ال جی برای اولین بار در نمایشگاه CES سال 2018 بود که تلویزیون رول شونده LG Signature OLED R را به نمایش گذاشت و حالا می گوید که تلویزیون رول شونده OLED R آماده ورود به بازار است اما قیمت این صفحه نمایش های فانتزی ارزان نیست (در واقع خیلی گران است!).

یکی از نقاط قوت فروش تلویزیون رول شونده ال جی OLED R این است که در صورت عدم استفاده می توانند جمع شوند و در داخل جعبه پایه پنهان شوند. این قابلیت برای صفحه نمایش های 65 اینچ و اولدهای کوچک نیست. یک حالت Line View هم وجود دارد که در آن بخش کوچکی از تلویزیون خود را باز می‌کند و می‌تواند مواردی مانند ساعت یا موسیقی را نمایش دهد.

قابلیت چرخش صفحه کیفیت آن را به خطر نمی اندازد؛ پس از این بابت جایی برای نگرانی نیست. تلویزیون رول شونده ال جی R با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 8K ارائه می شود. همچنین یک پورت HDMI 2.1 در پشت و رفرش ریت متغییر VRR وجود دارد که ویدوی 4K را بهینه می کند و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم ایده آل خواهد بود. در ادامه این مبحث از افرالند، تمام اطلاعاتی که در مورد تلویزیون رول شونده ال جی OLED R در سایت رسمی منتشر شده است را با هم مرور خواهیم کرد.

تلویزیون رول شونده R ال جی

یک تجربه جدید انقلابی داشته باشید

این فناوری پیشگام نه تنها تجربه مشاهده عالی را ارائه می دهد بلکه در نحوه استفاده از فضای شما انقلابی به پا می کند.

مقاله مرتبط:
بررسی تخصصی تلویزیون اولد

یک چشم انداز از آینده

کیفیت تصویر عالی به همراه فناوری جدید رول انعطاف پذیر جدید به شما امکان می دهد هر زمان که از تلویزیون استفاده می کنید به آینده قدم بگذارید.

یک چشم انداز از آینده

با فناوری SELF-LIT OLED تمام رویاهایتان به واقعیت تبدیل کنید

یک صفحه نمایش فوق العاده نازک به یک سیستم صوتی پیشرفته تبدیل می شود. این نمایشگر باورنکردنی از پنل اولدی که پیکسل هایش از خود نور ساطع می کنند ساخته شده است.

دارای 3 سطح ارتفاع

تلویزیون رول شونده SIGNATURE OLED R یک اثر هنری متناسب با سبک زندگی لوکس شما است؛ با تلویزیونی که در صورت نیاز ظاهر می شود و در صورت عدم استفاده پنهان می شود. این نمایشگر در سه سطح ارتفاع مختلف قرار می گیرد که هر کدام با هدفی منحصر به فردی که دارند ظاهری شیک را به فضای شما می بخشند و در واقع تکمیل کننده فضای داخلی شما می باشند.

تلویزیونی با 3 سطح ارتفاع

یک طراحی منحصر به فرد برخلاف آنچه که تاکنون دیده اید

یک طراحی کاملا منحصر به فرد و عملکردی بی سابقه؛ تلویزیون رول شونده ال جی LG SIGNATURE OLED R را به هر روشی که استفاده کنید منظره ای چشم نواز ایجاد می کند. محتوای مورد علاقه خود را در حالت Full View تماشا کنید؛ با احتیاط حالت Line View را تنظیم کنید یا در Zero View از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

تمام تلویزیون های ال جی به غیر از اولدها، دارای بک لایت هستند و از این طریق نور و روشنایی صفحه نمایش را تامین می کنند در جدول زیر پرفروش ترین مدل های این برند در بازار ایران را مشاهده می‌کنید. اکنون در این حربه رقابتی، تلویزیون ال جی توانسته جایگاه ویژه ای از آن خودش کند و به بالاترین پله ترقی برسد.

مدل ال جینوع نمایشگر
تلویزیون ال جی C3OLED Evo
تلویزیون ال جی G3OLED MLA
تلویزیون ال جی A3OLED
تلویزیون ال جی B3OLED
تلویزیون ال جی G2OLED Evo
تلویزیون ال جی A2OLED
تلویزیون ال جی CSOLED
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون های ال جی

فضای خود را متحول کنید

هنگامی که صفحه نمایش را به حالت کامل باز می کنید؛ تلویزیون اولد رول شوند ال جی R با طراحی شیک؛ تصویر واضح؛ نمایش صحنه های سریع مانند اسپورت و بازی های سریع شما را بیشتر در محتوای مورد علاقه تان غرق می کند و LG ThinQ برای سهولت و کنترل بیشتری روی فرامین صوتی دستیاران مجازی با تشخیص صدای طبیعی ارائه می دهد.

دیزاین تلویزیون اولد R ال جی

دارای پیکسل های ساطع کننده نور

پیکسل های ساطع کننده نور به تلویزیون رول شونده ال جی LG SIGNATURE OLED R اجازه می دهد تا با طراحی فوق العاده باریک و قابل رول شدن؛ قوانین طراحی سخت گیرانه را خنثی کنید. برخلاف تلویزیون های LED دارای بک لایت که محدود می شوند؛ فناوری Self-Light تجربه مشاهده متفاوتی ایجاد می کند؛ تصاویر واضح تر را با واقع گرایی فوق العاده به نمایش می گذارد.

منبع: LG / Tomsguide