در این مقاله قصد داریم به صورت خیلی ساده و در چند مرحله نحوه اتصال ماشین لباسشویی ال جی به گوشی و وای فای را برای تان توضیح دهیم. اگر نمی دانید چطور ماشین لباسشویی تان را با گوشی کنترل کنید یا می خواهید بدانید اتصال لباسشویی به موبایل چه امکاناتی دارد در ادامه همراه افرالند باشید.

برای اینکه فرایند را در نهایت سادگی انجام دهید حتماً ویدیو آموزش اتصال ماشین لباسشویی به گوشی را هم که در همین پایین قرار گرفته مشاهده کنید.

اتصال ماشین لباسشویی به موبایل چه امکاناتی دارد؟

ماشین لباسشویی ال جی با برنامه Smart ThinQ به گوشی متصل می شود تا امکاناتی از جمله عیب یابی، تنظیم زمان شستشوی، مدیریت زمان باقی مانده و یا به تاخیر انداختن فرایند شستشو را انجام دهد. از ویژگی های خوب thinQ App داشتن دو نسخه اندروید و IOS است پس با خیال راحت همه کسانی که گوشی اسمارت دارند می‌توانند موبایل شان را به ماشین لباسشویی ال جی متصل کنند.

نحوه اتصال ماشین لباسشویی به گوشی LG Smart ThinQ

نصب اپلیکیشن LG ThinQ از گوگل پلی

برای اینکه بتوانید لباسشویی را به گوشی و وای فای متصل کنید ابتدا نیاز است تا اپ LG ThinQ را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. البته اگر IOS دارید از اپ استور باید فرایند دانلود را انجام دهید. فرایند نصب کاملا معمولی و مانند نرم افزارهای دیگر است پس بدون هیچ مشکل خاصی می توانید آن را لانچ کنید.

مقاله مرتبط:
آموزش کار با ماشین لباسشویی ال جی

تنظیمات برنامه LG ThinQ برای اتصال لباسشویی ال جی به گوشی

با ورود به اپلیکیشن ابتدا باید وارد حساب کاربری شوید؛ هیچ نگران نباشید اصلا موضوع پیچیده ای نیست؛ اگر جیمیل یا حساب فیسبوک دارید با زدن روی اکانت گوگل یا فیسبوک به راحتی و بدون نیاز به هیچ کاری وارد فضای اپلیکیشن می شوید.

اجازه به دسترسی های مربوطه را ثبت کنید تا برنامه بتواند به خوبی کار کند.

با ورود به برنامه ThinQ در قسمت بالای صفحه علامت (+) قرار دارد که با تب کردن روی آن می توانید دستگاه های مختلفی را به گوشی متصل کنید از آن قسمت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید؛ صفحه جدید ظاهر می شود که در آن یک لباسشویی هم قرار دارد با زدن گزینه بعدی فرایند اتصال شروع می شود.

اینجا لازم است تا ماشین لباسشویی خود را روشن کنید و به مدت 3 ثانیه یا بیشتر آیکون وای فای لباسشویی را فشار دهید تا بر روی پنل وای فای نمایش داده شود؛ سپس از طریق موبایل اتصال را با تب کردن روی متصل شود انجام دهید.

اتصال ماشین لباسشویی ال جی به وای فای

بعد از طی کردن پروسه قبلی حالا وقت اتصال ماشین لباسشویی به وای فای رسیده است. نگاهی به قسمت اتصال به وای فای موبایل خود بندازید تا شبکه های در دسترس را مشاهده کنید یک دستگاه جدید با نام ماشین لباسشویی شما در لیست وای فای ها قرار دارد روی آن کلیک کنید و پسورد وای فای خانگی خودتان را وارد کنید تا لباسشویی به Wi-Fi متصل شود.

با اتصال لباسشویی به وای فای اپ ThinQ خود مراحل پیشفرض را طی می کند و در محله نهایی باید پسور وای فای منزل تان را در آن وارد کنید تا هم موبایل و هم ماشین لباسشویی به یک وای فای متصل شوند؛ با طی کردن این مرحله پس از چند ثانیه دو دستگاه به هم متصل می شوند و می توانید از امکانات برنامه Smart ThinQ ال جی استفاده کنید.

نحوه اتصال ماشین لباسشویی به گوشی عملکرد ریموت کنترل

یک نکته به عنوان آخرین مرحله استفاده از گوشی برای کنترل ماشین لباسشویی فعال کردن بخش ریموت استارت است یعنی قابلیتی که بتوانید با گوشی تان ماشین لباسشویی را روشن کنید. برای اینکار از قسمت پنل لباسشویی به مدت 3 ثانیه یا بیشتر دکمه لمسی ریموت استارت را فشار دهید تا چراغ آن فعال شود سپس از طریق اپلیکیشن امکانات مربوط به روشن کردن لباسشویی نمایش داده می شوند.