در این مقاله به معرفی لاین آپ جدیدترین تلویزیون های ال جی سال 2023 می پردازیم که مجموعه کاملی از نمایشگرهای ایده آل برای سبک زندگی مدرن‌تر هستند و با هدف ارائه‌ی بهترین عملکرد و داشتن طراحی منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند. برند با هیبت و پیشتاز ال جی را تقریباً همه می شناسید و می‌دانید بهترین تلویزیون هایی که امروزه در بازار پیدا می شوند، بیشترشان به خانواده ال جی تعلق دارند و ما این پیشرفت ها را مدیون ارائه راهکارهای جدید توسط کارشناسان و مغزهای متفکری می‌دانیم که از تجربیات چندین ساله خود برای ساخت این محصولات استفاده کرده اند.

لاین آپ جدیدترین تلویزیون ال جی 2023 باری دیگر نبض رقابت بازار را به تپش انداخت. رونمایی از یک ایده خلاقانه ، تلاش برای رسیدن به روشنایی بیشتر و معرفی محصولات سال جدید، ماجراهایی هستند که ال جی در ابتدای سال جدید طی کرده است.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت یا خرید تلویزیون ال جی 2023 – 2022 به صفحه محصولات افرالند مراجعه کنید و هر مدل مورد نظر را بررسی کنیم. ما سعی کرده‌ایم علاوه‌بر معرفی به بررسی کامل و جامع محصولات بپردازیم تا بتوانید با اطلاعات بروز و آگاهی کامل خریدتان را انجام دهید.

قیمت روز تلویزیون

ال‌جی هر سال از افراد کاربلد و گروه‌های همفکر خود دعوت می‌کند، تا با ایده‌های منحصربه‌فردشان برای کمک به ساخت محصولات جدید و پیشرفته‌تر، قدم بردارند و ما این پیشرفت را در جدیدترین تلویزیون های ال جی به خصوص سال 2023 به طرز قابل مشهودی مشاهده می کنیم که بهترین ترکیب از طراحی، عملکرد و امکانات را دارند. به همین دلیل ما شما را با چهره ای تازه‌ای از محصولات این کمپانی آشنا می‌کنیم و پیشرفت های چشمگیرشان را در رابطه با مشخصات و امکانات پیشرفته شان آشکار سازیم.  

ما در ادامه انواع نمایشگرهای ال جی را بررسی می‌کنیم و در بین آن‌ها بهترین مدل از هر دسته را معرفی می‌کنیم بنابراین با دانستن اینکه پرطرفدارترین تلویزیون های ال جی کدام مدل‌ها هستند می‌توانید خریدی راحت‌تر و مطمئن‌تر را تجربه کنید.

انواع فناوری صفحه در تلویزیون ال جی 2023

نوع پنل و صفحه نمایش مهم‌ترین بخش تلویزیون‌ها را تشکیل می‌دهند، چون‌که تمام پروسه‌ی ایجاد و نمایش تصاویری بی عیب و نقص در این بخش انجام می‌شود. ال جی نیز از برندهای موفقی بوده که همواره به‌دنبال خلق و توسعه‌ی بهترین پنل‌های ممکن برای نمایش بی‌نقص تصاویر توسط تلویزیون هایش بوده است.

لاین آپ جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2023 شامل سری های مختلف با پنل های متنوع از جمله؛ OLED، QNED،‌مدل های NanoCell و LED می باشد که گامی مهم در سفر ال‌جی برای دستیابی به پیشرفت و پایداری برداشته اند و بیشترین تنوع نمایشگر را در بین برند های دیگر به خود اختصاص داده اند. بنابراین شما با خواندن این مقاله می‌توانید بسته به بودجه‌تان بهترین تلویزیون را بین این چند مدل مختلف انتخاب نمایید و تجربه ای لذت بخش تر از این تلویزیون ها کسب کنید.

تلویزیون ال جی OLED

در سال 2023 تلویزیون OLED ال جی در بخش‌های مختلفی ارتقا پیدا کرده اند و از روشنایی بالاتر، پردازنده‌ های پیشرفته‌تر و طراحی زیبا تری بهره می‌برند که در حال حاضر همواره در صدر جدول بهترین مدل های موجود در بازار قرار می گیرند. به طوری که می توان گفت موفق ترین سری تلویزیون LG طی چند سال اخیر بوده اند و ارتقاء بخشیدن سطح روشنایی آنها گامی بلند در حیطه‌ی پیشرفت این برند برداشته است. بهبود در عملکرد و افزودن فناوری های جدید در نوع پنل شان منجربه افزایش روشنایی 20 الی 30 درصدی این نمایشگرهای اولد شده است.

  مدلنوع پنل
تلویزیون ال جی B3OLED
تلویزیون ال جی C3OLED Evo
تلویزیون ال جی G3OLED MLA
تلویزیون ال جی Z3OLED Signature
تلویزیون ال جی M3OLED

تلویزیون ال جی C3

در بین اولدها محبوب‌ترین مدل تلویزیون ال جی C3 است که بهترین و پرطرفدارترین نمیشگر سری OLED است و جزو مدل‌های بالارده و گران‌قیمت این برند به حساب می آید و در 2023 نیز جایزه بهترین تلویزیون Gaming را دریافت کرد. سری C3 بهترین و حرفه ای ترین تلویزیون‌ گیمینگ ال جی محسوب می شود. رفرش ریت متغیر VRR و تعداد چهار پورت HDMI2.1 در کنار حالت تاخیر ورودی پایین و پشتیبانی از حالت های بازی HGiG سبب شده، این مدل به حرفه ای ترین گیمینگ تبدیل شود. پس تا اینجای کار فهمیدیم C3 حریفی ندارد و برای گیمرها و اجرای بازی های ویدئویی بهترین گزینه است.  

تلویزیون ال جی اولد در لاین آپ 2023

تلویزیون ال جی سری QNED

دقیقاً بعد از خط تولید تلویزیون های OLED، ال جی فناوری جدیدی به نام QNED به تلویزیون های نسل جدید خود راه داده که در ترکیب دو فناوری Mini LED و Quantum Dot ساخته شده است و نور پس زمینه‌ی آن‌ها از طریق چراغ‌های LED تأمین می‌شود. امسال جدیدترین دستاوردهایش را به کمک این تکنولوژی به نمایش گذاشت که دستیابی به کنتراست بالاتر مهم ترین خصیصه آنها است.

تلویزیون ال جی QNED80

پرفروش‌ترین مدل سری QNED تلویزیون ال جی QNED80 است که اقتصادی‌ترین نمایشگر گیمینگ ال جی است که دارای رفرش ریت 120 هرتز و پورت HDMI 2.1 است. این مدل با ترکیب دو فناوری نانوسل و کوانتوم دات روشنایی و کنتراست بسیار عالی ارائه می‌دهد و برای بازی و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.

مدلفناوری صفحه
تلویزیون ال جی QNED85QNED
تلویزیون ال جی QNED82QNED
تلویزیون ال جی QNED81QNED
تلویزیون ال جی QNED80QNED
تلویزیون ال جی QNED75QNED

 به گفته ال جی تلویزیون QNED85 امسال تنها مدلی است که می توان از آن انتظار عملکرد و کنتراست فوق‌العاده ای را داشت. همچنین QNED80 با نور پس زمینه LED و طراحی هوشمندانه باریک‌ترین مدل امسال است و QNED75 نیز پایین ترین مدل می باشد و از فناوری نقطه کوانتومی با نور محلی استفاده می کند که ما آنها را در جدول فوق بین سری تلویزیون ال جی 2023 معرفی نموده ایم.

تلویزیون ال جی کیوند در لاین آپ 2023

تلویزیون ال جی نانوسل

 تلویزیون‌های جدید سری نانوسل ال‌جی، در حقیقت همان تلویزیون های LCD با روشنایی بالاتر هستند که ال جی به هدف تنوع در مدل های خود این نام لاکچری را به آنها لقب داده است. نانوسل های ال جی از پنل‌های 8k و 4k بهره می‌برند و با توجه به قیمت مناسب‌تری که دارند به نسبت رقبای خود یعنی تلویزیون های اولد و کیوند کمی اقتصادی تر می باشند. البته از لحاظ گیمینگ بودن چندان عملکرد حرفه ای ندارند.

تلویزیون ال جی NANO84

محبوب‌ترین نانوسل امسال، تلویزیون ال جی NANO84 است که فاقد عملکرد مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای است اما با داشتن قدرت ارائه رنگ‌های درخشان و سرزنده برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب است. اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید اما نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، تلویزیون نانو 84 گزینه مناسبی برای شماست.

مدلفناوری صفحه
تلویزیون ال جی NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی NANO82NanoCell
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی NANO75NanoCell

همچنین ال جی درباره خط تولید مدل های امسال می گوید، تلویزیون های نانوسل به لطف بهره‌گیری از یک لایه ذرات که به اندازه یک نانومتر می باشد، رنگ ها را با دقت بسیار بالاتر از قبل باز تولید می کنند که این مزیت مهمی با توجه به قیمت اقتصادی شان به حساب می آید. پس اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و یک تلویزیون با دقت رنگی بسیار بالا برای استفاده شخصی از جمله تماشای فیلم و سریال خریداری کنید، می توانید سراغ خرید تلویزیون های نانوسل 2023 بروید که ما در لیست فوق آنها را در اختیار قرار داده ایم.

تلویزیون ال جی نانو در لاین آپ 2023


تلویزیون ال جی LED

اقتصادی ترین تلویزیون های ال جی شامل مدل‌های LED است، همیشه جزو خوش فروش ترین نمایشگرهای بازار بوده اند و ال جی طبق عادت هر سال آن را در سری های مختلف با نام های اختصاری متفاوت روانه بازار می کند. تلویزیون های LED در 2022 با پسوند UQ عرضه می شدند، در حالی که امسال پسوند متفاوت تری دارند و با UR نام برده می شوند.

مدلفناوری صفحه
تلویزیون ال جی UR9100LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون ال جی UR8100LED
تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR7800LED
تلویزیون ال جی UR7100LED
تلویزیون ال جی UR7000LED

اگر منصفانه تصمیم بگیریم، مهم ترین مشخصه این نوع تلویزیون ها، قیمت اقتصادی و سطح نمایش 4K است که با رفرش ریت 60 هرتز برای کاربری خانگی از جمله تماشای فیلم و سریال مورد استفاده قرار می گیرند؛ درحالی که از لحاظ عملکرد گیم زیاد تعریفی ندارند، بر همین اساس نمی توان برچسب گیمینگ بودن را به آنها زد. منتهی تلویزیون های ال ای دی قدرت نمایش رنگی بالایی داشته و رنگ ها را بسیار سرزنده به معرض دید قرار می دهند. همچنین پردازنده قوی تری نسبت به قبل دارند که از مهمترین پیشرفت های آنها در نسخه جدید به شمار می رود.

تلویزیون ال جی ال ای دی در لاین آپ 2023

پس در صورتی که متحمل هزینه های بسیار بالایی نیستید و بودجه کمتری در اختیار دارید، می توانید سراغ خرید این سری از تلویزیون های LED ال جی بروید که کیفیت تصویر عالی دارند و انتظارات شما از یک تلویزیون هوشمند را برآورده می سازند.

جمع‌بندی

ارائه راهکارهای جدید ال جی برای ساخت و طراحی محصولاتش از هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما این برند نام آوازه را به عنوان یک شرکت ابرقدرت در زمینه تولید تلویزیون های پیشرفته می شناسیم که بین شرکت های مطرح توانسته بهترین نام را از آن خود کند. تنوع بالا در ساخت تلویزیون های این برند توانسته سهم زیادی از فروش بازار را در دست بگیرد.

میان لاین آپ جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2023 کره ای ها دوباره نمایشگرهای خود را در سری های مختلف روانه بازار نمودند که کاربران می توانند با توجه به بودجه و نیازمندی های خود انتخاب درست را انجام دهند. در مجموع اگر بخواهیم کیفیت و کارایی محصولات معرفی شده را مورد سنجش قرار دهیم، تمامی مدل های عرضه شده از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و همه آنها امسال بهبود های در رابطه با طراحی، نوع پردازنده، نوع پنل و سطح روشنایی و سیستم عامل تجربه می کنند.

 از لحاظ رتبه بندی، تلویزیون های اولد در بالاترین پله قیمت گذاری قرار گرفته اند، تلویزیون های QNED و NANO نیز درست در پله پایین‌تر OLEDهای ال جی قرار می‌گرند. شما می توانید مشخصات کلی و ویژگی‌های تلویزیون بالارده و میان رده ال جی را که در لیست های بالا معرفی نموده ایم را مورد سنجش قرار دهید؛ سپس با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید تلویزیون 2023 ال جی را در سایت افرالند با نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید.