تلویزیون سامسونگ CU7000
وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ cu7000
بسته بندی تلویزیون سامسونگ cu7000
وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ cu7000
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ cu7000
طراحی پایه تلویزیون سامسونگ cu7000
ضخامت تلویزیون سامسونگ cu7000
طراحی ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ cu7000
درگاه ارتباطی تلویزیون سامسونگ cu7000
کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ cu7000
تلویزیون سامسونگ CU7000
تلویزیون سامسونگ CU7000 از زاویه
ضخامت تلویزیون CU7000
فریم تلویزیون فورکی سامسونگ CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000

Samsung TV CU7000 Crystal LED 4K 2023

تومان۱۹.۵۰۰.۰۰۰تومان۹۰.۰۰۰.۰۰۰

پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل
    CU7000
  • برند
    سامسونگ
  • سال ساخت
    2023
  • کیفیت تصویر
    4k
  • نوع صفحه نمایش
    LED
  • کشور مونتاژ
    مصر
  • رفرش ریت
    60 هرتز
  • سیستم عامل
    TIZEN 7.0
  • توان صوتی
    20 وات
  • منو فارسی
    دارد
  • سایزها
    43 50 55 65 75 85 اینچ
  • کاربری
    خانگی، تماشای فیلم
  • پنل
    VA
  • پردازنده
    Crystal Processor
  • بک لایت
    Edge LED
  • زاویه دیدگسترده
    ندارد
  • نسخه‌های HDR
    HDR10, HDR10+, HLG
  • Local Dimming
    ندارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • حداکثر ضخامت
    5.7 cm
شناسه محصول : CU7000
3.63/5.0
برند : سامسونگ
تومان۱۹.۵۰۰.۰۰۰تومان۹۰.۰۰۰.۰۰۰
پاک کردن
مشاهده شرایط گارانتی ( طلایی - نقره ای )

معرفی کوتاه

تلویزیون سامسونگ CU7000 به عنوان اقتصادی‌ترین نمایشگر کریستالی سری 7 در سال 2023 رونمایی شد که گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم و سریال با وضوح تصویر عالی 4K و قیمت مناسب می‌باشد. این محصول با طراحی جذاب و زیبایی که دارد به خوبی با دکوراسیون شما ارتباط برقرار خواهد کرد. هم‌چنین به لطف بهره‌گیری از سیستم عامل تایزن، بهترین خدمات اسمارت و جذاب‌ترین برنامه‌ها را در منویی روان ارائه می‌دهد.

در آستانه ورود به سال 2023، شاهد رونمایی تلویزیون سامسونگ CU7000 از نمایشگرهای اقتصادی سری 7 بودیم که توسط کره‌ای‌ها معرفی شد. هر چند پارسال شاهد تولید سری 7 کریستالی سامسونگ نبودیم اما بعد از یکسال دوری از بازار این سری دوباره وارد میدان رقابت‌ها شده است و انتظار داریم همچون دیگر مدل‌های تلویزیون سامسونگ جزو مدل‌های پرتقاضای بازار باشد.

ویدیو آنباکس و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ CU7000

 

تلویزیون ال ای دی سامسونگ CU7000 محصولی معمولی با قیمتی اقتصادی است که به خوبی از پس برآورده کردن نیاز استفاده خانگی همچون تماشای فیلم و سریال یا اخبار برمی‌آید. اگر انتظارات گیمینگ حرفه‌ای را نادیده بگیریم این تلویزیون کریستالی به خوبی تمامی انتظارات روزانه‌مان را ساپورت می‌کند.

اگر بخواهیم به توصیف این مدل تلویزیون سامسونگ بپردازیم، بد نیست از ظاهر کلی آن شروع کنیم که در نگاه اول مهم به نظر می‌رسد. بدنه شیک و محکم این مدل که از جنس پلاستیک فشرده است، قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و در کنار آن، ضخامت کم و فریم باریک بیش از هر چیزی به چشم می‌آید. پایه‌های محصول دوشاخه‌ای چنگکی کار شده اند و به راحتی امکان قرار دادن ساندبار زیر تلویزیون را فراهم می‌کنند. ریموت کنترل سبک و خوش دست این مدل از دیگر موارد مهم و جذاب است که کار با بخش‌های مختلف نمایشگر را راحت‌تر می‌کند، البته این ریموت معمولی بوده و مانند محصولات میان رده سامسونگ خورشیدی و اسمارت نیست.

معرفی تلویزیون فورکی سامسونگ CU7000

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سامسونگ CU7000 از نوع فورکی 4K می‌باشد که در حال حاضر این کیفیت، بیشترین فروش بازار را به خود اختصاص داده است. نوری که برای پس زمینه استفاده می‌کند را از بک لایت Edge LED با عمق رنگی 10 بیت تهیه می‌کند که به صورت هوشمند بسته به نور محیط تنظیم می‌شوند از تقویت کننده Contrast Enhancer در این راستا برای بهبود وضعیت کمک می‌گیرد.

پنل تلویزیون VA بوده که فرای زاویه دید، کنتراست عالی را از صحنه به نمایش در می‌آورد و از قابلیت Pur Color برای تقویت رنگ‌های بهینه بهره می‌برد که کارش حرف ندارد. پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K در ارتقاء سطح کیفی و بدون نویز داده‌ها در این قسمت نقش مؤثری ایفا می‌کند.

SAMSUNG TV CU7000 سیستم عامل هوشمند تایزن Tizen را در چنته دارد که در دسترسی‌های سریع و استفاده از امکانات اساسی همچون سرچ در صفحات وب و مدیریت لوازم اسمارت اطراف را به خوبی انجام می‌دهد و همچون یک دستیار حرفه‌ای برایتان عمل می‌کند. سیستم صوتی تلویزیون در حد معمولی است و توان صوتی 20 وات آن برای استفاده معمولی کافی ارزیابی می‌شود. همچنین از قابلیت کیو سمفونی Q-Symphony در تقویت صدای این بخش به کمک ساندبارهایی که تهیه کرده‌اید می‌پردازد.

بد نیست نگاهی به صفحه خرید تلویزیون سامسونگ DU7000 نسخه جدیدتر این مدل در سال 2024 بیندازید. سامسونگ با ادامه راه تولید نمایشگرهای اقتصادی قصد دارد همچنان پرفروش‌ترین برند نمایشگرهای بازار باقی بماند.

مزایای Samsung CU7000:

  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • فریم باریک با پایه های محکم
  • فناوری Pur Color
  • قابلیت Things Smart
  • قدرت پردازش با قابلیت ارتقاء

گیرنده دیجیتالی داخلی و ماهواره‌ای از جذاب‌ترین قابلیت‌های این مدل بوده که شما را از خرید جداگانه آن‌ها مبرا می‌کند. همچنین امکان اتصال به بلوتوث «Bluetooth» و وای فای (Wi-Fi) از راه‌های اتصال راحت به نمایشگر 2023 شما می‌باشند. قیمت تلویزیون سامسونگ CU7000 بسیار اقتصادی و ارزان است و تهیه آن ملزم به پرداخت هزینه زیادی نخواهد بود و می‌توان با خریدش از افرالند در صورت دلخواه گارانتی طلایی یا نقره‌ای را برای تضمین بیشترش تهیه کرد.

مقایسه تلویزیون CU7000 با رقبا

این محصول همان طور که اشاره شد، اولین رده از سری کریستالی سامسونگ می‌باشد و اگر مایلید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید سری به تلویزیون سامسونگ CU8000 از سری 8 بزنید که سایزبندی متنوع‌تری با اندازه‌های بزرگتر دارد و در طراحی پایه کمی با این مدل متفاوت است، اما خیلی در امکانات با هم توفیری ندارند و در قیمت تفاوتی 10٪ را تجربه می‌کنند.

رقیب اصلی تلویزیون سری 7 سامسونگ CU7000 از برند ال جی تلویزیون UQ7500 است که کمی از منظر طراحی متفاوت هستند و دارای پنل‌های متفاوتی هستند. تلویزیون سونی X75L از دیگر رقبای این مدل بوده که پردازنده قدرتمندتری داشته و از ضخامت آن بیشتر است. همچنین قیمتی 30٪ بالاتر را به خود اختصاص داده که بیشتر به دلیل حباب قیمتی سونی است.

این محصول ساخت کره و مونتاژ مصر است که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. البته مونتاژهای اروپایی فاقد زبان فارسی هستند بنابراین هنگام خرید به این نکته دقت داشته باشد. برای اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ CU7000 می‌توانید با کارشناسان فروش ما در افرالند تماس حاصل فرمائید.

تصاویر طبیعی تلویزیون سامسونگ CU7000

 

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ CU7000
طراحی پشت ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ CU7000
زاویه دید تلویزیون سامسونگ CU7000
وضح تصویر تلویزیون سامسونگ CU7000
طراحی پایه تلویزیون سامسونگ CU7000
بسته بندی تلویزیون سامسونگ CU7000
طراحی پشت تلویزیون سامسونگ CU7000
ضخامت فریم تلویزیون سامسونگ CU7000
طراحی تلویزیون سامسونگ CU7000
درگاه ارتباطی تلویزیون سامسونگ CU7000
برچسب اطلاعات تلویزیون سامسونگ CU7000

قطعه‌ ای هنری در اتاق نشیمن شما

یکی از اصلی‌ترین پارامترها در هر نمایشگر بخش طراحی آن می‌باشد که باریک بودن و نبودنش خبر از سِر درونش می‌دهد که تا چه حد می‌تواند دکور شما را جذاب‌تر نماید. طراحی تلویزیون CU7000 سال 2023 بسیار شیک و مدرن انجام شده است و به عنوان یک مدل جدید از پایین رده که وارد بازار شده، ظاهری بسیار جذاب و محکم را به خود اختصاص داده است که همه را مجذوب خود می‌نماید. بدنه محکم و پلاستیکی آن خیلی پهن نیست و به نسبت تلویزیون‌های قدیمی بسیار ظریف دیده می‌شود و از برآمدگی‌های بی خودی در قسمت پشتی خبری نیست و فقط کمی خمیده شده است.

محل قرار گیری پورت‌ها در همین قسمت پشت کار تعبیه شده‌اند و از کنار دسترسی راحتی را ممکن می‌کنند، در واقع سامسونگ تمام شلوغی‌های کار را اعم از پورت و کابل به پشت تلویزیون انتقال داده است تا نمای جلویی لوکس و مینیمال باقی بماند. امکان اتصال به دیوار با تهیه براکت دیواری به صورت جداگانه در این مدل امکان‌پذیر می‌باشد که تا حد زیادی از شلوغ پلوغی فضای اتاق کم می‌کند. سایزبندی نمایشگر سامسونگ سری 7 معطوف به سه سایز؛ 43، 50 و 55 اینچ می‌باشد که سایز پرفروش 55 اینچ در این بین به چشم می‌خورد.

طراحی تلویزیون سامسونگ CU7000

لوازم جانبی داخل جعبه شامل؛ ریموت کنترل، دو عدد پایه، کابل برق و دفترچه راهنما می‌باشد که همراه با تلویزیون توسط شرکت عرضه می‌شود. ریموت کنترلی که استفاده شده به صورت سبک طراحی شده است و خوش دست بودنش کاری می‌کند به مرور زمان خسته کننده به نظر نرسد، همچنین از قابلیت هوشمند بودن برای دسترسی‌های سریع به تلویزیون برخوردار است.

پایه‌هایی به استواری کوه

هر نمایشگری که از پایه‌های دو طرفه برخوردار است، عملاً یک هیچ، نسبت به مدل‌های پایه وسط از لحاظ استحکام جلوتر می‌باشد، زیرا دو طرف نمایشگر به صورت اسکورت قرار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهد در اثر ضربه، تعادل از بین برود. در این مدل نیز از دوپایه چنگکی شکل در زیر پنل استفاده شده است و جدای استحکام، ظرافت شیکی را در اختیار دارند که ظاهر لوکس تلویزیون را چند برابر کرده‌اند. البته در این نوع پایه‌ها نیاز به میز بزرگ به اندازه خود تلویزیون خواهید داشت.

غرق در جزئیات بصری محتوای 4K

کیفیت تصویر مهم‌ترین بخش از هر تلویزیون به شمار می‌آید و اگر مدلی فاقد صلاحیت لازم در این امر باشد، باید فاتحه‌اش را خواند. کیفیت تصویر فورکی 4K شما را به سمت و سوی تصویری طبیعی و منطبق با واقعیت سوق می‌دهد و کاری می‌کند حس کنید در دل واقعه قرار گرفته‌اید. تلویزیون 4K سامسونگ CU7000 به عنوان یک نمایشگر کریستالی LED معمولی، سطح متوسط و اقتصادی کارش در تصویر بهینه حرف ندارد و به راستی در این بخش گل کاشته است. پنل این مدل VA بوده که قدرت کنتراست تصویر را تا حد قابل قبولی بالا می‌برد.

رزولوشن تصاویر فورکی در تلویزیون های سامسونگ

در کنار این پنل، شاهد استفاده از محدوده دینامیکی HDR هستیم که با نسخه‌های HDR10+, HLG طیف وسیعی از رنگ‌ها و جزئیات بصری را با افزایش سطح نور به نمایش می‌گذارد و تمام نقاط خیلی تیره و خیلی روشن را به صورت واضح نمایان می‌کند تا از دل صحنه‌ها واقعیت را نظاره‌گر باشید. مثلاً؛ HDR10+ مرز بین رنگ‌ها را بیشتر نمایان می‌کند و رنگی تیره را تیره‌تر و روشن را درخشان‌تر ارائه می‌دهد. بک لایت Edge LED نور پس زمینه را تأمین می‌کند و از‌ Contrast Enhancer برای بهبود وضعیت کنتراست تصویر برای نوردهی بهتر کمک می‌گیرد، همچنین به کمک تکنولوژی Micro Dimming نور را به کنترل خود در می‌آورد.

ویژگی امتیاز
امتیاز کلی  6.7
بلک کراش 8.0
کنتراست و جزئیات تاریک در حالت بازی 8.5
روشنایی SDR 6.0
روشنایی HDR 4.8
HDR Native Gradient 7.0
محدوده رنگ 6.8
حجم رنگ 5.0
یکنواختی خاکستری 6.9
یکنواختی سیاه 8.1
هموارسازی محتوا با کیفیت پایین 4.8

کیفیت صفحه نمایش خیلی از مواقع بر‌حسب عمق رنگ سنجش می‌شود و هر چه این میزان بالاتر باشد، مهر تأییدی بر کیفیت بهتری از تصویر می‌باشد. عمق رنگ در این مدل‌ها معمولاً 10 بیت در نظر گرفته شده است و موارد بسیاری در ارتقاء این میزان از 8 به 10 نقش دارند. از جمله مواردی که در تقویت حس رنگ و عمق آن مؤثر است، فناوری PurColor در نمایشگرهای سامسونگ می‌باشد. استفاده از این قابلیت باعث می‌شود تصاویر با کیفیت مطلوب‌تر و طیف رنگی وسیع‌تری به نمایش در آیند که قطعاً تجربه نوینی از تصویر را تداعی خواهند کرد.

قدرت پردازش در تلویزیون سامسونگ CU7000

پردازنده کریستالی Crystal Processor هسته اصلی تلویزیون در ارائه محتوای با کیفیت است و هر چه توان و قدرت آن بهتر باشد، قطعاً چیزی که در پیش روی شما قرار خواهد گرفت از سطح کیفیتی بالاتری برخوردار است. این مدل به واسطه قابلیت 4K Upscaling قادر است نویزهای اضافی در تصویر را از بین ببرد و داده‌های ضعیف را تا حد فورکی تقویت کند. سرعت پردازشگر در این مدل سری 7 سامسونگ 2023 برابر با 50 هرتز است که در تصاویر روان و یک دست برای تماشای فیلم و سریال مناسب عمل می‌کند و به کمک Motion Xcelerator که تأثیر به سزایی در حرکت یکنواخت تصویر دارند، صحنه‌های از دست رفته را فریم به فریم بازسازی می‌کند.

تجربه ای نوین از تصویر ناب

در کنار قابلیت‌های جذاب برای ارائه تصویر بهتر، از فناوری One Billion Color برای دستیابی به طیف گسترده‌ای از رنگ‌های ناب و متنوع استفاده شده است که کمک می‌کند تنالیته قوی تری از رنگ‌ها را در پیش رو داشته باشید. قابلیت تشخیص میزان نور (Brightness Detection) در تلویزیون سامسونگ سی یو 7000 کاری می‌کند، نمایشگر به صورت هوشمند نور خود را بر طبق نور محیط تنظیم کند و از تماشای تصویری روشن در طول روز چشم‌هایتان اذیت نشود که برای یک نمایشگر حرفه‌ای بسیار مهم و کاربردی می‌باشد. همچنین از قابلیت‌های مهم در بخش تصویر هوشمند، تنظیم کردن تلویزیون بر اساس محتوای در حال پخش می‌باشد، مثلاً با فعال کردن بخش فیلم ساز Film Maker Mode می‌توانید محتوا را بر طبق چیزی که از ذهن کارگردان گذشته است، مشاهده کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون های سامسونگ

عملکرد گیمینگ تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ

فکر می‌کنم طراحی این سوأل برای خیلی از گیمرها مهم باشد و احتمالاً منتظر جواب قانع کننده‌ای برای آن هستند. تلویزیون‌های این سری در واقع از بازی‌های نسل هشتم پشتیبانی می‌کنند، اما با رفرش ریت کمی که دارند اصلاً برای یک گیمینگ حرفه‌ای مناسب نیست و سازندگان آن‌ها، بیش‌تر به منظور نمایش خانگی فیلم و سریال این مدل را طراحی کرده‌اند. پشتیبانی از سرویس بازی‌های ابری FreeSync Premium Pro کاری می‌کنند حتی اگر نتوانید کنسول بازی را به نمایشگر خود متصل کنید، فقط با داشتن اینترنت پرسرعت بازی کنید و لذت ببرید.

قابلیت Gaming Hub تمام بازی‌ها را مقابلتان قرار می‌دهد تا تنظیمات مربوط را در همان مکان انجام دهید و مشکلی در این راستا نداشته باشید. همچنین با پشتیبانی از حالت تأخیر کم خودکار ALLM بازی روان بدون تاری دید و لرزش را تجربه خواهید کرد که قطعاً برایتان لذت بخش خواهد بود.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ CU7000

به منظور استفاده کاربردی از نمایشگرها، لازم و ملزم است بجز تصویر مطلوب از صدای مرغوبی هم استفاده کنید تا از محتوایی که در حال تماشای آن هستید، لذت ببرید. توان صوتی تلویزیون CU7000 سامسونگ 20 وات می‌باشد که از 2.0 کانال صوتی 10 واتی خارج می‌شود و برای یک نمایشگر در حد سری 7 که خیلی بلند مرتبه نیست، به شدت کافی و مناسب است. این مقدار برای سایزی تا 55 اینچ به نظر متعادل می‌آید و قطعاً مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما اگر مایل بودید از صدایی با خروجی صوتی بالاتر بهره ببرید، بهتر است از ساندبار کمک بگیرید.

فناوری‌هایی که در تقویت صدای این تلویزیون 2023 مؤثر هستند، شامل موارد متعددی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت کیو سمفونی Q-Symphony است که کمک می‌کند صدای ساندبار و تلویزیون با هم هماهنگ و یکپارچه پخش شود و حالت دوگانگی در آن‌ها رخ ندهد یا صدای تلویزیون قط نشود. حالت تطبیقی صدا Adaptive Sound نیز در این مدل کاری می‌کند که به صورت هومشندانه صدای تلویزیون با محیط و محتوای در حال پخش تنظیم شده و از صدایی رسا و جذاب گوشتان نواز داده شود.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ CU7000

فناوری ردیابی صدای شیء که مدت زیادی نیست به بخش صوتی تلویزیون‌ها اضافه شده است، نقش معرکه‌ای در ارتقاء بخش سمعی نمایشگر دارد و کمک می‌کند با چشم بسته هم تشخیص دهید، کاراکتر داستان از کدام جهت وارد تصویر شده و از کدام قسمت خارج می‌شود و این یک تجربه سینمایی با صدای سه بعدی را ایجاد می‌کند که حس می‌کنید در آن غرق شده‌اید.

خانه ای هوشمند با سیستم عامل تایزن

تلویزیون هوشمند سامسونگ CU7000 از لحاظ ویژگی‌های اسمارت چیزی کم و کسر ندارد و با مدل‌های بالارده این شرکت به راحتی رقابت می‌کند. سیستم عامل تایزن Tizen به تبعیت از سایر مدل‌های این برند در سری 7 نیز قرار داده شده است، اما هر ساله ورژن خود را آپدیت می‌کند تا امکانات به روزتری را در اختیار کاربران وفادارش قرار دهد و در سال 2023 از نسخه 7.0 آن رونمایی کرده است که نسبت به نسخه 6.5 سال قبل کارایی سریع‌تر و جدیدتری را در چنته دارد.

ریموت کنترل این تلویزیون Smart طراحی شده و از طریق دکمه میکروفونی که روی آن تعبیه شده است، می‌توانید دستورات صوتی را به اجرا در آورید. در واقع با فشار دادن دکمه Home به دستیارهای صوتی موجود در سیستم عامل دسترسی پیدا خواهید کرد که شامل؛ Google Asisstant, Alexa, Bixby می‌باشند و با اتصال به اینترنت در این قسمت می‌توانید به هزاران فیلم و سریال یا برنامه مهیج باب میلتان دسترسی داشته باشید.

تجربه ای لذت بخش از امکانات اسمارت

استفاده از برنامه Smart Things کمک می‌کند همانند یک دستیار با تلویزیون خود برخورد کنید، در واقع هر وسیله هوشمندی که در اطرافش ببیند را تحت سلطه خود قرار داده و اقدام به مدیریت آن‌ها می‌کند، مثلاً؛ می‌توانید به جارو روباتیک اعلام کنید کدام قسمت‌ها را تمیز کند. از دیگر قابلیت‌های اسمارت این تلویزیون 2023 سامسونگ، Samsung Health است که این یکی مدیریت رژیم ورزش خو شما را به عهده می‌گیرد و همانند یک مربی دلسوز شما را در طول دوره رژیم همراهی می‌کند، تمامی این موارد هر کدام به نوبه خود نقشی از هوشمندی تلویزیون را به رخ می‌کشند تا هر چه بیشتر شما را مرید خود نمایند.

امکانات هوشمند تلویزیون اسمارت سامسونگ

قابلیت جذاب بعدی Smart Hub است و سبد پٔر پَرو پیمانی از محتوای مورد علاقه شما را در یک قاب جمع می‌کند تا در آینده زمان کمتری را به جستجوی آن‌ها بپردازید و وقت با ارزشتان را بر روی فیلم‌ها و بازی‌هایی که دوست داریم صرف کنید و لذت ببرید. Samsung TV Plus هزاران فیلم و برنامه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا نهایت استفاده را از نمایشگر هوشمند خود ببرید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون CU7000

امکان تماس تصویری از طریق Google Meet نیز از قابلیت‌های کاربردی دیگری است که فقط با نصب یک دوربین کوچک بالای نمایشگر به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. خیلی از مواقع در مورد سامسونگ احتمال شنیده‌اید که صفحه نمایش را می‌تواند به دو قسمت تقسیم کند تا همزمان دو کاربری مفید را عرضه کند، در واقع این کار را از طریق قابلیت Multi View انجام می‌دهد.

اما جالبی این بخش وقتی هویدا می‌شود که یک قسمت تصویر را به چت کردن اختصاص دهید در حالی که بخش دیگر یکی از شبکه‌ها در حال نمایش است، یا اینکه به عنوان محیط کاری از آن استفاده کنید. امکان اتصال گوشی به تلویزیون از راه اتصال آینه‌ای Mirroring  به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توانید تمام این موارد را اعمال نمایید.

دریچه از ارتباطات سریع و کاربردی

امکان اتصال به بلوتوث Blutooth از راه‌های ارتباطی غیر مستقیم در این مدل است که برای اتصال به گوشی و ساندبار بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند، اما نکته جالب توجه در این بخش پشتیبان همزمان از دو وسیله با قابلیت بلوتوث می‌باشد و می‌توان، مثلاً به دو هدفون متصل شد. تلویزیون سامسونگ CU7000 همچنین از اتصال به وای فای WiFi خبر می‌دهد که بسیار لازم و ضروری در بخش هوشمندی نمایشگر می‌باشد. وجود 3 پورت HDMI برای اتصال از طریق کابل در پشت تلویزیون از دیگر امکانات این مدل می‌باشد.

درگاه‌های ارتباطی تلویزیون کریستالی سامسونگ CU7000

همچنین از 1 پورت USB به منظور اتصال رم و فلش بهره می‌برد و پورت‌های دیگری همچون؛ LAN, RF, Optical, USB-C را در سبد اتصالات خود قرار داده است. گیرنده‌های دیجیتالی زمینی و ماهواره‌ای از دیگر خدمات ارزنده این مدل تلویزیون معرکه سامسونگ می‌باشد و آمده‌اند تا شبکه‌های گسترده‌ای را به خدمت شما در آورند.

جمع بندی

تلویزیون کریستالی سامسونگ CU7000 سال 2023 در رده‌های پایین سامسونگ قرار گرفته است و باید گفت ارزانترین مدل این برند به شمار می‌آید، اما با توجه به قیمتی که دارد امکانات عالی و شگفت انگیزی را در شأن یک شرکت خوش نام با خود به همراه دارد. قابلیت‌های هوشمند با دسترسی‌های به روز از جمله خدمات کاربری این مدل می‌باشد و کیفیت تصویر فورکی با قدرت ارتقاء عالی در تصاویر بی کیفیت به کمک پردازنده قَدری که دارد از مهمترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. اگر به دنبال تهیه نمایشگری هوشمند با کیفیت تصویر خوب هستید و نمی‌خواهید خیلی برایش هزینه کنید، خرید تلویزیون سامسونگ CU7000 یک گزینه پیشنهادی وسوسه برانگیز خواهد بود.

جمع بندی تلویزیون سامسونگ CU7000

طراحی این مدل بسیار شیک و برازنده مزین شده و در بخش فریم و بدنه ظرافت خوبی به خرج داده شده است که نمایی عالی به دکوراسیون شما عرضه می‌کند. قیمت تلویزیون سامسونگ CU7000 بسیار اقتصادی و مناسب برای یک نمایشگر خانگی در این رده می‌باشد که باعث می‌شود بخاطر بودجه به سراغ هر برند بی خودی نروید و برند خوشنامی را به خانه ببرید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ویژه و گارانتی معتبر از افرالند خریداری کنید.

مشاهده CU7000 در سایت سامسونگ: Samsung.com/cu7000

ویدیو رضایت مشتریان تلویزیون سامسونگ CU7000 را در این قسمت قرار داده ایم تا تمامی مشتریان عزیز بتوانند بازخورد و نظرات سایر خریداران را بشنوند و از تجربه آنها برای خرید محصول استفاده کنند.

آقای فتحی از تهران
مشخصات کلی
مدل CU7000
برند سامسونگ
سری 7
سال تولید 2023
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ مصر
منوی فارسی ✔️
کاربری اداریتماشای فوتبالتماشای فیلم و سریالخانگی
pa_buying-value 2254
مشخصات صفحه نمایش
سایز 43"50"55"65"75"85"
نوع صفحه نمایش LED
قطر صفحه‌نمایش (cm) 55 اینچ : 138 سانتی متر65‌اینچ 164 سانتی‌متر75 اینچ 189 سانتی‌متر85 اینچ 215 سانتی متر
نوع پنل VA
بک لایت ✔️
نوردهی صفحه دیود LED
نوع بک لایت

بک لایت همان نور‌پس‌زمینه تولید شده توسط لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی روی صفحه نمایش است.

Edge LED
تاریکی موضعی (Local dimming)
تعداد مناطق نوردهی

تعداد مناطق نوردهی (Dimming Zones) به بخش‌هایی از صفحه نمایش گفته می‌شود که به صورت مستقل کم نور می‌شوند.

عمق رنگ

عمق رنگ تلویزیون با تعداد بیت هایی که برای هر رنگ قرمز، سبز و آبی استفاده می شود تعیین می شود. به عنوان مثال، تلویزیون 8 بیتی می تواند 256 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد، در حالی که تلویزیون 10 بیتی می تواند 1024 سطح مختلف از هر رنگ را نمایش دهد.

10 بیت
بدون سو سو زدن
حداکثر روشنایی در محتوای SDR 275 نیت
حداکثر روشنایی در محتوای HDR 262 نیت
حداکثر روشنایی در نمایش بازی HDR (نیت) 311 نیت
کاهش دقت رنگ‌ها در زاویه دید افقی 25 درجه
تغییر رنگ‌ها در زاویه دید افقی 22 درجه
کاهش روشنایی در زاویه دید افقی 38 درجه
افزایش سیاهی در زاویه دید افقی 27 درجه
تغییر گاما در زاویه دید افقی 15 درجه
تصویر
کیفیت تصویر 4K
رزولوشن

Resolution به تعداد پیکسل‌هایی که به صورت عمودی و افقی در تلویزیون قرار دارند نسبت داده می‌شود.

3840x2160px
ارتقاء رزولوشن (Resolution Upscale)

قابلیت Resolution Upscale محتوایی که کیفیت پایین‌تر از 4K دارند را ارتقاء می‌دهد تا با کیفیت‌تر نمایش داده شوند.

✔️
رفرش ریت

رفرش ریت یا نرخ بروز رسانی صفحه تعیین می‌کند که تصویر در هر ثانیه چند بار رفرش می‌شود. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، حرکت تصاویر سریع، روان‌تر خواهد بود و تاری تصویر کمتر می‌شود.

60 هرتز
رفرش ریت‌های ساپورت شده 60Hz
پردازنده تصویر Crystal Processor
سیستم کاهنده نویز

سیستم Noise Reduction با کاهش نویزهای اضافی تصاویر را صاف‌تر و با کیفیت‌تر نشان می‌دهد.

✔️
فناوری HDR

فناوری High Dynamic Range باعث می‌شود تلویزیون طیف وسیع‌تری از کنتراست و رنگ را نمایش دهد؛‌ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

✔️
نسخه های HDR HDR10HDR10+HLG
طیف رنگی گسترده

تلویزیون با کمک Wide Color Gamut وسعت رنگ گسترده‌تری را نمایش می‌دهد که منجر به نمایش رنگ‌‌های روشن‌تر، تیره‌تر و غنی‌تر می‌شود؛ در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند.

پنل ضد انعکاس نور

فناوری Anti Reflection انعکاس نور مستقیم (مانند نور لامپ یا خورشید) را به حداقل می‌رساند و موجب نمایش تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

نسبت کنتراست ثابت

کنتراست ایستا (Static Contrast) نسبت روشن‌ترین و تیره‌ترین رنگ‌هایی است که تلویزیون می‌تواند نمایش دهد.

6793: 1
نسبت کنتراست داینامیک

کنتراست پویا (Dynamic Contrast) در تلویزیون فناوریی است که کنتراست تصویر را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می‌کند؛ این فناوری باعث می‌شود کنتراست تصاویر وابسته به محتوای در حال پخش تغییر کند.

6793: 1
حالت های تصویر CinemaFilmMakerMovieSportsStandard
قابلیت‌‌های تصویر سامسونگ تکنولوژی Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه هادارای 8.3 میلیون پیکسل؛ ارائه با کیفیت تصاویر 4Kدارای تاییدیه Pantone Validated؛ نمایش کاملاً دقیق و واقعی رنگ‌هافناوری 4K Upscaling؛ افزایش کیفیت محتوای غیر فورکی تا حد 4Kفناوری Adaptive Picture؛ تنظیم نور صفحه متناسب با محتوا و اتاقفناوری Flicker-Free؛ جلوگیری سو سو زدن صفحه نمایش و محافظت از چشم های بینندهفناوری Mega Contrast برای ارائه کنتراست تصویر بهترفناوری One Billion Color؛ تولید طیف گسترده‌تر رنگ‌ها (نمایش 1.07 میلیارد رنگ )فناوری Real Depth Enhancer؛ افزایش کنتراست سوژه‌ها در تصویر، عمیق‌تر شدن و واقعی‌تر شدن صحنه‌هاقابلیت Brightness/Color Detection؛ تشخیص میزان نور محیط و میزان سردی و گرمی نور محیط و تنظیم میزان نور صفحه نمایش و رنگ تصاویرقابلیت Eye Comfort mode؛ تنظیم رنگ و روشنایی نمایشگر متناسب با ساعات طلوع و غروب خورشیدقابلیت Noise Reduction؛ کاهش نویز تصاویر
گیمینگ
سازگاری کامل با کنسول بازی نسل هشتم
پشتیبانی از HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1 برای انتقال تصویر 4K‌ با رفرش ریت 120 هرتز یا تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز مناسب است.

رفرش ریت متغیر

VRR مخفف Variable Refresh Rate و به معنای رفرش ریت متغییر است و به زبان ساده؛ به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند.

پشتیبانی از VRR در رزولوشن های
کاهش تاخیر ورودی خودکار

ALLM یا Auto Low Latency Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد تا به صورت اتومات، همزمان با اتصال به کنسول بازی به حالت Game Mode تغییر کند و در نتیجه تاخیر ورودی تلویزیون به حداقل می‌رسد تا بازی روان‌تر و سریع‌تر اجرا شود.

✔️
پشتیبانی از HGIG

HGIG‌ یا HDR Gaming Interest Group با هدف نمایش دقیق تصاویر با کیفیت HDR در بازی‌ها است تا بدون توجه به شرکت سازنده تلویزیون، تصاویر و رنگ‌های HDR در بازی‌ها نمایش داده‌ شوند.

✔️
زمان پاسخگویی

ریسپانس تایم (Response Time)، در تلویزیون سرعت تغییر یک پیکسل از یک رنگ به رنگ دیگر است و بر حسبت میلی‌ثانیه (ms) اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخگویی برای بازی‌های ویدیویی و صحنه‌های اکشن که تحرک و سرعت جابه‌جایی زیاد است، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. Response Time تلویزیون‌ها بین 1 تا 10 میلی‌ثانیه است که در نمایشگرهای گیمینگ معمولاً 1 تا 2 میلی‌ثانیه است.

6.3 ms
پشتیبانی از FreeSync Premium Pro

FreeSync Premium Pro یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Freesync در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. نسخه Pro به نسبت نسخه قبلی از قابلیت VRR هم پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از Nvidia G-Sync

Nvidai G-Sync یک فناوری است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا نرخ رفرش ریت صفحه را با نرخ رفرش ریت کارت گرافیک Nvidia در کنسول بازی سازگار کند. این به جلوگیری از تاری و پارگی تصویر می‌انجامد و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

سرویس بازی ابری

Cloud Gaming Service در تلویزیون به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کنسول یا کامپیوتر، بازی‌های ویدیویی را در تلویزیون اجرا کنید. این سرویس از طریق مراکز داده واقع در سراسر جهان کار می‌کنند و از طریق اینترنت بازی را به تلویزیون شما منتقل می‌کنند. برای اجرای این قابلیت باید به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و همچنین اشتراک ماهانه برای سرویس بازی ابری مورد نظر تهیه کنید.

✔️
پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت 1440p@60Hz4K@60Hz720p@60Hz
تاخیر ورودی

Input Lag در تلویزیون به مدت زمانی گفته می‌شود که طول می‌کشد تا دستورها از کنترلر یا صفحه کلید به تلویزیون ارسال شوند و تصویر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر شود. هر چه این تاخیر کمتر باشد، واکنش تلویزیون سریع‌تر خواهد بود و گیمر می‌تواند سریع‌تر به اتفاقات بازی واکنش نشان دهد.

1080p @ 60Hz برابر 11.3 ms1440p @ 60Hz برابر 19.3 ms4k @ 60Hz برابر 11.2 ms
امکانات گیمینگ سامسونگ پشتیبانی از قابلیت HGiG در بازیپشتیبانی از کنسول‌های بازی Xbox Series X|Sتأخیر ورودی ALLM مناسب در حرکت بازی سریعحرکت سریع به واسطه Motion Xcelerator Turbo Proفناوری FreeSync Premium Pro برای سازگاری بهتر با کنسول‌هایی از نوع FreeSync
امکانات هوشمند
سیستم عامل Tizen
ورژن سیستم عامل 7.0
هوش مصنوعی Ai ThinQ

Ai ThinQ در تلویزیون‌های ال جی یک نوع هوش‌مصنوعی است که کارهایی مانند: جستجوی صوتی، پیشنهاد محتوا براساس سلیقه، مدیریت سایر لوازم خانگی ال جی با تلویزیون را ممکن می‌سازد.

دستیارهای صوتی AlexaBixbyGoogle Assistant
جستجوی صوتی ✔️
مرورگر وب

Web Browser یک مرورگر سرخود برای امکان جستجو در فضای وب است.

✔️
اتصال به گوشی ✔️
تصویر در تصویر

PIP یا Picture In Picture قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد یک محتوا را در کنار محتوای اصلی در پنجره‌ای کوچک‌تر نمایش دهید.

پشتیبانی از AirPlay2

AirPlay 2 نسخه پیشرفته‌تر Airplay1 است که توسط شرکت Apple توسعه یافته تا بتوان دستگاه‌های این شرکت را به تلویزیون و سایر نمایشگرها وصل کرد.

نمایش همزمان دو محتوا

Multi View قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد همزمان دو محتوا را روی نمایشگر تلویزیون پخش کنید.

✔️
قابلیت‌های هوشمند سامسونگ پشتیبانی از Google Home؛ برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از HDCP 2.2 روی هر 3 پورت ورودی HDMIپشتیبانی از HDCP 2.2 روی هر 4 پورت ورودی HDMIپشتیبانی از SmartThings Hub؛ مدیریت دستگاه‌های هوشمند خانه (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از اسپیکر Amazon Echo؛ برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از برنامه Google Meet (Google Duo)؛ برقراری تماس تصویریپشتیبانی از برنامه Samsung Health؛ همگام‌سازی به برنامه Health موبایل و انجام تمرینات ورزشی (ممکن است یرای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی و تعاملی HbbTV 2.0.2 (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa)؛ برای دستور صوتی (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی (Bixby)؛ مخصوص برند سامسونگ (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)پشتیبانی از دوربین سامسونگ مدل Slim Fit Cam (SlimFit Cam)؛ مناسب برقراری تماس صوتی و تصویریدارای +Disney (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)دارای EPG؛ جدول پخش زمانیدارای Web browser؛ وب‌گردی با مرورگردارای برنامه Netflix (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)دارای برنامه YouTube TV (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)ریموت کنترل هوشمند شارژی مدل TM2360E؛ قابلیت شارژ از طریق پنل خورشیدی و پورت USB-C و فرکانس رادیویی Wi-Fiفناوری Mirror Screen یا Mobile to TV Mirroring (Mobile to TV - Mirroring)؛ انتقال صفحه موبایل روی تلویزیون
سیستم صوتی
توان خروجی صدا 20 وات
سیستم صوتی 2.0 کاناله
نوع بلندگو Down Firing Speakers
Dolby (صدا)

فناوری Dolby در نسخه‌های مختلف صوتی مانند Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS:X بسته به مدل و برند برای ایجاد صدای فراگیر مجازی چندجانبه استفاده می‌شود.

Dolby AtmosDolby Digital+
تکنولوژی صوتی Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
ووفر

Woofer یک بلندگوی بزرگ است که برای تولید صداهای بم و عمیق (مانند انفجار، صدای موتور و...) استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های معمولی صدای بم توسط بلندگوهای اصلی تولید می‌شود که ضعیف است نمایشگرهای گران‌تر با افزودن یک ووفر به تلویزیون صدای بم را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.

ساب ووفر
حالت های صدا CinemaDialogueSportStandard
فناوری صوتی Adaptive SoundBluetooth AudioObject Tracking SoundQ-SymphonyDual Audio support (Bluetooth)
قابلیت‌های صدا سامسونگ Buds Auto SwitchMultiroom Linkتکنولوژی +Adaptive Sound برای تنظیم خودکار صدا با توجه به محتوای در حال پخش و اتاقتکنولوژی Dolby Atmos برای ارائه صدای فراگیر مجازی و سینماییتکنولوژی Dolby Digital Plus برای بهبود کیفیت صداتکنولوژی Object Tracking Sound+ (OTS+) برای پخش صدا هماهنگ با حرکت اشیائ در صفحه نمایشتکنولوژی Q-Symphony 3.0 برای پخش صدای همزمان و هماهنگ تلویزیون با ساندبارهای سازگار سامسونگ هنگام اتصال به صورت سیمی و بی سیم (Wi-Fi) و بهبود صدای دیالوگ
درگاه‌های ارتباطی
پورت HDMI ✔️
تعداد پورت HDMI 3 عدد
نسخه‌ های HDMI HDMI2.0
قابلیت HDMI-CEC ✔️
پورت USB ✔️
تعداد پورت USB 1 عدد
نسخه USB USB 2.0
پورت اپتیکال ✔️
خروجی ساب ووفر
پورت هدفون
پورت ویدیو component
پورت ویدیو composite
اسلات CI
ورودی RS-232C
بلوتوث (Bluetooth) ✔️
نسخه بلوتوث 5.2
پورت شبکه (LAN) ✔️
وای فای (Wi-Fi) ✔️
نسخه Wi-Fi WiFi5
Wi-Fi Direct ✔️
پشتیبانی از IR Blaster
گیرنده‌ آنتن (Digital)ماهواره (Satellite)
نوع گیرنده گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
طراحی
زبان طراحی AirSlim
رنگ بدنه مشکی
رنگ فریم مشکی
رنگ پایه مشکی
نوع پایه جانبی دوشاخه ای
حالت های تنظیم پایه 1 حالت
نصب روی دیوار ✔️
اندازه VESA 400x300
سایر توضیحات طراحی اندازه vesa‌در 85 اینچ 400*600 mm
وزن
وزن با پایه سایز 55 اینچ 14.2 کیلوگرمسایز 65 اینچ: 20.9 کیلوگرمسایز 75 اینچ: 30.8 کیلوگرم
وزن بدون پایه 55 اینچ 13.9 کیلوگرم65اینچ: 20.6 کیلوگرم75اینچ: 30.4 کیلوگرم
وزن بسته بندی 55 اینچ 19.5 کیلوگرم65اینچ: 28.6 کیلوگرم75 اینچ: 41.9 کیلوگرم
ابعاد
ابعاد با پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1230.5 x 783.3 x 250.2 میلی متر65 اینچ: 1449.4 x 906.6 x 282.1 میلی متر75 اینچ: 1673.2 x 1047.9 x 341.1 میلی متر
ابعاد بدون پایه (WxHxD) 55 اینچ: 1230.5 x 707.2 x 59.9 میلی متر65اینچ: 1449.4 x 830.3 x 59.9 میلی متر75 اینچ: 1673.2 x 958.2 x 59.9 میلی متر
ابعاد بسته بندی (WxHxD) 55 اینچ: 1386 x 843 x 158 میلی متر65 اینچ: 1606 x 963 x 184 میلی متر75 اینچ: 1840 x 1118 x 198 میلی متر
لوازم جانبی
پایه رومیزی ✔️
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه ✔️
ریموت کنترل ✔️
باتری ریموت بدون نیاز به باتری
دفترچه راهنما ✔️
راهنمای نصب ✔️
کابل برق ✔️
منبع تغذیه
برچسب مصرف انرژی -
منبع تغذیه AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (Eco) ✔️
خاموش شدن خودکار (Auto Power Off) ✔️
حداکثر توان مصرف (وات) 150
توان مصرف در حالت عادی (وات) 62
حداقل توان مصرف در حالت استندبای (وات) 0.5
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5

  1. محمد در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲

    با سلام قیمت بروزه؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲

      سلام و درود آقا محمد عزیز
      بله قیمت الان آپدیت هست ولی پیشنهاد می‌کنیم برای تایید نهایی حتماً‌ با کارشناسان فروش ما در تماس باشید چون قیمت‌ها نوسان زیادی دارن.

      پاسخ
  2. احمدرضا محمدی در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر برای محیط کوچک و نیمه تاریک پنل ips مناسبه یا va؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲

      سلام
      قطعا پنل va بهتره ولی اختلاف بسیار جزئی هست. پنل های va کنتراست و نمایش رنگ بهتری دارن ولی روشناییشون کمی پایینتر از ips. اگه شما برای محیط نیمه تاریک می خوان قطعا va انتحاب بهتری هست.

      پاسخ
  3. hedayat. zibaiy در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲

    سلام لطفا این تی وی برای چه کسانی مناسبه؟! برای گیمینگ جوابگو هست؟؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر این تلویزیون برای تماشای اخبار و قیلم و سریال مناسبه و در حد کمی برای افرادی که با تلویزیون بازی می کنند اما اگر برای گیمینگ حرفه ای می خواهید باید مدل های بالاتری با رفرش ریت 120 هرتز انتخاب کنید

      پاسخ
    • در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۲

      سلام این تلویزیون ارزان ترین تلویزیون کریستالی سامسونگ در سال 2023 هست. برای کسایی که نمی خوان برای تلویزیون زیاد هزینه کنن و در عین حال یک تلویزیون فورکی با امکانات خوب و تصویری رضایت بخش در کنار طراحی زیبا داشته باشن عالیه. برای گیم معمولی عالیه ولی برای کنسول های نسل 9 لازمه یک تلویزیون 120 هزتری با پشتیبانی از hdmi 2.1 تهیه فرمایید.

      پاسخ
  4. shirin. bayat در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

    سلام و‌درود خدمتتون شما بین cu7000 و uq8000 کدوم مدل رو توصیه میکنید؟؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲

      سلام وقتتون بخیر تلویزیون UQ8000 با دو نوع پنل IPS و VA تولید شده است اگر این تلویزیون را با پنل VA تهیه کنید از کیفیت تصویر خوبتری نسبت به CU7000 در اختیارتون خواهد بود، اما اگر با پنل IPS مقایسه نماید از کیفیت تصویر یکسانی بهره برده اند و تفاوت خاصی باهم ندارند و شاید CU7000 کمی در برخی شرایط کمی خوبتر عمل کند.

      پاسخ
  5. sima. rahmani در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

    سلام این تلویزیون فقط مونتاژ مصر داره؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام جناب وقتتون بخیر بله مونتاژ مصر موجوده

      پاسخ
  6. lale. samadi در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

    سلام جناب ریموت کنترل تلویزیون cu7000 هوشمنده؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر خیر تلویزیون cu7000 دارای یک ریموت کنترل معمولی بوده که با باتری کار می کند و قابلیت سرچ صوتی و پنل قابل شارژ با نور را ندارد

      پاسخ
  7. afsoon در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

    سلام، بنظر شما برای مدل cu7000 ارزش داره صبر کنم؟!

    پاسخ
    • در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

      تلویزیون ال جی UQ7000 با توجه به قیمت مناسب و امکانات اسمارت کیفیت تصویر نسبتا خوب و توان صوتی قابل قبول می توان روی این محصول حساب باز کرد و به عنوان یک محصول اقتصادی و بهره‌گیری از امکانات و قابلیت های مطلوب ارزش صبر کردن رو دارد

      پاسخ
  8. کاوه محمدپور در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۲

    سلام چرا سامسونگ پارسال مدل سری 7 کریستال نداشت ولی امسال باز تولید کرده؟

    پاسخ
    • در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲

      سلام وقت‌تون بخیر؛
      سامسونگ قصد داشت که محصولات کریستالی خودش رو محدود کنه ولی خب طرفدارای سری 7 تو سال 2022 کم نبودن و برای همین این محصول رو برای سال جدید و تقاضای زیاد خریدارا تولید کردن. سری کریستالی برای کاربری‌های روزمره هم خیلی اقتصادی هستن و هم امکانات خوبی دارن در نتیجه ارزش خرید مناسبی دارن.

      پاسخ

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پاسخ به پرسش‌های متداول

01آیا تلویزیون سامسونگ CU7000 ارزش خرید دارد؟

بله، این محصول ارزان‌ترین نمایشگر سامسونگ در سال 2023 با کیفیت تصویر فورکی و سیستم عامل تایزن نسخه 2023 است که برای استفاده معمولی و غیر حرفه‌ای میتواند گزینه‌ای عالی باشد.

02تلویزیون CU7000 برای چه کسانی مناسب است؟

آن دسته از کاربرانی که تلویزیون را برای تماشای فیلم و سریال یا اخبار می‌خواهند و یا در حد خیلی کم می‌خواهند با تلویزیون بازی کنند می‌توانند این محصول سامسونگ را خریداری کنند اما گیمرهای حرفه‌ای بهتر است سراغ مدل‌های بالاتر با رفرش ریت 120 هرتز بروند.

03آیا سامسونگ CU7000 سرچ صوتی دارد؟

خیر، این محصول اقتصادی سامسونگ دارای یک ریموت کنترل معمولی است که با باتری کار می‌کند و سرچ صوتی یا پنل خورشیدی قابل شارژ با نور را ندارد.

تلویزیون سامسونگ CU7000
پاک کردن