۲۳ مرداد ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون های 32 اینچ

بهترین تلویزیون های 32 اینچ

در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون های 32 اینچ مناسب اتاق خواب؛ محل کار اداری و آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. بهترین تلویزیون های 32 اینچ بازار هم دارای سیستم عامل هوشمند و حتی پشتیبانی از HDR هستند؛ جمع و جور بودن به معنای کنار گذاشتن جدیدترین فناوری ها نیست.

تلویزیون 32 اینچ

بهترین تلویزیون 32 اینچ بازار برای کسانی که دارای اتاق نشیمن کوچک هستند یا برای اتاق خواب یا دفتر کار ایده آل هستند. این نمایشگرها هم به طور کلی بسیار ارزانتر از گزینه های بزرگتر هستند و بنابراین تنها به همین دلیل محبوب هستند که تعادل خوبی را بین قیمت؛ اندازه و امکانات ارائه می‌دهند. حتی اگر هزینه کمی برای خرید صرف می‌کنید باز هم سزاوار بهترین کیفیت هستند که می‌توانید با این قیمت دریافت کنید.

تلویزیون 32 اینچ در حالی که ممکن است همه گزینه های پیشرفته را ارائه ندهد اما هنوز گزینه ای فوق العاده برای کسانی می باشد که مایل به صرف هزینه کمتر هستند. با این اوصاف می توانید محصولی نسبتا شیک را با قیمت های ارزانتر از بهترین تلویزیون های 43 اینچ را پیدا کنید.

آیا تلویزیون 32 اینچ برای شما مناسب است؟

یک تلویزیون 32 اینچ زمانی به عنوان سایز بزرگ تلقی می شد اما این روزها معمولا به عنوان تلویزیون های ثانویه در نظر گرفته می شود. آنها معمولا در مکان هایی استفاده می شوند که فضا محدود است یا می خواهید صفحه را از نزدیک مشاهده کنید این به معنای استفاده از این دستگاه ها در آشپزخانه، ادارات؛ حمام و سالن های بدنسازی است. اما برای کسانی که می خواهند تلویزیون هوشمند را در فضای کوچکتری جا دهند، تلویزیون 32 اینچی Full HD مناسب ترین انتخاب است.

معرفی بهترین تلویزیون های 32 اینچ
بهترین تلویزیون های 32 اینچ بازار

به دنبال چه چیزی در تلویزیون باشیم؟

تلویزیون 32 اینچی از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می کند بنابراین انتظار نداشته باشید که پنل هایی با رزولوشن 4K را در این سایز تلویزیون پیدا کنید. Ultra HD به سختی می تواند شما را با تصویری به این کوچکی مجذوب خود کند.

با این حال، برخی از تلویزیون های 32 اینچ همچنان از HDR پشتیبانی می کنند که در مجموع تصویر بهتری به شما می دهد. اگر می توانید توصیه می کنیم از گزینه ای که از HDR پشتیبانی می کند استفاده کنید چون به شما کمک می کند تا تصاویر را زنده‌تر و غنی تر دریافت کنید؛ این یکی از معدود پیشرفت های اخیر فناوری تلویزیون است که به همان اندازه در صفحه نمایش های کوچک موثر است. سرویس های استریم مانند Netflix ، Amazon Prime Video و Disney+ همه از محتواهای HDR پشتیبانی می کنند.

در غیر این صورت تلویزیون هایی با این اندازه از نظر ویژگی ها نسبتا محدود هستند اما این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید از یک سیستم عامل هوشمند که از سرویس های اصلی استریم پشتیبانی می کند؛ لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون تا 15 میلیون 

تلویزیون 32 اینچ ال جی 32LP500

تلویزیون ال جی 32LP500 از کیفیت تصویر Full HD پشتیبانی می کند و به کمک پنل IPS زاویه دید گسترده را در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده 4 هسته ای آن باعث بهبو کیفیت تصویر می شود و تصاویر و صدای بدون نویز را ارائه می دهد. قابلیت HDR و رفرش ریت 50 هرتز آن به شما اجازه می دهد تا از تصاویر بدون تاخیر با رنگ های زنده و جزئیات به اندازه کافی مناسب استفاده کنید. به لطف وجود فناوری های صوتی Virtual Surround Plus و Dolby Audio شما می توانید از کیفیت صدای مناسبی بهره‌مند شوید. مدل نامبرده را می توان بهترین تلویزیون ال جی سال در اندازه 32 اینچ به شمار آورد.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل LP5000
تلویزیون full hd ال جی

تلویزیون 32 اینچ ال جی 32LM500

تلویزیون 32 اینچ ال جی 32LM500 دارای صفحه نمایش LCD و کیفیت HD 720p است و از فناوری بک لایت دایرکت استفاده می کند. برای کاهش نویز تصویر ال جی از فناوری Noise Reduction و برای افزایش رزولوشن از فناوری Upscaler استفاده می کند و در کل رفرش ریت 60 هرتز را در اختیار شما قرار می دهد.

سیستم صوتی 2.0 کاناله آن از توان خروجی 10 وات پشتیبانی می کند. از نظر اتصالات شما تیونر ATSC, Clear QAM، دو پورت HMDI (یکی در زیر و یکی در کنار)؛ یک پورت USB 2.0 (در کنار)؛ ورودی اتصال RF (در پشت)؛ ورودی کامپوزیت (یکی در زیر)، خروجی صدای دیجیتال (یکی در کنار) را دریافت خواهید کرد.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل LM5000
تلویزیون full hd ال جی

تلویزیون 32 اینچ ال جی 32LM6300

وقتی صحبت از بهترین تلویزیون های 32 اینچ در بازار می شود، تلویزیون ال جی 32LM6300 ثابت می کند که شما نیازی به ایجاد تعادل در مورد ویژگی ها ندارید چون صفحه نمایش کوچک است. LM630 یک تلویزیون LCD با کیفیت Full HD است که از طراحی ساده اما پیچیده ای بهره می برد که به شما امکان استفاده از پایه رومیزی یا نصب روی دیوار را می دهد. با سه ورودی HDMI، دو پورت USB و Wi-Fi داخلی هسچ کمبودی از نظر اتصالات وجود ندارد.

نور پس زمینه دایرکت و پردازش 4 هسته ای برای ارتقاء کیفیت تصویر و ایجاد تصاویر واضح تر و رنگ های دقیق تر وجود دارد. همچنین کنترل های کالیبراسیون کامل و طیف وسیعی از حالت های تصویر وجود دارد که شامل تاخیر ورودی کم برای بازی است. LM630 حتی از HDR10 و HLG پشتیبانی می کند؛ مورد دوم توسط iPlayer BBC استفاده می شود.

این تلویزیون 32 اینچی با سرویس های استریم ویدیو قوی تر می شود و از سیستم عامل WebOS استفاده می کند. به طور کلی سیستمی پاسخگو و بصری را در اختیار خواهید داشت که ار سرویس های استریم مانند Netflix ، Amazon ، YouTube ، Apple TV+ پشتیبانی می کند.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل LM6300

LM630 همچنین دارای تیونرهای Freeview HD و ماهواره است که به شما امکان می دهد از تمام برنامه های استریم مورد علاقه خود لذت ببرید. حتی Dolby Audio و حالت فراگیر مجازی وجود دارد که این دستگاه را به بهترین تلویزیون 32 اینچ در بازار تبدیل می کند.

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32T5300

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32T5300 یکی از تلویزیون های LED سری 5 شرکت Samsung است که از رزولوشن 1920×1080 پیکسل پشتیبانی می کند. موتور تصویر Hyper Real، موشن ریت 50؛ قابلیتHDR، Mega Contrast PurColor پشتیبانی از حالت های فیلمساز و Natural Mode به ارائه کیفیت تصویر بالا؛ و سیستم سوتی 2.0 کاناله 20 واتی در کنار فناوری Dolby Digital Plus به ارائه کیفیت صدای بالا کمک خواهند کرد.

این دستگاه که از سیستم عامل تایزن استفاده می کند دارای 2 پورت HDMI، 1 پورت USB، 1 ورودی کامپوننت؛ 1 ورودی کامپوزیت؛ 1 پورت اترنت؛ 1 خروجی صدای دیجیتال، ورودی RF می باشد و شما می توانید از وای فای 4 هم استفاده کنید.

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5300

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5300 یکی دیگر از تلویزیون های سری 5 می باشد که از کیفیت تصویر Full HD، نوع صفحه تخت؛ طراحی مینیمالیست با رنگ مشکی براق و پایه Mini ARC برخوردار است. با خرید تلویزیون سامسونگ نامبرده موشن ریت 60 را به همراه قابلیت های HDR و پردازنده تصویر Hyper Real در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سیستم صوتی 2.0 کاناله 10 واتی به همراه قابلیت دالبی کیفیت صدای مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از اتصالات وای فای، 2 پورت HDMI، 1 پورت USB، 1 پورت اترنت؛ 1 پورت کامپوننت؛ 1 پورت کاموزیت؛ ورودی RF، خروجی صدای دیجیتال استفاده کنید. از مشخصات دیگر این محصول می توان به پردازنده 4 هسته ای؛ Digital Clean View، Game Mode، تیونر ATSC / Clear QAM، برودکست دیجیتال ATSC / Clear QAM، تیونر آنالوگ اشاره کرد.

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5000

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ 32N5000 یک تلویزیون LED سری 5 است که از رزولوشن 1920×1080 پیکسل پشتیبانی می کند. در این دستگاه موتور پردازش تصویر Hyper Real، موشن ریت 60، قابلیت تصویت کنتراست Mega Contrast، قابلیت تقویت رنگ Wide Color Enhancer، حالت فیلمساز وجود دارد و با همکاری همه اینها شما کیفیت تصویر مناسب را در یک صفحه نمایش کوچک بدست خواهید آورد.

سیستم صوتی 2.0 کاناله 10 واتی همراه با فناوری صدای Dolby Digital Plus کیفیت صدای مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. از نظر اتصالات شما 2 پورت HDMI، 1 پورت USB، 1 ورودی کامپوننت؛ 1 ورودی کامپوزیت، 1 خروجی صوتی دیجیتال؛ 1 ورودی RF را بدست خواهید آورد.

تلویزیون 32 اینچ سامسونگ از طراحی مینیمالیستی و حاشیه هایی از نوع VMB با رنگ مشکی براق و همچنین استند Mini ARC برخوردار است.

تلویزیون 32 اینچ سونی W800J

تلویزیون 32 اینچ سونی 32W800J یک تلویزیون LCD با فناوری بک لایت Edge LED است که کیفیت تصویر Full HD را در کنار رزولوشن 1920×1080 پیکسل ارائه می دهد. شما می توانید از زاویه دید 178 درجه بهره مند شوید. سیستم عامل اندروید 5.0, برنامه های YES, Netflix, YouTube, Spotify, Quickflix, Pandora, Euronews, Ultraflix, YuppTV, AnimeLab, KiddoVid و قابلیت های مانیتورینگ صفحه، مرورگر اپرا از جمله امکانات هوشمندی است که می توانید در اختیار داشته باشید.

پردازنده Bravia Engine به شما کمک خواهد کرد تا هر گونه نویز موجود در تصویر و صدا را از بین ببرید. به طور کلی شما 2 پورت HDMI و 1 پورت USB را در کنار اصتالات بی سیم بلوتوث و وای فای را در اختیار خواهید داشت.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل W800J
تلویزیون فول اچ دی سونی

تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MI-4S

تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MI 4S یکی از محصولات سال 2018 است که از پنل IPS، فناوری بک لایت Direct LED، رزولوشن 1366×768 پیکسل، زاویه دید 178 درجه؛ رفرش ریت 60 هرتز؛ تیونر آنالوگ NTSC/PAL/SECAM، پردازنده 4 هسته ای و 1500 هرتزی ARM Cortex-A53، یک گیگابایت رم؛ 4 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند و در عین حال دارای وزن 3.77 کیلوگرمی می باشد. مانند سایر تلویزیون های دارای پنل IPS، این محصول زاویه دید گسترده و در عین حال کنتراست پایین را ارائه می دهد و از تراکم پیکسل 50 PPI برخوردار است.

این تلویزیون سونی دارای 3 پورت USB 2.0، 3 پورت HDMI (یک پورت با ARC)، 1 ورودی ماهواره، 1 ورودی آنتن، 1 خروجی هدفون، AV؛ اسلات CI، 1 پورت اترنت، بلوتوث 4.2؛ وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) می باشد.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل MI 4S
تلویزیون فول اچ دی شیائومی

تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MI-4A

تلویزیون 32 اینچ شیائومی 32MI 4A یکی دیگر از تلویزیون های FHD است که از سیستم صوتی 2.0 کاناله 10 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه با رابط PatchWall بیش از 700000 ساعت محتوا را در اختیار شما قرار خواهد داد. همکاران جدید برای ارائه محتوا Netflix & Amazon Prime Video هستند. این تلویزیون اندروید از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از صدای خود تلویزیون را کنترل کنید.

 از مشخصات دیگر این محصول می توان به زاویه دید 178 درجه، زمان پاسخگویی 8.5 میلی ثانیه؛ رفرش ریت 60 هرتز؛ رزولوشن 1920×1080 پیکسل، سیستم صوتی 2.0 کاناله 10 واتی 60 اهمی، 2 پورت USB 2.0، 3 پورت HDMI (یکی با ARC)؛ AV، 1 پورت اترنت؛ یک ورودی RF، یک خروجی هدفون، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، دیکدرهای ویدیویی MPEG1/2/4,REAL,H.264، دیکدرهای تصویر PNG,GIF,JPG و دیکدر صوتی DTS-HD ، پردازنده 4 هسته ای Amlogic Cortex A53، یک گیگابایت رم DDR، 8 گیگابایت حافظه eMMC، پردازنده گرافیکی Mali-450 MP3 اشاره کرد.

بهترین تلویزیون های 32 اینچ مدل MI 4A
تلویزیون full hd شیائومی

جمع بندی

به طور کلی ما امروز 10 تا از بهترین تلویزیون های 32 اینچ در بازار را به شما معرفی کردیم. لیست بالا برندهای مختلف را مورد پوشش قرار می دهد. در صورتی که برای آشپزخانه، اتاق خواب یا دفتر کاری خود به دنبال یک تلویزیون جمع و جور هستید ما گزینه های معرفی شده در بالا را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید تلویزیون 32 اینچی انتخابی خود کافیست که به فروشگاه لوازم خانگی افرالند سری بزنید.

پاسخ به پرسش‌های متداول

01آیا تلویزیون 32 اینچ ارزش خرید دارد؟

در بازار امروز که بیشتر نمایشگرها به سمت صفحه های بزرگ تر می روند شاید خرید تلویزیون 32 اینچ خیلی هوشمندانه بنظر نرسد اما اگر یک مانیتور برای پی سی خود می خواهید یا به عنوان یک نمایشگر گیمینگ از آن استفاده می کنید، خرید تلویزیون 32 اینچ میتواند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

02تلویزیون 32 اینچ ال جی بهتر است یا سامسونگ؟

به طور کلی تفاوت زیادی بین نمایشگرهای 32 اینچ برندهای مختلف وجود ندارد چرا که این مدل ها اسمارت نیستند و بیشتر تفاوت ها مربوط به ظاهر محصولات است.

03 قیمت تلویزیون سایز 32 اینچ چقدر است؟

این نمایشگرها جزو مدل های ارزان قیمت بازار هستند ولی به دلیل نوسانات نرخ ارز نمی توان قیمت دقیقا آن ها را مشخص کرد.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تلویزیون های 32 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *