تصویر تلویزیون سامسونگ CU8000
تلویزیون سامسونگ CU8000 از زاویه
نمایشگر تلویزیون سامسونگ cu8000
کیفیت تصویر 4k تلویزیون سامسونگ cu8000
بسته بندی تلویزیون سامسونگ cu8000
لیبل اطلاعات تلویزیون سامسونگ cu8000
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ cu8000
حاشیه تلویزیون سامسونگ cu8000
پایه و ریموت تلویزیون سامسونگ cu8000
طراحی پایه تلویزیون سامسونگ cu8000
ضخامت فریم تلویزیون سامسونگ cu8000
ضخامت تلویزیون سامسونگ CU8000
فریم تلویزیون سامسونگ CU8000
تلویزیون سامسونگ CU8000

تلویزیون سامسونگ CU8000

Samsung TV CU8000 Crystal 4K LED 2023

تومان۲۴.۲۰۰.۰۰۰تومان۱۰۰.۵۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    CU8000
  • برند
    سامسونگ
  • سال ساخت
    2023
  • کیفیت تصویر
    4K
  • نوع صفحه نمایش
    LED
  • کشور مونتاژ
    مصر
  • رفرش ریت
    60 هرتز (85 اینچ:120 هرتز)
  • سیستم عامل
    TIZEN 7.0
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزبندی
    50 55 65 75 86 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • پنل
    VA
  • پردازنده
    Crystal Processor
  • بک لایت
    Edge LED
  • زاویه دیدگسترده
    ندارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10+, HDR10, HLG
  • Local Dimming
    ندارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    25.7 میلی‌متر
شناسه محصول : CU8000
3.94/5.0
برند : سامسونگ
تومان۲۴.۲۰۰.۰۰۰تومان۱۰۰.۵۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

تلویزیون سامسونگ CU8000 از قیمت‌ مناسب‌ترین نمایشگرهای کریستالی سال 2023 برای تماشای خانگی فیلم و سریال و استفاده روزمره می‌باشد. این نمایشگر با وجود قیمت مناسبی که دارد متنوع‌ترین سرگرمی‌ها و برنامه‎‎‌های آنلاین را با حضور سیستم عامل تایزن در بخش اسمارت خود گنجانده است. تلویزیون سری 8 سامسونگ با رزولوشن 4K و رفرش ریت 60 هرتز تجربه بصری رضایت بخشی را برای بیننده رقم خواهد زد و یکی از بهترین‌های رده خود می‌باشد.

خلاقیت با کمترین هزینه! تلویزیون سامسونگ CU8000 عضو جدید خانواده کریستالی این برند کره ای است که در سال 2023 مهمان نمایشگاه CES بود و به عنوان نمایشگری رنگارنگ برای تماشای فیلم و سریال با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی شد.

تلویزیون سامسونگ سری 8 جزو مدل های مونتاژ مصر می‌باشد و در زمره پرفروش ترین های 4K این سال جای می‌گیرد؛ همچنین می‌توان آن را جانشین برحق مدل سال قبل یعنی BU8000 به شمار آورد که در برخی از جنبه ها مانند سیستم عامل تایزن و کیفیت تصویر، شاهد بهبود هایی چشمگیر هستیم. در ادامه این متن می خواهیم به شرح داستان این تلویزیون اقتصادی سامسونگ بپردازیم و برای اینکه قصد ندارد در خریدش جیب ما را خالی کند از سازنده تشکر کنیم.

ویدیو بررسی و آنباکس تلویزیون سامسونگ CU8000 توسط تیم افرالند

پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تلویزیون سامسونگ DU8000 بیندازید. این محصول نسخه جایگزین CU8000 در سال 2024 است که به عنوان مدل جدیدتر می‌توانید خریداری کنید.

تصاویر طبیعی تلویزیون cu8000 سامسونگ

 

تلویزیون سامسونگ CU8000
فریم تلویزیون سامسونگ CU8000
پشت تلویزیون CU8000
لیبل پشت تلویزیون سامسونگ CU8000
یرچسپ تلویزیون CU8000 سامسونگ
اقلام همراه تلویزیون سامسونگ CU8000

 

اگرچه نمایشگرهای گران‌قیمت امکانات و آپشن‌های هیجان‌انگیزی دارند اما هنوزهم خیلی از افراد نه نیازی به پرداخت هزینه‌ هنگفت دارند و نه تمایلی برای آن، اینجاست که تلویزیون سامسونگ CU8000 نمایشگری قیمت مناسب با امکانات و کیفیت مناسب می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای استفاده روزمره و معمولی باشد. تصویر کریستالی سامسونگ بسیار با کیفیت‌ و درخشان است و در کنار این، طراحی باریک‌تر به نسبت رقبا ارزش خرید محصول را چند برابر می‌کند. ظاهر مسرت بخش تلویزیون سامسونگ کریستالی با طراحی Air Slim از جذابیت‌های این مدل است که شما را شیفته خود خواهد کرد و باریکی بدنه بیش از هر چیزی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

اینفوگرافیک تلویزیون سامسونگ cu8000

پایه‌ها برای تلویزیون در سایزهای؛ 43, 50, 55, 65, 75 اینچ بسیار معرکه عمل می‌کنند و با طراحی محکم و شیکی که دارند و در دو طرف نمایشگر قرار گرفته اند، به راحتی هر وزنی را تحمل می‌نمایند. ریموت کنترل هوشمند و خوش دست خورشیدی (Solar Cell) از دیگر جذابیت‌های محصول است که در بخش مربوطه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. کیفیت تصویر که از ارکان مهم در هر نمایشگر محسوب می‌شود در SAMSUNG TV CU8000 از نوع فورکی 4K است و رزولوشن مناسب را در کنار ذرات کریستالی با رنگ‌های پویا به صفحه نمایش LED می‌کشاند که بسیار طبیعی جلوه می‌کنند.

معرفی تلویزیون LED سامسونگ CU8000

پنل تلویزیون VA با کنتراست بالا است و از بک لایت Edge LED برای دریافت نور پس زمینه استفاده می‌نمایند. پردازنده کریستالی (Crystal Processor) با بالابردن سطح کیفیت داده‌ها، ورژن شگفت انگیزی از محتوا را پخش می‌کند که همه را انگشت به دهان می‌گذارد و صحنه‌هایی جذاب از سریال را در پیش روی شما قرار می‌دهد.

توان صوتی تلویزیون سامسونگ سی یو 8000 به تبعیت از تمام میان رده‌ها در سطح متوسطی قرار گرفته که نیاز مخاطب را به راحتی رفع می‌کند و برای ارائه بهتر این میزان از صدا، امکانات بسیاری را از جمله قابلیت ردیابی صدای شیء (OTS) و کیوسمفونی «Q-Symphony» به کار گرفته است. سیستم عامل تایزن Tizen از نسخه 6.5 به نسخه 7.0 ارتقاء پیدا کرده است و به دنبال خود امکانات به روزتر از گذشته را با دسترسی‌های متعدد به ارمغان می‌آورد که امکان دسترسی راحت به تمامی آن‌ها از طریق فعال سازی زبان فارسی مقدور خواهد بود.

 

مزایا و معایب تلویزیون سامسونگ CU8000

در این بخش قبل از هر چیز تصمیم داریم خلاصه‌ای از این مزایا و معایب را برایتان به صورت مختصر بازگو نماییم تا با دید بازتری به خواندن ادامه مقاله ترغیب شوید و اگر هم وقت کمی برای مطالعه دارید، بتوانید یک سری نکات برجسته را در مورد این مدل بدانید. نمایشگرهای سامسونگ در چند سال اخیر تنوع زیادی به دست آورده است و مطابق نیاز بسیاری از کاربران تولید می‌شود، برای خرید تلویزیون سامسونگ جدید با کیفیت فورکی می‌توانید وارد این صفحه شوید.

نقاط قوت (مزایا):

  • سایزبندی متنوع
  • طراحی شیک و باریک
  • پنل قوی با کنتراست بالا
  • وضوح تصویر 4K
  • ورژن جدیدی از تایزن با نسخه 7
  • دسترسی به دستیارهای هوشمند
  • ریموت کنترل خورشیدی

نقاط ضعف (معایب):

  • زاویه دید کم
  • فاقد قابلیت گیمینگ حرفه‌ای بجز سایز 85 اینچ
  • تاری در حرکت‌های خیلی سریع
  • فاقد ویژگی کاهش نور موضعی
  • در SDR و HDR خیلی روشن نمی شود

پورت‌های مهم و کاربردی HDMI, USB و پشتیبانی از بلوتوث Bluetooth وای فای Wi-Fi منجمله راه‌های اتصالی مستقیم و غیر مستقیم در این مدل‌ها به شمار می‌روند، همچنین از گیرنده‌های دیجیتالی برای دسترسی به شبکه‌های متعدد بهره‌مند می‌باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ CU8000 کاملاً اقتصادی است و می‌توانید در صورت دلخواه و برای تضمین خرید خود از گارانتی طلایی در افرالند برای آن استفاده نمایید و به این منظور با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مقایسه CU8000 با رقبا

این مدل مشابه تلویزیون سامسونگ CU7000 می‌باشد که خیلی با هم تفاوتی ندارند و نسخه سری 8 کمی روشنایی و پردازنده قوی‌تری دارد اما هر دو برای استفاده معمولی و روزانه مناسب هستند. در صورتی که مایل به تهیه تلویزیونی کمی رده بالاتر هستید، بد نیست سری به تلویزیون سامسونگ Q60C بزنید که از سری کیولدهای این برند می‌باشد و در کیفیت رنگ دهی در تصویر بسیار حرفه‌ای تر عمل می‌کند. به عنوان رقیب اصلی این مدل در سایر برندها می‌توان تلویزیون ال جی UR8000 را معرفی کرد، که در طراحی و قیمت در یک رده قرار دارند، اما پنل محصول ال جی از نوع IPS و بک لایت Direct LED می‌باشد.

تلویزیون سونی X80L نیز از جمله رقبای این مدل به شمار می‌رود که ظاهر بسیار مشابه، با پایه‌های دو طرفه کمی متفاوت دارند و بدنه ضخیم‌تری داشته و پنل IPS را در ترکیب خود استفاده می‌نماید، اما قیمت آن‌ها حدوداً 20٪ بالاتر از سری 8 کریستالی سامسونگ تمام می‌شود. همچنین در بخش گیرنده‌های تلویزیون سونی از وجود ماهواره خبری نیست در حالی سامسونگ به این قابلیت مزین شده است.

خلاقیت در خلق اثری ماندگار

زبان طراحی Air Slim در تلویزیون CU8000 سال 2023 خبر از ظرافت بی حد و حصر آن دارد و با یک نگاه کاملاً می‌توان متوجه این میزان از شیک بودن و جذابیت شد. ظاهر کلی بسیار لوکس کار شده و متریال محکمی برای کیفیت بدنه مشکی رنگ آن به کار رفته است که برعزم و اراده شما برای خرید این مدل اضافه می‌کند و شما را ترغیب به خرید می‌نماید. ضخامت بدنه حدوداً 26 میلی‌متر در نظر گرفته شده است، که این میزان از پهنا عملاً خیلی به چشم نمی‌آید.

برعکس چیزی که همیشه از یک میان رده در ذهنمان ساخته شده، در خصوص این محصول باید گفت با یک دیزاین بسیار شیک با بدنه محکم و باریک طرف هستیم و در ارتقاء سبک دکوراسیون شما بی تأثیر نخواهد بود. از کنار به نمایشگر خیره شوید، بدنه‌ای با ضخامت 2.8 سانتی‌متر می‌بینید که از هیچ برآمدگی اضافی در آن خبری نیست، همچنین یک فریم باریک دورش را فراگرفته است که شیک بودنش را بیشتر به چشم‌ می‌آورد. حاشیه نیز در این مدل تا حد 0.9 سانتی‌متر کم شده است و زاویه دید خوبی را با تمرکز بالا در اختیار بیننده قرار می‌دهد. طراحی تلویزیون سامسونگ CU8000 سایزبندی تلویزیون سری 8 کریستالی سامسونگ تنوع زیادی داشته و برای هر متراژی چیزی در چنته دارد تا مشتریانش دست خالی برنگردند، این سایزها شامل؛ 43, 50, 55, 65, 75 اینچ هستند. پایه‌های نمایشگر در دو طرف قرار دارند که حالتی T شکل به خود گرفته‌اند و همان طور که مستحضر هستید به استحکام بالا معروف هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع را در دو سطح در اختیار داشته، تا شما را در طراحی به سبک دلخواه شریک کنند. این در حالی است که در سال 2022 در تلویزیون سامسونگ BU8000 پایه‌‌ها به صورت چنگکی شکل بودند.

ریموت کنترل هوشمند خورشیدی

سبکی جدید از ریموت‌های هوشمند را در سامسونگ کریستالی نظاره گر هستید که تا به حال هیچ برندی اقدام به ساخت آن‌ها نکرده است، این ریموت‌ها فرای شیک و خوش تراش بودن، بسیار سبک هستند. از شلوغ پلوغی دکمه های قدیمی در آن خبری نیست و طراح کارش را در چند دکمه خلاصه کرده است تا کارایی راحتی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. نکته مثبت این ریموت‌ها استفاده از نور خورشید یا هر نور دیگری برای شارژدهی است و نیازی به باتری ندارند.

فناوری Ambient Mode

قابلیت شگفت انگیزی که در این مدل به کار برده شده، Ambient Mode است که اجازه نمی‌دهد تصویر نمایشگر شما بعد از خاموش شدن مشکی مطلق باقی بماند و از تصویر روبرو نسخه برداری می‌نماید تا با دکورتان مچ شود. همچنین می‌توانید عکس دلخواهی را به این بخش اضافه کنید تا به نمایش در آید و حکم یک قاب عکس را برایتان اجرا کند.

ارمغان تجربه لذت بخش از تصویر 4K

تلویزیون 4K سامسونگ CU8000 از وضوح 2160×3840 پیکسل برخوردار است و می‌تواند تصویر زنده با رنگ‌های کریستالی پویا را به نمایش درآورد که بسیار منطبق بر واقعیت هستند و حس بودن در فضای واقعی تصویر را تداعی می‌کنند. صفحه نمایش تلویزیون عمق رنگ 10 بیتی دارد و از فناوری Dynamic Crystal Color و تکنولوژی One Billion Color برای دستیابی و تولید میلیون‌ها رنگ با طیف گسترده استفاده می‌کند که در کیفیت هر چه بهتر تصویر مؤثر هستند و بجز ارائه رنگ‌های جدید در تقویت سایر رنگ‌های موجود در تصویر دخالت دارند.

عملکرد امتیاز عملکرد امتیاز
زمان پاسخ گویی 4.9  پیش کالیبراسیون 6.1
روشنایی SDR امتیاز 6.4 یکنواختی رنگ سیاه 7.3
کنتراست جزئیات 8 زاویه دید 5.3
گرادینت رنگ 6.8 بازتاب 7.2
محدوده رنگ 8 روشنایی HDR امتیاز 5.1
انتقال منطقه روشنایی 10 بلک کراش 7
یکنواختی خاکستری 7.2 کنتراست 6.9

این نمایشگرها از نور پس زمینه Edge LED استفاده می‌کنند که به کمک قابلیت Micro Dimming با ورژن UHD Dimming نور پس زمینه را کنترل می‌کنند تا با کنتراست دقیق‌تری به اجرا در آیند. به لطف پنل VA کنتراست عالی را از تصویر در اختیار خواهید داشت که در تلویزیون‌های قدیمی خبری از آن‌ نبود، همچنین زاویه دید مناسبی را ایجاد می‌کند که از هر جهت افت کیفیت بر روی رنگ و تصویر بی اثر خواهد بود. گزینه های عالی که در تلویزیون سری 8 سامسونگ 2023 به کار رفته اند، فناوری Mega Contrast و ‌Contrast Enhancer می باشند که در کنتراست دقیق با جزئیات بالا عمق و رنگ کاربرد دارند و به صورت فعال کنتراست را تقویت می‌کنند.

محدوده HDR تلویزیون سامسونگ CU8000

سامسونگ ادعا می‌کند با وجود عدم پشتیبانی از دالبی ویژن می‌تواند تصاویر درخشان و با کیفیت بالا را به کمک HDR ایجاد نماید و از هیچ کمبودی ابایی نداشته باشد. استفاده از نسخه‌های HDR10+, HLG مهر تأییدی بر این امر هستند و می‌توانند تجربه نوینی از محتوا را با جزئیات بالا در نقاط تیره و روشن به تصویر بکشند که قطعاً لذت بخش خواهد بود و در صحنه‌های بسیار تاریک یا خیلی روشن در طول روز آن را بیشتر حس می‌کنید. تلویزیون سامسونگ CU8000

فناوری‌های کاربردی برای تجربه بصری جدید

عوامل متعددی در کیفیت هر چه بهتر تصویر دخیل هستند که هر کدام به نوبه خود گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند، سامسونگ شاخص کیفیت تلویزیون سی یو 8000 را 2200 اعلام کرده تا خود را از این طریق با سایر مدل‌ها مقایسه کند و روشنایی که برای این مدل در نظر گرفته است 315 نیت است که به نظر برای این مدل میان رده متبحرانه می‌آید. قابلیت تشخیص خودکار روشنایی صفحه «Brightness Detection» منجمله این عوامل است که به صورت هوشمندانه میزان نور محیط را تشخیص داده و نور صفحه را طبق محتوای در حال پخش و روشنایی محیط تنظیم می‌کند تا تصویری با کیفیت بالا در پیش رویتان قرار گیرد.

حالت‌های مختلفی از تصویر در این مدل طراحی شده‌ است که با فعال کردن هر کدام می‌توانید برنامه در حال پخش را با مِتُد اصلی خود مشاهده کنید و لذت ببرید. مثلاً می‌توانید حالت فیلم ساز (Film Maker) را فعال کنید و فیلم در حال پخش را چیزی که در ذهن کارگردان بوده ببینید، که قطعاً لذت بخش‌تر خواهد بود.

مغز متفکر پشت پرده

پردازنده تلویزیون سامسونگ CU8000 از نوع کریستالی Crystal Processor می‌باشد که قدرت معرکه‌ای در ارتقاء کیفیت و از بین بردن نویز تصاویر دارد. استفاده از قابلیت 4K upscaling در این راستا به شما اطمینان می‌دهد که هر داده سطح کیفی پایینی را به بالاترین رده ممکن که برایش مقدور است یعنی فورکی، برساند تا تصویر را به بهترین حالت ممکن نظاره‌گر باشید. قدرت ارتقاء سطح کیفیت داده محدود به تصاویر نیست و این پردازنده همه فن حریف کارش را در بخش صدا و حذف نویزهای اضافی این بخش هم به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. عملکرد گیمینگ تلویزیون OLED سامسونگ S95C سرعت رفرش ریت نمایشگٰر 60 هرتز برآورد شده است که برای یک تلویزیون مناسب نمایش خانگی عالی عمل می‌کند و تمام امکانات مناسب برای حرکت تصاویر را در این بخش به اجرا در می‌آورد. یکی از آن‌ها استفاده از فناوری Motion Xcelerator می‌باشد و فریم‌های از دست رفته تصویر را بازسازی می‌کند تا جزئیات در صحنه‌ها حفظ شوند، همچنین از فناوری Auto Motion Plus کمک می‌گیرد تا صحنه‌هایی روان و غنی شده با جزئیات را در اختیار داشته باشید. پشتیبانی از حالت بازی Game Mode امکان بازی با امکانات تلویزیون را فراهم می‌کند و در این بین می‌توان از سرویس بازی‌های ابری FreeSync Premium Pro به کمک اینترنت پرسرعت بدون نیاز به کنسول بهره برد، هر چند که امکان استفاده از بازی‌های نسل هشتم برای آن‌ها به راحتی فراهم است.

توان صوتی تلویزیون سامسونگ CU8000

سامسونگ در بخش سیستم صوتی برای سری کریستالی خیلی میزان بالایی در نظر نگرفته است و کل خروجی صوتی که از 2.0 کانال انتشار می‌یابد، مجموعاً 20 وات می‌باشد و برای یک میان رده مقدار مناسب و معقولی به نظر می‌رسد. سایزهای کوچک معمولاً برای متراژهای پایین استفاده می‌شود که قطعاً با این میزان از توان صوتی مشکلی نخواهند داشت، اما در سایزی همچون 75 اینچ کار کمی مشکل شده و ممکن است در یک سالن بزرگ خیلی شنیدن صدای 20 واتی خوش آیند نباشد و نیاز داشته باشید از ساندبار برای ارتقاء صدا کمک بگیرید که از طریق بلوتوث Blutooth این امر به راحتی مقدور است.

همچنین در این راستا، امکان استفاده از فناوری Dual Audio Support را دارد که به صورت هم‌زمان می‌تواند به دو وسیله بلوتوثی همچون هدفون یا ساندبار متصل شود. در ارتقاء توان صوتی تلویزیون 2023 سامسونگ CU8000 عوامل بسیاری دخیل هستند و دست به دست هم داده‌اند تا کمبود این میزان از صدا خیلی حس نشود. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ CU8000 یکی از آن‌ها وجود قابلیت کیوسمفونی «Q-Symphony» است که صدای ساندبار را منطبق با صدای تلویزیون می‌کند تا به صورت همزمان با هم پخش شوند یا فناوری ردیابی صدای شیء OTS که کمک می‌کند صدای حرکت شیء را از نقطه ورود تا نقطه خروج حس نمایید، حتی اگر چشم‌هایتان را بسته باشید. قابلیت صدای تطبیقی «Adaptive Sound» در حالی وارد صحنه می‌شود که پیک خوش خبری برای هوشمند بودن تلویزیون به شمار می‌رود و صدا را بر حسب محیط و شرایط محتوا تنظیم می‌کند و آن را برای بخش ایده‌آل بهینه می‌سازد.

قابلیت‌ های هوشمند در خور یک حرفه ای

سیستم عامل تایزن Tizen در تلویزیون هوشمند سامسونگ CU8000 بیش از هر چیزی شما را سرگرم‌ خواهد کرد که در سال 2023 نسخه 6.5 آن به 7.0 ارتقاء پیدا کرده است و امکانات به روزتری را در شأن کاربران وفادار سامسونگ به ارمغان می‌آورد. پشتیبانی از زبان فارسی کار را تا حد زیادی برای شما آسان می‌کند و می‌توانید با اتصال وای فای WiFi، به اینترنت متصل شده و به سرچ هر آنچه که مایلید بپردازید. ویژگی سرچ محدود به این قسمت نبوده و با فشار دادن دکمه Home در ریموت کنترل هوشمند، امکان استفاده از دستیارهای صوتی همچون؛ Google Asisstat, Alexa, Bixby را به صورت صوتی در اختیار دارید که هزاران فیلم و برنامه‌ متنوع را در آن واحد پیش رو خواهید داشت.

دست آوردهای سیستم عامل هوشمند

امکاناتی خارق‌العاده در تلویزیون قرار گرفته‌اند که هر کدام پلتفرمی جذاب از قابلیت‌های نمایشگر را رو می‌کنند. وجود برنامه Smart Things در این مجموعه، خانه شما را به مکانی هوشمند تبدیل می‌کند و از این طریق کنترل هر وسیله اسمارتی که در اطرافش است را در دست می‌گیرد. مثلاً؛ می‌توان با این روش لامپ‌ها را خاموش کرد یا به جارو روباتیک خود برنامه بدهید که کدام قسمت را تمیز کند. در واقع ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و استفاده از برنامه‌ای همچون Samsung Health مدیریت رژیم و ورزش شما را برعهده می‌گیرد و اگر نیاز داشته باشید، کمک می‌کند با نصب دوربین به صورت آنلاین در کلاس ورزش خود شرکت کنید و از برنامه عقب نمانید. امکانات هوشمند تلویزیون اسمارت سامسونگ S95C

فناوری Multi View

تا به حال فکر کرده‌اید که هنگام تماشای فیلم همزمان از تلویزیون به عنوتان صفحه گوشی استفاده کنید؟ یا اینکه به چت کردن بپردازید؟ سامسونگ این موضوع را برای شما حل کرده است و به کمک قابلیت چند نمایی Multi View اجازه می‌دهد با تقسیم کردن صفحه نمایش، همزمان دو کار را با هم انجام دهید. به عنوان مثال؛ در حال تماشای فوتبال، گوشی را به تلویزیون متصل کرده و از چت کردن با دوستان خود در سمت راست صفحه لذت ببرید.

سبد هوشمند تلویزیون CU8000

امکان اتصال گوشی به تلویزیون قبلاً سختی و مشقت خاص خودش را داشت و امروزه در برند سامسونگ تا حد زیادی این مشکل حل شده است و کاربر هیچ دغدغه‌ای بابت این مسئله ندارد. از دو طریق می‌توان گوشی را متصل کرد، که یکی از آن‌ها Tap view می‌باشد و فقط با نزدیک کردن تلفن همراه به نمایشگر این ارتباط شکل می‌گیرد. روش بعدی استفاده از قابلیت آینه‌ (Mirroring) است و اتصال بین این دو را برای انتقال محتوا به صفحه نمایش عریض ممکن می‌سازد.

حلقه‌ ارتباطی متنوع و کاربردی

پورت‌ها راه را برای ارتباط سهل و آسان مهیا می‌کنند و کمک می‌کنند تا ارتباط شیرین‌تری با نمایشگر برقرار کنید. تلویزیون سامسونگ CU8000 دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می‌باشد که هر دو از راه‌های ارتباطی مستقیم در این مدل به شمار می‌روند و شما قادر خواهید بود از راه کابل یا رم و فلش به نمایشگر 4K خود متصل شوید. همچنین راه‌های اتصالی؛ LAN, RF, Optical, USB-C از سایر مسیرهای مستقیم برای اتصال هستند. پورت‌های ارتباطی هوشمند تلویزیون سامسونگ CU8000 امکان اتصال به بلوتوث Blutooth و وای فای WiFi از راه‌های غیر مستقیم اتصال به شمار می‌آیند که کارشان را به نحو احسنت انجام می‌دهد و در موارد مهمی که در بالا به آن‌ها اشاره شد به اتصال راحت کمک می‌کنند. در این بین شاهد گیرنده دیجیتال DVB-T/T2 برای مشاهده شبکه‌های داخلی و DVB-S/S2 برای شبکه‌های خارجی هستیم که در کل کانال‌های متعددی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

جمع بندی

شاید بخواهید کمی از دنیای پر هزینه تلویزیون های لاکچری و گران‌قیمت فاصله بگیرید؛ پس در اینجا پیشنهاد می‌کنیم به خرید مدلی اقتصادی مانند CU8000 فکر کنید. این تلویزیون از قابلیت‌های هوشمند بسیاری استفاده کرده است که با مدل‌های رده بالا به راحتی رقابت می‌کند و چیزی در این باره کم ندارد. قیمت تلویزیون سامسونگ CU8000 خیلی بالا نیست و به عنوان مدل اقتصادی در این برند از آن یاد می‌شود که تهیه آن از Afralland نیز قطعاً به صرفه تر خواهد بود. جمع بندی تلویزیون سامسونگ CU8000 خرید تلویزیون سامسونگ CU8000 به عنوان یک میان رده شیک با دیزاین لوکس همیشه فکر عاقلانه‌ای است و می‌تواند سال‌ها در خانه شما باقی بماند بدون آنکه قدیمی شود و از ریخت بیافتد. قدرت پردازشگر کریستالی در این مدل تأثیر عالی در کیفیت صدا و تصویر این مجموعه دارد و شما را از شر محتوای بی کیفیت راحت می‌کند و در واقع با یک نمایشگر خوش ساخت، هوشمند و با کیفیت روبرو هستید که قیمت مناسبی دارد.

مشاهده CU8000 در سایت سامسونگ: samsung.com/cu8000

ویدیو رضایت مشتریان تلویزیون سامسونگ CU8000 را در این قسمت می‌توانید ببینید.

آقای خواجه‌پور از کرج
آقای ترکاشوند از کرج
آقای میر از مشهد
مشخصات کلی
مدل CU8000
برند سامسونگ
سری 8
سال تولید 2023
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ اسلواکیمصر
منوی فارسی ✔️
کاربری اداریتماشای فوتبالتماشای فیلم و سریالخانگی
مشخصات صفحه نمایش
سایز 50"55"65"75"85"
نوع صفحه نمایش LED
قطر صفحه‌نمایش (cm) 55 اینچ: 138 سانتی متر65 اینچ: 163 سانتی متر75 اینچ: 189 سانتی متر
نوع پنل VA
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Edge LED
تاریکی موضعی (Local dimming)
تعداد مناطق نوردهی

تعداد مناطق نوردهی (Dimming Zones) به بخش‌هایی از صفحه نمایش گفته می‌شود که به صورت مستقل کم نور می‌شوند.

عمق رنگ

عمق رنگ تلویزیون با تعداد بیت هایی که برای هر رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده می شود تعیین می شود. به عنوان مثال، تلویزیون 8 بیتی می تواند 256 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد، در حالی که تلویزیون 10 بیتی می تواند 1024 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد.

10 بیت
بدون سو سو زدن
حداکثر روشنایی در محتوای SDR 283
حداکثر روشنایی در محتوای HDR 295
حداکثر روشنایی در نمایش بازی HDR (نیت) 310
کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی 27 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی 28 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی 34 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی 14 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی 15 درجه
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
رفرش ریت‌های ساپورت شده 60Hz
پردازنده تصویر Crystal Processor
سیستم کاهنده نویز

سیستم Noise Reduction با کاهش نویزهای اضافی تصاویر را صاف‌تر و با کیفیت‌تر نشان می‌دهد.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10HDR10+HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

✔️
پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

نسبت کنتراست ثابت

کنتراست ایستا (Static Contrast) نسبت روشن‌ترین و تیره‌ترین رنگ‌هایی است که تلویزیون می‌تواند نمایش دهد.

4197:1
نسبت کنتراست داینامیک

کنتراست پویا (Dynamic Contrast) در تلویزیون فناوریی است که کنتراست تصویر را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند؛ این فناوری باعث می‌شود کنتراست تصاویر وابسته به محتوای در حال پخش تغییر کند.

4197:1
حالت های تصویر DynamicEcoFilmMakerMovieStandard
قابلیت‌‌های تصویر سامسونگ Eco Sensor؛ سنسور تشخیص نور محیطتکنولوژی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه هاتکنولوژی Dynamic Crystal Color برای تولید طیف گسترده ‌ی از رنگ‌ها (نزدیک 1 میلیارد رنگ)تکنولوژی Motion Rate 120 برای نمایش صاف و روان صحنه‌های سریع با سرعت 60 هرتزتکنولوژی Picture Clarity (Auto Motion Plus) برای نمایش صاف و روان صحنه‌های سریعتکنولوژی UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست تصویرحالت Film Mode؛ افزایش فریم صحنه‌ها برای تماشای فیلمدارای 8.3 میلیون پیکسل؛ ارائه با کیفیت تصاویر 4Kفناوری 4K Upscaling؛ افزایش کیفیت محتوای غیر فورکی تا حد 4Kفناوری Adaptive Picture؛ تنظیم نور صفحه متناسب با محتوا و اتاقفناوری Mega Contrast برای ارائه کنتراست تصویر بهترفناوری Motion Rate؛ نمایش صاف‌ و روان‌تر صحنه‌های سریع با رفرش ریت هرتزفناوری One Billion Color؛ تولید طیف گسترده‌تر رنگ‌ها (نمایش 1.07 میلیارد رنگ )فناوری Picture Clarity (Auto Motion Plus)؛ نمایش صاف و روان‌تر صحنه‌های سریعقابلیت Ambient Mode+؛ نمایش تصاویر هنگام خاموش شدن نمایشگر و ایجاد حالت قاب عکسقابلیت Brightness/Color Detection؛ تشخیص میزان نور محیط و میزان سردی و گرمی نور محیط و تنظیم میزان نور صفحه نمایش و رنگ تصاویرقابلیت Filmmaker Mode؛ نمایش محتوای فیلم‌ها با کیفیت اورجینالقابلیت LED Clear Motion؛ تنظیم نور پس زمینه نمایشگر، نمایش صاف و روان صحنه‌های سریعقابلیت Noise Reduction؛ کاهش نویز تصاویر
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل هشتم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

فقط سایز 85 اینچ
رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

فقط سایز 85 اینچ دارد
پشتیبانی از VRR در رزولوشن های
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
حالت بازی

Game Mode با کاهش تاخیر ورودی در بازی، سرعت عمل و تجربه گیمینگ بهتری را رقم می‌زند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

9.4ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

✔️
پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

سرویس بازی ابری

Cloud Gaming Service در تلویزیون به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی را در تلویزیون اجرا کنید. این سرویس از طریق مراکز داده واقع در سراسر جهان کار می‌کنند و از طریق اینترنت بازی را به تلویزیون شما منتقل می‌کنند. برای اجرای این قابلیت باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و همچنین اشتراک ماهانه برای سرویس بازی ابری مورد نظر تهیه کنید.

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت 1080p@60Hz4K@60Hz720p@60Hz
تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

1080p@60Hz برابر 12.3ms4K@60Hz برابر 12.2ms
امکانات گیمینگ سامسونگ پشتیبانی از قابلیت HGiG در بازیپشتیبانی از کنسول‌های بازی Xbox Series X|Sتأخیر ورودی ALLM مناسب در حرکت بازی سریعحرکت سریع به واسطه Motion Xcelerator Turbo Pro
امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
ورژن سیستم عامل 7.0
دستیارهای صوتی AlexaBixbyGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
تصویر در تصویر

PIP یا Picture In Picture قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد یک محتوا را در کنار محتوای اصلی در پنجره‌ای کوچک‌تر نمایش دهید.

پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

✔️
نمایش همزمان دو محتوا

Multi View قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد همزمان دو محتوا را روی نمایشگر تلویزیون پخش کنید.

✔️
قابلیت‌های هوشمند سامسونگ پشتیبانی از Google Home؛ برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از HDCP 2.2 روی هر 4 پورت ورودی HDMIپشتیبانی از Microsoft 365؛ اتصال به اکانت‌های ابری مایکروسافت آفیس (ممکن است برای تمام مناطق و برنامه‌های در دسترس نباشد)پشتیبانی از SmartThings Hub؛ مدیریت دستگاه‌های هوشمند خانه (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)؛ مدیریت و کنترل تلویزیون توسط دستگاه‌های هوشمند سازگارپشتیبانی از برنامه Google Meet (Google Duo)؛ برقراری تماس تصویریپشتیبانی از برنامه SmartThings؛ مدیریت و کنترل تلویزیون و دستگاه‌های متصل از طریق موبایلپشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa)؛ برای دستور صوتی (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی (Bixby)؛ مخصوص برند سامسونگ (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از زیرنویس (Subtitle یا Caption)پشتیبانی از وب کم (Webcam Support)؛ برقراری تماس تصویریدارای +Disney (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)دارای EPG؛ جدول پخش زمانیدارای Web browser؛ وب‌گردی با مرورگردارای برنامه Netflix (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)دارای برنامه YouTube TV (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)ریموت کنترل هوشمند شارژی مدل TM2360E؛ قابلیت شارژ از طریق پنل خورشیدی و پورت USB-C و فرکانس رادیویی Wi-Fiفناوری Mirror Screen یا Mobile to TV Mirroring (Mobile to TV - Mirroring)؛ انتقال صفحه موبایل روی تلویزیون
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby AudioDolby AC4Dolby Digital 5.1Dolby Digital Plus 7.1Dolby MS12 2ch
تکنولوژی صوتی Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
ووفر

Woofer یک بلندگوی بزرگ است که برای تولید صداهای بم و عمیق (مانند انفجار، صدای موتور و...) استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های معمولی صدای بم توسط بلندگوهای اصلی تولید می‌شود که ضعیف است نمایشگرهای گران‌تر با افزودن یک ووفر به تلویزیون صدای بم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

ساب ووفر
حالت های صدا StandardAdaptive SoundAmplify
فناوری صوتی Adaptive SoundBluetooth AudioMultiroom LinkObject Tracking SoundQ-SymphonyDual Audio support (Bluetooth)
قابلیت‌های صدا سامسونگ Buds Auto SwitchMultiroom Linkتکنولوژی +Adaptive Sound برای تنظیم خودکار صدا با توجه به محتوای در حال پخش و اتاقتکنولوژی Dolby Atmos برای ارائه صدای فراگیر مجازی و سینماییتکنولوژی Dolby Digital Plus برای بهبود کیفیت صداتکنولوژی Object Tracking Sound+ (OTS+) برای پخش صدا هماهنگ با حرکت اشیائ در صفحه نمایشتکنولوژی Q-Symphony 3.0 برای پخش صدای همزمان و هماهنگ تلویزیون با ساندبارهای سازگار سامسونگ هنگام اتصال به صورت سیمی و بی سیم (Wi-Fi) و بهبود صدای دیالوگ
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 3 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.0
کانال برگشتی صدای HDMI ARCeARC
قابلیت HDMI-CEC ✔️
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 2 عدد
نسخه USB USB 2.0
پورت اپتیکال ✔️
پورت هدفون
پورت ویدیو component
پورت ویدیو composite
اسلات CI
ورودی RS-232C
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
نسخه بلوتوث 5.2
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
نسخه Wi-Fi WiFi5
Wi-Fi Direct ✔️
پشتیبانی از IR Blaster
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
طراحی
زبان طراحی AirSlim
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 2 حالت
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 200x200
وزن
وزن با پایه 55 اینچ 15.8 کیلوگرم65 اینچ 21.4 کیلوگرم75 اینچ 32 کیلوگرم
وزن بدون پایه 55 اینچ 15.5 کیلوگرم65 اینچ 20.9 کیلوگرم75 اینچ 31.4 کیلوگرم
وزن بسته بندی 55 اینچ 22 کیلوگرم65 اینج 28.4 کیلوگرم75 اینچ 42.3 کیلوگرم
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ 1232.1x748.8x226.3 میلی‌متر65 اینچ 1450.9x874.3x899.3 میلی‌متر75 اینچ 1676.7x1003.4x331.9 میلی‌متر
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ 1232.1x708.8x25.7 میلی‌متر65 اینچ 1450.9x831.9x25.7 میلی‌متر75 اینچ 1676.7x960.3x26.6 میلی‌متر
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ 1399x846x148 میلی‌متر65 اینچ 1612x950x164 میلی‌متر75 اینچ 1834x1110x190 میلی‌متر
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت ✔️
دفترچه راهنما ✔️
راهنمای نصب ✔️
کابل برق ✔️
منبع تغذیه
برچسب مصرف انرژی مونتاژ اسلواکی: Gمونتاژ مصر: A
منبع تغذیه اسلواکی: AC 220-240V, 50/60Hzمصر: AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco) ✔️
خاموش شدن خودکار (Auto Power Off) ✔️
حداکثر توان مصرف (وات) مونتاژ اسلواکی: 160مونتاژ مصر: 165
توان مصرف در حالت عادی (وات) مونتاژ اسلواکی: 81مونتاژ مصر: 98
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات) 0.5
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. علی در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر
    من این تلویزیون رو گرفتم
    حالت ambient مود تو منو hub نداره
    پس چرا تو توضیحات گفتین داره فک کنم این نسخه محدود شده تایزن 7هستش
    نداره این ambient رو

    پاسخ
    • در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر علی آقا
      سامسونگ از Ambient Mode فقط تو سایز 85 اینچ cu8000 استفاده کرده فقط. از اونجایی که این مدل جزو تلویزیون‌های اقتصادی و پایه‌ای هست برخی از امکانات رو ممکنه در سایزهای خاصی داشته باشه. مثل همین حالت امبینت یا حتی رفرش ریت!
      رفرش ریت تلویزیون cu8000 در سایزهای مختلف 60 هرتز هست اما سایز 85 اینچش رفرش ریت 120 هرتز داره.

      پاسخ
  2. هادی در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر ممنون بابت توضیحات خوبتون فقط فاصله پایه ها از هم چند سانتی متر هست؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر
      فاصله بین پایه‌های cu8000 سایز 55 اینچ برابر 90.42 سانتی‌متر هست.
      در صورتی که به دنبال اندازه پایه این مدل در سایز دیگه‌ای هستید می‌تونید تو کامنت بپرسید تا خدمت‌تون عرض کنیم.

      پاسخ
  3. moslemi babak در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر ببخشید این تلویزیون قابلیت گیمینگ رو داره؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب تلویزیون cu8000 فقط سایز 85 قابلیت گیمینگ رو داره و بقیه سایز ها فاقد گیمینگ می باشند.

      پاسخ
  4. حمید در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲

    راستی مدل 2023 باشه و حدالمکان جدیدترین … میتونم چند ماهی صبر کنم برای مدل های جدید و 75 بخرم

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲

      سلام و خسته نباشید بنظرم اگه هدفتون خرید تلویزیون 2023 هست حداقل باید سه ماهی صبر کنید تا اکثر مدل ها موجود بشه.
      انتخاب بهترین تلویزیون بستگی به بودجه و کاربری شما داره.

      پاسخ
  5. حمید در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲

    سلام
    ببخشید مشاوره قبل از خرید میخواستم شاید 65 بخرم و شاید 75 بستگی داره بودجمو اضافه کنم. بیشتر نظرم روی 75 هست.

    برای فیلم و سریال بیشتر – ارتقای تصویر خوب شبکه های داخلی – رنگ های زنده شبیه سونی (رنگ های روشن و با طراوت)

    3مدل تلویزیون خوب در سایز 65
    و 3 مدل خوب در سایز 75 معرفی کنید.

    بعد از بررسی مشخصات هر 6 مدل در سایز های 65 و 75 معرفی شده با فروشگاه تماس میگیرم.

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲

      سلام و خسته نباشید بهترین انتخاب ها به ترتیب از برندهای سونی، ال جی و سامسونگ هست. اولین موردی که باید تعیین کنید بودجه تونه و دومین مورد کاربری. اگه برای گیم و کنسول های نسل 9 بخواید کلا فرق می کنه. اگه می شه این دو مورد رو بفرمایید تا بهترین مدل های 2023 به شما معرفی بشه تا بعد از موجود شدن بتونید تهیه بفرمایید. در نظر داشته باشید برای این که اکثر تلویزیون های 2023 موجود بشن باید حداقل 3 ماه دیگه صبر کنید.

      پاسخ
  6. behroz30 در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲

    سلام لطفا این مدل رو با تلویزیون cu7000 مقایسه کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر این دو تلویزیون تا حدود بسیار زیادی شبیه هم هستند و از امکانات و توان صدای برابری بهره برده اند تلویزیون cu7000 با cu8000 در تنوع سایز و پایه های نمایشگر با هم متفاوت هستند. cu7000 در سایز 43تا 75 اینچ و cu8000 در سایزبندی 50 تا 85 اینچ تولید شده اند

      پاسخ
  7. hoshang در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

    باسلام من یک تلویزیون قیمت مناسب 2023 با پنل va می خوام
    لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر تلویزیون CU8000 ساخت 2023 با پنل VA یک تلویزیون میان رده سامسونگ می باشد که از امکانات خوبی برخوردار می باشد

      پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      برای خرید تلویزیون بودجه مدنظر و اینچ مورد نیاز خیلی مهم است. به صورت جامع عرض کنم اگر یک تلویزیون برای مصرف خانگی تماشای فیلم و سریال میخواهید می‌توانید تلویزیون سامسونگ CU8000 را خریداری کنید.

      پاسخ
  8. hedayat. fatahi در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

    سلام جناب من یک نمایشگر قیمت مناسب برای استفاده روزانه میخوام بنظر شما cu8000 ارزش صبر کردن رو داره؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقت شماهم بخیر این تلویزیون با کیفیت تصویر کریستالی و قابلیت و قیمت مناسب می تواند انتخاب فوق العاده ای برای برای استفاده روزانه به حساب آید.

      پاسخ
  9. maysaam در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

    دوستان این تلویزیون برای ps5 جواب میده؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب، خیر این تلویزیون از کنسول های نسل نهم پشتیبانی نمی کند برای بازی با کنسول های نسل نهم باید به سراغ مدل های بالاتر بروید

      پاسخ
  10. علی رضا در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

    سلام، تلویزیون سامسونگ cu8000 منوفارسی داره؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز بله این تلویزیون از منو فارسی پشتیبانی می کند.

      پاسخ
  11. ایمان در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر.. برای تماشای فوتبال و همچنین گیم کدوم بهتر عمل میکنه سامسونگ cu8000 یا ال جی ur8000؟ پاناسونیک lx8000 چطوره؟

    پاسخ
  12. ایمان در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر.. برای دیدن فوتبال و همچنین گیم کدوم بهتر عمل میکنه سامسونگ cu8000 یا ال جی ur8000؟ پاناسونیک lx8000 چطوره؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و احترام
      هر 3 تلویزیون که شما فرمودین محصولات میان‌رده شرکت ال جی، سامسونگ و پاناسونیک هستند این 3 تا برای کاربری فیلم و فوتبال بسیار مناسب هستن اما هیچکدام گیمینگ حرفه‌ای نیستن و مناسب کنسول بازی سری ۸ هستن.

      پاسخ
  13. عارف در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام
    خواستم بدونم زاویه دید ۸۵۰۰ مثل ۸۰۰۰ هستش یا خیر . تشکر

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

      سلام و درود
      تلویزیون سامسونگ CU8000 از پنل VA برخوردار است و تلویزیون CU8500 از پنل IPS. در تلویزیون‌های که از پنل VA برخوردار هستند کنتراست بیشتری دارند و تلویزیون‌های که پنل IPS دارند زاویه‌دید بیشتری دارند.

      پاسخ
  14. محدثه در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

    سلام شما اگه بخواید برای خونه خودتون بگیرید cu8000 رو انتخاب میکنید یا x80l سونی؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر
      هردو این تلویزیون‌ها جزو میان رده‌های با کیفیت بالا هستن و کیفیت بسیار خوبی دارن
      اما اگر بخوام از دید اقتصادی بودن بگم سامسونگ انتخاب بهتریه چون هم قیمتش پایین‌تره و هم طراحی باریک‌تری داره در عوض سونی پردازنده قوی تری داره و خب قیمتش هم واقعاً‌ بالاتره. پس اگه ارزون بودن براتون ملاکه سامسونگ رو انتخاب کنید.

      پاسخ
  15. محمودی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

    Cu8000 که همون bu8000 هست چی تغیر کرده ؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سلام آقای محمودی وقت‌تون بخیر
      درسته در کل تفاوت‌های خیلی محسوسی بین دو مدل دیده نمیشه و در چند بخش کوچیک سامسونگ آپدیت‌هایی رو انجام داده. سیستم عامل تلویزیون cu8000 نسخه بروزتری داره و پردازنده‌ش بهبود داده شده. پایه این مدل هم به صورت L شکل هست اما در مدل ۲۰۲۲ پایه حالت چنگکی دوشاخه‌ای داشت.

      پاسخ
  16. محمد در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشید از اونجایی که این تلویزیون کریستالی روشنایی بیشتری به نسبت مدل های معمولی داره میتونه با تلویزیون نانوسل و کیوند رقابت کنه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر
      ببینید تلویزیون های کریستالی سامسونگ در واقع همون LED ها هستن که این شرکت برای بازاریابی بیشتر از اسم کریستالی استفاده میکنه. بله درسته که در مقایسه با مدل‌های ال ای دی معمولی لایه کریستالی یکم باعث افزایش روشنایی شده ولی اونقدری زیاد نیست که بگیم میتونه با نانوسل یا کیوند رقابت داشته باشه. تلویزیون های نانوسل هم روشنایی اونقدر زیادی ندارن ولی کیفیت رنگ‌هایی که نمایش میدن واقع عالیه در واقع رنگ‌ها رو درخشنده‌تر میکنن اما فناوری کیوند کلن در سطح بالاتری هست و اینجا روشنایی واقعاً مطرحه البته دقت داشته باشید تلویزیون هایی که Mini LED هستن روشنایی بهتری دارن ولی تلویزیون QNED80 که کیوند هست و بک لایت مینی ال ای دی نداره اونقدرا هم روشنایی عالی نداره. پس در کل نمیشه CU8000 رو خیلی با نانوسل و کیوند مقایسه کرد بلکه رقباش تلویزیون UR8000 ال جی و تا حدی X75L سونی یا X80L هستن( که قیمتش خیلی بیشتره).

      پاسخ

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون سامسونگ CU8000 برای چه کسانی مناسب است؟

آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید تلویزیونی برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال هستند و نمی‌خواهند خیلی برای نمایشگر جدیدشان هزینه کنند و در عین حال امکانات خوب با طراحی زیبایی می‌خواهند می‌توانند این محصول را خریداری کنند.

02آیا می‌توان با تلویزیون CU8000 بازی اجرا کرد؟

بله شما می‌توانید با این تلویزیون بازی‌های مختلف را با کنسول‌های نسل هشتم و هفتم اجرا کنید اما بازی با کیفیت تصویر فورکی و رفرش ریت 120 هرتز با این تلویزیون خیلی مناسب نخواهد بود.

03تفاوت تلویزیون سامسونگ CU8000 و CU7000 در چیست؟

هر دو این مدل‌ها جزو نمایشگرهای اقتصادی سری کریستال ال ای دی سامسونگ هستند اما CU8000 کمی از طراحی باریک‌تر و روشنایی بیشتر برخوردار است و در طرف دیگر CU7000 قیمت ارزان‌تری دارد.

تصویر تلویزیون سامسونگ CU8000
پاک کردن