون همخوانی نخواهد داشت

      پاسخ
  27. مهران در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۰

    تفاوت این مدل با مدل 2020 توی چیه

    پاسخ
  28. سیامک در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۰

    سلام
    بجز این مدل چه مدل دیگه ای تلویزیون هست که پایه وسط باشه

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰

      سلام _ اگه مارک الجی رو مدنظر دارید مدل UP8150 هم که مدل سری 8 الجی هستش هم پایه وسط هستش

      پاسخ
  29. مجید در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۰

    سلام نسبت به مدل ۲۰۲۰ ایا تفاوت خاصی کرده؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰

      سلام این مدل در نسخه 2021 از لحاظ تکنولوژی های بهبود رنگ و رفع تاری و همچنین پردازنده و در زمینه صوتی نیز در قسمت رفع نویز و کنترل امواج صدا و تشخیص افراد و هوشمند بودن ارتقا پیدا کرده است. از لحاظ ظاهری هم رنگ قاب این مدل از رنگ تیره به رنگ نقره ای تغییر کرده است

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون ال جی NANO86 سال 2021 چه تفاوتی با نسخه 2020 دارد؟

تفاوت اصلی در طراحی جدید مدل 2021 دیده می شود که فریم نیز کمی باریک تر شده است. تفاوت دیگر بروز رسانی بر روی پردازنده آلفا 7 از نسل 3 به 4 است.

02 تفاوت نانو 86 و نانو 80 در چیست؟

تلویزیون NAN86 پایه وسط هلالی شکل است اما نانو 80 پایه جانبی دارد. NANO80 همچنین با داشتن رفرش ریت 60 هرتز خیلی باری گیمینگ حرفه ای پیشنهاد نمی شود.

03تلویزیون NAN086 چه تفاوتی با مدل های رقیب دارد؟

رقبای این تلویزیون مدل های X85J و Q70A هستند. نانوسل نانو 86 روشنایی تصویر بالایی دارد و ریموت آن بازطراحی شده، کیولد سامسونگ Q70A باریک تر شده و ریموت خورشیدی دارد، در نهایت X85J برای گیمینگ گزینه مناسب تری است.

04تفاوت نانو 86 و نانو 90 در چیست؟

تلویزیون نانو 86 سری 8 با طراحی پایه وسط تولید شده است و از نظر کنتراست و عملکرد گیمینگ یک مقدار به نسبت تلویزیون نانو 90 سری 9 ضعیف تر عمل می کند، همچنین NANO90 دارای پایه های دوشاخه ای جانبی می باشد.

تلویزیون ال جی NANO86

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.