۱۶ فروردین ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون 49 اینچ

بهترین تلویزیون های 49 اینچ سال 2021

بهترین تلویزیون های 49 اینچ سال 2022 جزو تلویزیون های سایز متوسط محسوب می شوند. این دستگاه ها جزو پر فروش ترین تلویزیون های موجود در بازار هستند که از قیمت مناسبی هم برخوردار اند. شما می توانید از تلویزیون های 49 اینچ به عنوان مانیتور دوم استفاده کنید. یا اگر فضای کافی برای خرید تلویزیون های سایر بزرگ (85 اینچ؛ 75 اینچ؛ 65 اینچ و 55 اینچ) را ندارید؛ این دستگاه های گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

تلویزیون های 49 اینچ معمولا با کیفیت Full HD و 4K تولید می شوند و شما می توانید این محصولات را در برندهای مختلف در بازار پیدا کنید. معمولا به خاطر سایزی که دارند به راحتی روی دیوار نصب می شوند و پیچیدگی هایی که با یک تلویزیون 65، 75 و 85 اینچ تجربه کردید را در اینجا نخواهید داشت. در ادامه با این مقاله از افرالند همراه باشید.

آیا تلویزیون 49 اینچ برای من مناسب است؟

سوال این است که از کجا مطمئن شویم که تلویزیون 49 اینچ برای مان مناسب است؟ همیشه انتخاب صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر ایده آل نیست و شما باید به دنبال انتخاب اندازه مناسب باشید. اگر سایز تلویزیون خیلی بزرگ باشد و خیلی نزدیک به آن بنشینید؛ دچار خستگی چشم می شوید یا به راحتی قادر به دیدن کل تصویر نخواهید بود. به همین دلیل است که خرید تلویزیونی که دارای سایز متناسب با فضا است برای شما بسیار اهمیت پیدا می کند. در ادامه ما سعی می کنیم توضیحاتی را ارائه دهیم تا به شما کمک کنیم اندازه مناسب تلویزیون را برای خود انتخاب کنید.

چه سایز تلویزیونی مناسب من است؟

رابطه سایز تلویزیون و وضوح

متداول ترین تلویزیون ها دارای اندازه های 43، 49، 55، 65، 75 و 85 اینچ هستند. در همه این دستگاه ها اندازه تلویزیون به صورت مورب اندازه گیری می شود. یک تلویزیون 49 اینچ یک تلویزیون 49 اینچ 4K دارای وضوح بالاتری از تلویزیون های 1080p است؛ بنابراین تا زمانی که خیلی نزدیک به تلویزیون ننشینید نمی توانید پیکسل های آن را جداگانه مشاهده کنید. این بدان معناست که شما می توانید نسبت به تلویزیون 1080p نزدیکتر به تلویزیون بنشینید و از خستگی چشم رنج نبرید. همین استدلال در مورد تلویزیون های 8K هم صدق می کند؛ گرچه ما هنوز توصیه نمی کنیم که تلویزیون های 8K را خریداری کنید. بنابراین با در نظر گرفتن این عوامل؛ چند قانون ساده برای پیدا کند تلویزیون مناسب را ارائه خواهیم کرد.

چگونه می توان سایر تلویزیون مناسب را برای اتاق خود اندازه گیری کرد؟

طبق گفته انجمن SMPTE تلویزیون شما حداقل یک قوس 30 درجه در میدان دید شما را اشغال می کند. در همین حال THX برای تجربه تماشای سینمایی؛ قوس 40 درجه را توصیه می کند. با این حال، هر دوی این مقادیر بر اساس رزولوشن 1080p هستند این بدان معناست که شما ابید حتی از یک زاویه دید 40 درجه با صفحه 4K برخوردار باشید. بنابراین اجازه دهید بگوییم تلویزیون 4K باید تقریبا به اندازه ای مناسب باشد تا از فاصله ای که می خواهید بنشینید 40 درجه از دید شما را اشغال کند.

طبق بررسی های انجام شده فاصله شما با تلویزیون 4K باید حدود 1.4 برابر اندازه مورب تلویزیون باشد.

بر اساس محاسبات انجام شده؛ اگر کاناپه شما از مکانی که قصد دارید تلویزیون خود را قرار دهید بین 6 تا 7 فوت است؛ یک تلویزیون 55 اینچ باید عالی باشد؛ اگر کاناپه شما در فاصله 7 تا 8 فوتی است می توانید به راحتی تلویزیون های 65 اینچ را انتخاب کنید؛ اگر بین 4 تا 5 فوت فاصله وجود دارد می توانید تلویزیون های کوچکتر از 40 اینچ (تلویزیون 49 اینچ ؛ 45 اینچ، 43 اینچ غیره) را انتخاب کنید. چیزی که باید توجه داشته باشید این است که شما همیشه باید میزان راحتی خود را بیش از هر چیز دیگری در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون 55 اینچ سال 2023 – 2022

آیا تماشای تلویزیون 49 اینچ برای من راحت است؟

اگر می خواهید قبل از خرید تلویزیون مطمئن شوید که سایز 49 اینچ برای شما مناسب است می توانید از الگوهایی روی دیوار خود استفاده کنید و ببینید که فاصله ای که تلویزیون را می خواهید قرار دهید برای شما راحت است یا خیر. کاغذ یا مقوا را تهیه کنید و آن را به اندازه تلویزیون 49 اینچ خود برش بزنید و آن را در جایی که می خواهید تلویزیون را قرار دهید بچسبانید. بعد از هر جایی که قصد تماشای تلویزیون را دارید بنشینید ببینید که آیا اندازه صفحه برای شما راحت است یا خیر.

تماشای تلویزیون 49 اینچ برای من راحت است؟

ابعاد تلویزیون 49 اینچ به سانتیمتر

تلویزیون های 49 اینچ دارای عرض 110.7 سانتیمتری و ارتفاع 62.2 سانتیمتری هستند که برای محیط هایی با متراژ 20 تا 30 متری ایده آل هستند. از این محصولات بیشتر در خانه های آپارتمانی، اتاق خواب ها، فروشگاه ها و گیم نت ها استفاده می شود.

اندازه تلویزیونارتفاع نمایشگر(cm)عرض نمایشگر(cm)
تلویزیون 43 اینچ21.1″  / 53.6 cm37.5″ /  95.3 cm
تلویزیون 49 اینچ24.5″  / 62.2 cm43.6″  / 110.7 cm
تلویزیون 55 اینچ27.0″  / 68.6 cm47.9″  / 121.7 cm
تلویزیون 60 اینچ29.4″  / 74.7 cm52.3″  / 132.8 cm

فاصله چشم از تلویزیون در زاویه 30 و 40 درجه چقدر است؟

در جدول زیر می توانید به راحتی جواب این سوال را پیدا کنید؛ اما به طور کلی هر تلویزیون باید در فاصله دید 3 متری و زاویه 40 درجه قرار بگیرد. در صورتی که به مشاهده فیلم و سریال علاقه دارید بهتر است زاویه دید 40 درجه را مد نظر داشته باشید؛ اما به طور کلی می توان با زاویه دید 30 درجه هم احساس راحتی کرد.

ابعاد تلویزیونفاصله مناسب با زاویه ۳۰ درجهفاصله مناسب با زاویه ۴۰ درجه
تلویزیون 43 اینچ1.86 متر1.37 متر
تلویزیون 49 اینچ2.06 متر1.53 متر
تلویزیون 55 اینچ2.28 متر1.6 متر
تلویزیون 65 اینچ2.69 متر1.98 متر
تلویزیون 75 اینچ3.1 متر2.29 متر
تلویزیون 85 اینچ3.52 متر2.59 متر

بهترین فاصه چشم از تلویزیون 4k و 1080p چقدر باید باشد؟

اگر تلویزیون 4K خریداری کرده اید می دانید که نسبت به تلویزیون های Full HD وضوح و کیفیت بهتری را دریافت خواهید کرد. دیگر لازم نیست برای مشاهده جزئیات نزدیک تلویزیون باشید، در مقایسه بین برندها تلویزیون سونی کیفیت تصویر بهتری دارد و البته به مراتب قیمت آن هم بیشتر است.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون سونی X75LLED
تلویزیون سونی X80LLED
مدل‌های 2023 سونی
مدلنوع نمایشگر
تلویزیون سونی X75KLED
تلویزیون سونی X80KLED
مدل‌های 2022 سونی

در حال حاضر تلویزیون سونی در سایز 49 و 50 اینچ بسیار کم تولید می‌شوند ولی با این حال نمایشگرهای این شرکت می‌توانند برای کاربری مختلف مناسب باشند. اگر گیمر هستید، تلویزیون سونی X85K ارزان‌ترین نمایشگر مخصوص بازی این شرکت است که قیمت مناسبی دارد، اما اگر محدودیت بودجه ندارید پیشنهاد می‌کنیم خرید تلویزیون سونی X90K را در اولویت قرار دهید.

ابعاد تلویزیونفاصله مناسب ۱۰۸۰pفاصله مناسب ۴k
تلویزیون 43 اینچ1.74 متر0.8 متر
تلویزیون 49 اینچ1.93 متر0.89 متر
تلویزیون 55 اینچ2.14 متر0.98 متر
تلویزیون 65 اینچ2.5 متر1.25 متر
تلویزیون 75 اینچ2.8 متر1.5 متر

در هنگام خرید تلویزیون 49 اینچ به چه فاکتورهایی توجه کنم؟

با خرید لوازم خانگی های بزرگ مانند تلویزیون؛ شما می خواهید مطمئن شوید که تصمیم درستی در انتخاب سایز تلویزیون داشته اید. با توجه به این موضوع برخی از مواردی که باید در هنگام خرید تلویزیون مد نظر داشته باشید در ادامه آورده شده است.

هنگام خرید تلویزیون به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

به دنبال برندهای معتبر تلویزیون باشید

همانطور که مستحضر هستید صدها مارک و مدل تلویزیون برای انتخاب وجود دارد؛ اما بهتر است قبل از خرید بدانید که کدام برندها قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند. در فروشگاه افرالند شما می توانید تلویزیون های 49 اینچ سامسونگ؛ ال جی و سونی را پیدا کنید. این سه برند از اصلی ترین مارک های تلویزیون در بازار جهان است و محصولات با کیفیت، با دوام با رنج قیمت گسترده را ارائه می دهند. ال جی به دلیل کیفیت تصویر فوق العاده و زاویه دید گسترده به عنوان تولید کننده رده بالای تلویزیون شناخته می شود. سونی و سامسونگ هم مارک های معروفی هستند و دارای اعتبار بالایی هستند.  شما می توانید دستگاه های متناسب با بودجه ای که دارید را به راحتی پیدا کنید. اگر به دنبال گزینه های مقرون به صرفه تر هستید می توانید TCL و VIZIO را هم بررسی کنید. در ادامه ما بهترین تلویزیون های 49 اینچ ال جی، سامسونگ و سونی 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید:
بهترین تلویزیون 65 اینچ سال 2023 – 2022

سایز تلویزیون در مقابل اندازه اتاق

سایز تلویزیون مناسب به اندازه اتاق شما بستگی دارد. به این فکر کنید که نشستن در ردیف اول برای مشاهده فیلم برای اکثر افراد چقدر ناخوشاید است؛ خم شدن سر؛ لبه های صفحه خارج از تمرکز به راحتی به شما هجوم می آورند.

تلویزیون من باید چقدر بزرگ باشد؟

برای یک اتاق خواب کوچک تلویزیون 40 اینچ؛ برای اتاق نشیمن با اندازه متوسط تلویزیون 49 اینچ تا 60 اینچ را انتخاب کنید. تلویزیون های بزرگتر می تواند بهتر باشد؛ اما یک تلویزیون بزرگ در یک اتاق کوچک جا نمی گیرد.

به خاطر داشته باشید که اندازه و شگل اتاق تنها عواملی نیستند که باید توجه داشته باشبد. بدون توجه به زاویه دید؛ قادر نخواهید بود؛ تلویزیون خود را از گوشه و کنار تماشا کنید.

تلویزیون من چقدر باید بزرگ باشد؟

زاویه دید چیست؟

زاویه دید؛ زاویه کناری دورتر از مرکز تلویزیون است؛ شما می توانید در گوشه اتاق بنشینید و همچنان از یک تصویر با کیفیت لذت ببرید. نشستن در هر زاویه ای که مستقیما رو به تلویزیون نباشد؛ ممکن است باعث از بین رفتن رنگ و کنتراست شود؛ بنابراین بررسی زوایای جایگزین مهم است.

زاویه دید چقدر مهم است؟

اگر می خواهید تلویزیون خود را فقط به طور مستقیم تماشا کنید؛ هر تلویزیون خوب خواهد بود. اما اگر چیدمان و فضای اتاق به صورتی است که باید از گوشه به تلویزیون نگاه کنید؛ احتمالا می خواهید زاویه دید را در نظر بگیرید تا همه افرادی که تماشا می کنند بتوانند دید خوبی داشته باشند.

نکته ای که باید بدانید این است که تلویزیون های دارای صفحه نمایش OLED دارای زاویه دید وسیع تری نسبت به تلویزیون های LED-LCD هستند. اگر یک منطقه بزرگ سینما خانگی دارید؛ باید کمی بیشتر برای تلویزیون های OLED بپردازید تا به طور کلی یک تجربه مشاهده بهتر داشته باشید.

به غیر از سایز تلویزیون به چه عوامل دیگری توجه کنیم؟

اول و مهمتر از همه شما باید مطمئن شوید که وضوح؛ وزن، ابعاد و ورودی های تلویزیون نیازهای شما را برآورده می کنند.

وضوح صفحه چیست؟

وضوح صفحه تعداد پیکسل ها در هر اینچ تلویزیون است که روی شفافیت و وضوح تصویر تاثیر می گذارد. اما وضوح صفحه نمایش من باید چقدر باشد؟ در حال حاضر؛ بهترین وضوح تلویزیون 4K Ultra HD / UHD است، بنابراین اگر می خواهید تصویری فوق العاده داشته باشید؛ تلویزیون های 4K UHD را به شما توصیه می کنیم.

اما 4K UHD در تلویزیون های کوچکتر از 32 اینچ تفاوتی را ایجاد نمی کند؛ بنابراین Full HD (1080p) یا حتی HD (720p) برای تلویزیون های کوچکتر بسیار خوب عمل می کند. شما می‌توانید تلویزیون ال جی با کیفیت فول اچ دی را برای سایزهای کوچک انتخاب کنید که قیمت مناسبی هم دارند.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون ال جی UR8000LED
تلویزیون ال جی UR9000LED
تلویزیون ال جی C3OLED Evo
تلویزیون‌های ال جی 2023

در صورتی که قصد خرید نمایشگر اولد در سایز 42 و 48 اینچ را دارید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تلویزیون ال جی C3 بیندازید که بهترین نمایشگر اولد این برند برای گیمینگ می‌باشد.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون ال جی UQ8000LED
تلویزیون ال جی UQ9000LED
تلویزیون ال جی NANO80NanoCell
تلویزیون ال جی NANO84NanoCell
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون‌های ال جی 2022

تلویزیون ال جی C2:
در حال حاضر ال جی در نمایشگرهای اولد سایز 42 و 48 اینچ نیز دارد که تلویزیون ال جی C2 می‌باشد و دارای پنل OLED Evo با روشنایی بسیار عالی است. مدل دیگری که به این محصول شباهت زیادی دارد اما روشنایی کمتری دارد تلویزیون ال جی CS می‌باشد و تنها در سایز 55 و 65 اینچ تولید می‌شود.

قابلیت HDR

تلویزیون های با کیفیت HDR طیف وسیع تری از رنگ ها را دارند ه باعث ایجاد طراوت و کنتراست تصویر می شود. کیفیت تصویر هنوز از تلویزیونی به تلویزیون دیگر متفاوت است و مشخصات HDR برای تعیین بهترین تلویزیون چندان مفید نیست. استانداردهای متنوعی برای محتوای HDR وجود دارد که همه سعی در بهبود تجربه مشاهده شما دارند اما هر نوع HDR همچنان از اکثر محتواها پشتیبانی می کنند.

تلویزیون 49 اینچ هوشمند در مقابل غیر هوشمند

تلویزیون های هوشمند تلویزیون هایی هستند که دارای اتصال به اینترنت هستند و معمولا هم توسط پورت اترنت و هم از طریق اتصال Wi-Fi پشتیبانی می شوند. این اتصال به شما امکان می دهد برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را از طریق برنامه های مختلفی مانند Netflix ، Hulu ، Amazon Prime و YouTube پخش کنید.

تلویزیون هوشمند یا غیر هوشمند

آیا خرید تلویزیون هوشمند ارزشش را دارد؟

استریم مستقیم از تلویزیون بسیار جذاب است. با استفاده از دستگاه پخش استریم مانند Roku یا Fire TV می توانید هر تلویزیون غیر هوشمند با ورودی HDMI را هوشمند کنید. دستگاه های استریم مانند همین موارد همان کار تلویزیون هوشمند را انجام می دهند و گران هم نیستند.

نوع صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش نحوه روشن شدن صفحه تلویزیون شما را تعریف می کند. این روزها رایج ترین نوع صفحه نمایش LED/LCD است که به آن LED هم می گویند که نسخه مدرنی از LCD است. تلویزیون های LED از یک صفحه نمایش کریستال مایع استفاده می کنند که صفحه است که نور را در مناطق خاص صفحه نمایش شما مسدود یا اجازه عبور می دهد. صفحه توسط دیودهای ساطع کننده از بالا؛ عقب یا کناره ها روشن می شود.

نوع نمایشگر دیگری به نام OLED؛ نور را به طور مستقیم با دیودهای آلی ساطع کننده در صفحه نمایش پخش می کند و نیازی به نمایشگرهای کریستال مایع ندارد.

این اجازه می دهد تا کنتراست و رنگ های غنی را دریافت کنید. این فناوری گران است؛ اما اگر توانایی پرداخت هزینه آن را داشته باشید؛ تصویری خارق العاده با زاویه دید گسترده دریافت کنید.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که صفحه نمایش های OLED از صفحه نمایش های LCD بهتر هستند اما برای دریافت فناوری های پیشرفته باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

رفرش ریت تلویزیون چیست؟

رفرش ریت به این معناست که فریم / تصویر در صفحه شما چند بار تغییر می کند. این همان چیزی است که باعث می شود ویدیو در حال حرکت باشد. به طور سنتی؛ این اتافق در هر ثانیه 60 بار اتفاق می افتد.

رفرش ریت صفحه چقدر اهیمت دارد؟

اگر در حال تماشای فیلم های ورزشی یا اکشن هستید؛ تصویر با رفرش ریت 120 هرتز یا 240 هرتز عالی به نظر می رسد. اما توجه داشته باشید که اصلاحات 60 هرتز معمولا به یان معنا است که سرعت با درون یابی حرکت حاصل می شود. درون یابی حرکت باعث می شود که یک تصویر واضح به نظر برسد؛ اما فقط چندین بار در همان قاب چشمک می زند تا مغز شما را فریب دهد تا اینگونه ببینید. از این نتیجه اغلب به عنوان Soap Opera Effect یاد می شود، زیرا همه این وضوح می تواند نمایش های شما را مانند یک تلویزیون ارزان قیمت در روز نشان دهد.

رفرش ریت نمایشگر 49 اینچ

برای افرادی که تلویزیون با رفرش ریت بالا و متکی به درون یابی حرکتی خریداری می کنند؛ باید بتوانید این ویژگی ها را غیر فعال کنید تا در صورت لزوم از Soap Opera Effect جلوگیری کنید.

برای داشتن یک تصویر واضح به دنبال رفرش ریت بومی 120 هرتز یا 240 هرتز باشید.

پورت ها و اتصالات تلویزیون

مهم است که بررسی کنید تلویزیون دارای پورت های مناسبی برای وصل کردن DVR ها، دستگاه های پخش؛ کنسول های بازی و ساندبار شما است. اکثر دستگاه های مدرن از پورت HDMI استفاده می کنند چون فقط HDMI می تواند بهترین صدا و تصویر را ارائه دهد. اگر لوازم جانبی آنالوگ منسوخ دارید (مانند کنسول بازی قدیمی) دوبراه بررسی کنید که تلویزیون انتخابی شما دارای پورت های مورد نیاز برای اتصالات مورد نیاز است.

سیستم صوتی تلویزیون

برای بهترین تجربه؛ یک سینمای خانگی بزرگ باید حداقل دارای یک سیستم صوتی 5.1 کاناله باشد. اما در اتاق های کوچکتر؛ یک ساندبار می تواند به تنهایی کار خوبی انجام دهد. مهم نیست که به کدام سیستم صوتی علاقه دارید؛ کیفیت صدا بهتر از بلندگوهای داخلی تلویزیون شما خواهد بود. نمایشگرهای مدرن به خصوص تلویزیون سامسونگ بسیار نازک هستند و نمی توانند به بلندگوهای داخلی قدرتمندی مجهز شوند.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون سامسونگ CU7000LED
تلویزیون سامسونگ CU8000LED
تلویزیون سامسونگ Q60CQLED
مدل‌های 2023 تلویزیون سامسونگ

سامسونگ در سال 2023 محصولات متنوعی تولید کرده است که هر کدام کیفیت بالایی دارند و برای کاربری مختلف مناسب هستند. در صورتی که دنبال نمایشگری اقتصادی هستید، تلویزیون سامسونگ CU8000 می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد. اگر دنبال نمایشگری اقتصادی اما گیمینگ و با رفرش ریت 120 هرتز هستید، تلویزیون سامسونگ Q70C می‌تواند مناسب شما باشد. اگر هم دنبال یک تلویزیون حرفه‌ای با فناوری نوین هستید، تلویزیون سامسونگ S95C با فناوری QD-OLED می‌تواند نیازتان را برآورده کند.

مدلنوع نمایشگر
تلویزیون سامسونگ BU8000LED
تلویزیون سامسونگ BU8500LED
تلویزیون سامسونگ Q60BQLED
مدل‌های 2023 تلویزیون سامسونگ
خرید تلویزیون 49 اینچ از نگاهی دیگر

آنتن تلویزیون

برخی از تلویزیون های مدرن دارای یک آنتن دیجیتال داخلی هستند؛ اما در بیشتر موارد شما اید آن را تقویت کنید؛ زیرا سیگنال خوبی دریافت نمی کنند. آنت های تلویزیون دارای قدرت های متفاوتی هستند؛ بنابراین اگر می خواهید یکی از آنها را بدست آورید، اطمینان حاصل کنید که آنقدر قوی است که بتوان سیگنال های منتقل شده از طریق هوا را از ایستگاه های تلویزیونی محلی دریافت کند.

بهترین تلویزیون 49 اینچ ال جی

بهترین تلویزیون های 49 اینچ ال جی در واقع با طراحی بسیار شیک و عالی عرضه می شوند. معولا این دستگاه ها دارای حاشیه های باریک هستند و به دلیل سایز تلویزیون می توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. معمولا پنل های مورد استفاده در تلویزیون های 49 اینچی ال جی از نوع IPS است بنابراین زاویه دید گسترده ای را در اختیار خواهید داشت. پردازنده انحصاری ال جی به شما اجازه می دهد تا محتواهای قدیمی خود را تا کیفیت 4K ارتقاء دهید. این پردازنده به طور سریع و دقیقی وظیفه پردازش صوت و تصویر را به عهده دارد. تعداد پورت های مناسب و متنوع همراه با فناوری های مختلف صوتی و تصویر باعث می شوند که یک محصول مناسب را در اختیار داشته باشید. این دستگاه ها معمولا از رفرش ریت 60 هرتز؛ کیفیت 4K، سیستم صوتی 2.0 کاناله پشتیبانی می کنند. اگر نیاز به خرید تلویزیون با قیمت پایین دارید تلویزیون های 49 اینچ ال جی می توانند نیاز شما را برآورده کنند. در ادامه لیست بهترین تلویزیون های 49 اینچ ال جی لیست شده است که با کلیک روی هر گزینه می توانید وارد صفحه محصول شوید و اطلاعات کامل آن را مطالعه بفرمایید.

بهترین تلویزیون 49 اینچ سامسونگ

در تلویزیون های 49 اینچ سامسونگ شاهد حضور سیستم عامل تایزن استفاده می کند و به شما اجازه می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را نصب کنید، در اینترنت به جستجو بپردازید؛ از فرامین صوتی برای کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های متصل خود استفاده کنید. این دستگاه ها از کیفیت تصویر Full HD و 4K پشتیبانی می کنند و دارای طراحی فوق العاده زیبا و متناسب با سبک زندگی شما می باشند. اگر دارای سالن های کوچک و متوسط هستید این دسته از محصولات را به شما توصیه می کنیم.

بهترین تلویزیون 49 اینچ سونی

بهترین تلویزیون های 49 اینچ سونی با کیفیت 4K می توانند کیفیت چند برابر بهتر از 1080p یا Full HD را ارائه دهند. این دستگاه ها با قابلیت X-Reality PRO به تجزیه و تحلیل محتواها کمک می کنند و جزئیات را به صورت دقیقی به شما نمایش می دهند. قابلیت HDR به شما کمک می کند تا محتوای نزدیک به دنیای واقعی را دریافت کنید. اگر در حال مشاهده فیلم های اکشن و برنامه های ورزشی هستید فناوری Motionflow XR به شما کمک می کند تا صحنه های بدون تاری را مشاهده کنید. قابلیت Dynamic Contrast Enhancer همچنین کنتراست را تقویت کرده و شما می توانید رنگ های سیاه تیره و رنگ های روشن درخشان را دریافت کنید. حالا جزئیات در سایه پنهان باقی نمی مانند و شما می توانید کوچکترین جزئیات را دریافت کنید.

منبع: Cabeltv.com / Pcmag.com

پاسخ به پرسش‌های متداول

01آیا تلویزیون 49 اینچ به اندازه کافی بزرگ است؟

اگر چه ما به صورت کلی پیشنهاد می کنیم، حداقل سایز تلویزیون خود را کمتر از 55 اینچ انتخاب نکنید، اما اگر فضای اتاق تان کوچک است و حدود 2 متر با تلویزیون فاصله دارید، می توانید خرید تلویزیون 49 اینچ را نیز در بین نمایشگرهای انتخابی خود قرار دهید.

02در چه فاصله ای از تلویزیون 49 اینچ بنشینیم؟

به طور کلی می توان گفت که برای تماشای یک تلویزیون 49 اینچ می توانید در فاصله بین 1.5 تا 3 متر از نمایشگر بنشینید. برای اطلاع از اندازه دقیق فاصله کاربر با تلویزیون به مقاله تلویزیون 49 اینچ مراجعه کنید.

03می توانم یک تلویزیون 49 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی خریداری کنم؟

از آن جایی که کم کم کیفیت تصویر 8K دارد وارد بازار می شود و محتواها به این سمت سو خواهند گرفت پیشنهاد می کنیم، تلویزیون خود را با کیفیت 4K خریداری کنید. بعضاً خرید تلویزیون FULL HD برای نمایشگرهای سایز کوچک می تواند کارساز باشد، می توانید از مشاوران ما در این خصوص راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون 49 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *