۱۷ فروردین ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون 43 اینچ

بهترین تلویزیون های 43 اینچ

مسلماً بهترین تلویزیون های 43 اینچ سال 2022 جزو پرفروش ترین تلویزیون ها هم خواهند بود؛ چون همیشه محصولات با کیفیت طرفداران بیشتری دارد. بهترین تلویزیون های 43 اینچ سال 2022 نسبت به سایزهای بزرگتر در فضاهای کوچکتر جای می گیرند و هنوز هم یک تجربه مشاهده عالی را ارائه می دهند.

با داشتن بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ امروزی مجبور نیستید از بسیاری از قابلیت ها چشم پوشی کنید. یک تلویزیون 43 اینچ می تواند برای اتاق خواب یا آپارتمان هایی که تلویزیون های 55 یا 65 اینچ برای آن خیلی بزرگ است مناسب باشد. تلویزیون های 43 اینچی را می توان پیدا کرد که از وضوح 4K و قابلیت HDR و کنتراست عالی پشتیبانی می کنند. همچنین این دستگاه ها دارای قابلیت های هوشمندی مانند برنامه هایی هستند که به شما امکان پخش فیلم و نمایش را بدون نیاز به دستگاه های جداگانه را می دهند.

یک تلویزیون 43 اینچ برای تماشاچیانی که در فاصله 1 تا 1.5 متر از صفحه تلویزیون می نشینند ایده آل است. سایز 43 اینچ به این دستگاه ها کمک می کند تا به عنوان یک تلویزیون دوم برای اتاق خواب یا یک تلویزیون اختصاصی برای بازی تبدیل شوند. قیمت تلویزیون 43 اینچ معمولا نسبت به سایزهای بزرگتر بسیار کمتر است. برای خرید تلویزیون می‌توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید و جدیدترین نمایشگرهای افرالند را مشاهده کنید.

خرید تلویزیون 43 اینچ

آیا تلویزیون 43 اینچ برای شما مناسب است؟

هنگام خرید تلویزیون؛ یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد آن اندازه بگیرید اندازه یا سایز آن است. اگر در فاصله نزدیک تلویزیون می نشینید، خرید یک تلویزیون کوچک می تواند شما را راضی نگه دارد، در حالی که تلویزیون های بزرگ برای فضاهایی که به اندازه کافی جا دارند ایده آل خواهد بود. 

صرفه جویی در هزینه ها با انتخاب تلویزیون های کوچکتر هم می تواند وسوسه بر انگیز باشد؛ اما پیدا کردن اندازه متناسب با فضای زندگی می‌تواند به تجربه بهبود یافته کمک کند.

با تلویزیون های مدرنی که حاشیه های نازک‌تر از قبل را دارند؛ جای تعجب نیست که یک صفحه نمایش بزرگتر به چه زیبایی ممکن است در یک فضا قرار بگیرد؛ در حالی که انتخاب یک تلویزیون کوچک برای چنین فضایی می‌تواند هزینه هدر دادن باشد.

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون

به جای اندازه گیری عرض صفحه نمایش، باید صفحه نمایش تلویزیون را گوشه به گوشه و به صورت مورب اندازه گیری کنید. حاشیه ها را نباید در اندازه گیری دخالت دهید و باید فقط روی صفحه نمایش متمرکز شوید.

اگر متر اندازه گیری ندارید؛ می توانید شماره مدل تلویزیون خود را بررسی کنید. شماره مدل تلویزیون را معمولا می توانید روی برچسب پشت تلویزیون پیدا کنید. اولین شماره در نام مدل همیشه اندازه صفحه نمایش را به اینچ نشان می دهد. به عنوان مثال تلویزیون LG 43UM7600 دارای یک صفحه نمایش 43 اینچی است در حالی که تلویزیون LG OLED55C9 دارای یک صفحه نمایش 55 اینچی است.

برای اینکه بتوانید تلویزیونی متناسب با بودجه‌تان (هر چقدر کم) خریداری کنید مطمئناً باید سراغ برند سامسونگ بروید، این برند کره ای تلویزیون‌هایش را معمولا در قیمت‌های ارزان تولید می‌کند و به همین دلیل بالاترین میزان فروش را به خود اختصاص می‌دهد. خرید تلویزیون سامسونگ در هر کدام از سری‌های معرفی شده می‌تواند شما را به دنیایی جادویی و سرشار از رنگ‌ها ببرد.

اندازه گیری صفه تلویزیون

ابعاد تلویزیون 43 اینچ

تلویزیون های 43 اینچ دارای عرض 95.3 سانتیمتری و ارتفاع 53.6 سانتیمتری هستند که برای محیط هایی با متراژ 15 تا 25 متری ایده آل هستند. از این محصولات بیشتر در خانه های آپارتمانی، اتاق خواب ها، فروشگاه ها و گیم نت ها استفاده می شود.

اندازه تلویزیونارتفاع نمایشگر(cm)عرض نمایشگر(cm)
تلویزیون 43 اینچ21.1″  / 53.6 cm37.5″ /  95.3 cm
تلویزیون 49 اینچ24.5″  / 62.2 cm43.6″  / 110.7 cm
تلویزیون 55 اینچ27.0″  / 68.6 cm47.9″  / 121.7 cm
تلویزیون 60 اینچ29.4″  / 74.7 cm52.3″  / 132.8 cm

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون 55 اینچ سال 2023 – 2022

چه سایز تلویزیونی برای اتاق شما مناسب است؟

انتخاب اندازه تلویزیون مناسب برای اتاق شما به دو فاکتور بسیار مهم بستگی دارد که یکی بودجه و دیگری اندازه اتاق است. اگر چه بودجه شما عامل تعیین کننده ای است اما اندازه تلویزیون شما باید به میزان فاصله شما از صفحه و میزان غوطه وری که می خواهید در تجربه مشاهده خود داشته باشید بستگی دارد.

محاسبه فاصله مشاهده و اندازه صفحه

تلویزیون های UHD امروزی جزئیات بیشتری را ارائه می دهند؛ بنابراین می توانید بدون دیدن پیکسل ها، نزدیکتر از قبل بنشینید. با این حال؛ نشستن بیش از حد نزدیک باعث خستگی چشم می شود. گرچه همه چیز به اولیت شخصی خلاصه می شود؛ اما یک فرمول ساده وجود دارد که یک نقطه شروع خوب را در اختیار شما قرار می دهد:

فاصله مشاهده بر حسب اینچ / 2 = اندازه تلویزیون پیشنهاد شده

برای مثال اگر شما دارای فاصله مشاهده 120 اینچ است با جایگذاری در فرمول بالا 120/2=60 اینچ بدست خواهد آمد. که اندازه صفحه نمایش پیشنهادی برای شما است و به خاطر داشته باشید که این عدد اندازه گیری مورب صفحه است.

اندازه تلویزیون برای اتاق های شلوغ

  • اگر در فاصله بیش از 6 فوت از تلویزیون در یک اتاق شلوغ می نشینید شما باید حداقل تلویزیون 40 اینچ را انتخاب کنید.
  • اگر در فاصله 7.5 فوت از تلویزیون می نشینید یک تلویزیون 50 اینچ مناسب است.
  • اگر در فاصله 9 فوت از تلویزیون هستید تلویزیون 60 اینچ احتمالا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بخاطر داشته باشید که بسته به اینکه تلویزیون خود را روی دیوار نصب می کنید یا که آن را روی پایه قرار می دهید؛ فاصله ایده آل می تواند متفاوت باشد. نصب تلویزیون روی دیوار فضای کمی را اشغال می کند.

تلویزیون برای فضاهای شلوغ

زاویه دید

هنگام خرید تلویزیون HDT برای اتاق نشیمن؛ زاویه دید هم مهم است. در حالت ایده آل؛ تلویزیون باید در موازات با چشمان شما قرار بگیرد و بیش از یک زاویه 150 درجه به بالا یا پایین و بیش از 40 درجه به راست یا چپ نباشد.

اگر در زاویه تیز تلویزیون نشسته باشید؛ تصویر تحریف شده به نظر می رسد مگر اینکه یک تلویزیون UHD / 4K داشته باشید.

وضوح صفحه را فراموش نکنید

هر چه صفحه UHD بزرگتر باشد؛ وضوح صفحه نیز مهمتر می شود.

برای یک تلویزیون UHD که 40 اینچ یا کوچکتر است؛ وضوح 720p معمولا خوب است. با این حال، اگر صفحه نمایش 49 اینچ یا بزرگتر دارید؛ احتمالا به وضوح بالاتر مانند 1080p نیاز خواهید داشت.

وضوح 1080p / Full HD دارای 1920×1080 پیکسل است که کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. فول اچ دی برای کنسول های بازی ویدیویی؛ دیسک های بلو ری مناسب است اما 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویر واضح تر هستند.

اما اگر به دنبال بهترین کیفیت تصویر موجود در بازار هستید؛ 8K UHD گزینه ای است که باید مد نظر داشته باشید. تعداد پیکسل های تلویزیون های 8K سامسونگ 16 برابر تلویزیون های فول اچ دی می باشد. این دستگاه ها همچنین دارای قابلیت ارتقاء تصویر فوق العاده هستند؛ به این معنا که می توانند تصاویر با وضوح پایین تر را تا نزدیک به 8K بهبود دهند.

وضوح تصویر در تلویزیون 43 اینچ

سونی برند با ابهتی است که همواره در صدر جدول فروش تلویزیون قرار گرفته؛ یک تلویزیون سونی بالاترین سطح کیفیت تصویر و امکانات را دارد به همین دلیل همواره طرفداران خاص خودشان را داشته اند.

مدلسایز
تلویزیون سونی X80J43 اینچ
تلویزیون سونی X7543 اینچ
تلویزیون سامسونگ BU800043 اینچ
تلویزیون سامسونگ AU800043 اینچ
تلویزیون ال جی UQ800043 اینچ
تلویزیون ال جی UP775043 اینچ

در بین نمایشگرهای موجود تلویزیون سامسونگ BU8000 گزینه‌ای اقتصادی و قیمت مناسب است که می‌تواند برای استفاده روزمره و کاربری خانگی بسیار عالی باشد. در صورت تمایل می‌توانید آن را از افرالند خریداری کنید.

تلویزیون های فورکی 43 اینچ

به طور کلی شما تلویزیون های 4K کوچکتر از 40 اینچ را پیدا نمی کنید و اکثر قریب به اتفاق 43 اینچی هستند. Sony 43X8000J و Samsung 43AU8000 (43 inches) تنها 2 نمونه از تلویزیون های فورکی با اندازه کوچک هستند.

در حال حاضر بسیاری از تلویزیون های فورکی از کیفیت 4K ultra HD پشتیبانی می کنند؛ و این بدان معناست که می توانید کمی نزدیکتر بنشینید. تصاویر موجود در این تلویزیون ها می توانند جزئیات را تا چهار برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD نمایش دهند؛ اما شما باید واقعا برای خرید تلویزیون های 40 اینچ به بالا اقدام کنید تا شاهد افزایش کیفیت تصویر باشید.

موارد دیگری که باید در هنگام خرید تلویزیون در نظر بگیرید

زاویه دید – بعضی از تلویزیون ها وقتی که مستقیما تصویر را مشاهده نمی کنید؛ می توانند دقت و کنتراست رنگ را از دست بدهند  به اصلاح تحریف شوند. با داشتن چنین تلویزیونی؛ اگر اتاق نشیمن باریکی داشته باشید یا اغلب به صورت گروهی تلویزیون تماشا کنید؛ این مسئله می تواند مشکل ساز شود.

صفحه خمیده – بسیاری از تلویزیون های برند های مطرح حالا دارای صفحه نمایش خمیده هستند تا تخت. این صفحه های می توانند گاهی اوقات تاب خورده به نظر برسند؛ و نور را منعکس کنند.

مواردی که باید در خرید تلویزیون در نظر بگیرید

استند یا پایه تلویزیون – به طور کلی هر چه تلویزیون بزرگتر باشد، پایه آن هم بزرگتر خواهد بود، با این حال برخی از تلویزیون ها را می توان پیدا کرد که دارای یک پایه مرکزی هستند و مدل های دیگر در دو طرف خود دارای دو پایه جداگانه هستند. اگر قصد خرید تلویزیون 43 اینچ یا کوچکتر را دارید به دنبال تلویزیون هایی با پایه مرکزی باشید.

مقاله مرتبط:
بهترین تلویزیون 65 اینچ سال 2023 – 2022

چگونه بهترین تلویزیون 43 اینچ را برای خود انتخاب کنیم؟

وقتی که به دنبال خرید تلویزیون 43 اینچ هستید؛ نکات گفته شده در بالا را دنبال کنید. اگر در مورد انچه که از تلویزیون خود نیاز دارید کمی فکر کنید می توانید برای سال های آینده هم از خرید خود لذت ببرید. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا محدود به یک مدل 43 اینچی شده اید یا خیر. اگر فضای شما برای یک تلویزیون بزرگتر جا دارد؛ ما توصیه می کنیم که تلویزیون های سایز بزرگتر را خریداری کنید، حتی اگر فکر می کنید که راضی به یک صفحه نمایش کوچکتر هستید؛ یک تلویزیون بزرگتر به شما کمک می کند تا تجربه مشاهده فیلم جذاب تری داشته باشید.

اکثر تلویزیون های 43 اینچ رده پایین دارای قیمت پایینی هستند و هر کاربری با هر بودجه ای می تواند آنها را خریداری کند. تلویزیون ال جی در این سایز محدودیت مدل دارد اما نمایشگرهایی با کیفیت فول اچ دی و یا اچ دی را تولید می‌کند.

همچنین در نظر داشته باشید که به چه پورتی و به چه تعداد از این پورت ها نیاز دارید. تعداد پورت های HDMI مورد نیاز شما به تعداد دستگاه هایی که قصد دارید به تلویزیون متصل کنید بستگی دارد. به عنوان مثال می خواهید فقط کنسول بازی را به تلویزیون وصل کنید یا نه می خواهید لپ تاپ تان را هم وضل کنید. اگر تلویزیون های 43 اینچ دارای 3 پورت HDMI هستند و تنها برخی از مدل ها دارای 4 پورت HDMI هستند. اگر قصد استفاده از ساندبار را دارید؛ ممکن است به یک پورت صدای اپتیکال یا خروجی 3.5 میلیمتری نیاز داشته باشید. همچنین ممکن است به تلویزیونی نیاز داشته باشید که از بلوتوث پشتیبانی می کند تا بتوانید بدون هیچ گونه مزاحمتی برای اطرافیان از هدفون استفاده کنید.

تلویزیون 43 اینچ مناسب اکثریت کاربران

بهترین تلویزیون های 43 اینچ ال جی 2021

LG یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است که به خوبی در جهان شناخته شده است. قیمت تلویزیون های 43 اینچ ال جی نسبت به سایر دستگاه های سایز بزرگ پایین تر است؛ این در حالی است که شما می توانید ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی هم دریافت کنید. شما می توانید تلویزیون های 4K را در تلویزیون های 43 اینچ ال جی پیدا کنید که حتی قابلیت های فوق العاده مانند HDR و HLG را ارائه می دهد.

ظرافت در طراحی و عملکرد همیشه در دستگاه های ال جی حرف اول را می زند. شما می توانید تلویزیون های ال جی را روی میز قرار دهید و یا اگر باز هم با انتخاب تلویزیون های سایز کوچک باز هم با مشکل فضا مواجه هستید آنها را روی دیوار نصب کنید. زاویه دید در این محصولات مطلوب است و شما می توانید برای اتاق های کوچکتر خود مانند اتاق خواب یا اتاق آپارتمان خود یک تلویزیون 43 اینچ انتخاب کنید. پورت های ورودی و خروجی متنوعی که وجود دارد به شما اجازه اتصال لپ تاپ, کنسول بازی، فلش مموری، هارد اکسترنال؛ هدفون؛ اسپیکر؛ ساندبار و غیره را می دهد.

تلویزیون 43 اینچ ال جی

به لطف استفاده از اسپیکرهای چند کاناله کیفیت صدای مطلوبی را در اختیار خواهید داشت. تلویزیون های سیاز 43 ال جی از سیستم عامل هوشمند WebOS استفاده می کنند که به شما امکان استفاده از برنامه ها، سرویس های استریم؛ اشتراک گذاری محتوا؛ دستیارهای صوتی متنوع ؛ برنامه ThinQ AI، استفاده از رابط کاربری تمیز را می دهد.

با استفاده از ریموت کنترل مجیک یا جادویی می توانید به تنظیم کانال ها؛ میزان صدا و غیره بپردازید. حتی قابلیت هایی مانند دالبی ویژن و دالبی اتموس وجود دارند که به ارائه کیفیت صدای بهینه کمک می کنند. در ادامه لیست بهترین تلویزیون های 43 اینچ ال جی لیست شده است که با کلیک روی هر گزینه می توانید وارد صفحه محصول شوید و اطلاعات کامل آن را مطالعه بفرمایید. در نهایت باید ذکر کرد که ال جی امسال برخلاف سال های گذشته بیشتر تمرکز خود را روی تلویزیون های بزرگ تر قرار داده و مدل های زیادی در سایز 43 اینچ تولید نکرده است.

در ادامه بخوانید:
بهترین تلویزیون‌ 2023 – 2022 برندهای ال جی، سامسونگ و سونی

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ 2021

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ را می توان در سری های مختلف مشاهده کرد. بسته به سری ساخت ممکن است هر کدام از این دستگاه ها از پردازنده متفاوتی استفاده کنند؛ اما با این وجود همه این دستگاه های از طراحی نازک و حاشیه های باریک برخوردار هستند و به شما کمک می کنند تا روی تصویر متمرکز باقی بمانید. تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ از دستیارهای صوتی متنوع مانند بیکسبی؛ الکسا و دستیار گوگل استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از صدای خود به کنترل تلویزیون و دستگاه های متصل به آن بپردازید.

به لطف وجود قابلیت HDR شما می توانید تصاویر روشن؛ واضح و با کیفیت بالا را مشاهده کنید. فناوری های متنوع مانند PurColor که به نمایش رنگ های خالص کمک می کند، Mega Contrast و Contrast Enhancer که به بهبود کنتراست کمک می کند در این دستگاه وجود دارد که در کنار هم به تولید یک تصویر ناب کمک می کند. با استفاده از فناوری های دالبی دیجیتال، تقویت دیالوگ؛ اسپیکرهای چند کاناله با توان خروجی بالا شما می توانید به کیفیت صدای فراگیر و همه جانبه دست پیدا کنید.

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ

تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ مانند سایر سایزهای این شرکت از سیستم عامل تایزن استفاده می کند که به شما اجازه استفاده از امکانات هوشمند متنوع را می دهد. شما می توانید برنامه های مورد نیاز خود را روی آن نصب کنید؛ در اینترنت به جستجو بپردازید؛ از دستیارهای صوتی استفاده کنید، دستگاه های اندروید  آیفون خود را به آن متصل کنید و محتواها را به اشتراک بگذارید. در ادامه لیست بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ لیست شده است که با کلیک روی هر گزینه می توانید وارد صفحه محصول شوید و اطلاعات کامل آن را مطالعه بفرمایید.

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سونی 2021

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سونی دسته دیگری از محصولاتی هستند که می توانید هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید. در میان تلویزیون های 43 اینچ سونی هم می توان گزینه هایی که از کیفیت 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار هستند را پیدا کرد. این محصولات کیفیت بالایی دارند و شما می‌توانید رنگ‌ها خالص؛ کنتراست بالا؛ روشنایی مناسب را در اختیار داشته باشید.

معمولا پردازنده مورد استفاده در این دستگاه ها وظیفه تجزیه و تحلیل تصاویر را به عهده دارد و کیفیت 4K HDR را به راحتی برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر علاقه زیادی به فیلم های اکشن و بازی هایی مانند فوتبال و تنیس دارید می توانید بدون تجربه مشاهده تاری دید؛ از برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید. سونی با استفاده از فناوری TRILUMINOS کیفیت نمایش رنگ ها را تا 50 درصد بهبود می بخشد.

تلویزیون 43 اینچ سونی

سیستم صوتی پر قدرت و چند کاناله استفاده شده در تلویزیون های سونی قدرت صدای خوبی را به ارمغان می اورند به طوری که شما می توانید هیجان انگیزترین صحنه ها را با گوشت و پوست خود احساس کنید. معمولا تلویزیون های 43 اینچ سونی دارای طراحی شیک و زیبایی هستند و زیبایی خاسی را به محیط شما اضافه می کنند. تلویزیون های سونی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. در تلویزیون های هوشمند سونی شما می توانید از دستیارهای صوتی متنوع برای کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های موجود در خانه هوشمند خود استفاده کنید. فروشگاه افرالند لیستی از تلویزیون های متنوع این برند را معرفی کرده تا با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار بگیرند.

منبع

tomsguide.com

پاسخ به پرسش‌های متداول

01آیا تلویزیون 43 اینچ خیلی کوچک نیست؟

پاسخ این سوال دقیقاً بستگی به فضای اتاق شما دارد. اگر اتاق کوچکی دارید که برای تلویزیون فضای کافی ندارید، خرید تلویزیون 43 اینچ می تواند مفید باشد، در غیر اینصورت تلویزیون بزرگ تر خریداری کنید.

02آیا می توانم تلویزیون 43 اینچ غیر 4k خریداری کنم؟

بیشتر تلویزیون های 4K برای سایزهای بزرگ تر خریداری می شوند. اگر چه یک تلویزیون 43 اینچ 4K کیفیت تصویر عالی ارائه می دهد، اما اگر؛ با فاصله کم از تلویزیون 43 اینچ می نشینید، می توانید نمایشگری فول اچ دی نیز خریداری کنید.

03چه سایز تلویزیونی برای اتاق خواب مناسب است؟

تلویزیون 43 اینچ سایز معمولی است، که برای اتاق خواب خریداری می شود، اما در نهایت فضای اتاق و ابعاد آن تعین کننده است. اگر اتاق بزرگی دارید، می توانید سراغ خرید تلویزیون تا سایز 55 اینچ نیز بروید.

04آیا می توانم تلویزیون کوچک تر از 43 اینچ بخرم؟

مهم ترین معیار برای خرید تلویزیون ابعاد اتاق و البته بودجه شما است. این روزها دیگر تلویزیون های سایز کوچک طرفدار ندارند، مگر در موقعیت های خاص. پیشنهاد می کنیم تلویزیونی کوچک تر از 43 اینچ خریداری نکنید؛ چون کیفیتی که دریافت می کنید باب میل تان نخواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجید در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

    بنظرم اگه مشکل مالی ندارید، در وهله‌ی نخست سراغ سونی و تلویزیون های بی نظیرش برید. بعد اگر پاناسونیک سری اچ یا جی گیر آوردید، اونم محشره، حتی سری ای ایکس هم خیلی کمیابه. حالا میتونید باز به سراغ ژاپنی هایی مثل توشیبا برید که کمیابه، اما واقعاً عالین. من الان یکی دارم حدودا چهارده ساله داره کار می کنه اونم حداقل روزی دوازده سیزده ساعت یه سر روشن. بعد دیگه میشه برندهای کره که سامسونگ حرف اول رو میزنه و بنظرم تا سامسونگ هست و مدل‌های سری آ و کیولد و تی و… سراغ ال‌جی رفتن یا شیائومی و برندهای مختلف که الان خیلی هم زیادن، اشتباهه. چون اگه قبلاً تلویزیون باکیفیت داشتی، با تلویزیون ایرانی نمیتونی همون تصویر رو بگیری حتی صدا. اختلاف قیمت ها معمولا دوسه میلیونه. از فروشندگان باانصاف تا تعمیر کاران حرفه ای، سونی رو بعنوان بهترین معرفی می کنند. حالا اگه پولش خیلی زیاده، پاناسونیک گیر نمیاد و… فقط سامسونگ. اونم مدلهایی که گفتم. من خودمم میخوام یه 43اینچ بخرم و دارم هی میگردم که از کجا بخرم و کدوم مدل رو… متاسفانه تو بازار نیست. همش برندهای درجه سه. اینه که باید به اینترنت دلخوش بود

    پاسخ
  • سیامک در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

    تلویزیون ۴۳ اینچ چی بخرم؟؟
    یه پیشنهاد خوب میدید؟؟🙏

    پاسخ
    • در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

      سلام – سه مارک سامسونگ و شیاومی و الجی در تولید تلویزیون های 43 اینچ بهترین هستند

      پاسخ