۲۶ مهر ۱۴۰۱

تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی

تلویزیون سری 9 سال 2023-2022

ال جی؛ سامسونگ و سونی سه شرکت مطرحی هستند که در دنیای تلویزیون ها با هم رقابلت می پردازند. علاوه بر تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی هر سه شرکت تلویزیون های سری 7؛ 8 و غیره را ارائه می دهند. اگر به دنبال خرید جدیدترین تلویزیون سری 9 هستید کافیست مدل های معرفی شده در این مقاله را بررسی کنید. تا به یک کلیت عالی در مورد این تلویزیون ها برسید. در واقع بهترین تلویزیون های سری 9 می توانند شامل رده های مختلفی باشد، اما هر چه هست همه رده بالا هستند.

تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی سبکی جدید از تکنولوژی های نوین در بستر قابلیت های هوشمند هستند که سلطان بلامنازع بین تلویزیون های در رده های مختلف می باشند.

هر تلویزیون دارای امکانات و قابلیت های مهمی می باشد که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارا هستند و می توانند کاری کنند شما آن را انتخاب کنید و یا اینکه از انتخاب آن سرباز بزنید. در این تلویزیون هایی که امروز مورد بحث ما هستند و از سری 9 می باشند، باید گفت در هر رده آخرین امکانات آن رده را شامل حال خود کرده اند. مثلا در تلویزیون نانوسل ال جی نانو 90 هر امکاناتی که یک نانوسل می تواند در خود داشته باشد را دارا است، اما ممکن است این امکانات از رده پایین یک کیوند کمتر باشد.

پس سری 9 که بحث کیفیت آن ها را مطرح کردیم در واقع بهترین در رده خود می باشد و نمی توان گفت بهترین همه می باشد. تلویزیون سری 9 هر برندی شامل انواع کیفیت ها و پنل های متفاوت می باشد که همه آن ها را تحت بررسی قرار می دهیم.

تلویزیون های بالارده ال جی

مدل‌های بالارده و پیشرفته سری 9 تلویزیون ال جی در سال 2022 از پردازنده آلفا 7 و آلفا 9 استفاده خواهند کرد. رفرش ریت این دستگاه ها معمولا 120 هرتزی خواهند بود. چنین پردازنده و رفرش ریتی گزینه های ایده آل را برای گیمرها فراهم می آورند. لوکال دایمینگ؛ کنتراست بالا؛ وضوح بالا و رنگ های دقیق و طبیعی تصویری واقع گرایانه را برای کاربران فراهم می آورد تا از اجرای بازی ها؛ مشاهده فیلم ها و … خود لذت ببرند.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون ال جی NANO902021
تلویزیون ال جی NANO952022
تلویزیون ال جی NANO962022
تلویزیون ال جی QNED902022
تلویزیون ال جی QNED952022
تلویزیون ال جی QNED962022

تلویزیون سری 9 ال جی مدل NANO90

همانطور که از نام NANO90 می توان حدس زد؛ این دستگاه یک تلویزیون نانوسل است که کیفیت 4K را ارائه می دهد. معمولا تلویزیون های نانوسل کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهند و شما می توانید کوچک ترین جزئیات را دریافت کنید. به دلیل استفاده از نور پس زمینه DIRECT LED روشنایی یکنواختی ایجاد خواهد شد که به نوبه خود منجر به تولید رنگ های سیاه تیره تر و رنگ های سفید درخشان تر خواهد شد.

فناوری هایی مانند Ultra Luminance و Image Enhancing به ارائه کیفیت بالاتر تصویر کمک می کنند و حتی به دلیل استفاده از فناوری Wide Viewing Angle شما می توانید بدون تحریف رنگ و تصویر؛ در هر زاویه ای که هستید کیفیت تصویر عالی را دریافت کنید.

کیفیت رنگ ها در تلویزیون نانوسل نانو 90 ال جی

این دستگاه به سیستم صوتی دو کاناله مجهز است و حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد. پردازنده α7 Gen 3 Processor 4K وظیفه پردازش این صوت و تصویر را به عهده دارد. این پردازنده به ارتقاء کیفیت محتوای بی کیفیت تا نزدیک به 4K کمک می کند و تصاویر را با پایگاه داده هایی که در اختیار دارد مقایسه می کند و فریم ها خالی را با تصاویری مناسب پر می کند. پردازنده با حذف نویز و لرزش تصویر به شما کمک می کند تا بازی ها و فیلم های اکشنی که دارای صحنه های سریعی هستند را تماشا کنید.

فناوری فری سینک؛ تاخیر ورودی کم؛ ALLM و VRR؛ HGiG به گیمرها اجازه می دهد تا یک بازی بدون تاخیر یا گیم پلی روان را تجربه کنند. با وجود 4 پورت HDMI2.1 و HDMI2.0 و 3 درگاه USB می توانید لپ تاپ؛ گوشی هوشمند، تبلت؛ کنسول بازی و سایر دستگاه های هوشمند خود را به تلویزیون نانو 90 ال جی متصل کنید.

تلویزیون نانوسل NANO99 ال جی

اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تر از نانو 90 ال جی هستید ما به شما تلویزیون سری 9 ال جی مدل NANO99 را پیشنهاد می کنیم. این تلویزیون 8K بوده و از فناوری نانوسل، نور پس زمینه Full Array؛ قابلیت Dimming Pro پشتیبانی می کند که همه اینها منجر به روشنایی بالاتر؛ رنگ سیاه تیره تر و رنگ سفید درخشان تر می شود.

پردازنده نانو 99 نسبت به مدل نانو 90 ارتقاء چشمگیری داشته است. حالا تراشه α9 Gen 3 AI Processor 8K مسئولیت پردازش صوت و تصویر را به عهده گرفته است و با سرعت و دقت بالاتر کارهای خود را انجام می دهد. در کنار همه اینها بلندگوهایی که دارد توان خروجی 60 وات را ارائه می دهد که صدای فراگیرتر و قدرتمندتر را تولید می کنند. طراحی گالری، شیک و ساده آن منجر به زیباتر شدن فضای داخلی شما خواهد شد.

تلویزیون ال جی NANO99

استند دو شاخه مانند تلویزیون به خوبی توان نگهداشتن صفحه نمایش از دو طرف را دارد. تلویزیون نانوسل NANO99 سری 9 ال جی از پنل IPS استفاده می کند و همین موضوع نشان می دهد که شما می توانید زوایه دید گسترده تری داشته باشید. فناوری هایی مانند Nano color به تولید رنگ های واضح کمک می کنند و شما می توانید از پنل رنگ گسترده برای دستیابی به تصاویر طبیعی تر استفاده کنید. شما می توانید به کمک 4 پورت HDMI و 3 پورت USB انواع دستگاه های سازگار خود را به تلویزیون متصل کنید و اطلاعات خود را در یک صفحه نمایش بزرگتر با دیگران به اشتراک بگذارید.

تلویزیون ال جی مدل QNED90

تلویزیون ال جی مدل QNED90 یکی دیگر از تلویزیون های فورکی است که این شرکت در سال 2021 به بازار عرضه کرد. این تلویزیون رسی 9 ال جی در رنگ نقره ای و مشکل تولید شده است و به راحتی با هر دکوراسیونی سازگاری دارد. تلویزیون هوشمند ال جی از سیستم عامل WebOS استفاده می کند و با کمک پردازنده آلفا 7 نسل 4 کارهای پردازش خود را پیش می برد. با استفاده از قابلیت AIRPLAY می توانید  گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتواهای خود را با دوستان و اعضای خانواده در یک صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید.

پشتیبانی از هشدار ورزشی به این معناست که شما حتی در هنگام مشاهده فیلم ها یا انجام کارهای دیگر خود می توانید اعلان هایی را دریافت کنید که اطلاعاتی را در مورد تیم ورزشی مورد علاقه تان؛ مسابقات ورزشی و غیره ارائه می دهد. سیستم عامل WebOS به شما اجازه دانلود برنامه ها و استفاده از سرویس های استریم را می دهد.

بررسی تلویزیون ال جی QNED90

 با استفاده از هوش مصنوعی ال جی سعی کرده است که کیفیت صدا و تصویر فوق العاده را ارائه دهد. تلویزیون ال جی مدل QNED90 هم از سیستم صوتی 20 واتی پشتیبانی می کند و شما می توانید هیجان انگیزترین صداها را در هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود دریافت کنید. این دستگاه دارای 4 پورت HDMI (از جمله HDMI 2.1) و 3 پورت USB است و شما می توانید دستگاه های ذخیره سازی؛ کنسول های بازی و دستگاه های سازگار مانند لپ تاپ را به آن وصل کنید.

بهترین تلویزیون سری 9 سامسونگ

تلویزیون های سری 9 سامسونگ 2021 از رنگ های نانو کریستال استفاده می کنند که رنگ هایی فرا از قدرت بینایی شما را ارائه می دهند. این دستگاه ها خالص ترین رنگ های مشکی و سفید را ارائه می دهند. قابلیت Peak Illuminator Pro با منجر به بهبود نور پس زمینه می شود و روشنایی به طور قابل توجهی ارتقاء پیدا می کند که به نوبه خود منجر به تولید کنتراست بالا می شود. در جدول زیر لیست تلویزیون سامسونگ سری 9 که جزو پرفروش‌ترین مدل‌ها هستند را مشاهده می‌کنید.

مدلسال تولید
تلویزیون سامسونگ QN90B2022
تلویزیون سامسونگ S95B2022
تلویزیون سامسونگ QN90C2023
تلویزیون سامسونگ S90C2023
تلویزیون سامسونگ S95C2023

تلویزیون سامسونگ AU9000 مدل 2021

AU9000 یکی دیگر از محصولات سال 2021 است که از پنل کریستالی استفاده می کند و به لطف پردازنده Crystal Processor 4K عملکرد سریعی را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه کیفیت فورکی یا رزولوشن 2160×3840 پیکسل را ارائه می دهد و شما می توانید کنتراست بالا را در کنار وضوح بالا داشته باشید و حتی جزئیات را در تاریکترین صحنه های فیلم مشاهده کنید. فناوری های مختلف Pure Color؛ HDR؛ HLG منجر به افزایش این کیفیت تصویر می شود. رفرش ریت 120 هرتز باعث می شود که این تلویزیون گزینه ای ایده آل برای گیمرها باشد.

صدای تلویزیون توسط سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی تامین می شود که با استفاده از فناوری هایی مانند Dolby Digital Plus و Dialog Enhancement می توانید کیفیت صدای بالایی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از سیستم عامل تایزن شما می توانید از قابلیت های هوشمند تلویزیون به راحتی استفاده کنید.

حتی با استفاده از ریموت کنترل سامسونگ می توانید دستگاه های مختلف خود را کنترل کنید و برای هر دستگاه دیگر نیازی به یک ریموت جداگانه نخواهید داشت. با قابلیت Tap View می توانید با گوشی خود به کناره تلویزیون سامسونگ خود ضربه آرامی بزنید تا فورا گوشی شما متصل شود و اطلاعات خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. قابلیت Multi View به شما کمک می کند تا صفحه نمایش تلویزیون خود را تقسیم کنید و به طور همزمان فیلم های مورد علاقه تان را مشاهده کنید.

QN90A یکی از تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی

تلویزیون سری 9 سامسونگ از سیستم عامل تایزین 6.0 استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا به راحتی به اینترنت متصل شوید و از محتواهای مورد علاقه خود استفاده کنید. این دستگاه سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی؛ الکسا و گوگل استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از فرامین صوتی دستگاه خود را کنترل کنید.

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN90A مدل 2021 از سیستم صوتی 4.2.2 کاناله با توان خروجی 60 وات پشتیبانی می کند و یکی از دستگاه هایی است که کیفیت صدای بالایی را ارائه می دهد. قابلیت های صوتی دالبی دیجیتال و دیجیتال پلاس و فناوری جدید دالبی 5.1 دیکدر به ارائه این کیفیت صدای بالا کمک می کنند تا در هیجان انگیزترین صحنه های فیلم تپش قلب خود را احساس کنید.

 QN90A از نور پس زمینه جدید Mini LED استفاده می کند و از رفرش ریت 120 هرتز و پورت های HDMI 2.1 پشتیبانی می کند؛ بنابراین اگر به دنبال تلویزیون گیمینگ هستید به خوبی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. پردازنده جدید سامسونگ که Neo Quantum Processor نام دارد صحنه های مختلف فیلم ها را تجزیه و تحلیل می کند و حتی محتوا را بر اساس روشنایی اتاق ارائه می دهد و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق محتواها را با کیفیت بالاتر ارائه می دهد. فناوری Motion Xcelerator Turbo+ به اجرای روان تر و سریعتر بازی ها کمک می کند.

بهترین تلویزیون سری 9 جدید سونی

سونی در سال 2021 تلویزیون های OLED و LED خود را به بازار معرفی کرد. این دستگاه ها از قابلیت هایی مانند HDMI 2.1 ؛ پردازنده Cognitive Processor XR؛ سیستم عامل Google TV، رزولوشن فورکی؛ رفرش ریت 120 هرتز و غیره پشتیبانی خواهند کرد. در ادامه ما شما را با لیستی از نمایشگرهای سری 9 تلویزیون سونی آشنا می‌کنیم.

مدلسال تولید
تلویزیون سونی X90K2022
تلویزیون سونی X95K2022
تلویزیون سونی X90L2023
تلویزیون سونی X95L2023

تلویزیون سونی X90J

یکی دیگر از محصولات 2021 و روزی که در این مقاله خدمت شما معرفی خواهیم کرد تلویزیون سونی X90J است. این دستگاه در 4 اندازه 50؛ 55، 65 و 75 اینچ تولید شده است. تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X9000J از بک لایت Full Array LED و پردازنده Cognitive Processor XR استفاده می کند. پردازنده XR نسبت به پردازنده های قبلی قدرت پردازش و سرعت بالایی دارد.

وضوح تصویر تلویزیون Sony x90k
وضوح تصویر تلویزیون سونی x90k

سونی با کمک فناوری مانند XR Contrast Booster 5 کنتراست تصویر را ارتقاء می دهد, این در حالی است که فناوری هایی مانند XR Color و XR Triluminos Pro به تولید رنگ های طبیعی تر و گسترده تر کمک می کنند. تاخیر ورودی 8.5 میلی ثانیه ای، فناوری XR Motion، پورت های HDMI 2.1؛ رفرش ریت 120 هرتز و کیفیت تصویر 4K تمام نیازهای گیمرها را به خوبی برآورده می کند. این محصول دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است؛ از وای فای، بلوتوث؛ اترنت؛ خروجی اپتیکال پشتیبانی می کند.

تلویزیون سونی X9200J

کیفیت تصویر گزینه ای بوده است که برندهای مختلف برای دستیابی به آن به شدت با هم رقابت می کنند. در این بین سونی که یکی از برندهای مطرح در بازار تلویزیون است موفق شده است که محصولات با کیفیت بالا را تولید و روانه بازار کنید. X9200J یک تلویزیون OLED است که نسبت به نسخه های قبلی خود بهبودهای قابل توجهی را دریافت کرده است.

پردازنده جدید و نور پس زمینه آرایه کامل در این راه کمک زیادی کرده اند. با فناوری XR Color می توانید از مجموعه ای از رنگ های گسترده استفاده کنید. فناوری XR Contrast به افزایش کنتراست کمک می کند؛ UpScale به ارتقاء کیفیت محتواهای بی کیفیت کمک می کند. XR Clarity هم به طرز بی سایقه ای وضوح تصویر را بهبود می دهد. اینها تنها چند مورد از فناوری های بکار رفته در تلویزیون های سری 9 سونی هستند.

این محصول به سیستم صوتی 2.1 کاناله 20 واتی مجهز شده است و صدای فراگیر و چند بعدی را تولید می کند. در زمینه صدا هم فناوری های مختلفی مانند Acoustic Surface Audio Plus، XR Sound Position، XR Surround و غیره به کار رفته است. در این دستگاه هم می توانید پورت HDMI 2.1 با مشخصات 4K @ 120Hz را پیدا کنید.

تلویزیون سری 9 سونی X9400J

شاید بتوان گفت که طراحی تلویزیون X9400J سونی از X9500H  الهام گرفته شده است. پشت تلویزیون از طراحی خمیده ای برخوردار است و پوشش با کیفیت بالایی را در آن شاهد خواهیم بود. پردازنده Cognitive Processor XR به پردازش صوت و تصویر کمک می کند و همچنین قابلیت UpScale را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا محتواهای با کیفیت پایین را با کیفیت نزیدک به 4K مشاهده کنید.

مانند سایر تلویزیون هایی که سونی در سال 2021 به بازار عرضه کرده است شما می توانید فناوری های مختلفی که به ارتقاء کیفیت صوت و تصویر کمک می کند را در این دستگاه استفاده کنید. زاویه دید گسترده به شما کمک می کند تا در هر گوشه ای از خانه خود تصاویر بدون تحریف را مشاهده کنید.

کنتراست و روشنایی بالا منجر به تولید رنگ سیاه تیره و رنگ سفید درخشان می شود که در تجربه مشاهده تاثیر زیادی دارد. این محصول از سیستم صوتی 4.2 کاناله 40 وات پشتیبانی می کند و با کمک فناوری های مختلف صدای فراگیر و همه جانبه را ارائه می دهد. تلویزیون سری 9 سونی X9400J از پورت های HDMI 2.1 با مشخصات 4K @ 120Hz پشتیبانی می کند. کاهش تاخیر ورودی؛ رفرش ریت متغییر؛ HGiG به گیمرها کمک خواهند کرد تا از جدیدترین بازی ها استفاده کنند.

تلویزیون X9500J سونی

تلویزیون X9500J سونی در دو اندازه 65 اینچ و 85 اینچ تولید شده است. این تلویزیون LED سونی برای تماشای فیلم و اجرای بازی های جدید بسیار ایده آل است. کیفیت تصویری که ارائه می دهد 4K و رفرش ریت آن 120 هرتز می باشد. سونی در این دستگاه از سیستم کاهش نویز استفاده کرده است تا تصویری با کیفیت تر را در اختیار شما قرار دهد. X9500J قادر به تولید صداهای سه بعدی است و از قابلیت هایی مانند دالبی اتمس پشتیبانی می کند.

در این دستگاه شما می توانید از HDMI؛ HDMI 2.1, USB؛ وای فای؛ بلوتوث؛ اترنت؛ خروجی هدفون؛ خروجی اپتیکال؛ ورودی آنتن استفاده کنید. پورت HDMI 2.1 از مشخصات 4K @ 120 Hz پشتیبانی می کند در حالی که پورت های HDMI از eARC و ARC و HDMI-CEC پشتیبانی می کنند.

تلویزیون سونی X9500J

لازم به ذکر است که سونی برای طراحی این دستگاه از طراحی مینیمالیستی استفاده کرده است. حاشیه های صفحه نمایش بسیار باریک می باشد و شما می توانید از قاب قابل جداسازی پشت تلویزیون برای مخفی کردن پورت ها استفاده کنید. سیستم مدیریت کابل؛ به تمیز بودن فضایی که تلویزیون را قرار می دهید کمک می کند. استند این دستگاه در 3 حالت قابل تنظیم است و شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود پایه ها را نصب کنید.

تلویزیون سونی A90J مدل 2021

تلویزیون سونی A90J یکی از محصولات رده بالا می باشد که در اندازه های 55؛ 65 و 83 اینچ تولید و روانه بازار شده است. این تلویزیون از صفحه نمایش OLED استفاده می کند و از مواد با کیفیت بالایی ساخته شده است. بدنه از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است؛ و همانطور که در بالا صحبت کردیم از پایه های 3 حالته استفاده می کند.

حاشیه های صفحه نمایش به صورت باریکی طراحی شده است تا کاربر بتواند روی تصویر متمرکز باقی بماند. سیستم مدیریت کابل هم در اینجا وجود دارد. پردازنده X1 Ultimate با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق تصویر و صوت را با دقت بالایی پردازش کرده و در سریعترین زمان ممکن خروجی خود را ارائه می دهد. حالا می توانید از رنگ های زیبا و طبیعی؛ کنتراست بالا؛ وضوح تصویر فوق العاده استفاده کنید.

تلویزیون سونی A90J

این دستگاه به سیستم صوتی 4.2 کاناله 60 وات مجهز شده است که همراه با فناوری Acoustc Surface Audio Plus صدایی فراگیر را برای پر کردن فضای اتاق شما ارائه می دهد. پشتیبانی کامل از Apple Home kit و Airplay به شما اجازه اتصال گوشی های هوشمند خود به تلویزیون را می دهد.

تلویزیون سونی A90J مدل 2021 هم به پورت HDMI 2.1 مجهز است و از VRR؛ ALLM، HGiG پشتیبانی می کند تا شما بتوانید جدیدترین بازی های خود را اجرا کنید. از طریق پورت های مختلف HDMI و USB می توانید دستگاه های سازگار خود را متصل کنید و محتواهای خود را در یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید.

تلویزیون سونی Z9J

اما آخرین تلویزیون سری 9 سال 2021 که در اینجا به شما معرفی می کنیم تلویزیون سونی Z9J است که یک دستگاه رده بالا و با کفیت است که هر کاربری از خرید آن پشیمان نخواهد شد.

تلویزیون سونی Z9J کیفیت تصویر 8K را در صفحه نمایش OLED خود ارائه می دهد. در این محصول می توان بهبود کنتراست فوق العاده؛ رنگ های گسترده تری را مشاهده کرد و این به خاطر استفاده از تراشه جدید و نور پس زمینه آرایه کامل می باشد. رقت تولید رنگ ها و خلوص آنها نسبت به قبل بهبودهای چشم گیری داشته است به طوری که هر کاربری را راضی نگه می دارد. در کنار سخت افزارهای جدید استفاده شده؛ فناوری هایی مانند X-Wide Angle ؛ X-Anti Reflection، UpScale؛ XR Contrast در موفقیت این محصول نقش بسزایی داشته اند.

سونی برای مشاهده تصاویر سریع مانند فیلم های اکشن و برنامه های ورزشی فناوری XR Motion Clarity را ارئه می دهد و برای تجربه مشاهده تصاویر طبیعی که مغز انسان درک می کند از فناوری XR Color استفاده می کند. این دستگاه مجهز به سیستم صوتی 4.2.2 کاناله 80 واتی است و می توان گفت که نسبت به برخی از مدل های 2021 کیفیت صدای بالاتری را ارائه می دهد. پورت HDMI 2.1 از مشخصات 4K @ 120 Hz پشتیبانی می کند در حالی که پورت های HDMI از eARC و ARC و HDMI-CEC پشتیبانی می کنند. لازم به ذکر است که پورت USB این دستگاه از نوع USB 3.0 است که نسبت به پورت های USB 2.0 سرعت انتقال داده 10 برابر سریعتر را ارائه می دهند.

اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ هستید؛ با توجه به مشخصات دستگاه ما خرید تلویزیون سونی Z9J را به شما پیشنهاد می کنیم. در صورت نیاز به هر کدام از تلویزیون های بالا؛ کافیست که با فروشگاه لوازم خانگی افرالند در تماس باشید. افرالند محصولات خود را با بهترین قیمت ارائه خواهد داد تا رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورد.

جمع بندی

در تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی چیزی که مطرح می شود، کیفیت همه آن ها در هر برندی می باشد. زیرا وقتی از تلویزیون سری 9 حرف به میدان می آید، در واقع منتظر ویژگی های عالی در هر رده ای هستیم و قطعاً باید برای آن ها هزینه بالایی در نظر گرفت. در حقیقت درست تر این است به آن ها اصطلاح بهترین تلویزیون های سری 9 را بدهیم، زیرا در دسته خود بهترین و بالاترین رده را دارند.

منبع: LG.com/ Sony.com/ Samsung.com

پاسخ به پرسش‌های متداول

01تلویزیون های سری 9 در کدام رده از تلویزیون ها قرار دارند؟

این تلویزیون ها بالارده ترین تلویزیون ها در هر سری هستند که در واقع باید گفت لوکس ترین تلویزیون ها هستند که بالاترین امکانات در هر سری شامل آن ها می باشد.

02کدام تلویزیون از سری 9 بهترین کارایی را دارد؟

تلویزیون های سونی از برندهای ال جی و سامسونگ از کیفیت بالاتری در تصویر و امکانات جدیدتر برخوردار می باشند.اما قیمت آن ها معمولاً بالاتر نیز می باشد.

03تلویزیون های کدام برند در سری 9 هوشمند هستند؟

تلویزیون های تمام برندها از قابلیت هوشمند در حال حاضر بهره می برند که این شامل سری 9 ها هم می شود.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سری 9 ال جی، سامسونگ و سونی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *