نحوه کنترل کنترل کولر گازی با گوشی موبایل چگونه است؟ شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند AirTouch و از طریق Wi-Fi یا اینترنت کولر گازی خود را با گوشی موبایل یا تبلت کنترل کنید. برنامه AirTouch با در نظر گرفتن سبک زندگی شلوغ خانوادگی ایجاد شده است؛ گوشی هوشمند یا تبلت شما را به یک سیستم کنترل برای کنترل از راه دور کولر گازی تبدیل می کند.

با استفاده از این برنامه می توانید:

  • کولرگازی خود را روشن یا خاموش کنید.
  • دمای تنظیم شده را تغییر دهید و کنترل کنید.
  • اعلان ها و هشدارهای مربوط به دما و استفاده را انتخاب کنید.
  • حالت کولرگازی خود را از Cool به Heat، Fan یا Automatic تغییر دهید.
  • منطقه خنک سازی را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.
  • 1 تا 4 واحد کولر گازی را کنترل کنید.

کنترل کولر گازی با موبایل

فقط تصور کنید که قبل از خوابیدن با استفاده از گوشی موبایل خود کولرگازی را روشن می کنید و بعد از بیدار شدن از خوب صبحگاهی آن را خاموش می کنید. شما می توانید با کنترل کولر گازی با موبایل در محل کار کولرگازی خود را روشن کنید تا در هنگام بازگشت به خانه دمای مناسبی را در اختیار داشته باشید و یا اگر هنگام خارج شدن از خانه فراموش کرده اید کولرگازی را خاموش کنید؛ می توانید به راحتی از طریق گوشی هوشمند خود آن را خاموش کنید.

کنترل بی سیم

با استفاده از فناوری اتومات خانگی؛ بسیاری از موراد را می توان به صورت بی سیم در خانه شما کنترل کرد و کولرهای گازی با کنترل Wi-Fi نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما AirTouch کارهای شما را یک گام جلوتر می برد و به شما امکان می دهد تا در هر کجا که هستید دما را تنظیم و کنترل کنید. از طریق اتصال بی سیم به روتر خانه؛ حالا AirTouch به شما امکان می دهد تا کولرگازی را با Wi-Fi خانه خود یا از طریق یک اتصال اینترنت ایمن کنترل کنید.

مدل
🔵 کولر گازی ال جی آی کنترل
🔵 کولر گازی دوال اینورتر
🔵 کولر گازی سامسونگ
🔵 کولر گازی ایوولی
🔵 کولر گازی جنرال گلد
🔵 کولر گازی گری اکسنت
🔵 کولر گازی گری لومو
🔵 کولر گازی گری Q-4Matic
🔵 کولر گازی گری S-4Matic
🔵 کولر گازی جنرال مکس
🔵 کولر گازی زانتی
🔵 کولر گازی DN جنرال
🔵کولر گازی Carrier
🔵 کولر گازی میدیا – Midea
 

دریافت اعلان در مورد دمای خانه

با استفاده از برنامه AirTouch می توانید درجه حرارت را بررسی کنید یا انتخاب کنید که هنگام بیرون بودن از خانه اعلان ها و هشدارهایی را دریافت کنید و قبل از رسیدن به خانه دمای هوای مد نظر خود را فعال کنید. AirTouch به شما امکان کنترل کامل کولرگازی را می دهد.

 استفاده از برنامه AirTouch

تهویه مطبوع

با گزینه های دلخواه که از طریق دستگاه های هوشمند خانواده شما قابل دسترس هستند؛ آنها می توانند تنظیمات شخصی شما را به راحتی ذخیره کنند و هوای منطقه خود را از طریق گوشی کنترل کنند.

راه اندازی ساده و کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

 برنامه را راه دانلود کنید و منتظر بمانید. وقتی AirTouch شما نصب شد می توانید آن را مانند سایر دستگاه های دیجیتال به Wi-Fi متصل کنید؛ در قسمت تنظیمات کاربر؛ شبکه وایرلس خود را اسکن کنید و کلید دسترسی خود را وارد کنید.

این برنامه با جدیدترین استانداردهای رمزگذاری شبکه وای فای WPA/WPA2 سازگار است. AirTouch اتصال شما را حفظ خواهد کرد. وقتی که برنامه AirTouch را روی گوشی خود دانلود کردید می توانید به آن متصل شوید و کولر گازی خود را از راه دور کنترل کنید.

کاهش اتلاف انرژی با کنترل کولر گازی با گوشی

وقتی که خانه خود را در یک روز گرم ترک می کنید و تازه یادتان می آید که کولر گازی را خاموش نکرده اید؛ تا بازگشت به خانه و خاموش کردن کولر گازی مقدار زیادی انرژی از دست می رود و حتی هزینه شما افزایش پیدا می کند. AirTouch این مشکل را به راحتی حل می کند.

کنترل کولر گازی با استفاده از گوشی هوشمند

برنامه رایگان Cielo Home یکی دیگر از روش های اتصال کولرگازی به گوشی هوشمند و کنترل آن از طریق موبایل است. شما می توانید این برنامه را برای دستگاه های اندروید و آیفون دانلود کنید. حالا با چند تپ ساده روی صفحه گوشی می توانید درجه حرارت مورد تنظیم خود را تنظیم کتید؛ برنامه ها را تنظیم کنید؛ دامنه های دمایی خاصی را تنظیم کنید و استفاده از کولرگازی خود را کاملا زیر نظر بگیرید. در واقع؛ شما می توانید کولرگازی خود را با استفاده از گوشی در هر کجا و در هر زمان کنترل کنید.

دانلود برنامه ریموت کنترل کولر گازی

برای کنترل کولر گازی با استفاده از گوشی؛ برنامه Cielo Home را از فروشگاه گوگل پلی و اپل استور می توانید دانلود کنید. این برنامه گزینه های مختلف ورود به سیم را با استفاده از اکانت فیس بوک؛ اپل یا گوگل آی دی فراهم می آورد. همچنین کاربران می توانند با ایجاد یک اکانت جدید در خود برنامه وارد سیستم شوند.

دانلود اپ کنترل کولر گازی

راه اندازی ساده

بعد از ورود به برنامه؛ کابران می توانند با تپ کردن روی علامت + دستگاه های کولرگازی خود را ثبت کنند. فرآیند ثبت دستگاه به راحتی قابل انجام است و در عرض چند دقیقه کامل می شود و به شما امکان می دهد کولرگازی خود را به راحتی با گوشی خود کنترل کنید. این دستگاه به شبکه Wi-Fi خانه شما متصل می شود و از طریق آن با برنامه گوشی ارتباط برقرار می کند.

این ثبت کردن معمولا 2 تا 5 دقیقه طول می کشد؛ در حالی که کاربران می توانند کولرگازی خود را با استفاده از شماره مدل های موجود در پشت ریموت کولرگازی خود به صورت دستی ثبت کنند؛ برنامه همچنین گزینه انتخاب پیشرفته تشخیص خودکار را دارد که در عرض چند ثانیه به طور خودکار کولرگازی شما را شناسایی و تنظیم می کند, تنها چیزی که نیاز دارید فشار یک دکمه است.

کنترل چند کولرگازی با استفاده از یک گوشی

به لطف کنترل عمومی؛ می توانید چندین کولرگازی را از طریق گوشی موبایل خود کنترل کنید. این بدان معناست که شما نیازی به داشتن برنامه یا پروفایل کاربری متفاوت برای هر یک از دستگاه های خود ندارید. یک پروفایل کاربری می تواند کنترلرهای کل خانه را در خود جای دهد؛ به علاوه اگر دفتر کار، یا ویلای شما کولر گازی داشته باشد می توانید دستگاه های نصب شده در اتاق خوابغ آشپزخانه؛ اتاق نشیمن، اتاق کودک و غیره را به ترتیب برچسب گذاری و کنترل کنید.

کنترل چند کولر با یک موبایل

گزینه های مورد علاقه خود را کنترل کنید

صفحه اصلی برنامه Cielo Home به شما امکان کنترل کامل عملکرد های متناوب کولرگازی را از طریق گوشی موبایل می دهد. بعد از تپ روی کولرگازی خاصی که می خواهید کنترل کنید؛ می توانید عملکردهای اصلی را از صفحه کنترل بدون نیاز به حرکت و جابجایی در کل برنامه؛ کنترل کنید. عملکردهایی مانند چرخش، سرعت فن؛ کنترل دما؛ حالت های کار؛ روشن؛ خاموش کردن و برخی از ویژگی های متفرقه بسته به مدل کولر گازی را برای کنترل وجود دارد.

دمای کولرگازی را از طریق گوشی موبایل کنترل کنید

شما فقط نمی توانید کولرگازی خود را با استفاده از گوشی کنترل کنید؛ بلکه می توانید سطح اتاق و رطوبت فعلی را هم تحت نظر داشته باشید. اگر در خانه نیستید اما همچنان دوست دارید دما را کنترل کنید این قابلیت بسیار عالی است. بر اساس این قرائت ها؛ می توانید از کولرگازی خود را از قبل روشن کنید. این ویژگی در صورت داشتن حیوان خانگی در خانه هم مفید است.

Comfy Mode برای راحتی بیشتر

با استفاده از گوشی خود؛ می توانید راه اندازی هوشمند را تنظیم کنید. Comfy Mode کاربر را قادر می سازد تا با تنظیم محرک های هوشمند؛ محیط اتاق را بر اساس تنظیمات دما و رطوبت به طور خودکار کنترل کند. این محرکت های از پیش تنظیم شده به طور مداوم توسط سنسورهای موجود در دستگاه کنترل می شوند و بعد از رسیدن به سطح مورد نیاز فعال می شوند.

به عنوان مثال کاربر می تواند Comfy Mode را تنظیم کند تا وقتی که دما به زیر 72 درجه فارنهایت می رسد؛ کولرگازی خاموش شود و اگر از 77 درجه فارنهایت بالاتر برود؛ کولرگازی روشن شود. تنظیمات اضافی مانند سرعت فن؛ حالت های کولرگازی؛ تنظیمات چرخش و موارد دیگر را هم می توان تعیین کرد. همین مورد را می توان برای سطح رطوبت ایده آل خود تنظیم کنید.

حالت comfy mode

برخی از برنامه های Comfy Mode در دنیای واقعی می توانند عوامل دلخواه را برای تعیین زمان خواب تنظیم کنند. Comfy Mode به طور خودکار دمای اتاق یا رطوبت را برای شما تنظیم می کند و در حالی که در خواب هستید محیطی راحت و پرآرامش را برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این، با محرک های هوشمند Comfy Mode می توانید یک محیط ایده آل را برای حیوانات خانگی خود تعیین کنید و اجازه دهید محرک ها حتی در زمانی که در خانه نیستید؛ ایده آل بودن محیط را حفظ کنند. Comfy Mode با تنظیمات خودکار؛ به صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد محیطی آرامش بخش کمک می کند و از استفاده بیش از حد از کولرگازی جلوگیری می کند.

برنامه ریزی هفتگی و کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

با گوشی خود می توانید برنامه های خود را برای کولرگازی تنظیم کنید. اگر کنترل کولر گازی خود را با گوشی هوشمند انجام می دهید می توانید برنامه های 7 روزه را تنظیم کنید. به عبارت دیگر می توانید با استفاده از گوشی خود تایمر کولرگازی را تنظیم کنید. این برنامه ها را می توان تنظیم کرد تا به طور خودکار اقدامات از پیش تعیین شده را در طول هفته انجام دهد. به عنوان مثال، می توانید کولرگازی خود را تنظیم کنید تا از ظهر تا عصر در مد Cool کار کند و از شب به بعد در مد Fan کار کند. ساعات مشخصی را می توان برای هر مد عملیاتی تعریف کرد.

می تواند دما، مد کار؛ سرعت فن؛ موقعیت چرخش و موارد دیگر را به خوبی تنظیم کنید. یک نمونه از برنامه ریزی هفتگی می تواند این باشد که کولرگازی خود را تنظیم کنید که از ساعت 7 صبح در مد Heat کار کند.   به این تریتب, هنگامی که یک صبح سرد را تجربه می کنید و ساعت 7.15 از خواب بیدار می شوید؛ اتاق به اندازه کافی گرم شده است.

برنامه ریزی کنترل کولر گازی

کنترل های مبتنی بر مکان با استفاده از ژئوفنسینگ

کولرگازی را با گوشی کنترل کنید. با عجله از خانه خارج می شوید و فراموش می کنید که کولرگازی خود را خاموش کنید, نگران نباشید. شما می توانید با استفاده از مد Geofencing برای روشن و خاموش کردن خودکار کولرگازی خود اقدام کنید. با این قابلیت وقتی که از خانه خود فاصله دایرد می توانید کولرگازی خود را با استفاده از گوشی اندروید یا آیفون خاموش و یا روشن کنید.

حالت توربو برای سرمایش یا گرمایش توربو

حالت توربو (Turbo) به شما اجازه می دهد تا فورا اتاق خود را به دمای دلخواه برساند. برنامه Cielo Home به شما این امکان را می دهد تا از گوشی خود برای تنظیم حالت توربو کولرگازی خود استفاده کنید. کولرگازی در این حالت با اضافه باری که دارد کار می کند و با سرعت فن کامل بالاترین یا کمترین دما را برای شما به ارمغان می آورد. این مد تنها در مدل های کولرگازی که از حالت توربو به عنوان یک قابلیت داخلی پشتیبانی می کنند کار می کند.

حالت توربو

کنترل کولر گازی با گوشی موبایل  با مد Freeze Protection

مد Freeze Protection یکی دیگر از موارد اضافه شده به برنامه Cielo Home است که کنترل جریان متناوب از طریق گوشی را فراهم یم آورد. برای جلوگیزی از یخ زدگی در شرایط بسیار سرد استفاده می شود.

می توان از این مد در حالت گرمایش هم استفاده کرد تا کولرگازی با حداقل توان کار کند و دمای داخلی را در مقدار مناسبی حفظ شود. این قابلیت برای اتاق های با خانه هایی که در زمستان استفاده نمی شوند و در معرض یخ زدگی یا ترکیدن لوله های آب هستند بسیار ایده آل است. مانند حالت توبرو, ایت حالت هم در کولرگازی هایی که از قابلیت Freeze Protection پشتیبانی می کنند قابل استفاده است.

وضعیت فیلتر هوا

مهم است که کولرگازی خود را در شرایط ایده آل نگه دارید. هنگام کنترل کولر گازی با استفاده از گوشی موبایل؛ برنامه Cielo Home به شما امکان پیگیری وضعیت فیلترهای هوای کولرگازی را می دهد و به شما یادآوری می کند که چه زمانی نیاز به تمیز کردن دارند. وضعیت فیلتر هوا برای حفظ محیطی تازه بسیار مهم است. علاوه بر این, یک فیلتر هوای کثیف می تواند کارایی کولرگازی شما را کاهش دهد و برق بیشتری را مصرف کند.

وضعیت فیلتر هوا

تایم لاین عملیات

به لطف قابلیت هایی مانند تایم لاین اقدامات، کنترل کولر گازی با استفاده از گوشی بسیار راحت است. با استفاده از یک برنامه کنترل کولر گازی روی گوشی خود, می توانید تمام علمیات انجام شده روی کولرگازی خود را پیگیری کنید. از هر پلت فرمی که برای اجرای دستور استفاده می کنید؛ تاریخچه مفصلی ارائه می شود. عملیات را می توان از طریق برنامه؛ ریموت کنترلغ آمازون الکسا؛ دستیار گوگل یا برنامه های از پیش تعیین شده انجام داد.

آمار استفاده و کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

شما می توانید از طریق این سربرگ آماره استفاده از کولرگازی خود را مشاهده کنید. با داشتن یک دید کلی از میزان استفاده خود, می توانید الگوی مصرف انرژی را در طول فصل های مختلف آگاه باشید و فعالیت های خود را به خوبی تنظیم کنید تا قبض ماهانه خود را پایین نگه دارید. از طریق این برنامه؛ امار استفاده روزانه؛ هفتگی و ماهانه خود را در دسترس خواهید داشت.

آمار استفاده و کنترل کولر

یکپارچه سازی خانه هوشمند

در چنین شرایطی که راحتی لازم است؛ کنترل هوشمند کولرگازی با استفاده از برنامه Cielo Home به شما امکان می دهد تا کولرگازی خود را با فرامین صوتی ساده کنترل کنید. می توانید کولرگازی خود را به دستیار گوگل؛ آمازون الکسا، سیری متصل کنید. همچنین می توانید با الکسا و گوگل هوم برنامه های معمول خود را تنظیم کنید و از AC خود به عنوان بخشی از پکیج کامل خانه هوشمند خود استفاده کنید.

کنترل محدوده دامنه

برنامه Cielo Home راه حل مناسبی برای مستاجرین؛ والدین و صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد. این برنامه انعطاف پذیری را برای محدود کردن کاربران نهایی در یک محدوده دمای خاص فراهم می آورد.

به عنوان مثال؛ به عنوان یک صاحب خانه اجاره ای؛ ممکن است تمایل نداشته باشید که کولرگازی شما در طول شبانه روز با دمای 68 درجه کار کند. بنابراین با استفاده از گوشی خود می توانید دمای کولر خود را ممحدود کنید تا فقط بین 72 تا 78 درجه کار کنید. به این ترتیب؛ کاربران نهایی قادر نخواهند بود کولرگازی شما را با هر درجه حرارت دیگری استفاده کنند.

از اعلان ها مطلع شوید

هیچ کس نمی خواهد اعلان های مهم را از دست بدهد و برنامه Cielo Home این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا اعلان ها را دریافت کنید و آنها را از دست ندهید. اعلان ها شما را از عملکرد روزانه کولرگازی تان مطلع می کند. در صورت روشن کردن کولرگازی در صورت فعال کردن محرکت های هوشمند؛ خاموش بودن؛ تغییر دما، تغییر فیلتر هوا و غیره به شما اطلاع داده می شود.

از اعلان ها مطلع شوید

کنترل منطقه با کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

در خانه؛ تنظیمات گرمایشی یا سرمایسی اعضای خانواده همیشه متفاوت است. به همین ترتیب؛ اتاق های مختلف یک ساختمان نیازهای دمایی متفاوتی خواهند داشت. شاید شما دمای کمی سردتر را بخواهید و والدین شما این سرما را نخواهند. اینها نمونه هایی از چالش هایی گرمایش و سرمایشی است که کولرهای گازی استاندارد همیشه نمی توانند از عهده آن بربیایند؛ بنابراین نیاز به سیستم های بخش بندی کولرگازی دارید.

با استفاده از برنامه Cielo Home, می توانید مناطقی را به خانه یا فضای کار خود اضافه کنید. چند دستگاه در سرارس خانه شما را می توان در چند مرحله ساده گروه بندی کرد. بعد با تپ کردن یک آیکن] چند کولرگازی در منطقه خاص به یکباره روشن یا خاموش می شوند.

جمع بندی

با استفاده از دو برنامه ای که در بالا معرفی کردیم شما می توانید به راحتی کولرگازی خود را از طریق گوشی موبایل اندروید یا آیفونی که دارید کنترل کنید. کولرهای گازی هوشمند مزایای متعددی دارند و کنترل کولرهای گازی از طریق گوشی باعث می شوند که همه این مزایا قابل دسترسی باشند. برنامه های بالا را دانلود کنید و به کنترل و مدیریت هزینه های خود بپردازید. برای آموزش‌های بیشتر در خصوص لوازم خانگی و کولرگازی می‌توانید مقالات بیشتری در افرالند مطالعه کنید.