رونمایی از بهترین تلویزیون های فیلیپس که یکی از کارآمدترین های بازار رقابتی به شمار می آیند، می تواند در افزایش وسوسه خرید این دسته از محصولات فیلیپس موثر باشد. مدت زمان زیادی است که این برند نامی فعالیت خود را در زمینه تولید تلویزیون های برتر آغاز کرده است و با توجه به مدل های پر طرفدار، به ضوح شاهد موفقیت این کمپانی خواهید بود. نمایش تصاویر زنده، پخش صدای فراگیر و نور محیطی بی رقیب را می توان اصلی ترین ویژگی تلویزیون های این کمپانی عنوان کرد. فیلیپس با اتخاد بهترین ویژگی ها جهت ارائه تجربه تلویزیونی فوق العاده برای کاربران خود سعی دارد که لحظات دیداری تکرار نشدنی را خلق نماید. رزولوشن تصویر در بهترین تلویزیون های فیلیپس 4K بوده و تصاویر نفس گیر را به تصویر می کشد.

بهره‌گیری از فناوری های ارتقا دهنده تصویر تا حد زیادی در بهبود رزولوشن تصویر موثر بوده اند و زمینه خلق صحنه های نایاب را امکان‌پذیر کرده اند. پشتیبانی از فناوری Ambilight را می توان اصلی ترین وجه تمایز محصولات این کمپانی با دیگر تلویزیون های بازار دانست. امبیلایت یا نور محیطی به پخش نورهای رنگی متناسب با محتوای در حال پخش اطلاق می شود که تجربه بصری فوق‌العاده را امکان‌پذیر خواهند کرد. فناوریDolby Vision را می توان عضو پایه ثابت تلویزیون فیلیپس عنوان کرد که تصاویر سینمایی را در کیفیت و وضح عالی در معرض دید قرار می دهند.

 فیلیپس با رونمایی از تلویزیون های سری اولد سعی دارد که قدمی فراتر از اولدهای معمولی بردارد و به نوعی نگاه های زیادی را به سمت این سری از محصولات خود متمایل سازد. فیلیپس در دو مدل OLED586 و OLED706 از نمایشگر OLED استفاده کرده است که با شروع رقابتی جدید با تلویزیون های اولد ال جی سعی دارد پا به پای این برند نام آوازه، وضوح عالی از محتوای بصری را قابل رویت سازد. فیلیپس تنها به این بخش از ماجرا اکتفا نکرده است و با تولید تلویزیون های جدید خود بر پایه‌ی فناوری MiniLED سعی بر شروع رقابتی تنگاتنگ با برند سامسونگ و ال جی دارد. تلویزیون PML9506 از نمایشگر مینی LED بهره برده که توجه کاربر را به عمق تصاویر بی همتا سوق می‌دهد.

بهره‌گیری از پردازنده عالی و توان صوتی کم‌نظیر را می توان از مزیت های عالی این تلویزیون عنوان کرد. در ادامه نیز مدل های دیگر بهترین های فیلیپس را معرف حضورتان خواهیم کرد. طراحی زیبا، بدنه باریک و مقاومت بالا را می توان اصلی ترین ویژگی در تلویزیون‌های فیلیپس عنوان کرد که منجر به جذابیت بیشتر آن ها شده است. کاهش حاشیه اطراف نمایشگر نقش بسزایی در جذابیت ظاهری داشته و قطعا مانع حواس پرتی شما خواهد شد. پلتفرم جذاب اندروید را می توان شاخصه اصلی تلویزیون های فیلیپس تلقی کرد که با ارائه سرگرمی های متنوع شما را به سمت تجربه تلویزیونی عالی سوق می دهند. قیمت بهترین تلویزیون های فیلیپس در فروشگاه افرالند متنوع بوده و کاربر بر اساس نیاز با انتخاب تلویزیون ایده آل هزینه خواهد کرد.

تلویزیون فیلیپس PML9506

تلویزیون فیلیپس PML9506 مبتنی بر تکنولوژی MINILED ضمن رسیدن به ارتفات بالای تجربه بصری تکرار نشدنی روانه بازار شده است. با وارد شدن برند فیلیپس به عرصه تولید تلویزیون های مینی LED قطعا باید خود را برای رقابتی تنگاتنگ آماده کرده باشد، زیرا رقبای ال جی و سامسونگ بهترین MINILED ها را روانه بازار کرده اند. بهره گیری از هزاران چراغ کوچک منجر به پخش روشنایی خیره کننده بر روی نمایشگر شده است که نمایش صحنه های طبیعی را ممکن ساخته اند تا مشاهده جزئیات دقیق از صحنه های دلخواه امکان پذیر باشد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون 4K می باشد که مشاهده کیفیت عالی از محتوای نایاب را امکان پذیر می سازد.

تلویزیون فیلیپس PML9506

پردازشگر تصویر P5 AI Perfect Picture Engine نمایش صحنه های طبیعی و زنده را در کیفیت واقعی ممکن می سازد و با آنالیز محتوای بصری قطعا هر صحنه را در بهترین وضوح آن در معرض دید قرار می دهد. با این وجود در کنار این تلویزیون اطمینان حاصل خواهید کرد که هر تصویر را در رزولوشن واقعی آن مشاهده خواهید کرد. پشتیبانی از برترین امکانات گیمینگ لحظات پر هیجانی را برای شما خلق خواهند کرد. تاخیر ورودی کم بوده و پورت HDMI 2.1 از مشخصات عالی این محصول به شمار می آیند. البته باید گفت که Ambilight 4 طرفه در این محصول علاوه بر بهبود طراحی قطعا تجربه بصری فراگیر تر را به ارمغان خواهد آورد و تجربه بازی را برای شما لذت بخش تر کرده است.

این محصول کم نظیر به عنوان تلویزیونی بالا رده در دسته بهترین تلویزیون های فیلیپس جا خوش کرده است که از نسخه 10 سیستم عامل اندروید پشتیبانی به عمل آورده است. دستیار صوتی گوگل و الکسا در اختیار شما قرار گرفته تا به راحتی هر گونه دستور صوتی از طریق صدای کاربر اجرا شود. طراحی ظاهری تلویزیون PML9506 قطعا باب سلیقه شما بوده و حاشیه باریک آن قطعا زیبایی را بیش از هر زمان دیگر آشکار می سازد. خرید تلویزیون فیلیپس PML9506 را به شما که خواهان خرید یک تلویزیون عالی با مشخصات خیره کننده هستید، پیشنهاد می کنیم.

  • صفحه نمایش: MiniLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: P5 AI Perfect Picture Engine
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 50 وات
  • سیستم عامل: اندروید
مدلرفرش ریت پنل
تلویزیون فیلیپس OLED 856120HzOLED
تلویزیون فیلیپس OLED 706120HzOLED
تلویزیون فیلیپس OLED807120HZOLED
تلویزیون فیلیپس OLED 907120HZOLED
تلویزیون فیلیپس OLED 937120HZOLED
تلویزیون های اولد فیلیپس 2022

فیلیپس در سال 2022، نسخه آپدیت شده اولدهایش را روانه بازار کرد که می توان گفت تمام آن ها با رفرش ریت 120 هرتز، گیمینگ می‌باشند؛ در این میان مدل‌هایی مانند تلویزیون فیلیپس OLED 907 یکی از بهترین دستاوردهای سال 2022 است که طراحی شیک و متفاوتی دارد و یک اندروید تی وی مدرن می‌باشد؛ همچنین اگر مد نظر شما قیمتی پایین‌تر است می توانیم تلویزیون فیلیپس 706 از خانواده اولدهای همین سال را به شما معرفی کنیم.

تلویزیون فیلیپس OLED 856

ال جی با عرضه تلویزیون فیلیپس OLED 856 گسترده تولیدات خود را ارتقا بخشیده و به نوعی می خواهد تخصص خود را در زمینه تولید تلویزیون های اولد به رخ بکشاند. درخشش عالی و روشنایی فوق‌العاده بر روی نمایشگر تلویزیون حاکم بوده و جزئیات دقیق را برای شما قابل رویت می سازد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون 4K بوده که با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز نمایش محتوای بدون لرزش و تاری را برای شما امکان‌پذیر می سازد. پردازنده تصویر P5 AI Perfect Picture Engine بوده که تجربه تماشای محتوای با کیفیت را برای شما به ارمغان آورده تا لحظات بصری خیره کننده را امکان‌پذیر سازد.

فرمت های HDR جهت ارائه محتوای بی نقص رنگی به مشخصات تصویری این تلویزیون راه یافته اند که با کیفیت ترین صحنه ها را خلق خواهند کرد. در کنار رزولوشن تصویر خیره کننده بلندگوهای قدرتمند نیز منجر به پخش صدای با کیفیت خواهند شد. سیستم بلندگوی این تلویزیون 2.1 کاناله بوده که صدا را در توان 50 وات پخش خواهند کرد. فناوری تقویت دیالوگ در این تلویزیون استفاده شده تا شنیدن جزئیات کامل صدا در توان بالا برای شما امکان پذیر باشد. امکانات هوشمند عالی در این تلویزیون استفاده شده که زمینه دسترسی به جدیدترین سرگرمی ها فراهم شده است.

تلویزیون فیلیپس OLED 856

سیستم عامل تلویزیون اندروید بوده و از نسخه 10 بهره گرفته است که با وجود رابط کاربری راحت تجربه تلویزیونی لذت بخش را به ارمغان می آورد. امکان جستجوی راحت توسط دستیار صوتی گوگل و الکسا برای شما امکان پذیر شده که به وسیله آن به راحتی می توانید دستور صوتی خود را اعمال سازید و در کمترین زمان شاهد پاسخگویی به آن باشید. امکان اجرای بازی هیجانی به وسیله پیشرفته ترین امکانات گیمینگ برای شما فراهم شده است. پورت HDMI 2.1 برای این محصول در نظر گرفته شده که با وجود تاخیر وردی کم و پاسخ گویی سریع قطعا لذت بخش ترین تجربه گیم را خواهید داشت.

  • صفحه نمایش: OLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: P5 AI Perfect Picture Engine
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 50 وات
  • سیستم عامل: اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های 2022

قیمت تلویزیون فیلیپس OLED 706

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های فیلیپس که در مشخصات عالی روانه بازار شده است، تلویزیون OLED 706 می باشد که در کیفیت و مشخصات عالی روانه بازار شده است. این تلویزیون بی نظیر نیز از جمله اولد های موجود در بازار می باشد که برای ارائه با کیفیت ترین محتوا، روشنایی نمایشگر را به وسیله پیسکل های خود نور تامین خواهد کرد. رزولوشن تصویر همچون اکثر تلویزیون های محبوب در این تلویزیون نیز 4K می باشد که بهترین لحظات بصری را با ارائه محتوای با کیفیت به ارمغان آورده است. دالبی ویژن به عنوان عامل اصلی نمایش محتوای سینمایی محتوا را در وضوح رنگی عالی قابل رویت می سازد. پردازنده تصویر P5 GEN5 بوده که زمینه خلق صحنه های طبیعی را امکان پذیر ساخته است.

قیمت تلویزیون فیلیپس OLED 706

دالبی اتموس به عنوان فناوری کارآمد در زمینه تقویت صدا نقش مهمی بر عهده داشته و پخش صدای فراگیر را امکان پذیر خواهد کرد. سیستم صوتی این تلویزیون نیز همانند تلویزیون اولد قبلی با کیفیت بوده و صدا را در توان 50 وات انتشار خواهد داد. با وجود پشتیبانی از امکانات گیمینگ عالی در این تلویزیون نیز می توان تجربه بازی فوق العاده را تجربه کرد. رفرش تصویر 120 هرتز بوده، تاخیر ورودی کم، پاسخ گویی سریع و پورت HDMI 2.1 از جمله مشخصات عالی این محصول به شمار می آید که گیم پلی روان را برای شما امکان پذیر خواهند کرد. قیمت تلویزیون فیلیپس OLED 706 نسبتا بالا بوده و برای خرید آن قطعا باید هزینه زیادی را متقبل شویید.

  • صفحه نمایش: OLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: P5 GEN5
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 50 وات
  • سیستم عامل: اندروید
مدل  رفرش ریتپنل
تلویزیون فیلیپس PUS 855660HzLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 790660HzLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 943560HzLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 740660HZLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 800760HZLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PML 9507120HZLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 8517120HZLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 8807120HzLCD/LED
تلویزیون فیلیپس PUS 8887120HZLCD/LED
تلویزیون های فیلیپس 2022

کمی پیش‌تر گفتیم که تمام تلویزیون های اولد فیلیپس مناسب بازی هستند اما در این بخش مدل هایی را داریم که با رفرش ریت 60 هرتز تولید شده اند یعنی تنها مناسب تماشای فیلم و مسابقات فوتبال می باشند که از این مدل‌ها می‌توان به تلویزیون فیلیپس PUS7906 اشاره کرد؛ همچنین یک مل دیگر برای گیمرها در این سری، تلویزیون فیلیپس PUS8887 است که سازگار با آخرین نسل از کنسول های بازی می باشد.

تلویزیون فیلیپس PUS 8556

فیلیپس به عنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون های با کیفیت از برترین های خود رونمایی کرده است. تلویزیون فیلیپس PUS 8556 یکی از بهترین های فیلیپس به شمار می آید که با به روزترین امکانات همراه شده است تا تجربه تلویزیونی فراتر از انتظار را ارائه دهد. این مدل جدید همچون سایر تلویزیون ها به صورت هوشمند روانه بازار شده است که سیستم عامل اندروید با کاربری ساده و جذاب تجربه ای جدید با دسترسی به سرگرمی های گسترده را به ارمغان می آورد. نسخه این سیستم عامل 10 بوده که امکان استفاده از جدیدترین برنامه ها را به ارمغان آورده است.

امکان اعمال دستور صوتی به وسیله دستیار صوتی برای شما امکان پذیر شده است که امکان اعمال سریع و راحت دستورات صوتی را فراهم ساخته ست. حافظه داخلی 16 گیگابایت بوده که امکان ذخیره سازی برنامه های دلخواه را به شما می دهد. برای نمایش کیفیت تصویر واقعی از محتوای خیره کننده این تلویزیون از رزولوشن تصویر فورکی پشتیبانی کرده است. پردازشگر تصویر P5 در این تلویزیون استفاده شده که توسط آن تجربه بصری جدید و ارتقا یافته خواهید داشت.

تلویزیون فیلیپس PUS 8556

فناوری Dolby Vision و HDR10+ نیز به صورت کارآمد وضوح و کنتراست تصاویر را افزایش خواهند داد تا تجربه تماشای تصاویر زنده واقعی برای شما امکان پذیر باشد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده که صدا را در توان 20 وات انتشار خواهد داد. فناوری A.I. Sound سیستم بلندگوی این تلویزیون را تقویت خواهد بخشید و صدا را به صورت ارتقایافته انتشار می دهد.

  • صفحه نمایش: LCD/LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: P5 AI Perfect Picture Engine
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 20 وات
  • سیستم عامل: اندروید

مقاله مرتبط:
بهترین تلویزیون های ال جی

تلویزیون فیلیپس PUS 7906

جایگاه بهترین تلویزیون های فیلیپس به تلویزیون فیلیپس PUS 7906 تعلق گرفته است که محصولی کارآمد با پنل IPS ضمن ارائه زاویه دید گسترده می باشد. فیلیپس به عنوان برندی نامی در این تلویزیون کم‌نظیر برترین تکنولوژی را در پیش گرفته است که تجربه ای جدید از تماشای محتوای با کیفیت را به شما وعده می دهد. رزولوشن تصویر 4K است که تجربه دیدن محتوای خیره کننده را در رزولوشن بالا امکان‌پذیر می سازد. برای اینکه بتوان بیشتر از نمایش محتوای نفس گیر اطمینان حاصل کرد، در این تلویزیون از پردازنده چهار هسته ای استفاده شده است که تصاویر را با رزولوشن واقعی آن قابل رویت می سازد. رفرش ریت تصویر 60 هرتز بوده که تصاویر را ران و بدون لرزش و تاری قابل رویت می سازد.

تلویزیون فیلیپس PUS 7906

قابلیت Ambilight به عنوان پای ثابت تلویزیون های فیلیپس در این تلویزیون نیز استفاده شده است که نور های رنگی مرتبط با محتوای در حال پخش را انتشار می دهد. Dolby Vision به عنوان فناوری تصویر کارآمد در این تلویزیون استفاده شده است که توسط آن می توان از نمایش محتوای سینمایی در وضوح رنگی بالا اطمینان حاصل کرد. سیستم صوتی این تلویزیون نیز مطلوب بوده و صدا را در توان 20 وات انتشار می دهد که برای دریافت صدای فراگیرتر باید به فکر خرید یک ساندبار کارآمد باشید.

 سیستم عامل این تلویزیون اندروید بوده که از نسخه 10 بهره می برد با این وجود استفاده از به روزترین برنامه ها برای شما امکان پذیر شده است. البته پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل نیز فراموش نشود. با این اوصاف خرید تلویزیون فیلیپس PUS 7906 را به آن دسته از افراد که به دنبال تلویزیونی قیمت مناسب تر می باشند پیشنهاد می کنیم.

  • صفحه نمایش: LCD/LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: چهار هسته ای
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 20 وات
  • سیستم عامل: اندروید

تلویزیون فیلیپس PUS 9435

تلویزیون فیلیپس PUS 9435 با پنل VA محصول 2020 روانه بازار شده است. این تلویزیون کم نظیر در طراحی مدرن با بدنه کم ضخامت و نمایشگر بی حاشیه روانه بازار شده است که زیبایی و شکوه را به پذیرایی شما باز می گرداند. رزولوشن تصویر این تلویزیون نیز فورکی می باشد که تصاویر را در کیفیت بالا با وضوح دقیق قابل رویت می سازد تا درک جزئیات عمیق بیش از هر زمان دیگر برای شما امکان پذیر باشد. پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده تصویر از جمله دالبی ویژن، HDR10 و HLG در این تلویزیون زمینه نمایش کنتراست عالی در کنار رنگ های نفس گیر را به ارمغان آورده اند.

تلویزیون فیلیپس PUS 9435

فناوری Ultra Resolution زمینه ارتقای رزولوشن را به عمل آورده است تا در هر صورت از تماشای محتوای ارتقا یافته لذت ببرید. هوشمند بودن این تلویزیون توانسته محبوبیت آن را در میان کاربران چند برابر افزایش دهد. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکان دسترسی به محتویات جذاب و سرگرمی های گسترده را به ارمغان آورده است. دستیار صوتی Alexa و Google Assistant قطعا تجربه تعامل راحت تر را برای شما به ارمغان آورده اند و کاربر می تواند دستور صوتی خود را به راحتی اعمال سازد و شاهد پاسخگویی سریع به آن باشد. سیستم صوتی این تلویزیون نیر قدرتمند بوده و صدا را در توان 50 وات انتشار خواهد داد.

  • صفحه نمایش: LCD/LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • پردازشگر: P5
  • فرمت: HDR10, HLG
  • توان صدا: 50 وات
  • سیستم عامل: اندروید
  • P5 AI Perfect Picture Engine