۲۶ مرداد ۱۴۰۱

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ 2022 – 2021

ارزانترین تلویزیون سامسونگ 2022 - 2023

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید پس به دنبال ارزانترین تلویزیون های سامسونگ می باشید. بس این کار خیلی هم سخت نبوده و فقط کافیست اطلاعات کلی از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته یک تلویزیون سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. پس لطفاً اگر این امر برای شما مهم است تا آخر این مقاله با افرالند باشید.

دنیای دیجیتال بسیار گسترده می باشد و سامسونگ نیز با تزریق هر روزه تکنولوژی های جدید به بازار از این قافله عقب نمانده است و به نوعی نام پرآوازه ای از خود در این صنعت به جای گذاشته است که هنوز هم همچنان در بین رقبای خود به سرعت در حال یورتمه رفتن می باشد که قطعاً مثل همیشه در این راستا حرفی برای گفتن خواهد داشت و بین برندهای نامی و مشهور می تواند به خوبی رقابت کند.

تلویزیون های سامسونگ نسبت به برندهای ال جی و سونی معمولاً از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و می توانند از لحاظ قیمت با این برندها رقابت خوبی داشته باشند و اگر شما قصد خرید تلویزیون ارزان قیمت اما با کیفیت دارید برند سامسونگ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که با انواع کیفیت تصویر مناسب و امکانات متفاوت دست شما را در انتخاب به شدت باز نگه داشته است.

زاویه دید تلویزیون سامسونگ CU7000
cu7000 samsung

وقتی حرف از یک تلویزیون اقتصادی به میدان می آید همه ما فکر می کنیم باید حتماً یک تلویزیون پایین رده با حداقل امکانات باشد در حالی که اصلاً این گونه نیست و این بستگی به نظر کاربران دارد که چه چیزی را در اولویت قرار داده و کدام گزینه نیاز آن ها را برطرف می کند. ممکن است شخصی به دنبال ارزانترین تلویزیون 55 اینچ باشد یا اینکه به دنبال یک تلویزیون کیولد ارزان در سایز 55 اینچ باشد. بس تمام این موارد بر می گردد به اینکه شما از تلویزیونی که می خواهید چه انتظاراتی دارید.

یک سری از تلویزیون ها قابلیت گیمینگ دارند که احتمالاً گیمر به دنبال تلویزیونی ارزان با قابلیت گیمینگ مناسب باشد. در سبد محصولات سامسونگ شما شاهد تمام این موارد هستید و به راحتی می توانید به جستجو برطبق نیاز خود در بین این محصولات بپردازید. سیستم عامل و یک سری از مشخصات اصلی در بیشتر تلویزیون های سامسونگ ثابت می باشد که در این مورد انتخاب را راحت می کند، اما طبیعتاً در بین سایر مشخصات تلویزیون تفاوت های واضح به چشم خواهد خورد.

فاکتورهای مهم در ارزانترین تلویزیون های سامسونگ

مدل سال ساخت
تلویزیون سامسونگ QN85C2023
تلویزیون سامسونگ QN90C2023
تلویزیون سامسونگ QN85B2022
تلویزیون سامسونگ QN90B2022
تلویزیون سامسونگ Q60C2023
تلویزیون سامسونگ Q70C2023
تلویزیون سامسونگ Q60B2022
تلویزیون سامسونگ Q70B2022
تلویزیون سامسونگ CU70002023
تلویزیون سامسونگ CU80002023
تلویزیون سامسونگ BU80002022
تلویزیون سامسونگ BU81002022
تلویزیون سامسونگ BU85002022
ارزانترین تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون سامسونگ CU7000 ارزانترین مدل این برند در سال 2023 است که برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است و می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال یا اخبار عالی باشد. در بین این مدل‌ها ارزان‌ترین نمایشگر گیمینگ، تلویزیون سامسونگ Q70B است که برای بازی با کنسول‌های نسل نهمی بسیار مناسب است.

در هر تلویزیونی امکانات و قابلیت های قرار دارد که تلویزیون را از هر لحاظ ویژه قرار می دهد و نبود هر کدام از این فاکتورها می تواند این تلویزیون را از بین منتخب های شما حذف کند. بس خالی از لطف نخواهد بود که برای این کار اول فاکتورهای مهم در تلویزیون های اقتصادی سامسونگ را پیدا کنیم و بعد به بررسی یکایک این موارد از هر زاویه ای بپردازیم.

  • کیفیت تصویر مهم ترین عامل
  • سیستم صوتی مناسب
  • پورت ها و ارتباطات ضروری
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • طراحی ظاهری و سایزبندی متنوع
  • قابلیت ها و امکانات هوشمند

این مواردی که در بالا اشاره شد همگی به نوعی کارایی هایی را در خود به همراه دارند اما در این مقاله ما قصد داریم به قیمت تلویزیون ها در انواع مدل ها با کیفیت های متفاوت بپردازیم تا تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ را پیدا کنیم و در بین این موارد به انتخاب بهترین آن ها بپردازیم.

قابلیت های اساسی تلویزیون های اقتصادی سامسونگ

تا به اینجا با پایه و اساس تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ آشنا شدیم و می‌دانیم این شرکت کره ای چه کارهایی می تواند بکند و محصولی که ارائه می دهد تا چه اندازه می تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. در ادامه به شرح هر کدام از این قابلیت های اساسی در این تلویزیون ها می پردازیم.

سرگرمی با سیستم عامل تایزن

تلویزیون های سامسونگ در تمام مدل های ارزان قیمت و گران، در تمام سایزها با کیفیت تصاویر متفاوت همگی از یک سیستم عامل استفاده می کنند که آن را با نام تایزن Tizen می شناسیم. این سیستم عامل در تلویزیون های اقتصادی سامسونگ هم مشاهده می شود فقط کافیست ان را فعال نمایید و به اینترنت متصل شوید که این کار از طریق روشن کردن وای فای WiFi امکان‌پذیر می باشد.

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ

حالا فقط کافیست با فشار دادن دکمه هوم شاهد فعال شدن یک نوار به صورت افقی در پایین صفحه نمایش خود شوید و تمام. اگر اهل فیلم و سریال هستید فقط باید در به سرچ برنامه مورد نظر خود مثل نماوا بپردازید تا محتوایی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید، یا اینکه بازی مورد علاقه فرزندتان را سرچ کنید. تمام این موارد بستگی به روحیات کاربر دارد که چه موردی او را سرگرم کند.

در این تلویزیون های با سیستم عامل تایزین امکان اتصال به دستیارهای صوتی Google Acsisstant, Alexa به راحتی فراهم می باشد و از طریق صوتی می توان به جستحوی هر آنچه که می خواهید بپردازید و یا اینکه بین صفحات وب به وب گردی پرداخته و ساعت ها خود را از این طریق سرگرم کنید.

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون سامسونگ AU8000 و BU8000

کیفیت تصویر تلویزیون های اقتصادی سامسونگ

در تلویزیون های اقتصادی سامسونگ می توان به سری تلویزیون های کریستالی، کیولد و نئوکیولد اشاره کرد که هر کدام از کیفیت تصاویر مطلوب و مناسب برخوردار هستند و در بین آن ها از تلویزیون های پایین رده و بالارده هم وجود دارد. کیفیت تصویر در تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ 4k بوده که در حال حاضر در صنعت کیفیت تصویر جزء بهترین ها می باشد که مناسب ترین کیفیت تصویر است.

تلویزیون هایی که از این کیفیت تصویر استفاده کرده اند جزء پرفروش ترین تلویزیون ها در سال های اخیر بوده اند. هر چند که در سری ها بالای نئوکیولد شاهد کیفیت تصویر 8k نیز هستیم اما در این مقاله ما فقط قصد داریم با ارزان‌ترین تلویزیون های سامسونگ بپردازیم که در 8k معمولاً این امکان وجود ندارد. البته نباید نگران این مسئله بود زیرا هنوز برنامه ها و فیلم های زیادی با کیفیت ایت کی ساخته نشده اند و نمی تواند از نخریدن آن خیلی احساس تاسف نمود.

تلویزیون های اقتصادی سامسونگ

وضوح تصویر در تلویزیون های 4k بالا بوده و در آن ها حدود 8 میلیون پیکسل استفاده شده است که این یعنی یک تصویر با کیفیت و وضوح بالا که در این مدل ها با پشتیبانی از HDR کنتراستی که در بین رنگ ها ایجاد می شود بسیار بالا بوده و دامنه رنگی با تونالیته بالا را به صحنه هدیه می دهد و شما شاهد اختلاف در تاریک ترین و روشن‌ترین نقطه تصویر خواهید بود. در تلویزیون های کیولد و نئو کیولد به دلیل استفاده از نقاط کوانتومی این وضوح بالاتراست.

نقاط کوانتومی همچون یک فیلتر تصویر را از خود عبور داده و با استفاده از نور پس زمینه ای که از LED ها ساطع می شود تصویری به روشنایی و درخشانی بالا را به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون های سامسونگ

سمفونی کلاسیک را با صدای واضح

صدا بعد از تصویر از مهمترین ارکان انتخاب یک تلویزیون مناسب می باشد و از تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ صدا از 20 وات تا 60 وات به چشم می خورد. در تلویزیون های 4K معمولی این برند معمولاً صدا در حد 20 وات می باشد که یک صدای نرمال برای تلویزیون های میان رده به حساب می آید اما در تلویزیون های رده بالاتر مثل QLED این میزان تا 60 وات هم می رسد.

این که چه میزان صدایی برای تصویر شما و فضای شما مناسب باشد بستگی به شما دارد اما اگر یک تلویزیون مثل سری AU, BU تهیه می کنید که از محصولات 2021 و 2022 سامسونگ هستند که صدای 20 واتی دارد و شما می خواهید آن را برای سالن بزرگتر استفاده کنید شاید استفاده از یک ساندبار به صورت مجزا کار شما راه بیاندازد و بتوانید از صدای با توان بالاتر لذت ببرید.

در تلویزیون های کیولد ونئوکیولد این برند قابلیت های برای کمک به کیفیت بهتر صدا به میدان آمده اند مثل Q-Symphony که کمک می کند صدا و تصویر با هم هماهنگ باشند و صدا بعد از تصویر حرکت نکند، این مورد را در فیلم های قدیمی به وضوح به چشم خواهید دید که اگر از ساندبار استفاده می کنید ترکیب آن با صدای ساندبار بسیار عالی بوده و می توان اصلاً ساندبار را خاموش نکنید تا با صدای تلویزیون همیشه آماده کار کردن باشد.

بیشتر بخوانید:
بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ BU8000

اتصال به تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ

شما تلویزیونی دارید که باید به دستگاه های دیگر هم متصل شود، مثلاً یک دستگاه DVD را می خواهید به تلویزیون وصل کنید و از دیدن یک فیلم جدید لذت ببرید. پس تلویزیونی که تهیه می کنید با پورت های مورد نیاز شما را داشته باشد. یکی سری از پورت ها از قدیم در تمام تلویزیون ها ثابت بوده است و عملاً هر تلویزیون ساده ای آن ها را در خود داشت. اما با پیشرفت دنیای دیجیتال وسایل هوشمندی که نیاز به اتصال به تلویزیون دارند کمی متنوع تر شده اند.

ارتباطات تلویزیون های اقتصادی سامسونگ

برای این کار نیاز به پورت های تخصصی تر بیشتر حس می شود. در گذشته چیزی به اسم فلش و رم وجود نداشت اما در حال حاضر هر کسی برای انتقال محتوای خود یکی از این موارد را در کنار خود دارد. پس به تلویزیونی نیاز داریم که دارای پورت USB باشد که خوشبختانه تمام مدل های سامسونگ از این ویژگی برخوردار هستند فقط در مدل های مختلف این تعداد متنوع تر می باشند.

وجود جایگاه ارتباطی HDMI در تمام مدل ها در تعداد متفاوت وجود دارد اما پورتی که برای گیمرها هم بسیار مهم است HDMI 2.1 می باشد که فقط در یک سری از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ قرار داده شده است. از راه های ارتباط غیر مستقیم در این تلویزیون های سامسونگ وجود بلوتوث Blutooth  می باشد که می توانید ساندباری که در بالا به آن اشاره شد را از این طریق به تلویزیون متصل کنید و یا اینکه محتوای گوشی خود را بر روی صفحه نمایش به اجرا در آورید.

بیشتر بخوانید:
مقایسه تلویزیون سامسونگ BU8000 و BU8500

پردازش محتوا به صورت حرفه ای

تلویزیون های سامسونگ هوشمند می باشند و از پردازنده در آن ها استفاده شده است که قدرت پردازش محتوا و داده های که به آن داده می شوند را داشته و می توانند صدا و تصویر را پردازش کنند و چیزی را که نمایش می گذارند محتوای با کیفیت عالی و بدون هیچ گونه کدری و نویزی باشد که در تلویزیون های مختلف این برند پردازنده ها متفاوت هستند، مثلاً در نوع Au, Bu پردازنده از نوع کریستالی می باشد.

پردازنده تلویزیون های اقتصادی سامسونگ

تلویزیون های هوشمند نسل جدید سامسونگ دارای ریموت کنترل هوشمند هستند که امکان اتصال به تلویزیون را از راه دور به صورت صوتی امکان‌پذیر می کنند و می توانید تلویزیون را از این طریق خاموش و روشن کنید و یا هر کار دیگری که نیاز دارید را از این طریق انجام دهید. سرعت رفرش در این تلویزیون های متفاوت می باشد واز 50 و 60 هرتز در آن ها قرار دارد تا 120 هرتز که در ارزانترین تلویزیون های سامسونگ نیز می توان از مدل 120 هرتز انتخاب کرد.

انواع تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ

در آخر می رسیم به معرفی تلویزیون های اقتصادی سامسونگ که در سال 2021 و2022 ساخته شده اند و مشخصات کلی وجامعی از آن ها تا بتوانید با شناخت کاملی از این مدل ها به انتخاب بهترین تلویزیون های سامسونگ با قیمت مناسب بپردازیم و در انتها این شما هستید که انتخابی درست و با آگاهی کامل داشته اید و از صرف بودجه ای که انجام داده اید لذت خواهید برد.

تلویزیون های کریستالی سامسونگ

تلویزیون های کریستالی سامسونگ در واقع ساده‌ترین تلویزیون های این برند محسوب می شوند، اما اینکه می گوییم ساده منظور ساده‌تر از کیولد و نئوکیولد می باشند وگرنه این مدل های خود از کیفیت تصویر 4k با توان صوتی 20 وات برخوردار می باشند که جزء بهترین موارد می باشند. تلویزیون های کریستالی در دو سری AU, BU به ترتیب در سال ها 2021, 2022 ساخته شده اند.

سرعت رفرش در این مدل ها 60 هرتز می باشد اما در مدل AU9000 شاهد سرعت 120 هرتز هم هستیم که سرعتی مناسب برای بازی و حرکت تصاویر در صحنه هایی با حرکت سریع می باشد. در این تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ وجود پردازنده هوشمند Crystal Processor 4K اجازه وجود هیچ تصویر و صدای بی کیفیتی را نخواهد داد و چیزی که دریافت می کنید به شدت واضح و کامل بوده و ارتقاء پیدا می کند.

در بین تلویزیون های کریستالی موردی که آن را خیلی مهم کرده است وجود تنوع سایزبندی در آن ها می باشد که دست خریدار را در انتخاب باز گذاشته و شما می توانید هر سایزی که می خواهید بسته به فضای مورد نظر خود از آن ها انتخاب نمایید و به بهترین مدل مورد نظربرسید.

بیشتر بخوانید:
بررسی تخصصی تلویزیون نئو کیولد سامسونگ

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ کیولد

شاید به خود بگویید تلویزیون های کیولد که جزء تلویزیون های لوکس محسوب می شوند اما خب خیلی از افراد دوست دار تلویزیون های اولد و کیولد هستند و به خاطر قیمت بالای تلویزیون های اولد در سایر برند ها به سراغ تلویزیون های کیولد می روند که در بین آن ها می توان به تعدادی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های کیولد دسترسی پیدا کرد.

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ کیولد

تلویزیون کیولد از شگفتی های این برند می باشد که با فیلتر نوری که در صفحه نمایش خود به واسطه ذرات کوانتومی دارد تصاویر با درخشندگی بالا را به نمایش بگذارد و چیزی که مشاهده می کنید تصویری با روشنایی فوق‌العاده می باشد. در تلویزیون های اقتصادی سامسونگ کیولد شما می توانید شاهد سرعت رفرش 120 هرتزی باشید که از پورت HDMI 2.1 نیز در این مدل ها استفاده شده است و امکان اتصال هر نوع کنسولی را فراهم می کند.

نئوکیولد جادویی در تصاویر سامسونگ

آخرین محصولی که سامسونگ در تلویزیون های خود استفاده کرده است تلویزیون های نئوکیولد می باشند که جزء تلویزیون های رده بالا به حساب آمده و از تولیدات 2021 و 2022 این شرکت می باشند. این تلویزیون ها از سری کیولد گرانتر تمام می شوند اما خب از لحاظ کیفیت تصویر به نسبت بالاتر هم می باشند. تلویزیون های نئوکیولد فقط در سایزهای بزرگ ساخته شده اند.

تابیده شدن نور در نئوکیولدها کمی حرفه ای تر از کیولدها می باشد و در این مدل های از تعداد زیادی Mini LED در زمینه آن ها استفاده شده است که هر کدام از آن ها نور را به صورت جداگانه منتشر می کنند و چیزی که در آخر می بینید تصویربا ظرافت بیشتر و وضوح بالاتر می باشد، یعنی شما هیچ نقطه ای از صحنه را از دست نمی دهید و وجود Quantum Mini LED استفاده شده در این تلویزیون های تاثیر مستقیم بر میزان وضوح رنگ ها و کیفیت رنگ دارد که تصویر را با رنگ طبیعی به نمایش می گذارد.

ارزانترین تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های Neo QLED در کیفیت تصویر 4K  و8K ساخته شده اند که در این مقاله روی بحث ما با مدل های فورکی می باشد که قیمت معقول تری به نسبت سری ایت کی دارند. سرعت رفرش در این مدل ها 120 هرتز بوده و توان صوتی که مشاهده می کنیم 60 وات می باشد که صدای بسیار عالی با قدرت انتشار سه بعدی را دارا می باشد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ارزانترین تلویزیون های سامسونگ پرداختیم و در حال حاضر می‌دانیم که تلویزیون های سامسونگ دارای چه ویژگی هایی هستند و اگر بخواهید از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ انتخاب کنیم باید به چه فاکتورهایی پرداخته و چه مواردی را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا یک تلویزیون با قیمت معقول خریداری کنیم.

تلویزیون های کریستالی ساده‌تر با سایزبندی متنوع تری هستن و جزء تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ محسوب می شوند. اما اگر تلویزیونی جدیدتر با صفحه نمایش شیک تر و نازک‌تر می خواهید باید به سراغ مدل های کیولد و شاید هم نئوکیولد بروید تا یک انتخاب لوکس تری داشته باشید که این انتخاب شیک یکی از موارد ضروری برای کسانی که به بازی علاقه مند هستند می باشد.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01 تلویزیون اقتصادی سامسونگ قابلیت بازی دارند؟

سری های کیولد و نئوکیولد کلاً دارای قابلیت گیمینگ هستند در سری های کریستالی هم مدل AU9000 از این قابلیت پشتیبانی می کند.

02تلویزیون های ارزان قیمت ارزش خرید دارند؟

این به شما بستگی دارد که کدام مدل از بین این مدلها را انتخاب نمایید که نیاز شما را در این مورد برطرف نماید.

03 می توان از نئوکیولد به عنوان تلویزیون اقتصادی نام برد؟

برای افرادی که به اولد علاقه دارد خرید نئوکیولد به صرفه تر خواهد بود با توجه به اینکه نئوکیولدها 4K و 8K دارند و مدل های 4K از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزانترین تلویزیون های سامسونگ 2022 – 2021”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *