تلویزیون پاناسونیک HX750
تلویزیون پاناسونیک HX750
وضوح تصویر 4K تلویزیون پاناسونیک HX750
زاویه دید تلویزیون پاناسونیک HX750
طراحی پنل پشت تلویزیون پاناسونیک HX750
ضخامت فریم تلویزیون HX750 Panasonic
ریموت کنترل تلویزیون پاناسونیک HX750
تلویزیون پاناسونیک HX750 از زاویه
ضخامت تلویزیون پاناسونیک HX750
تلویزیون پاناسونیک HX750 عکس طبیعی
ریموت کنترل تلویزیون پاناسونیک
تلویزیون پاناسونیک HX750 از روبرو

تلویزیون پاناسونیک HX750

Panasonic TV HX750 LED 2020

تومان۲۲.۶۰۰.۰۰۰تومان۳۳.۰۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    HX750
  • برند
    پاناسونیک
  • سال ساخت
    2020
  • کیفیت تصویر
    4k
  • نوع صفحه نمایش
    LED
  • کشور مونتاژ
    چین
  • رفرش ریت
    60 هرتز
  • سیستم عامل
    Android 10
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزها
    55 65 75 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • پنل
    IPS
  • پردازنده
    Quad Core
  • بکلایت
    Direct
  • زاویه دید گسترده
    -
  • نسخه‌های HDR
    HDR10, HLG
  • Local Diming
    -
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ضخامت
    2.33 cm
شناسه محصول : HX750
4.15/5.0
برند : پاناسونیک
تومان۲۲.۶۰۰.۰۰۰تومان۳۳.۰۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )
تلویزیون پاناسونیک HX750 محصولی کامل و کارآمد از کمپانی بزرگ Panasonic می‌باشد، که در سال 2020 رونمایی و وارد بازار جهانی رقابت شده است. طراحی جذاب و خیره کننده‌ای که این مدل دارد‌، در مدت زمان کوتاهی توانسته‌ محبوبیت‌های زیادی را برای این برند کسب نماید. این مدل در سایزهای 55 و 65 اینچ موجود می‌باشد، از این رو‌‌ می‌توان بنا به نیاز خود سایز مد‌ نظر را خریداری کنید. همچنین به دلیل قیمت خوب تلویزیون پاناسونیک محدودیت بودجه پیدا نمی‌کنید و به دلخواه سایز مناسب را می توان انتخاب کرد.

تلویزیون پاناسونیک HX750 محصولی کارا، با کیفیت و کم خرج است که تقریباً هر آن‌چه را که از یک تلویزیون میان رده انتظار داریم در اختیارمان قرار می‌دهد. این محصول ایده‌آل نیست اما برای استفاده معمول روزانه و تماشای فیلم و سریال هیچ کم و کاستی ندارد.

کیفیت تصویر 4k از دارایی‌های برجسته و نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود، که با داشتن بیشتر از 8 میلیون پیکسل قادر به ارائه‌ی برترین صحنه‌ها بوده‌ و شما را با تصاویری دیدنی و نفس گیر روبرو خواهد ساخت، حال باید بیان کرد که این مقدار پیکسل بیانگر توانایی این قابلیت بوده که تفاوت 4 برابری با Full HD داشته و تصاویری دور از انتظار را به رخ صفحه نمایش می‌کشاند.
پنل Bright Panel Plus روشنایی و کنتراست پویا را در هر صحنه مشخص می‌کند تا شما جزئیات و میزان وضوح را در تصاویر مشکی و روشن احساس کنید. قابلیت ارتقای تصویر Upscaling 4k که از خانواده ی فورکا بوده و با عملکرد خوب و عالی خود صحنه‌های تلویزیون پاناسونیک HX750 را به حد کیفیت بی نظیر 4k رسانده و در معرض نمایش قرار می‌دهد. در این تلویزیون یک موتور پردازشگر قدرتمند 4K Colour Engine را استفاده نمودند، به واسطه گری این پردازنده شما خاص ترین صحنه ها را با رنگ‌های واقع بینانه ای دریافت می‌کنید.
 
فناوری Hexa Chroma Drive را در تلویزیون 55HX750 پاناسونیک بکار برده‌اند، تا با حضور آن تصاویر با رنگ های طبیعی و جزییات بیشتر را شاهد باشید. زاویه ی دید گسترده Wide viewing Angle از خاص‌ترین دارایی این تلویزیون بوده، همانطور که از نامش پیداست قادر به ارائه‌ی برترین صحنه‌ها از هر زاویه می‌باشد، در واقع این قابلیت رنگ را از هر زاویه برای بهتر دیده شدن محفوظ نگه می‌دارد تا شما نهایت لذت را از دیدن علاقه مندی‌هایتان کسب کنید.
 
معرفی تلویزیون پاناسونیک HX750
 
تکنولوژی HDR نیز جزو امکانات برجسته‌ی این محصول است که با پیروی از فرمت‌های پیشرفته Dolby vision و HDR10 تصاویر را با جزئیات کامل و غنی و عمیق پدیدار می سازد تا شما خالص‌ترین صحنه‌ها را از این تلویزیون مشاهده نمایید. حال با سیستم عامل اندروید سیل عظیمی از سرگرمی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد تا اوقات فراغت خود را با آن ها سپری کنید. به گفته پاناسونیک:
تلویزیون پاناسونیک HX750 به لطف فناوری پردازش پیشرفته ای به نام Hexa Chroma Drive که از باز تولید 6 رنگ استفاده می کند، با افزودن 3 رنگ مکمل (CMY) به 3 محور رنگ اصلی (RGB) رنگ‌ها را مدیریت می‌کند. تصاویر به طور طبیعی زیبا هستند.
گوگل پلی، یوتیوب، Chromecast و دستیارهای صوتی و جستجوی صوتی و… از دارایی های این سیستم عامل محسوب می شوند که با اتصال به اینترنت از طریق وای فای می توان به آنها دسترسی پیدا نمود. وجود بلندگوهای دو کاناله و صدای خروجی 20 وات و فناوری های روز که در بخش صوتی به کار برده شده صحنه ها را با صدایی روح نواز و دل نشین را در تلویزیون پاناسونیک HX750 پخش می‌کنند به صورتی که شما را در آن‌ها غوطه ور می سازد.
دالبی اتموس صدا را با وضوح شگفت انگیز، غنا و عمق صدای سه بعدی منتشر ساخته و در نتیجه شنونده را از هر طرف محاصره می سازد. پورت و درگاه‌های ارتباطی و…‌ از دیگر امکانات این وسیله ی بی نظیر بوده در ادامه توضیحات و مطالب بیشتری را در اختیارتان قرار داده تا برای خرید تلویزیون پاناسونیک مصمم تر باشید؛
ویژگی / مدل HX750 UQ7000 MI TV A2
برند پاناسونیک ال جی شیائومی
سال تولید 2020 2022 2022
سایز (اینچ)  55، 65، 75  43 50 55 65 32 43 50 55 58
سیستم عامل Android WebOS Android
پردازنده 4 هسته ای α5 Gen5 AI Mali G52 MP2
نوع پنل IPS VA VA
رفرش ریت 60Hz 60Hz 60Hz
زمان پاسخگویی 6.3ms 10ms 4ms
روشنایی (نیت) 362 300
امتیاز محصول 7.5 7.5 7
تلویزیون اچ ایکس 750 پاناسونیک، جزو مدل‌های خوش فروش و اقتصادی این شرکت می‌باشد که به دلیل قیمت مناسب، زودتر از آنچه انتظارش را داشتیم به محبوبیت رسید. این تلویزیون همرده قیمتی مدل‌هایی مانند UQ7000 ال جی و A2 شیائومی است که مدل A2 کمی گرانتر می‌باشد اما هر سه می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی برای استفاده‌های روزانه مانند تماشای فیلم و سریال باشند. اگر هم تصمیم داشتید مدلی با قیمت کمی بالاتر را خریداری نمایید، می‌توانید سری به BU8000 سامسونگ یا UQ8000 ال جی بزنید.
شرکت پاناسونیک اقدام به ساخت نمایشگرهای جدیدی در سال 2022 نموده است که تلویزیون پاناسونیک LX800 یکی از آن‌هاست و می‌تواند به عنوان یک مدل مناسب برای نمایش خانگی تصویری عالی با امکانات به روزتر را در اختیار کاربرانش قرار دهد که قیمت بسیار منصفانه‌ای را در چنته دارد. تلویزیون پاناسونیک LX700 نیز از سری 7 است و به نسبت سری 8 ارزان‌تر هم تمام می‌شود.

طراحی و ظاهر تلویزیون پاناسونیک HX750

مدرن ساختن فضا و محیط، خواسته‌‌ی قلبی تمامی کاربران است که پیوسته‌‌ در این راه می کوشند. از عوامل رسیدن به این محیط ها بدون شک خرید وسیله‌ی شیک و لوکس می‌باشد. تلویزیون نیز جزو این وسیله ها محسوب می‌شود، چون در معرض دید قرار می‌گیرد طراحی خاص آن‌ سالن های شما را‌ زیباتر جلوه می دهد، لذا در زمان خرید به طراحی تلویزیون نیز توجه نمایید. تلویزیون HX750 جزو برترین و شیک ترین های برند پاناسونیک می باشد، که بنا به آراستگی و سبک خاص طراحی خود فضا را تحت تاثیر قرار داده و به زیباترین شکل مزین می‌سازد.

تلویزیون پاناسونیک در دو سایز 55 و 65 اینچ موجود و عرضه گشته است، تا مخاطبان بنا به خواسته و نیاز خود آن را خریداری نمایند. بدنه‌ی خوش پیکر با قاب باریک و ظریف محاصره شده و فریم های مشکی رنگ اطراف این نمایشگر کشیده شده‌اند، لبه‌های باریک این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که بسیار ناچیز دیده شوند. پاناسونیک جهت محبوبیت بیشتر، بدنه ی این دستگاه را به صورت یکدست از پلاستیک مرغوب و فشرده شده ساخته تا بتوان سالیان سال همچون میزبان خاص در سالن‌هایمان از آن بهره بگیریم.

طراحی تلویزیون پاناسونیک HX750

حاشیه های این نمایشگر را بسیار با حوصله و دقت صیقل داده‌اند، تا از حواس پرتی به اطراف تلویزیون جلوگیری‌ شود و مخاطبان را به دیدن تصاویری خارق العاده دعوت نمایند. برای دیزاینی متفاوت و خاص پایه ی این دستگاه را به صورت دو شاخه‌ای طراحی نمودند، که علی رغم زیبایی، استقامت بیشتری را تقدیم تلویزیون نموده‌اند و وزن محصول را به راحتی بر دوش کشیده و تحمل می‌سازند. زمانی که خواستید دکوراسیون داخلی‌تان را عوض کنید می‌توانید بنا به قابلیت جداسازی این پایه ها، آن را به دیوار نصب نمایید و فضایی سینما مانند را برای خود مهیا سازید.

حال با خود فکر می‌کنید که پورت و درگاه‌های ارتباطی تلویزیون پاناسونیک را در چه قسمتی کارگذاشته‌اند، طراحان خلاق این برند تمامی پورت ها را در قسمت پایینی در سمت چپ دستگاه کار گذاشته‌اند، تا از شلختگی سیم و کابل در اطراف جلوگیری شود. آرم پاناسونیک که با رنگ سفید بر روی‌ بدنه حک شده جلوه‌ای ناب را به بدنه تقدیم نموده است. در نهایت با خرید تلویزیون پاناسونیک HX750 بی عیب و نقص از سایت افرالند می‌توانید در چارچوب شاهد زیبایی بسیار خاصی باشید‌ و به معنای واقعی کلمه جذابیت و مدرن بودن را راهی منازل خود سازید.

رزولوشن و کیفیت تصویر

تلویزیون پاناسونیک HX750 از شاهکارهای خاص و کاربر پسند برند پاناسونیک بوده که علی رغم جذابیت ظاهری و مدرن بودن، توانایی ارائه صحنه‌هایی خالص و غنی را نیز دارد چون سازندگان پاناسونیک این مدل را به امکانات و قابلیت‌های روز دنیا مجهز ساخته‌اند. از برجسته‌ترین دارایی‌های گنجانده شده در این تلویزیون می‌توان به کیفیت تصویر فورکی 4k اشاره داشت، این قابلیت که امروزه بیشترین فروش بازار را به خود تعلق داده با داشتن حدود 8 میلیون پیکسل قادر به ارائه صحنه‌هایی غنی و طبیعی بوده که بینندگان را محو و در صحنه‌های در حال پخش غرق می سازد.

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک HX750

ناگفته نماند که فورکا با وجود این میزان از رزولوشن، تفاوت 4 برابری با فول اچ دی داشته لذا انتظار می‌رود صحنه‌هایی دور از واقعیت را به نمایش بگذارد. پاناسونیک در این تلویزیون به فکر صحنه‌هایی که کیفیت پایینی دارند نیز بوده و با کار گذاشتن فناوری Upscaling 4k میزان روشنایی و رزولوشن آن ها را به حدی ارتقا و افزایش می دهد که شما آن‌ها را در حد فورکا دریافت می‌کنید. زاویه‌ی دید گسترده Wide viewing Angle در این تلویزیون به کمک شما آمده، تا در هر زاویه شاهد برترین تصاویر با رنگ‌های خاص باشید.

فناوری HDR در تلویزیون پاناسونیک مدل HX750

تلویزیون HX750 پاناسونیک از وجود تکنولوژی HDR بهره مند می باشد، اما با خود می گویید که این قابلیت چیست و چگونه عمل می کند؟

در واقع HDR یک تکنولوژی نوین بوده که جهت بالا بردن کیفیت تصویر در هر لحظه در تلویزیون به کار رفته است. این ویژگی می‌تواند میزان روشنایی و کنتراست تصاویر را به حدی ارتقا دهد، تا جزییات صحنه‌ها را مشخص نماید. به زبانی ساده و قابل فهم بیان کنیم که HDR پیکسل به پیکسل تصاویر را مورد بررسی و آنالیز قرار می‌دهد تا قسمت‌هایی که میزان روشنایی کمتری دارند را ترمیم سازد و شما صحنه‌هایی درخشان را دریافت نمایید.

در تصاویر و صحنه‌های تاریک نیز به همین روال عمل کرده تا قسمت های تاریک نیز به خوبی قابل رویت باشند. ناگفته نماند که HDR از فرمت‌های پیشرفته ای نیز پشتیبانی می‌کند، که HDR10 جزو آن ها محسوب می‌شود. این ویژگی پیکسل‌های مرده ی تصویر را که باعث افت کیفیت می‌شود را شناسایی کرده و آن را دوباره بازیابی می‌کند و با بازگرداندن رنگ به تصاویر قدیمی، آن ها را به صورت کاملا زنده و با کیفیت ارائه می‌دهد.

پردازنده ی چهار هسته‌ای 4K Colour Engine

پردازنده مغز اصلی تلویزیون تلقی می شود و تمامی وظایف مربوط به تصویر را به صورت کامل ‌و دقیق انجام می‌دهد. پاناسونیک در ساخت Panasonic TV HX750 از پردازنده ی قدرتمند و حرفه‌ای 4K Colour Engine بهره گرفته است. این پردازنده با سرعت زیادی که دارد در زمان ارائه صحنه‌ها وارد عمل شده و با دقت و مهارت بالا، تصاویر را مورد پردازش و آنالیز خود قرار می‌دهد و با پیروی از الگوریتم‌های مخصوص قادر به حذف ناخالصی‌ها می‌باشد.

تلویزیون پاناسونیک HX750 پردازنده هگزا

در واقع این پردازنده حرفه ای بر روی رنگ‌های تصاویر نیز تاثیر بسزایی دارد یعنی می‌تواند آنها را به صورت واقعی‌تری نمایش دهد تا شما شاهد صحنه هایی با رنگ‌های فوق العاده و شارپ در این تلویزیون باشید. اما این نکته را نیز به یاد داشته باشید که نرخ رفرش نیز در ایجاد صحنه‌هایی بدون بریدگی تاثیر دارد. در نهایت با خرید این تلویزیون می‌توانید هرگونه محتوا را اعم از بازی های ورزشی مسابقات اکشن فیلم های جنگی را با کیفیتی بالا و عالی دریافت نمایید.

توان صوتی و سیستم صدا

در مطالب بالا طراحی زیبا و منحصر به فرد بودن و همچنین کیفیت عالی تصویر تلویزیون HX750 پاناسونیک برایتان عیان و آشکار شد، حالا نوبت به بخش صدا رسیده است. صدا در تلویزیون به اندازه ی کیفیت تصویر مهم‌ و حیاتی می باشد که باید در زمان خرید به آن توجه نمایید.

پاناسونیک که جز به جزء این نمایشگر را با دقت خاصی طراحی نموده قسمت صوتی را نیز با کار گذاشتن دو بلندگوی کارآمد و لایق طراحی کرده تا شما عزیزان صدا و تصویر را به صورت هماهنگ دریافت نمایید. این بلندگوها را به صورت کاملا ماهرانه درون این تلویزیون گنجانده است تا صداها را از دل تصویر دریافت کنید.

هر کدام از این بلندگوها قادر به پخش صدا به توان 10 وات می باشند، لذا صدای خروجی 20 وات این محصول شما را به هارمونی اصوات روان و پرتوان دعوت می‌نماید. جالب است بدانید که فناوری هایی همچون DTS و Dolby Atmos و Dolby Audio را در تلویزیون گنجانده‌اند. فناوری DTS صدای ایجاد شده را منعکس ساخته تا صدایی فراگیر و پرتوان را کسب نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک HX750

فناوری Dolby Atmos نیز که جزو نقاط برجسته این تلویزیون محسوب می‌شود میتواند صدا را به صورت سه بعدی درآورد تا مخاطبان با صدای روان و دلنشین از هر زاویه محاصره شوند. لذا در زمان دیدن برنامه‌های مورد علاقه‌شان احساس کنند که به صورت زنده در آن حضور یافته‌اند.

قابلیت Bluetooth Audio در صورت اعتنا نکردن به صدای خروجی تلویزیون به کمک شما آمده که دستگاه‌های سازگار همچون ساندبار و سیستم صوتی‌ها را به این تلویزیون متصل سازید و صدای خروجی را چند برابر نمایید و در این زمان لذت شنیداری بدون وقفه ای را برای خود ایجاد کنید.

سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک HX750

تلویزیون HX750 پاناسونیک، هوشمند بوده و از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند، که مثل همیشه با امکانات ویژه و بروزرسانی شده در اختیارتان قرار می‌گیرد. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را دارد دسترسی آسان مخاطبان را به برنامه‌های گنجانده شده در این سیستم عامل فراهم می‌سازد.

بیش از 400/000 فیلم هم اکنون در سرویس‌های پخش استریم حضور دارند که به صورت روزانه و حتی شبانه روزی در اختیار شما قرار گرفته تا اوقات خوشی را با آنان سپری کنید. برنامه و شبکه‌های اجتماعی یوتیوب و نتفلیکس نیز جزو امکانات این سیستم عامل بوده که انواع فیلم و آهنگ و حتی کارتون‌های جدید و قدیمی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک HX750

حال با کار گذاشتن قابلیت جستجوی صوتی، پاناسونیک حال و هوای خاصی را به این سیستم عامل بخشیده تا با اعمال و تن صدای خود هر آنچه که می‌خواهید را بر روی نمایشگر ببینید. همچنین وجود دستیارهای صوتی قابلیت کارهای پیش پا افتاده را برای شما انجام می‌دهند. با وجود پر افتخار فروشگاه گوگل پلی میتوانید هر آنچه که نیاز دارید اعم از بازی دانلود و بر روی تلویزیون نصب و راه اندازی نمایید و اوقات خوشی را با آنها سپری کنید.

قابلیت Chromecast چیست؟؟

اغلب فیلم و محتواهای مورد علاقه خود را بر روی گوشی ذخیره سازی می‌کنید تا در مواقع فراغت از استفاده نمایید، اما دیدن این محتوا بر روی صفحه بزرگتر خالی از لطف نیست. پاناسونیک با کارگذاشتن قابلیت Chromecast در تلویزیون HX750 این اجازه را برای کاربران صادر می‌کند تا بتوانند گوشی را از این طریق با تلویزیون در ارتباط سازند. برای دسترسی به این قابلیت کافی است که آیکن مربوطه که به شکل وای فای می‌باشد را پیدا نمایید و از این طریق محتوا را انتقال دهید.

اتصالات و پورت‌های ارتباطی

تلویزیون HX750 پاناسونیک علیرغم اشتراک گذاری بی سیم همچون Chromecast از درگاه‌های ارتباطی سیمی نیز پشتیبانی می‌کند. لذا از این طریق می‌توانید دیوایس های خارجی را به تلویزیون متصل سازید. به عنوان مثال از طریق 4 HDMI می‌توانید اتصال انواع وسایل جانبی را با تلویزیون ایجاد کنید؛ همچنین 2 عدد USB نیز امکان اتصال فلش مموری را فراهم ساخته تا از دیدن فایلهای ذخیره شده بر روی آن نهایت لذت را کسب کنید.

پورت های ارتباطی تلویزیون پاناسونیک HX750

جمع بندی

تلویزیون HX750 پاناسونیک محصولی هوشمند از این برند نامی بوده که با سلیقه تواناییهای که دارد توانسته یک محصول بی عیب و نقص را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. طراحی آراسته این مدل بیانگر توانایی سازندگان خلاق این برند بوده که آن را خاص و متفاوت ساخته‌اند.

کیفیت تصویر 4k با داشتن 8 میلیون پیکسل توانایی ارائه صحنه‌هایی دیدنی و نفس گیر را دارد. همچنین به واسطه تکنولوژی HDR در این تلویزیون شما شاهد صحنه‌هایی با جزئیات بیشتر و رنگهای خالص می‌شوید و توسط پردازنده چهار هسته ای از این تلویزیون صحنه های بدون کیفیت و گیرا افت تصویر را هرگز مشاهده نمی‌کنید.

جمع بندی تلویزیون پاناسونیک HX750

توسط سیستم عامل اندروید به انواع سرگرمی‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین با وجود سیستم صوتی فوق العاده و فناوری‌هایی همچون دالبی اتمس صدایی فراگیر و طبیعی را به صورت سه بعدی دریافت می نمایید.

راه‌های بی سیم و ارتباطات سیمی که در این تلویزیون گنجانده شده زمینه ی اتصال این وسیله را با سایرین ممکن می‌سازد. در نهایت می‌توانید در صورت تصمیم به خرید تلویزیون پاناسونیک مدل HX750 همین الان با کارشناسان مجرب فروش افرالند تماس حاصل فرمایید.

 مشاهده HX750 در سایت پاناسونیک: panasonic.com/hx750

بخش ویدیو رضایت مشتری تلویزیون پاناسونیک HX750 دربردارنده‌ی ویدیوهای ارسالی توسط خریداران این تلویزیون می‌باشد؛ که پس از دریافت و استفاده از محصول نظرات خود را با سایر مشتریان به اشتراک گذاشته‌اند. پس ویدیوها حاوی بازخورد خریداران تلویزیون پاناسونیک است که شما نیز قبل از خرید می‌توانید آن‌ها را مشاهده نموده و برای خرید دستگاه تصمیم بگیرید. همانطور که در ویدیوهای بالا شاهد بودید نظرات کلیه خریداران در رابطه با محصول خوشبختانه مثبت بوده و درصد رضایتمندی مشتریان بالا می‌باشد. این تلویزیون دارای وضوح تصویر 4K بوده و مونتاژ کشور چین می‌باشد که با پردازنده‌ی پر قدرت ۴ هسته‌ای تمام عملیات را در سریع ترین زمان به انجام می‌رساند.

آقای سمیعی از رشت
آقای محمدپور از ساری
آقای رحیمی از کرج
مشخصات کلی
مدل HX750
برند پاناسونیک
سری 7
سال تولید 2020
کشور سازنده چین
منوی فارسی ✔️
کاربری خانگی
مشخصات صفحه نمایش
سایز 55"65"75"
نوع صفحه نمایش LED
نوع پنل IPS
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
پردازنده تصویر Quad Core
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10
سایر قابلیت های تصویر 4K Upscale
گیمینگ
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
امکانات هوشمند
سیستم عامل Android
ورژن سیستم عامل 10.0
رابط کاربری Google TV
دستیارهای صوتی AlexaGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby Atmos
فناوری صوتی User Equaliser
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 3 عدد
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
پورت ویدیو component
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
طراحی
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
وزن
وزن با پایه 10.7 کیلوگرم
وزن بدون پایه 10.7kg
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 23.3 × 77.4 × 122.7 سانتی‌متر
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. فرزان در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۱

    سلام. لطفا بگویید بین پاناسونیک hx750 و شارپ dl6 کدام کیفیت تصویر بهتری دارد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

      سلام هر دو گزینه عالی هستن و از لحاظ تصویر، طراحی و امکانات در یک سطح به نظرم به سلیقه شما برمی گرده.

      پاسخ
  2. وحید در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۱

    سلام چرا برای نسل 9 گیمینگ پیشنهاد نمی‌کنید؟ و اینکه با توجه به ساخت چین بودن دستگاه کیفیت مناسب داره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید شما برای کنسول های نسل 9 که بخواید بهترین کیفیت بازی و سرعت و علکرد بگیرید باید از تلویزیونی استفاده کنید که hdmi 2.1 و رفرش ریت 120 داشته باشه این تلویزیون hdmi 2 داره و 60 هرتزه می تونید باهاش بازی کنید ولی با رفرش ریت 60 هرتز.

      پاسخ
  3. میلاد در تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید
    من 55HX750M رو خریداری کردم. پشت تلویزیون (دقیقا در مرکز) داغ می‌کنه وقتی نور رو کم‌تر کردم بهتر شد. اما بازم نمیدونم آیا طبیعیه این حجم از گرما برای استفاده‌ی عادی؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۲ دی ۱۴۰۱

      سلام و خسته نباشید این گرما طبیعیه تلویزیونن های دیگه هم همین قدر گرما تولید می کنند.

      پاسخ
  4. فرهاد در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۱

    باسلام ،خروجی هدفون که نداره،. آیا بلوتوث داره که به هندزفری بلوتوث وصل بشه؟؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۱

      سلام بله از بلوتوث پشتیبانی میکند

      پاسخ
  5. طاها در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام این تلویزیون بهتره یا au8000 سامسونگ و چه تفاوت هایی با هم دارند ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

      سلام- این 2 مدل هر دو مدلهای خوب و باکیفیتی هستند ولی سری AU8000 سامسونگ با توجه به مشخصات بالاتر تصویری اش خرید نسبتا بهتری به است

      پاسخ
  6. محسن رجب زادگان در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱

    سلام این مدل تی وی به گوشی آیفون وصل میشه و چطور وصل میشه ممنون میشم راهنمایی کنین؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۱

      سلام بله قابلیت اتصال به موبایل رو داره سری HX750

      پاسخ
  7. رضا در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

    سلام ما تلویزیون ۶۵ اینچ پانوسونیک گرفتیم از کارتون در اوردیم دید چهار تا چسب چهار طرف پنل زده شده میخواستم بدونم همین جوری زده شده یا به خاطره پنل صفحه هستش کنده بشه مشکلی پیش میاد پنل صفحه یه خورده اروم با دست میزنی احساس میکنی میخواد بیفته

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

      سلام و خسته نباشید
      کلا دور فریم تلویزیون برچسب زده شده اکثر تلویزیون ها این برچسب رو دارن قاعدتا اگه تلویزیون ضربه نخورده باشه با کندن برچسب هیچ مشکلی براش پیش نمیاد.

      پاسخ
  8. مرتضوی در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۰

    سلام این تلویزیون رسیور ماهواره سرخوده؟؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

      سلام خیر مدل HX750 پاناسونیک ماهواره ندارد

      پاسخ
  9. مصطفی در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام ، به نسبت نبود یا کم بودن جنس اصلی در بازار فعلی و عدم شرکت پشتیبان به نظر این برند شناخته شده با گارانتی پاناسونیک سرویس خوبه

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۰

      سلام باید این نکته مدنظر ما باشد که تا جای امکان مراقب باشیم تلویزیون ضربه نخورد تا کار ما به شرکتهای گارانتی کننده نیفتد حالا پاسخگویی شرکتهای گارانتی کننده هم بستگی به امکان تامین قطعه مشکل پیدا کرده دارد

      پاسخ
  10. نوری در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰

    تلویزیون پاناسونیک در مقایسه به سری ۷ سامسونگ و ۷ سونی چه مزیت هایی دارد؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۰

      سلام – سری پاناسونیک HX750 در حد سریهای 7 سونی و سامسونگ است و نسبت به سامسونگ میشه گفت که سیستم عامل اندروید پاناسونیک یکی از برتری هایش نسبت به سامسونگ است

      پاسخ
  11. خدایاری در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۰

    سلام این مدل برای گیم مناسبه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰

      سلام تلویزیون HX750 برای کنسول PS4 مناسب می باشد ولی برای کنسول های سرهای بالاتر پیشنهاد نمیشود

      پاسخ
  12. شعبانی در تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۰

    آیا تلویزیون hx750 پاناسونیک در مقایسه با سری ۷ سامسونگ کیفیت بهتری دارد یا خیر ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۰

      سلام – میشه گفت در یک محدوده قیمت هستن و کیفیتی مشابه هم دارند ولی سری پاناسونیک چون اندروید هستش رابط کاربری راحتتری دارد

      پاسخ
  13. رحمانی در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰

    سلام ؛این تلویزیون برای گیم مناسبه؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۴ دی ۱۴۰۰

      سلام – برای کنسول های بازی تا PS4 می توان از HX750 استفاده کرد

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون پاناسونیک HX750 برای گیمینگ حرفه‌ای مناسب است؟

در واقع باید گفت این تلویزیون از برند پاناسونیک به عنوان یک نمایشگر خانگی برای فیلم و سریال تولید شده و رفرش ریت مناسب برای بازی حرفه‌ای را ندارد و همچنین از وجود پورت HDMI 2.1 برای بازی بی‌نصیب می‌باشد.

02تفاوت تلویزیون HX750 پاناسونیک با P1 شیائومی در چیست؟

این دو تلویزیون تقریباً از نظر امکانات شبیه به هم هستند اما شیائومی کمی گرانتر است و البته از نظر طراحی شاید کمی بهتر ظاهر شود. هر دو سیستم عامل اندروید دارند و در کل پاناسونیک به نسبت شیائومی کیفیت ساخت بالاتری دارد.

03آیا تلویزیون HX750 ارزش خرید دارد؟

این مدل با عنوان اقتصادی پا به عرصه گذاشته است و به عنوان یک نمایشگر خانگی کیفیت تصویر عالی و زاویه دید گسترده‌ای را ارائه می‌کند.

تلویزیون پاناسونیک HX750
پاک کردن